سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، کشنده نادانی و مایه بزرگواری است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 94 آبان 30 , ساعت 11:9 عصر

به نام خدا و برای خدا

"بسیج شجره طیبه و درخت پر ثمری است" که بر اساس تفکر پایه گذار آن، یعنی خمینی کبیر(ره) به یادگار مانده و "هسته های88 مقاومت بسیج"، این "میقات پابرهنگان"، امروز در کشورهای مختلف پرتو افشانی می کند. حضرت روح الله در آخرین پیام خود خطاب به "بسیجیان مدرسه عشق" فرمودند: «اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.» لذا بر بسیجیان خمینی و خامنه ای فرض است که دستورات فرماندهان عالیرتبه خود را مبنی بر مسلح شدن به "نوای دلنشین تفکر بسیجی" عملیاتی و لحظه ای از آن غفلت نورزند والا حوادث پیچیده ای گریبان کشور و انقلاب اسلامی را خواهد گرفت.

عجیب این است که عده ای از مسئولین که از صدقه سری مؤسس بسیج و ایثار و شهادت بسیجیان به نان و نوائی رسیده اند و امام را استاد و راهبر خود می دانسته اند، امروز از مخالفین سینه چاک تفکر بسیجی شده اند. در برخی از دانشگاه ها مقابله با تفکر بسیجی در دستور کاری رؤسای آنها قرار گرفته و برخی از مسئولین کشوری آنقدر عقب افتاده فکری و دور مانده از تفکرات انقلابی و بسیجی اند، که در محافل و مجالس، حاضرند چند دست کت و شلوار و پالتو روی هم بپوشند، اما چفیه به یادگار مانده از دلاور مردان دوران دفاع مقدس و بسیجیان را به گردن نیفکنند!!! و این در حالی است که امام خامنه ای سالهاست که چفیه بر گردن دارند و مردم کوچه و بازار هم جهت تبرک و هدیه گرانقدر و فراموش نشدنی از رهبر عزیز و فرزانه انقلاب، چفیه خوش بوی امام خامنه ای را تمنا می نمایند.

اگر بخواهیم به چگونگی شکل گیری بسیج در اندیشه والای خمینی بنگریم، لازم است به سالهای اولیه دهه 40 و 50 برگردیم، آن زمانی که انقلابیون خط مقدم هم در فکر استقرار حکومت نبودند، اما حضرت روح الله با دور اندیشی خود، نه تنها در فکر ایجاد انقلاب اسلامی بود، بلکه پیرامون حفاظت از انقلاب، در فکر و اندیشه ایجاد ارتش 20 میلیونی بود.ت

پیرامون شکل گیری بسیج در اندیشه های امام گفته اند؛ آن شبی که امام (ره) را برای تبعید به ترکیه دستگیر کردند، اعضای ساواک خطاب به امام (ره) گفتند؛ سربازانی که از آنها نام می‌بردی کجایند که شما را الان نجات دهند، امام(ره) در پاسخ فرمودند: سربازان من الان در قنداق هستند. دیدیم که در سالهای دفاع مقدس، کودکانی که امام (ره) آنها در قنداق و در بقل مادرانشان می دید، چقدر زیبا از انقلاب به دفاع برخاستند و شهادت را به فرمان خمینی لبیک گویان در آغوش کشیدند و دنیا همچنان مبهوت آن دلاور مردانی است که امروز برخی از آنان عرصه را بر استکبار و نوکرانشان تنگ کرده اند.

پایان بخش این وجیزه نکته تاریخی و عبرت گونه ای است که برای جناب حاج حسن روحانی و همفکرانش، اگر اعتقادی به خط و اندیشه های امام و بسیج داشته باشند، بسیار مفید خواهد بود، هر چند که غربگرایان لیبرال، جناب رئیس جمهور مملکت ایران را دوره کرده و افکار پلید خود را از قلم و زبان ایشان بیان می کنند.

در 12 بهمن 57 عده ای خدمت امام خمینی بودند که یکی از رؤسای انجمن حجتیه خدمت امام می رسد و می گوید: "ما 15 هزار نفر جوان آماده و خوب تربیت کرده ایم که فرزندان امام زمان(عج) هستند و برای اداره دولت آینده در اختیار شماقرار می دهیم." امام خمینی که هنوز انقلابش به ثمر نرسیده و به عِده و عُده نیاز دارد،در پاسخ فرد انجمنی فرمودند: «من به آدمهای مارک دار نیاز ندارم، همه حوانان، فرزندان و سربازان امام زمان(عج) هستند.» آقای دکتر بروجردی داماد امام نقل می کند؛ وقتی به خانه رفتیم به امام گفتم: "شاید اینها نیروهای خوبی داشته باشند، شما همه اینها را رد کردید." امام در پاسخ می فرمایند: «من در فکر اندیشه تشکیل بسیج هستم.»  

والسلام 

 


جمعه 94 آبان 29 , ساعت 11:34 صبح

به نام خدا و برای خدا

عراقچی در کمسیون ویژه رسیدگی به برجام که با توطئه علی لاریجانی و حسن روحانی به نتیجه مطلوب مورد نظر نظام اسلامی منتهی نشد، تتدر خصوص رویکرد دولت اعتدال در هماهنگی و همراهی با آمریکا می گوید: «ما دو سیاست در مقابل آمریکا میتونیم داشته باشیم: اول- مقاومت و ایستادگی و دوم- تعامل، الان نظام به راهکار دوم رسیده است.»

اگر دولت حسن روحانی بر این گفته آقای عراقچی صداقت داشت و واقعاً بدنبال تعامل با آمریکا بود، خسارات آن کمتر بود و دیگر شاهد اوج ذلت پذیری دولت و بخصوص شخص رئیس جمهور در مقابل آمریکا نبودیم. جناب روحانی، برجام را که دیکته نوشته شده سازمانهای جاسوسی آمریکا و موساد است در جمع آوری سانتریفیوژهای فردو و نطنز عملیاتی نمود و در سخنرانی رسمی 18 آبان 94 در نمایشگاه مطبوعات به بحث فروش اورانیوم غنی شده اشاره کرد و گفت: «از هفته آینده ما تجارت در حوزه هسته‌ای را به دست آورده‌ایم، ما از هفته‌های آینده UF 6 را می فروشیم و کیک زرد را می‌گیریم یعنی در بازار تجارت هسته‌ای وارد می‌شویم.»

به جناب روحانی باید متذکر شد که شما و همفکران غربگرایتان مردم فهیم ایران را چه فرض نموده اید که در روز روشن و با یک دروغ بزرگ، حرف از فروش اورانیوم غنی شده و خرید کیک زرد می زنید! شما وقتی برجام را امضاء و کشور عزیزمان را متعهد نموده اید که حق نگهداری بیش از 300 کیلو گرم اورانیم غنی شده را ندارد و باز هم به خاطر ترس و لرز رئیس جمهور از کدخدا(آمریکا) مجبور است ذخایر اورانیم غنی شده خود را که خریداری برای آن وجود ندارد به ثمن بخس بفروشد، آیا اسم این کار ذلت بار، ورود به بازار تجارت هسته ای است؟!

باز هم به جناب روحانی باید متذکر شد! شما با چه اجازه ای می توانید اورانیوم غنی شده را بفروشید؟! آیا از رئیس جمهور آمریکا که کدخدای خودتان می دانید، تضمین کتبی لازم را مبنی براا انجام تعهدات متقابل دریافت کرده اید؟! مگر رهبر معظم انقلاب در نامه ای به شما امر نکردند که مبادله اورانیوم صرفا باید پس از مختومه شدن موضوع PMD صورت گیرد؟! پس چرا ذلیلانه حرف از فروش اورانیم غنی شده آن هم در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات می زنید؟! اگر خود ترسو و بزدل هستید، که عملکردتان در زمان دفاع مقدس آن را به اثبات رسانده، پس حق ندارید ملت و کشور ایران را به خاطر دیدگاهای لیبرالی تان در مقابل آمریکا ذلیل و خوار نشان دهید؟!

تعامل با ذلت پذیری تفاوت اساسی دارد! تعجب می کنم که رئیس جمهور حقوقدان مان، "فرق بین تعامل و ذلت را نداند!" و لذا از نوع تعامل دولت یازدهم می شود دریافت، که تعامل در منطق کسانی که در انگلیس و آمریکا تلمذ کرده اند، یعنی زانو زدن در مقابل کدخدا(آمریکا) و آنگاه با صدای بلند، در بین مردم اهواز به دروغ اعلام نماید "که قدرتهای بزرگ در مقابل ما زانو زده اند!" تعامل در منطق غربگرایان دولت اعتدال، انجام دستورات آمریکا است! و شاید این تعامل عملیاتی شده از سوی جناب روحانی در برجام، برگرفته از تفسیر لیبرالی ایشان از اعتدال باشد! والا در مکتب نظام اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم می باشد، تعامل یعنی "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" یعنی اینکه اجازه ندهی دشمن حق شما را ضایع و آنگاه مجبور شوی به دروغ ادعا نمایی که "وارد بازار تجارت هسته ای شده ایم!!!"

 از آنچه گفته شد درمی یابیم که زمینه نفوذ دشمن در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام اسلامی بخصوص در قوه مجریه که در رأس امور مختلف اجرائی قرار گرفته اند محقق شده است و باید از این مارها خوش خط و خال ترسید!

گفته اند: یکی از اراذل و اوباش که به باج گیری معروف بود، در یکی از شهرها با پهلوانی درگیر شد. پهلوان چندتا سیلی آبدار بهش زد و گفت؛ برو گمشو دیگه این طرفها پیدات نشه! یارو که بدجوری کم آورده بود به شهر زادگاه خودش برگشت و روی پشت بام رفت و رو به شهر آن پهلوان کرد و فریاد زد؛ خودت برو گمشو، فلان فلان شده... همسرش یواشکی بهش گفت؛ بسه دیگه! بیا پائین! الان خون راه می اندازی!

والسلام

 


شنبه 94 آبان 23 , ساعت 10:43 عصر

به نام خدا و برای خدا

وقتی گروه تروریستس داعش در بامداد روز شنبه 23 آبان 94 پاریس را مورد حمله وحشیانه قرار دادند، هنوز چمد ساعتی نگذشته بود که نالهخخ بنفش جناب روحانی و دولت غربگرایش برای فرانسویهای کشته شده به هوا برخاست و در ساعت هشت‌ونیم صبح پیام تسلیت جناب روحانی به کاخ الیزه ارسال شد ولیکن همان گروه تروریستی دو روز قبل و در شامگاه پنجشنبه 21 آبان 94 با حمله تروریستی به ضاحیه بیروت عده زیادی از شیعیان لبنان را به شهادت رساندند، اما ناله و فغانی از رئیس جمهور، معاون اول و وزیر خارجه ی غربگرای دولت لیبرال اعتدال بلند نشد و در محکومیت جنایتکاران داعش پیام تسلیتی صادر نگردید، تا اوج دلبستگی، ترس و ذلت دولت اعتدال در مقابل کشورهای غرب و دشمن با انقلاب اسلامی را به اثبات رسانند!!!

پس از صدور پیام فوری رئیس جمهور به همتای فرانسوی خود، جریان نفاق درون دولت احساس خطر نمود، که ممکن است جناب روحانی بخاطر عدم صدور پیام تسلیت به شیعیان لبنان زیر سئوال افکار عمومی و مسلمانان جهان برود، لذا پس از گذشت دو روز و سپری شدن 4 ساعت از ارسال پیام به دولت فرانسه، جناب روحانی دست به قلم شد و بدون اینکه عرق شرم بر پیشانیش نقش ببندد، اقدام به صدور پیام تسلیت خطاب به مردم لبنان، آنهم بدون اینکه اسمی از دبیر کل حزب الله لبنان ببرد، نمود و این در حالی است که جمهوری اسلامی سالهاست، با شیعیان مظلوم لبنان و حزب الله سرفراز دارای همکاری استراتژیک است و این را دولت اعتدال نمی فهمد!!!نن

واقعاً دلیل دولت اعتدال و وزارت خارجه هز چه که باشد در عدم صدور فوری پیام تسلیت به شیعیان لبنان و محکومیت جنایت داعش پذیرفتنی نیست و این مسئله گویای چهره تزویر و نفاق دولت است، زیرا؛ از سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به وزیر خارجه، سفرا، کارداران و نمایندگیهای آن وزارتخانه تنها 15 روز می گذرد که معظم له فرمودند: « سیاست خارجی متخذ از اسلام و منبعث از اهداف و آرمانهای انقلاب است و مسئولان وزارت خارجه و سفرا و کارداران در حقیقت نمایندگان، سربازان و خدمتگزاران این اصول و آرمانها هستند ... همه تاکتیکهای دیپلماسی در دولتهای مختلف باید در خدمت پیشبرد اصول سیاست خارجی در قانون اساسی باشد و نمایندگان سیاسی ایران در خارج، خود را نماینده و مدافع جدی و منطقی سیاستهای نظام بدانندعع

امام خمینی(ره) در بخشی از وصیت نامه خود خطاب به وزرای امور خارجه ایران فرمودند: «وصیت من به وزرای خارجه در این زمان و زمانهای بعد آن است که مسئولیت شما بسیار زیاد است، چه در اصلاح و تحول وزارتخانه و سفارتخانه‌ها و چه در سیاست خارجی حفظ استقلال و منافع کشور و روابط حسنه با دولتهایی که قصد دخالت در امور کشور ما را ندارند و از هر امری که شائبه وابستگی با همة ابعادی که دارد به طور قاطع احتراز نمایید و باید بدانید که وابستگی در بعضی امور هر چند ممکن است ظاهر فریبنده‌ای داشته باشد یا منفعت و فایده‌ای  در حال داشته باشد، لکن در نتیجه، ریشة کشور را به تباهی خواهد کشید و کوشش داشته باشید در بهتر کردن روابط با کشورهای اسلامی و در بیدار کردن دولتمردان و دعوت به وحدت و اتحاد کنید که خداوند با شماست.»

گویند؛ دیوانه ای با آجر یک دیوار ساخته و فانوسی با شیشه قرمز را روی آن گذاشته بود. پرسیدند، فانوس را برای چه روی دیوار گذاشته ای؟ جواب داد برای اینکه ماشین ها با دیوار برخورد نکنند! پرسیدند؛ خب! دیوار را برای چه ساخته ای؟ گفت؛ برای این که فانوس را روی آن بگذارم!

والسلام 

 


جمعه 94 آبان 22 , ساعت 11:26 عصر

به نام خدا و برای خدا

دولت اعتدال برای رضایت مندی کدخدا(آمریکا) پس از اینکه بصورت غیر قانونی برجام را اجراء و اقدام به برچیدن سانتریفیوژها نمود، باح واکنش جدی مسئولین و نمایندگان مجلس و شورای عالی امنیت ملی مجبور شد که کار جمع آوری سانتریفیوژها را -اگر راست بگوید- متوقف کند و وقتی از سوی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمع آوری و توقف اقدامات نابجای دولت ترسوی اعتدال مورد تائید قرار گرفت، با عصبانیت افراطی از سوی رئیس جمهور به بهانه های مختلف روبرو شدیم. ظاهراً قرار بوده که جناب روحانی پس از اینکه 13 هزار سانتریفیوژ را برچید و اورانیوم غنی شده را به خارج از کشور آغاز نمود, آنگاه با دست پر از ذلت!، سفر خود به اروپا را آغاز نماید، که موضوع توقف برچیدن سانتریفیوژها به مذاق جنابشان خوش نیامده و با عصبانیت تمام به مطبوعات منتقد و انقلابی و قوه قضائیه و همچنین صدا و سیما حمله نمود، تا شاید کدخدا و اروپا را با سخنان افراطی خود راضی نماید!

عجیب است این روزها مرتباً از سوی مقامات مختلف آمریکا خبر از عدم لغو همه تحریمها و بازگشت پذیری فوری تحریمها را  می شنویم، اما کشورمان با تدبیر افراطی دولت اعتدال، این روزها میزبان فروشندگان اروپائی است که هیچ سخنی از سرمایه گذاری در کشورمان مطرح نمی کنند و بر خلاف نظر شورای عالی امنیت ملی، مصوبه مجلس و نامه رهبر معظم انقلاب، با تأسف فراوان جناب روحانی با ذوق زدگی، دستور نانوشته ذلت بار جمع آوری سانتریفیوژها و ارسال اورانیوم غنی شده به خارج از کشور را صادر می نماید، که این اقدامات نگران کننده و هماهنگی دولت اعتدال با غرب، منشاء نفوذ آمریکا و اروپا بر مقدرات کشورمان را کلید خواهد زد و لذا؛ قصد دولت از برچیدن سانتریفیوژها و ارسال اورانیوم غنی شده برای آن است که با اجراء زودهنگام برجام، سکویی برای تصرف مجلس و بخش های دیگر قدرت بسازد.

موضوعات مختلفی همچون عدم تحقق وعده ها، ناتوانی در حل مشکلات معیشت مردم، عدم استقبال مردم مازندران از رئیس جمهور، عدم عنایت ویژه آمریکا مبنی بر لغو تحریمها و دستگیری اعضاء شبکه نفوذ آمریکا، همگی اینها موجبات عصبانیت رئیس جمهور را فراهم نموده و لذا جناب روحانی که دولت خود را به نادرستی اعتدال نامیده، با سخنان افراطی خود، مسئولین ارشد نظام، نهادهای انقلابی، مطبوعات ارزشی و قوه قضائیه را مورد حمله همه جانبه قرار داده، تا شاید بتواند ناتوانی دولت مردم فریب لیبرال خود را در پشت اتهامات کذب و نادرست پنهان نماید!!! ح

با توجه به نظرسنجی های مختلف، دولت اعتدال عمر کاری خود را چهار ساله می داند و این مسئله به نگرانی های او و شرکایش افزوده است و لذا کوچکترین انتقاد را بر نتافته و قصد آن دارند که با ایجاد بحران های خود ساخته، وضعیت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور را به سوی اقدامات دو قطبی سوق داده، تا در غفلت مردم و دلواپسان نظام اسلامی و هموار کردن مسیر شبکه نفوذ آمریکا و اجراء زودهنگام برجام، سکوی تصرف قوه مقننه را در دست گیرد!!!

آیا اجراء غیر قانونی برجام، کسب قدرت دولت اعتدال و تصرف مجلس را بدنبال دارد و یا زمینه سقوط آن را رقم خواهد زد؟!!! گفته اند؛ بار کج به منزل نمی رسد و خیانت به اسلام و انقلاب و ضایع کردن خون شهداء آخرالامر جریان نفاق را رسوا خواهد کرد. انشاء الله

والسلام 

 


جمعه 94 آبان 22 , ساعت 11:0 صبح

به نام خدا و برای خدا

در بررسی خبرگزاری ها به سخنان تآمل برانگیز دو فعال سیاسی از کشور ترکیه و آمریکا برخوردم و وقتی سخنان آنان را در خصوص رهبر عزیزمان مشاهده نمودم، بار دیگر بر خود بالیدم که خداوند بعد از امام بزرگوارمان، چنین رهبر فرزانه ای نصیب کشورمان و دوستداران انقلاب اسلامی در سراسرجهان نموده، که با بصیرت مثال زدنی خود بزرگترین فتنه های داخلی و توطئه های پیچیده دشمنان کینه توز انقلاب اسلامی را نقش برآب کرده، هر چند که امروز برخی مسئولین لیبرال غربلگرا، ترسو و بزدل سیاسی، از بکار بردن لفظ کلمه "بصیرت و فتنه" از سوی امام خامنه ای عصبانی هستند ولیکن مهلک ترین فتنه ها و توطئه هایی که می توانست نظام اسلامی را با خطرات جدی مواجه نماید با سرانگشتان تدبیر رهبر عزیز و حضور به موقع ملت غیور رنگ باخت لذا در این رابطه بخشی از سخنان خانم بلگی یالچین از کشور ترکیه و آقای کنت کی اف از آمریکا را، به نقل از خبر گزاری دانشجو خدمت عزیزان کاربر عرضه می دارم تا بیشتر قدرشناس و قدردان رهبر گرانقدر و انقلابی مان باشیم . انشاءالله    اا

خانم بلگی یالچین فعال سیاسی ترکیه‌ای در جمع دانشجویان می گوید: «ما به عنوان دوستداران اهل بیت (ع) در ترکیه آیت الله خامنه ای را به عنوان مرجع تقلید و هم به عنوان رهبر قبول داریم، رویکرد رهبرمان در مورد سوریه آن قدر زیرکانه بود که تاکنون هم جبهه مقاومت به واسطه نظر ایشان راه خود را ادامه داده است.»

خانم بلگی یالچین در ادامه گفت: «از نظر ما در ترکیه آیت الله خامنه ای سایه حضرت مهدی (عج) در زمین است و بسیار خرسندیم از اینکه ایشان هستند و ما هم رهبر و هم ولی فقیه داریم. ما اهل بیت، ولی فقیه و خدا داریم و از هیچ کس نمی ترسیم.»

این فعال ترکیه ای در خصوص دلاور مردی و مدیریت مثال زدنی سردار سلیمانی ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان می گوید: «جبهه سوریه نبرد حق و باطل است. مبارزه شیطان با انسان است و مبارزه حسین با یزیدیان و دفاع و حفاظت از حرم حضرت زینب (س) مثل فروع دین بر ما واجب است.»نن

کنت کی اف، افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در همایش استکبار ستیزی گفت: چگونه ایران صلح طلب باید آماج این همه بازرسی قرارگیرد؟ و در صورتی که اسرائیل با این همه جنایت که انجام می‌دهد فشاری بر روی خود احساس نمی‌کند؛ من عصبانی می‌شوم که ایران این ناعدالتی را پذیرفته است و مجبور شد که بپذیرد ... تاریخ آینده نشان می‌دهد که آمریکا برای منفعت مردم خودش کاری را انجام نمی‌دهد چه برسد برای مردم ایران، پس این ایده ساده اندیشی است که فکر کنیم با این توافق آمریکا می‌خواهد به مردم ایران کمک کند.

آقای کنت کی اف در خصوص رهبر معظم انقلاب می گوید: من صحبت رهبر شما را که می‌شنوم عقلانیت و بصیرت را تنها می‌بینم و این بسیار امیدوار کننده است که ایشان به برخی سیاستمداران اجازه نمی‌دهند که خم شوند و خیلی چیز‌ها را بپذیرند... زمانی که من صحبت‌های رهبر شما را می‌شنوم هیچ واکنشی به جز تحسین را نمی‌توانم داشته باشم؛ جز تحسین هوشیاری ایشان؛ ایشان بسیار هوشیار هستند به عنوان مثال در بحث سلاح اتمی ایشان گفتند که حرام است و خلاف خداوند است؛ من احترام بسیار زیادی برای رهبر شما قائلم و من این سخنانشان را تحسین می‌کنم؛ ایشان صادقانه این حرف را زدند و نمی‌شود سخنان ایشان را با رهبران غربی مقایسه کرد چون ایشان صادقانه سخن می‌گویند و آنان زمانی که دهانشان را باز می‌کنند دروغ می‌گویند.»

ایشان در خصوص برخی مسئولین بی بصیرت و غربگرای ایرانی گفت: «در ایران افرادی هستند که با رهبرتان موافق نیستند؛ برای آنان متاسفم و خوشحالم که شما رهبری به این گونه دارید.»

آب دریا اگر نتوان چشید / هم به قدر تشنگی بایر چشید.

والسلام  

 


سه شنبه 94 آبان 19 , ساعت 10:29 عصر

به نام خدا و برای خدا

ریاست قوه قضائیه طی اظهاراتی برجام را افتخار ملی ندانست و در مقابل تندروی دولت گفتند: « نظام در این زمینه تصمیم عقلانی گرفت که99 البته به این معنی نیست که این تصمیم افتخار ملی است ... این یک مغالطه است که ما بین قبول عقلانی و بین افتخار بودن آن یک معادله درست کنیم، چه کسی گفته این افتخار ملی است؟ کجایش افتخار است؟ ما 10 تن مواد غنی شده را بدهیم و 300 کیلو نگه داشته باشیم افتخار است؟! اینکه در خصوص سانتریفیوژها محدود باشیم چه در تولید سانتریفیوژهای با تکنولوژی بالا محدود باشیم و چه در اینکه سانتریفیوژهایی که داریم را باید تقلیل دهیم کجای اینها افتخار است؟»

البته برجام از نگاه جریان غرب زده دولت اعتدال نه تنها یک افتخار بزرگ است بلکه آن را روزنه ای برای نفوذ آمریکا می داند و ممشغول آماده سازی مقدمات آن است و لذا دولت توافق اجراء برجام را وظیفه خود دانسته تا شاید بتواند رضایت کدخدا(آمریکا) را حتی با عبور از خطوط قرمز و به مخاطره انداختن امنیت و استقلال نظام اسلامی، کسب نماید.

دولت با عملیاتی نمودن زودهنگام برجام، آنهم خارج از چارچوب قانونی، از سوی آمریکا و جریان غرب زده داخلی مورد تشویق و ترقیب قرار گرفت و جناب روحانی با ذوق زدگی از شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست نمود تا روز تصویب برجام، بعنوانهه "روز ملی گفتگو" در تقویم کشور قرار گیرد! که اکثر اعضاء شورا آن را به تمسخر گرفته و رئیس جمهور ناچاراً نظر خود را با شرمندگی پس می گیرد! فلذا مردم متحیرند که دولت اعتدال از عقلانیت کجا و چگونه استفاده می نماید؟!

آیا دولت ایجاد روزنه نفوذ آمریکا را عقلانیت می دانند؟! اعلام خزانه خالی از سوی رئیس جمهور در اولین روزهای گفتگوی هسته ای، آیا ملت آن را عقلانیت بدانند یا خیانت؟! اینکه هاشمی رفسنجانی در آخرین روزهای گفتگوهای هسته ای اعلام می نماید که کمر مردم زیر بار تحریم خم شده آیا این سخن بجز خیانت به کشور می شود اسم دیگری بر آن گذاشت؟! این که آب آشامیدن مردم را به لغو تحریم های آمریکا گره می زنند، بوئی از عقلانیت در آن دیده می شود؟! رهبر معظم انقلاب فقط اذن مذاکره در مباحث هسته ای را به دولت داده اند، ولی رئیس جمهور اعلام می کند؛ "که با هر کس و در هر کجا مذاکره می نمایم،" آیا به غیر از مخالفت با فرمایشات رهبری و نفاق، بهره ای از عقلانیت انقلابی در سخن جناب روحانی دیده می شود؟! 

کنت کی اف افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در خصوص برجام چقدر زیبا نظر داده است، او می گوید: «کسانی کهکک فکر می‌کنند آمریکا به ایران نفع می‌رساند یا ابله هستند یا پول گرفته اند. توافق آمریکا با کشور‌ها برای نفوذ در آنان است.»

وضعیت نابسامان دولت اعتدال همانند واعظی است؛ که در مجلس ختم یکی از اهالی بر روی منبر رفته و به بهانه تقدیر از شخص متوفی، از خودش مرتباً تعریف و تمجید می کرد، یکی از حاضران که حوصله اش سر رفته بود از جا بلند شد و خطاب به سخنران مراسم گفت؛ بالاخره ما نفهمیدیم که شما فوت کرده اید یا آن مرحوم؟!

والسلام 

 


سه شنبه 94 آبان 19 , ساعت 1:17 عصر

به نام خدا و برای خدا

برای دریافت پاسخ سئوال فوق لازم است سخنان وزیر خارجه آمریکا در 3 مرداد 94 و سخنان آقای ظریف در نیویورک را که با هاله اسفندیاری داشته را بعنوان کدواژه ای نفوذ که از سوی دشمن انقلاب اسلامی و وزیر خارجه کشورمان بیان گردیده مورد توجه قرار دهیم، امکان ردت یابی پروژه نفوذ وجود دارد. برای کشف چگونگی نفوذ به این بخش از سخنان جان کری که برای اقناع رأی مثبت نمایندگان کنگره آمریکا به برجام مطرح نموده توجه نمائید جان کری می گوید: «اگر ما به این توافق پشت کنیم، یک پیام به افراط‌گرایان در ایران می‌فرستیم و آنان احساس خوبی خواهند کرد و کسی نمی‌داند که در انتخابات بعدی چه بر سر روحانی می‌آید. توان بالقوه روحانی و ظریف برای مذاکره با غرب و رسیدن به جمع‌بندی از قضاوت من با دشواری‌های زیادی روبه‌رو بود ... توافق اتمی با ایران مربوط به امنیت روزانه و ساختار احتمالی آینده در خاورمیانه می‌شود که همه می‌دانند اکنون چه مشکلاتی دارد.»

برای اینکه پروژه پسا برجام نفوذ را جدی تر تلقی کنیم، لازم است به سخنان آقای ظریف در نیویورک را مجدداً مرور نمائیم آقای ظریف در گفتگو و درد دلی که با خانم هاله اسفندیاری که سابقه جاسوسی برای آمریکا را در پرونده خود دارد، می گوید:« ما روندی را شروع کرده‌ایم که هدف از آن تغییر فضای سیاست خارجی کشور است. اگر با وجود تلاش‌های ما برای تعامل، این تلاش‌ها بی‌نتیجه بماند، مردم ایران این فرصت را خواهند داشت تا 16 ماه دیگر که انتخابات پارلمانی در ایران برگزار می‌شود، به این عملکرد ما (با آرای خود) پاسخ دهند. وقتی قبلا در تعامل و مذاکرات درباره توافق هسته‌ای با جامعه بین‌المللی در سال‌های2004 و2005، توافق‌هایی کردیم و تلاش‌های ما برای عملکرد شفاف، از جانب اتحادیه اروپایی رد شد، مردم جواب ما را با انتخاب رئیس‌جمهوری متفاوت دادند که مرا هم زود بازنشسته کرد.»تت

نتیجه کاملاً مشهود است که بخشی از پروژه نفوذ در انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم خواهد خورد که در این پروژه اجراء برجام سرآغاز  آن است و نقش افراد مختلف کاملاً تعریف شده است و برای درک پروژه نفوذ به قسمتی از پاسخ رئیس قرارگاه سیا در ایران که خطاب به مسئول مافوق خود در سازمان سیا در سال 58 نوشته است توجه فرمائید. رئیس قرارگاه سیا در ایران می نویسد: «از من خواسته اید که راجع به امور ایران اعلام نظر نمایم؛ آنچه که اینک بدنبال آن هستم، تشکیل یک ائتلاف، متشکل از لیبرالهای سیاسی، میانه روهای مذهبی، غربگرایان خواهان رابطه با آمریکا و بخشی از نظامیان سابق هست، که وجه اشتراک شان این است، که همگی متمایل به غربند و این ائتلاف را برای هنگامی که وقت ظهور خیابانی آنها است، آماده نمایم!!!»

امروز کسانی را بعنوان دولت و پدر خوانده دولت اعتدال می بینیم که اکثر مشخصه های اعلامی رئیس قرارگاه سیا را دارند، اینان آمریکا را مساوی با جهان می بینند و حل مشکل اقتصادی و حتی آب آشامیدنی مردم را به رفع تحریم های آمریکا گره زده اند و مشاوران فراوانی در اطراف رئیس جمهور حضور دارند، که تنها هنرشان پختن آبگوشت بزباش و سابقه غربگرائی است و آمریکا را حللال مشکلات و کدخدای جهان می دانند و می گویند بستن با کدخدا راحت تر است! اینها بدون اینکه مهر نفوذ بر پیشانیشان نقش بسته باشد، زمینه ساز نفوذ آمریکا در ایران اسلامی هستند!!!لل

عمق پروژه ترس و نفوذ آمریکا در دولت اعتدال آنجا است، که جان کری وزیر خارجه آمریکا در خصوص اعزام کشتی کمک رسان ایران به مردم مظلوم یمن می گوید: «چند ماه پیش که یک محموله از سوی ایران راهی یمن بود، خیلی زود با همتای خود تماس گرفتم و گفتم که این امر می‌تواند باعث یک رویارویی جدی شود و ما آن را تحمل نمی‌کنیم. وی نیز در مدت زمانی بسیار کوتاه با من تماس گرفت و گفت قرار نیست این محموله به زمین برسد یا از آب‌های بین‌المللی خارج شود و بعد راهی کشور خودشان شد.»

راز بدبیاری دولت اعتدال در انجام پروژه نفوذ این چنین است، که گویند: یارو در بدبختی و فلاکت غوطه می‌خورد. دوستش گفت؛ نگران نباش، شاید شانس بیاری و نجات پیدا کنی و یارو گفت؛ آخه می‌گن شانس یک بار زنگ خانه را به صدا درمی آورد ولی فعلاً، بدبختی دستش را روی زنگ گذاشته و برنمی داره، فلاکت هم که خودش کلید داره و زنگ نمی‌زنه!

والسلام 

 


دوشنبه 94 آبان 18 , ساعت 1:40 عصر

به نام خدا و برای خدا

عملکرد جریان اعتدالدر مدتی که قدرت اجرائی کشور را در دست گرفته تفاوتی قابل توجهی با مواضع اصلاح طلبان داشته و دارد. تفاوتو عملکرد اعتدالیون نسبت به اصلاح طلبان در این است که جریان اصلاح طلب بدون اینکه نفاقی بورزد و نقاب بر چهره بزند در مقابل رهبری جامعه می ایستند و در نامه معروف سرگشاده خود که بیش از صد نفر از نمایندگان مجلس ششم آن را امضاء کرده بودند، نوشیدن جام زهر را به رهبری جامعه پیشنهاد می کنند و به صراحت اعلام می نمایند که افکار امام را باید به موزه ها سپرد!، اما جریان اعتدالدر حوزه نظری خود را تابع و پیرو رهبری نشان می دهند ولی در حوزه عمل، منافقانه به تحریف سخنان رهبری می پردازند. جریان اعتدال لایحه علیه دین و اعتقادات مردم به مجلس نمی فرستد اما در عمل، شرایط حمله به دین و اعتقادات ملت را فراهم می کند.

جریان اعتدالبرای رسیدن به اهداف ماکیاولی، با نفاق پیچیده به تحریف عاشورا و قیام حسین ابن علی(ع) بر می خیزد و می گوید: "از کربلا و امام حسین(ع) درس مذاکره را آموخته است."جریان اعتدال منافقانهدر تلاش است، که سخنان انقلابی امام خامنه ای را در ظرف دیپلماسی لیبرالی خود ریخته و بر اساس ذائقه کدخدا(آمریکا) به تحریف و تفسیرآن بپردازد!

برای اینکه راه حضرت امام به فراموشی سپرده نشود، بارها شاخصه های اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم بر زبان آن پیر سفر کرده جاری شد و شاخص آن را "اسلام فقرای دردمند، اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه خوردگانِ تاریخِ تلخ و شرم‌آور محرومیتها"، ولی جریان استحاله شده اعتدال، منافقانه قصد آن دارد که اسلام رحمانی را جایگزین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم نماید.تت

ملت عزیز ایران باید بدانند، که اسلام رحمانی همان اسلام انجمن حجتیه، اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان و در یک کلام اسلام آمریکائی است که جریان اعتدال  به بزک کردن آن مشغول است و لذا می شود نتیجه گرفت که خطر جریان نفاق اعتدال، بیش از جریان اصلاحات آمریکائی است

استکبار جهانی در فتنه های 78و88 به نتیجه دلخواه خود مبنی بر تغییر سیاسی نظام اسلامی دست نیافته و لذا آمریکا از طریق اجراء برجام با حمایت از جریان غربگرا و فتنه گر، که در بدنه دولت اعتدالرسوخ نموده اند،بدنبالریل گذاری تغییر سیاسی-فرهنگی نظام اسلامی است و جریان اعتدال با عبور از اندیشه های امام و رهبری و با خوشبینی افراطی به کدخدا(آمریکا)، منافقانه به تحریف و استحاله نظام اسلامی برخاسته و مسئولیت اجراء اهداف شیطان بزرگ را دانسته و یا ندانسته بر عهده گرفته است!!!

جریان خطرناک اعتدالبرای رسیدن به اهداف خود به تحریف مقدسات و ناموس شیعه می پردازد و آن را وجه المصالحه با آمریکا قرار می دهد، گویند؛ روضه خوانی رفته بود بالای منبر و گفته بود که حضرت عباس سوار بر ذوالجناح... مستمعی به او گفت: آقا، ذوالجناح اسم اسب حضرت امام حسین(ع) بوده نه حضرت عباس! روضه خوان هم بلا درنگ گفته بود؛ تو اگر موتور داشته باشی نمیدی داداشت یه دور بزنه!؟ 

والسلام

 


دوشنبه 94 آبان 18 , ساعت 11:15 صبح

به نام خدا و برای خدا

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور که در دولت اعتدال خود را در زیر عبای حسن روحانی پنهان و سازماندهی فتنه ی بزرگتر از فتنه سالتت 88 را در سر دارد به تازگی با بهانه قرار دادن مبارزه با گروه های تکفیری همانند معاویه از اسلام رحمانی دم زد و گفت: «امروز و در شرایطی که منطقه ما درگیر ناامنی و خشونت است، جمهوری اسلامی ایران باید به عنوان مدار و محور کانون امنیت، آنچه از کشور صادر می‌شود پیام صلح، برادری، عقلانیت و اسلام رحمانی باشد تا هم بتواند شر گروه‌های دست‌نشانده استکبار مثل داعش و امثال آن را از کشورهای اسلامی دور کند و هم زمینه همبستگی امت اسلامی را بیشتر فراهم کند.»

حدود سه ماه قبل رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای طرح اسلام رحمانی را باطناً غیر اسلامی و گمراه کننده معرفی کرده و فرمودند: «گاهی یک شعارهایی داده میشود، شعارهای به‌ظاهر اسلامی که باطناً اسلامی نیست؛ از جمله‌ی چیزهایی که اخیراً خیلی رایج شده و انسان می‌شنود در نوشته‌ها و در گفته‌ها، اسلام رحمانی؛ خب، کلمه‌ی قشنگی است، هم اسلامش قشنگ است، هم رحمانی‌اش قشنگ است؛ امّا یعنی چه؟ تعریف اسلام رحمانی چیست؟ خب، خدای متعال، هم رحمان و رحیم است، هم اشدّالمعاقبین است ... همین‌طور پرتاب کردن یک کلمه بدون عمق‌یابی، کاری است غلط و احیاناً گمراه‌کننده.»  

آقای مجید انصاری نقش بسیار پر رنگی در فتنه سال 88 داشته که نظام اسلامی با عطوفت از اقدامات براندازانه امثال این روحانی فتنه گر وابسته به مجمع روحانیون مبارز-مبارز در خوردن و بردن-چشم پوشی نمود ولیکن متأسفانه جناب روحانی که خود وام دار جماعت فتنه گر است، مسئولیت بسیار مهم معاونت پارلمانی خود را به فردی که از صلاحیت لازم برخوردار نبوده ، واگذار نمود، هر چند که جناب روحانی هم خود از مبلغین و مروجین اسلام گمراه کننده رحمانی است و بارها به تبلیغ این اسلام بی خاصیت و گمراه کننده پرداخته است.غغ

جریان نفاق که در قوه مجریه لانه کرده و نمایندگی اسلام آمریکائی و یا همان شیعه ابوسفیانی را دارد، خوب می داند؛ که امکان مقابله با افکار امام خمینی(ره) را ندارد، ولی همواره برای رضایت کدخدا(آمریکا) در تلاش بوده که استکبار جهانی را از کمند اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) رهائی بخشد و لذا در دولت یازدهم بصورت ویژه تلاش نموده، تا اسلام رحمانی و غیر انقلابی و موافق با آمریکا را جایگزین اسلام نام محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) نماید که با موضع گیری دقیق، صریح و شفاف امام خامنه ای چند ماهی است که طراحان اسلام رحمانی  لب فروبسته بودند، که مجدداً انصاری فتنه گر در صور اسلام رحمانی دمید تا با ارسال این پالس ذلیلانه و منافقانه، بار دیگر شاهد مخالفت مجمع روحانیون مبارز با اندیشه های امام راحل و بزرگوارمان باشیم. هه

متأسفانه امروز شاهد اظهار نظر مفلوکین و فتنه گرانی همانند معاویه هستیم که در آستانه انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی بعنوان جریان نفاق وارد صحنه شده اند تا همچنان سرسپردگی خود را برای امیال نفسانی به اطلاع کدخدا(آمریکا)برسانند، تا شاید این جریان ناتوان و پر مدعا، مورد عنایت شیطان بزرگ قرار گیرد.

آری؛ چه پست حقیرند، آنانی که د ر زمان حیات حضرت روح الله علم مبارزه با آمریکا را منافقانه بر دوش گرفتند تا امیان نفسانی و شیطانی خود را ارضاء نمایند و امروز نوکرانی شده اند تا به یاری استکبار در قدرت بمانند و بیت المال مسلمین را بچابند!!!

والسلام

 


یکشنبه 94 آبان 17 , ساعت 10:43 عصر

به نام خدا و برای خدا

حاج حسن روحانی، که این روزها از بازداشت شبکه نفوذ آمریکائی به شدت عصبانی گردیده، منتقدین خود را در هنگام افتتاح نمایشگاه مطبوعات آماج حمله گازانبری قرار داده و می گوید: « معنا ندارد رسانه ای برای همیشه حاشیه امنیت داشته باشد و یا به جای اطلاع رسانی، نقش پلیس مخفی را نیز ایفا کند و شما از محتوای آن آگاه شوید که فردا چه کسی بازداشت خواهد شد و کجا تعطیل می‌شود و یا آبروی چه کسی ریخته خواهد شد ... اشکالی ندارد که کسی با پول شخصی خود رسانه‌ای راه بیندازد و مدام از دولت انتقاد کند، اما چه کسی اجازه می‌دهد که با پول مردم و از محل بیت‌المال علیه حاکمیت و دولت منتخب، فضای تخریبی ایجاد شود.»

اولاً به رئیس جمهور باید متذکر شد که در روایات متعدد از ائمه معصومین علیه السلام نقل شده که در زمان عصبانیت اظهار نظر نکنید و جناب روحانی که این روزها از دستگیری یکی از نزدیکانش در شبکه نفوذ آمریکایی به شدت عصبانی گردیده، توصیه می شود که مدتی صبر پیشه نموده تا عمق توطئه دستگیر شدگان شبکه نفوذ برملا گردد، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد، البته اگر در این رابطه همسر فخیمه آقای رفسنجانی به جناب روحانی مشاوره دهد، رئیس جمهور مجبور است بگوید؛ که این دستگیری "پدر سوحته بازی است."  

ثانیاً جناب روحانی پاسخ دهند که از کیسه چه کسانی و از تریبون کدام ملت مرتباً منتقدین خود را با الفاظ سخیف ترسو، بزدل، بی سواد، برو به جهنم، افراطی خطب می کنید؟! شما که از طرح سئوالات به حق مردم در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ترس و وحشت دارید و عوامل مزد بگیرتان ساعتها مردم را در پای گیرنده ها معطل نگه می دارند تا مجری مجیز گویی بیابید و به مسئولین صدا و سیما تحمیل نمائید، حق ندارید دم از بیت المال بزنید!ن

ثالثاً؛ چرا رسانه های مستقلی که حاظر نیستند، بودجه بیت المال را در جهت امیال دولت اعتدال صرف دروغ پراکنی نمایند، با بی انصافی تمام از سوی رئیس جمهور مورد تاخت و تاز قرار می گیرند؟!

رابعاً، رئیس جمهور گفته است که تعدادی از رسانه ها از محل "بیت‌المال به تخریب حاکمیت می پردازند" که این گفته جناب روحانی کاملاً دروغ است، زیرا؛ این رسانه ها با بصیرت افزائی و عمارگونه عمل کردن در تلاشند، تا ملت را به موقع از حقایق مطلع نمایند، زیرا همواره بیم آن می رود -و چند بار اتفاق افتاده- که استقلال و حاکمیت (نظام اسلامی) از سوی دولت منتخب با تزویر و دروغ و نفاق مخدوش گردد و دولت اعتدال هر چند در راستی آزمائی کدخدا(آمریکا) پذیرفته شده ولیکن با اعمال لیبرالی و غربگرایی خود، در راستی آزمائی رسانه های انقلابی امتیاز لازم را کسب نکرده است!

رسانه هایی که بی محابا از سوی رئیس جمهور مورد تهدید واقع شده اند، نوعاً رسانه های حق محوری هستند که با بصیرت انقلابی خود از علمدار زمان دفاع نموده و تا کنون هم اجازه نداده اند، تا جریان نفاق، اطرافیان علمدار را منزوی و از صحنه خارج نمایند، هر چند که ممکن است این رسانه ها، همچون حضرت ابوذر به صحرای ربذه تبعید و از سوی جریان نفاق در امرار معاش خود دچار مشکل شوند.

والسلام

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ