سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رسول خدا فرمود : «هان ! شما را از دشمن ترینِ آفریدگانْ نزد خداوند متعال، باخبر سازم ؟». گفتند : «آری، ای رسول خدا !» .فرمود: «کسانی که با زنان همسایگانِ خویش، زنا می کنند». [جامع الأحادیث]
 
سه شنبه 96 مرداد 31 , ساعت 1:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تنها راه نجات انقلاب اسلامی، مبارزه قاطعانه با دکانهای دونبش فرصت طلبان چپ و راست و پیروی از ولی فقیه زمان است،ب و گرنه مردم و جوانان، همواره فریفته کالاهای تزویر چپ و راست می گردند! با پایان جنگ تحمیلی و شروع دهه دوم انقلاب، جریان چپ و راست در کشور خودنمائی بیشتری کرده و لذا فرصت طلبان دو جریان، بخصوص در ایام انتخابات، ملت را فریفتند و دکانهای دونبش خود را همزمان با فرستادن فرزندان خود به غرب، گسترش دادند!

با گذشت زمان، بخشی از مردم دریافتند، که فریب دکانهای دونبش فرصت، طلبان چپ و راست را خورده و لذا بدنبال چاره کار بودند، که فرصت طلبان و اغواگران چپ و راست، که حالا به قارونهای در درون نظام اسلامی تبدیل شده بودند، بلافاصله، تابلو و برند اصلاح طلبی و اصولگرای را برای فریب مجدد ملت، بر بالای درب دکانهای دونبش فریب خود، نصب کردند! و کثافت کاری برخی از فرصت طلبان تا بدانجا پیش رفت، که تابلوئی اصولگرائی خود را با تابلوی اعتدال و اصلاح طلبی عوض کردند!

با استقرار برخی از فرزندان و نوادگان قارونهای اصلاح طلب و اصولگرا در کشورهای غربی و بازگشت و بکارگیری برخی از آنها در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور، رفته رفته غده چرکین جریان الحادی و لاابالی گری در بدنه نظام6 اسلامی پدیدار و شورش و فتنه های 78 و 88 توسط تعدادی از قارونها و فرزندان و نوادگان آنها، در قالب جریان ناکثین، قاسطین و مارقین، بر علیه نظام اسلامی، کلید خورد!

چاره چیست؟ وقتی شهید احمدی روشن در سنین جوانی، به تزویر و نفاق جریان چپ و راست پی برد، پس چرا امروز در افشاء چهره ناکثین، قاسطین و مارقین ناتوان هستیم؟ شهید احمدی روشن در یکی از نوشته های خود مرقوم داشتند: «ای‌کاش مردم می‌توانستند بدانند که چه کسی خیرخواه آنان است، چپی‌ها داعیه‌ی اصلاح‌طلبی دارند، راستی‌ها نیز داعیه‌ی صاحب انقلابی را دارند و به امیرالمؤمنین قسم، که هیچ کدام خیرخواه مردم و انقلاب نیستند و همه به منافع خود می‌اندیشند

سردار سرافراز جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی ما را از خطرات امروز، آگاه نموده و فرمودند: «چه کسی امروز مسئول رشد الحاد و لاابالی‌گری در کشور است؟ آیا همه ما به وظایف خود عمل کرده‌ایم؟ ... ما امروز با دو خطر مواجهیم. یک خطر داخلی که فتنه مذهبی است و دیگری خطر خارجی که تهاجم علیه جهان اسلام است.» لذا چاره کار پیروی از مکتب حضرت روح الله و امام خامنه ای است، که خمینی کبیر فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب آسیبی نرسد.» و امام خامنه ای هم در عرصه جولان لیبرالهای غربزده "فرمان آتش به اختیار" را برای دفاع از انقلاب اسلامی صادر فرمودند. پس چرا برای دفاع از انقلاب، به جهاد بر نمی خیزیم و همچنان منتظر معجره هستیم؟!

والسلام


دوشنبه 96 مرداد 30 , ساعت 5:44 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جریانی بصورت خزنده از آغاز انقلاب اسلامی تلاش داشته و دارد، تا انقلاب اسلامی را از درون تهی نماید. این جریان در سالهای دفاع مقدس، که ارتش آمریکا به منافع ایران در خلیج فارس حمله می کرد، تضعیف تفکر انقلابی حضرت روح الله را در مذاکرات محرمانه با آمریکا دنبال می کرد! و پس از رحلت امام راحل، برخی از اعضاء جریان زر و زور و تزویر به مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اساس کشی نموده و سیاستهای دفاع از استکبار جهانی را با بودجه بیت المال، در آن مرکز پیگیری نمودند! اوج جریان لیبرال غربزده در سال 92 در اولین سفر رئیس جمهور به آمریکا کلید خورد و طی یکت دیپلماسی حقیرانه و التماسی، گفتگوی تلفنی حسن روحانی با اوباما، فراهم گردید!

"جریان زر و زور و تزویر"، برای مقابله با اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم، طی سالهای متمادی با قرائت های مختلف، به دفاع از استکبار جهانی پرداخت! یک روز بدنبال فرستادن افکار انقلابی خمیی کبیر به موزه بودند! روز دیگری با قرآن و ائمه معصومین مخالفت ورزیدند! و فردایی دیگر، کربلا را محل مذاکره دانسته و از نسخه اسلام رحمانی که همان اسلام آمریکائی است، پرده برداری کردند! و دیروز(29مرداد96) رئیس جمهور در مجلس، دفاع از برجام را از مؤلفه های "استکبار ستیزی" خوانده و گفت: «از آن کسی که برای برجام سینه سپر می‌کند، یعنی دربرابر دشمنان ایران می‌ایستد، در برابر آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای کوچک منطقه که اخلال می‌کنند می‌ایستد، این را می‌گوئیم قهرمان میدان مبارزه علیه استکبار.»

آری، شرط حسن روحانی، برای استکبار خواندن آمریکا و اسرائیل، تنها در دفاع از برجام خلاصه می شود، نه دفاع از گفتار انقلابی امام و رهبری!

در تفسیر و تحریف حسن روحانی از "استکبار ستیزی"، ذلت و حقارت به طرف آمریکائی مخابره شد؛ که اولا ایران در دفاع از برجام تحت هر شرایطی، سینه سپر می کند و تحریمهای پی در پی آمریکا، موجب خروج ایران از برجام نخواهد شد! ثانیا یکی از مسیرهای استکبار ستیزی، دفاع از برجام است! و لذا براساس تعریف "استکبار ستیزی"غ رئیس حمهور، افرادی همچون اوباما، جان کری، رژیم صهیونیستی و هر کسی که به کف خیابانها در دفاع از برجام آمده و در جشن برجام شرکت جسته، حتی اگر تصویر پرچم شیطان بزرگ بر روی سینه زده باشند، "استکبار ستیز" است! اگر افرادی با دریافت حقوقهای نجومی از جیب ملت دزدی کرده باشند! و یا برخی از نمایندگان نفوذی مجلس دهم، با خانم موگرینی عکس سلفی گرفته و مخالفت آنها با اصول و مبانی دینی و انقلابی، ثابت شده باشد، چون از برجام نوشته شده توسط سازمان سیای آمریکا، دفاع کرده اند، "استکبار ستیزند"!

قطعا جبهه استکبار جهانی و  در رأس آن شیطان بزرگ، به صاحب نظریه جدید "استکبار ستیزی" توجه ویژه خواهد داشت و لذا ممکن است، آقای حسن روحانی از سوی مؤسسه ی صهیونیستی نوبل، استحقاق دریافت جایزه صلح نوبل را با اختراع جدید خود از "استکبار ستیزی"، بدست آورد!!!

والسلام


یکشنبه 96 مرداد 29 , ساعت 4:18 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-حسن روحانی در تاریخ 25 فروردین 96  گفت: «هوو هایی که بارها به قصد کشتن نوزاد برجام تصمیم گرفته بودند نمیت توانند سرپرست خوبی برای این فرزند باشند.»

2-رئیس جمهور در 24 مرداد 96 گفت: «نمی دانم چرا از این نوجوان برجام خوششان نمی آید. باید از برجام حفاظت و حراست برای تأمین منافع ملت استفاده کنیم.»

3-حاج حسن روحانیدر 28 مرداد 96  گفت: «وزارت خارجه بزرگترین مأموریتش امروز حراست از نهال نوپای برجام است روبروی آمریکا باید بایستد.»

4-برای حفاظت و حراست از نوجوان برجام!، نوزاد برجام! و نونهال برجام! باید سوابق خانوادگی برجام، مشخص، تا امکان حافظت از آن مهیا گردد! زیرا مسیر تربیت، از نظر روان شناسان و جامعه شناسان، در سنین مختلف، متفاوت است! و لذا وقتی از زمان انعقاد نطفه برجام تا تولد آن، بیش از 30 ماه طول کشیده! و پدر جدید برجام، آقای ترامپ آن را مایه ی ننگ آمریکا دانسته و حاضر به پرداخت حقوق آن نشده! و مادرش هم گفته، پای آن را امضاء نکرده! پس سپردن نوزاد برجام به وزارت خارجه، نابخردانه است!

5-آقای حسن روحانی در آخرین دفاع خود از کابینه پیشنهادی، در 28 مرداد 96 گفت: «وزیر خارجه ما در این دوره بزرگترین وظیفه‌اش این است که کنار برجامه بایستد. نگذارد آمریکا موفق شود! نگذارد دشمنان ایران موفق شوند.» ترفند رئیس جمهور، از بکار گیری کلمات و جملات انقلابی، صرفاً برای اخذ رأی اعتماد نمایندگان مجلس بود! والا، تفکری، که آمریکا را کدخدا خطاب می کرده!، چگونه امروز جرأت استفاده از کلمه "دشــمــن" بر علیه آمریکا را دارد؟! سوال مهمتر؛ وقتی آقای ظریف به صراحت می گوید؛ که در دیپلماسی خارجی، قائل به استفاده از کلمه "دشــمــن" نیستم! آیا، سخنان رئیس جمهور باور کردنی است؟! و یا واگذاری این مآموریت خطیر به آقای ظریف، عاقلانه است؟!

6-اگر دادگاه بخواهد، قیم و یا سرپرستی برای نوزاد!، یا نوپا! و یا نوجوان برجام! انتخاب نماید، با توجه به اینکه پدرش ترامپ، بزودی قصد طلاق آن را دارد، فعلا سرپرستی برجام، به سازمان بهزیستی واگذار گردد! و لذا باید از ایجاد نطفه برجامهای نامشروع دیگر جلوگیری کرده و از قتل برجام هسته ای، توسط خضر نبی (ع) در دفاع از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم در برابر اسلام آمریکائی(رحمانی)، به دفاع برخاست.

والسلام


یکشنبه 96 مرداد 29 , ساعت 12:46 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اصل شصت و هفتم: نمایندگان باید در نخستین جلسه مجلس به ترتیب زیر سوگند یاد کنند و متن قسم نامه را امضا نمایند.

بسم الله الرحمن الرحیم

(من در برابر قرآن مجید، به خدای قادر متعال سوگند یاد می کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می نمایم که پاسدارب حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم، ودیعه ای را که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم و در انجام وظایف وکالت ، امانت و تقوا را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمات به مردم پایبند باشم،  از قانون اساسی دفاع کنم و در گفته ها و نوشته ها و اظهارنظرها، استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنها را مدنظر داشته باشم .)

با نگاه به اصل فوق، به بررسی اجمالی رعایت اصل 67 قانون اساسی از سوی نمایندگان مجلس دهم می پردازم، که آیا برخی از نمایندگان نفوذی نیستند؟!

در یک اتفاق نادر، شاهد تفاهم مجلس و دولت، در سطح عالی هستیم!، بطوری که برخی از نمایندگان مجلس، جهت اثبات سرسپردگی خود به برخی وزراء وف دولت، از توهین به همکاران خود دریغ نمی کنند! گاهی مجلس دهم به سقیفه بنی ساعده شبیه می شود! و نمایندگانی بر خلاف اصل 67 قانون اساسی، سوگند خود به قرآن را زیر پا گذاشته و بجای "پاسداری از حریم اسلام و نگاهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و رعایت امانت داری و تقوی و ..." پاسداری از برخی وزراء اشرافی، متخلف و ناکارآمد را وظیفه حزبی و گروهی خود قرار داده و عملا به قرآن، کشور و مردم خیانت می کنند.

خیانت تعدادی از نمایندگان مجلس دهم، آنقدر بی شرمانه است، که برخی از آنها، برای جلوگیری از سخنان نمایندگان انقلابی و دلسوز مخالف ، در یک اقدام پست، در حالی که قصد مخالفت با وزیر پیشنهادی رئیس جمهور را ندارند، بعنوان مخالف ثبت نام کرده و آنگاه با حرفهای بیهوده از تریبون مجلس، زمان را به نفع وزیر معرفی شده، تلف می نمایند! و متأسفانه هیئت رئیسه و رئیس مجلس، شاهد خیانت به قرآن و زد و بند کثیف وکیل الدوله ها در مجلس ند، ولی لب فرو بسته اند و قانون را زیر پا می گذارند! آیا نمایندگانی که با پولهای حرام به مجلس شورای اسلامی نفوذ کرده اند، به استقلال، اعتلای کشور، حفظ حقوق ملت، خدمات به مردم و دفاع از قانون اساسی پایبندند!!!

والسلام


جمعه 96 مرداد 27 , ساعت 3:2 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر شخص حسن روحانی بر ترس و لرز از شیطان بزرگ غلبه کند! و به آرشیو سخنان خود، از انتخابات ریاست جمهوری سال 92ف و وعده های پس از مذاکرات هسته ای و برجام نگاهی بیندازد، آنگاه اگر وجدان بیداری داشت، خجالت زده و شرمسار ملت بود و شکست برجام را اعلان و از ریاست جمهوری، که با تخلف و تقلب در آن پیروز شده، استعفاء می داد، اما چه کنیم! حسن روحانی آمریکا را کدخدا!، به اسلام آمریکائی و لیبرالسیم، وفادار! و با تفکر امام، انقلاب اسلامی و رهبری زاویه دارد و لذا جرأت اعتراف به شکست خود در برجام را ندارد!

البته حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی در ادعای کذبی به دفاع از وزیر راه و شهرسازی و برجام پرداخت و گفت؛ «ما هواپیما می‌خریم بدون اینکه بودجه‌ی اضافه‌ای تحمیل شود البته در این زمینه آقای ظریف و دکتر آخوندی کار بزرگی کردند.» حال پرسش این است، اگر رئیس جمهور به گفته خود صادق باشد، پس چرا این دو وزیر هوشمند! و موفق! نتوانستند قطعات یدکی لازم برای تعداد زیادی از هواپیماهای مسافربری زمین گیر شده در پارگینگ فرودگاها خریداری کنند؟! مگر قرار نبوده پس از برجام این مشکل مرتفع گردد؟! ضمناً اگر مشکل خرید هواپیمای مسافربری حل شده، پس چرا امکان تحویل هواپیماهای مسافربری خریداری شده از روسیه وجود ندارد؟!ت

باید به آقای روحانی گفت! از کذب و نفاق با ملت ایران دست بردارد!، او گفته بود که با توافق برجام، تحریمها لغو می گردد، اما امروز، به جای دریافت پول نفت، اجناسی همچون سنگ پا، لوله فاضلاب، اسباب بازی و ... به کشورمان وارد می کنند؟! تعطیلی و نیم تعطیل بودن بیش از 70 درصد صنایع و کارخانجات کوچک و بزرگ نشانه ی چیست؟!

رشد افسار گسیخته نقدینی، ورشکستگی تعدادی از بانکها، تحریمهای پی در پی آمریکا، بدهی چند صد هزار میلیارد تومانی دولت به بانک مرکزی، مسدود نمودن حسابهای ارزی اشخاص حقیقی و حقوقی و عدم واریز مبالغ فروش محصولات پتروشیمی از سوی چین، کاهش فروش نفت و عدم رابطه بانکی برای واریز پول نفت به حساب بانک مرکزی ایران، غلبه واردات بر صادرات، رکود شدید اقتصادی و بحران اشتغال، همه اینها گویای محقق نشدن وعده های حاج حسن روحانی و شکست رسمی برجام است!

 والسلام


پنج شنبه 96 مرداد 26 , ساعت 2:7 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مهدی کروبی پس از جراحی قلب، چند روزی که در بیمارستان بستری بوده، تعدادی از شیاطین احزاب منحله مشارکت وف مجاهدین انقلاب، به ملاقات ایشان رفته و او را وسوسه کردند که پس از بهبودی، جهت اعتراض به حصر خود، اقدام به اعتصاب غذا نماید و لذا از دیروز، رسانه های ضدانقلاب، خبر از اعتصاب غذای مهدی کروبی را مخابره کرده اند!

حال سئوال این است، آیا مهدی کروبی اهل اعتصاب غذا است؟! آیا فردی که به اعتراف خودش، هر روز دو بار در استخر اشرافی خود به شنا می پردازد، امکان اعتصاب غذا برایش مهیا است؟! آیا کسی که در مناظره های تلویزیونی در سال 88 اعتراف به اخذ پول حرام از شهرام جزایری داشته، ادعای کذب اعتصاب غذایش، باور کردنی است؟! چه اتفاقی افتاده که این عنصر دون پایه فتنه، که به تحریک مرحوم هاشمی رفسنجانی وارد بازی فتنه اکبر! شد، بعد از گذشت 7 سال از حصر، بفکر اعتصاب غذا افتاده است؟!

راستی جناب کروبی یادشان می آید، که وقتی مرحوم هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بود و او رئیس مجلس، مرحوم رفسنجانی، آقای کروبی را به محل کار خود دعوت وت به او گفت: امروز خانمی با داشتن بچه در بغل، به ریاست جمهوری آمده و ادعا نموده که این بچه متعلق به شیخ کروبی است! و جناب مهدی کروبی با گریه ریاست جمهوری را ترک و اقدامی جهت اثبات برائت و بی گناهی خود، انجام نداد!

در مورد دیگری، وقتی شهرام جزایری زندانی شد، جناب مهدی کروبی در کسوت ریاست مجلس ششم، در توطئه ای به همراه همسر مکرمه اش، قصد اثبات دیوانگی شهرام جزایری را از طریق برخی از پزشکان نزدیک در زندان داشته! تا اعترافات شهرام جزایری مبنی بر دادن 300 میلیون تومان پول به مهدی کروبی، فاقد اعتبار تلقی گردد؟! و این موضوع در جلسه سران قوا در دولت اصلاحات، به اثبات رسید.

قطعا مهدی کروبی، مرد اعتصاب غذا نیست!، زیرا شکم های پر شده از حرام، سر اباعبدالله الحسین علیه السلام را از بدن جدا می کنند، ولی اعتصاب غذا نخواهند کرد!، مگر اینکه پزشکان مخصوص، عدم اعتدال در خوردن را موجب مرگ فوری کروبی تشخیص داده و او هم از فوت مرحوم رفسنجانی در استخر فرح، خاطره ای بدی داشته و لذا از مردن در استخر واهمه دارد! و بهترین شانتاژ، اعتصاب غذای کروبی، در رسانه های ضدانقلاب و بیگانه می باشد!

والسلام


چهارشنبه 96 مرداد 25 , ساعت 11:27 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چند روز قبل به کتاب "حیات فرات" اشاره کردم و لذا بهترین هدیه به دوستان همراه "وبلاگ وزنه سیاسی" بریده ایی ازت سخنان امام خامنه ای، به شرح ذیل تقدیم می گردد.

رهبری در سخنرانی 20 خرداد 75 فرمودند: «در حدیث است که «من خرج علی امام عادل فدمه هدر»؛ کسی که در اسلام، علیه امام عادل خروج و قیام کند، خونش هدر است. اسلامی که این قدر به خونِ مردم اهمیت میدهد، در این‌جا، چنین برخوردی دارد. به هنگام قیام امام حسین علیه‌السّلام کسانی بودند که پسر پیغمبر، پسر فاطمه‌ی زهرا و پسر امیرالمؤمنین را علیهم‌السّلام را به عنوان خروج کننده بر امام عادل معرفی کردند! امام عادل کیست؟ یزید بن معاویه!»

«آن عدّه، در معرفی امام حسین علیه‌السّلام به عنوان خروج کننده، موفّق شدند. خوب؛ دستگاهِ حکومتِ ظالم، هر چه دلش میخواهد میگوید. مردم چرا باید باور کنند؟! مردم چرا ساکت بمانند؟! آنچه بنده را دچار دغدغه میکند، همین جای قضیه است. میگویم: چه شد که کار به این‌جا رسید؟! چه شد که امّت اسلامی که آنقدر نسبت به جزئیّات احکام اسلامی و آیات قرآنش دقّت داشت، در چنین قضیه‌ی واضحی، به این صورت دچار غفلت و سهل‌انگاری شد که ناگهان فاجعه‌ای به آن عظمت رخ داد؟! رخدادهایی چنین، انسان را نگران میکند. مگر ما از جامعه‌ی زمان پیغمبر و امیرالمؤمنین علیهماالسّلام قرصتر و محکم‌تریم؟! چه کنیم که آن گونه نشود؟ ... کسانی که اهل مطالعه و اندیشه‌اند، دنبال این قضیه تحقیق و مطالعه کنند و کسانی که اهل کار و عملند، دنبال این باشند که با چه تمهیداتی میتوان جلو تکرار چنین قضایایی را گرفت؟»

«اگر امروز من و شما جلو قضیه را نگیریم، ممکن است پنجاه سال دیگر، دهل سال دیگر یا پنج سال دیگر، جامعه‌ی اسلامی ما کارش به جایی برسد که در زمان امام حسین علیه‌السّلام رسیده بود. مگر این‌که چشمان تیزی تا اعماق را ببیند؛ نگهبان امینی راه را نشان دهد؛ مردم صاحب فکری کار را هدایت کنند و اراده‌های محکمی پشتوانه‌ی این حرکت باشند. آن وقت، البته، خاکریزِ محکم و دژِ مستحکمی خواهد بود که کسی نخواهد توانست در آن نفوذ کند. و الاّ، اگر رها کردیم، باز همان وضعیت پیش می‌آید. آن‌وقت، این خونها، همه هدر خواهد رفت.»

«در آن عهد، کار به جایی رسید که نواده‌ی مقتولینِ جنگ بدر که به دست امیرالمؤمنین و حمزه و بقیه‌ی سرداران اسلام، به درک رفته بودند، تکیه بر جای پیغمبر زد، سرِ جگر گوشه‌ی همان پیغمبر را در مقابل خود نهاد و با چوبِ خیزران به لب و دندانش زد و گفت: لیت اشیاخی ببدرٍ شهدوا / جزع الخزرج من وقع الاسل

یعنی کشته‌های ما در جنگ بدر، برخیزند و ببینند که با کشنده‌هایشان چه کار کردیم! قضیه، این است. این‌جاست که قرآن میگوید عبرت بگیرید! این‌جاست که میگوید: «قُلْ سِیرُوا فِی الْأرْضِ» در سرزمین تاریخ سیر کنید و ببینید چه اتّفاقی افتاده است؛ آنگاه خودتان را برحذر دارید

با عنایت به فرمایشات راهبردی مقام معظم رهبری در سال 75 و صدور "فرمان آتش به اختیار" در سال 96 تکیف خواص و نیروهای انقلابی روشن بوده و غفلت پذیرفتنی نیست. امید، که عمارها و نیروهای انقلابی، به تحلیل این مهم بپردازند، زیرا با نفوذ لیبرالهای غربزده در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی، امکان وقوع حادثه کربلا دور از ذهن نیست! و شیطان بزرگ، به لیبرالهای نفوذی درون قدرت نظام اسلامی، چشم دوخته است!

والسلام


چهارشنبه 96 مرداد 25 , ساعت 1:1 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی دیروز در دفاع از وزراء پیشنهادی خود به مجلس، بیشتر از آرزوهایی قشنگ و بزک کرده سخن گفت؛ و هیچ تبرنامه مدونی برای حل مشکلات اقتصادی کشور، ارائه ننمود! و لذا به تبعیت از او، وزراء پیشنهادی هم، از آرزوهای قشنگ، جهت اقناع نمایندگان مجلس و نشستن بر کرسی وزراتخانه سخن گفته و می گویند! و متأسفانه نه رئیس جمهور و نه هیچکدام از وزراء پیشنهادی، به برنامه توسعه ششم اشاره ای نکردند!

با این توضیح مختصر، وقتی رئیس جمهور اعتقادی به برنامه ششم توسعه نداشته و از ابلاغ آن به وزراء و معاونین خود، امتناء ورزیدهآیا عاقلانه است که نمایندگان واقعی مردم که تعدادشان در مجلس اندک است!، به کابینه آرزوهای قشنگ دولت دوازدهم، رأی اعتماد دهند و کشور را گرفتار جریان مشابهی از "زر و زور و تزویر" نمایند؟!

آشپزهای آش دولت جدید حسن روحانی آنقدر شور و سردرگریبانند که آقای ذالنور، نماینده مجلس شورای اسلامی، دیروز در صحن مجلس گفت: «روحانی حدود ساعت 9:20 گفت؛ برای انتخاب کابینه تحت هیچ فشاری نبوده، ولی در ساعت 9:40 گفت؛ بخاطر بعضی فشارها وزیر زن نگذاشتم، در20دقیقه حرف شما عوض می شود؟!»

صبح امروز خبر رسید که مجلس شورای اسلامی، در یک تدبیر آکروباتیکی!، اقدام به برگزاری جلسه غیرعلنی کرده و یحتمل، حاج علی لاریجانی و حاج حسن روحانی در مذاکرات شبانه، تصمیم گرفته، که موضوع عدم رأی اعتماد به سه نفر از وزراء پیشنهادی، در جلسه ی غیرعلنی امروز مرتفع نمایند!

راستی چه اشکالی دارد، که از ظرفیتهای نهفته علی لاریجانی رئیس مجلس، بیشتر استفاده شود!، او در یک توطئه خیانت آلود، برجام 500 صفحه ی را در مجلس نهم، در کمتر از 20 دقیقه به تصویب نمایندگان رساند! او دستور رهبری در برخورد با حقوقهای نجومی را با کمک رئیس دیوان محاسبات مجلس، نقش برآب کرد! پس علی لاریجانی قادر است، رأی اعتماد فله ای نمایندگان مجلس دهم را بدون بررسی برنامه ها و سوابق وزراء، تنها بخاطر آرزوهای قشنگ آنها، در کمتر از 10 دقیقه اخذ و تقدیم حاج حسن روحانی نماید! و رکورد رأی اعتماد مجالس قبلی و جهان را شکسته و نام خود را بعنوان تنها رئیس مجلس، در کتاب گینس به ثبت رساند!!!

والسلام


سه شنبه 96 مرداد 24 , ساعت 5:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آن مشتاق برجام آمریکائی، آن مجری برجام برد-برد کدخدائی، آن گوینده برجام آفتابی، آن ثناء گوی برجام خدائی!، آن برجامل شکننده تحریمهای کذائی! آن برجام تحمیل کننده رکود اقتصادی! آن برجام دور کننده سایه جنگ قلابی! آن برجام آونده عزت دروغی! آن برجام دور کننده چماق من درآوری! حاج حسن روحانی، قِلَت دُروغهُ! و کَثُرت تَزویرُه، در تازه ترین کشفیات، "برجام را حافظ امنیت پایدار" خوانده! و لذا مردم باید، حاج حسن اشرافی(روحانی) را فرشته نجات ایران دانند و جسم او را بعد از فوت،(یحتمل در بیمارستانهای انگلیس!)بعنوان سَنبُل لیبرالهای دهه چهارم انقلاب اسلامی، در خیابانها بگردانند و در موزه سعدآباد، نگهبان باشند!

آن حقوقدانِ متخصص در امور مختلفه، آن آمریکا را کدخدا و مساوی جهان داننده!، آن اوباما را مؤدب خوانده! آن فن مذاکره با کدخدا(آمریکا) را در نزد اجنبی فراگیرنده! آن که در دفاع از کابینه دوازدهم، از توهمات، برائت جوینده! گفته است: «آمریکا نه شریک خوبی است و نه طرف مذاکره‌ کننده مورد اعتماد.»

آری؛ از همه توهمات برجامی و تخلفات و تقلبات انتخاباتی حاج حسن باید گذشت، زیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه جفاها و نامردمیهای جناب روحانی بر علیه نظامغ اسلامی در انتخابات 96 گذشتند، تا انقلاب اسلامی در عبور از پیچ بزرگ تاریخی، از سوی لیبرالهای غربزده، بیش از این دچار تهدید نگردد.

کاش مجلس شورای اسلامی خاموش می ماند و در برابر تحریمهای جدید آمریکا، مصوبه ای نداشت، زیرا اقدامات مجلس ایران، در برابر تحریمهای مجلس آمریکا، شبیه بازی مسخره برد-برد حسن روحانی در برجام است، که ستانده های ایران از برجام نسیه! و می بایست لغو تحریمها باشد، که حاصل نشد! و انجام تعهدات ایران در برجام، نقدا و به فوریت و حتی بیش از تعهداتمان در برجام، توسط حسن روحانی اجراء شد و تأسیسات هسته ای کشور را به مخروبه ای تبدیل کرد!

آری؛ برجام چیست؟! اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا، در تعریف برجام گفت؛ "با برجام بدون شلیک یک تیر تأسیسات هسته ای ایران را از کار انداختیم."حسن روحانی رئیس جمهور ایران، بصورت حقیرانه و مشمئز کننده سه روز قبل برجام را این چنین تعریف کرد و گفت: «برخی می‌گویند ایران در برجام سر بقیه کلاه گذاشته است!»

والسلام


دوشنبه 96 مرداد 23 , ساعت 11:25 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مردم انتظار داشتند که حاج حسن روحانی در دور دوم ریاست جمهوری از خالی بندی و دروغ دست بردارد! ولیکن حربهی دروغ، یکی از ابزارهای تفکر لیبرالیسم غرب است، که نیکولا ماکیاول به شهریاران(رئیسان جمهور و پادشاهان) توصیه کرده؛ "از اخلاق سخن بگویند، ولی خود به اخلاق پایبند نباشند!"، "دروغگویی را مذمت کنند، ولی خود دروغ بگویند!"

طرح موضوع چرائی استفاده حسن روحانی از حربه دروغ را بدین منظور مطرح نمودم که علی ربیعی وزیر تعاون کار و امور اجتماعی، در مورخ 20 مرداد 96 در جمع نمایمدگان مجلس شورای اسلامی اعلان کرد و گفت: «در حال حاضر 7 میلیون نفر در کشور هیچ گونه دفترچه بیمه ای ندارند و به دنبال آن هستیم که آنان را از طریق بیمه فراگیر اجتماعی تحت پوشش قرار دهیم.» اما جناب روحانی تنها با گذشت دو روز از اعتراف وزیر تعاون، در آخرین جلسه هیئت دولت یازدهم، از پوشش همه افراد کشور، تحت بیمه درمانی، خبر می دهد!

البته آقای حسن روحانی در مورخ 21 فروردین 96 هم در نشست با اهل رسانه با استفاده از حربه دروغ می گوید: «برای اولین بار در ایران همه مردم و حاشیه‌نشین‌ها تحت پوشش بیمه درمانی و خدمات درمانی قرار گرفته‌اند. این دولت،‌ دولتی است که به فکر مستضعفین بوده است.»ن

وقتی رئیس جمهور می گوید؛ دولتش به فکر مردم مستضعف بوده! و از بیمه درمانی همه مردم خبر می دهد! و وزیر مربوطه از عدم بیمه 7 میلیون نفر سخن می گوید، پس مردم مستضعف ایران، سخن دروغ رئیس جمهور را باور کنند و یا اعتراف وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی را ؟!!!

پاسخ این معادله، در کتاب شهریاران ماکیاول است که می نویسد: «بسیار خوب است که فرمانروا طبق قانون عمل کند، اما هر گاه مجبور گشت که مانند یک جانور عمل کند، باید حیله گری روباه را با دلیری شیر در آمیزد. شهریار نباید در آشکارا قول و عهد خود را بشکند، بلکه باید ریاکار بزرگی باشد ... انسان ها آنقدر ساده لوح اند و آنقدر تحت تاثیر نیازهای اولیه شان قرار دارند که اگر فریب‌کار ماهری باشید، فریب دادن برایتان عملا چندان سخت نخواهد بود. هروقت لازم است دروغ بگویید و هر وقت لازم است مکار باشید

به جناب روحانی باید گفت: آن روز که آخرین زنگ دنیا می خورد، دیگر جای تقلب و کلاه گذاشتن بر سر مردم نیست ... پس به همان دروسی که در حوزه آموختی، پایبند باش.

والسلام


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ