سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درس و فراگیری دانش، مایه باروری شناخت است . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 94 مرداد 31 , ساعت 5:8 صبح

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهور کشورمان که مدرک فوف لیسانس و دکترای حقوق خود را از دانشگاههای روباه پیر یعنی انگلیس دریافت نموده و علی رقم حضور ااطولانی مدت در انگلیس، ظاهراً قادر به مکالمه زبان انگلیسی نیستند! که این مسئله هیچ ربطی به نوشته پیش رو ندارد و حقیر قصدم این است که به موضوع مهمتری که جناب روحانی در بین استانداران و اعضاء دولت خود بدون توجه به قانون اساسی و پیامدهای آن بر زبان جاری کردند، بپردازم. آقای روحانی در آن جمع جملات افراطی، غیر منصفانه و غیر قانونی علیه نهاد شورای نگهبان قانون اساسیداشتند و گفت: «شورای محترم نگهبان ناظر است نه مجری. مجری انتخابات دولت است. دولت مسئول برگزاری انتخابات است و دستگاهی هم پیش‌بینی شده که نظارت کند تا خلاف قانون صورت نگیرد. شورای نگهبان چشم است و چشم نمی‌تواند کار دست را بکند، نظارت و اجرا نباید مخلوط شوند باید به قانون اساسی کاملا توجه کرده و عمل کنیم ... مگر مجلس اول پس از انقلاب اسلامی که در آن زمان حتی شورای نگهبان نیز وجود نداشت و همه حتی گروهک‌های مخرب در آن حضور داشتند بهترین مجلس تاریخ این کشور نبود؟»

آقای روحانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بارها در انتخاباتهای مهم کشور از جمله مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری ثبت نام نموده و توسط همین شورای نگهبان هم مورد تائید قرار گرفته و معمولاً هم رأی لازم را در کنار حجت الاسلام رفسنجانی کسب نموده و وارد گردونه قدرت شده است، حال سئوال این است که چرا ایشان چنین جملاتی را قبلاً مطرح نکرده است؟! آیا اتفاقی افتاده که این چنین باید به شورای محترم نگهبان حمله ور شد؟ و یا به خاطر زندانی شدن فرزند فاسد اقتصادی، آقای رفسنجانی از سوی ایشان دستوری صادر شده باشد؟! و یا قرار است مابقی فتنه گرانی که در دولت جائی برای نفوذ آنها مهیا نشده و قصد تصاحب مجلس را دارند، جناب روحانی دقدقه رد صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان را دارد؟! و یا اینکه فتنه ای بزرگتر از فتنه سال 88 را تدارک دیده اند و پیش درآمد آن حمله به شورای نگهبان در این مقطع زمانی است ... تا مردم فرصت پی بردن به عمق فاجعه بار بودن برجام و قطعنامه 2231 را نداشته باشند؟!!!

حضرت امام(ره) پیش بینی کرده بودند که بعضی از یاران انقلاب رفته رفته با زندگی اشرافی انس خواهند گرفت و حرکت بر محور اصول و مبانی انقلاب اسلامی را بر نمی تابند و لذا قلم به دست گرفتند و در خصوص حضور لیبرالها و جریانات غیر انقلابی به وزیر وقت کشو هشدار دادند و مرقوم فرمودند: «در هر صورت به حسب این پرونده‌های قطور و نیز ملاقات‌های مکرر اعضای نهضت چه در منازل خودشان و چه در سفارت آمریکا و به حسب آنچه من مشاهده کردم از انحرافات آنها که اگر خدای متعال عنایت نفرموده بود و مدتی در حکومت موقت باقی مانده بودند، ااملت‌های مظلوم به ویژه ملت عزیز ما اکنون در زیر چنگال آمریکا و مستشاران او دست و پا می‌زدند و اسلام عزیز چنان سیلی از این ستمکاران می‌خورد که قرن‌ها سر بلند نمی‌کرد و به حسب امور بسیار دیگر، نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانون‌گذاری یا قضایی را ندارند...»

 حال اگر جناب روحانی برای حضور لیبرالها و ملی- مذهبی ها تلاش می کند، تکلیف آنها را حضرت روح الله الموسوی الخمینی در 30 بهمن سال 66 بصورت شفاف معیین کرده است! و اگر برای نفوذ فتنه گران سال 78 و 88 در مجلس شورای اسلامی تلاش می کند، پرونده سیاه آنها در ارتباط با اسرائیل و آمریکا کاملاً شفاف است و اگر دستوری از جانب کدخدا(آمریکا) برای تغییرات مد نظر آقای رفسنجانی صادر شده باید گفت، که لازم است جناب روحانی این اوهام را به کناری بنهد و با عقلانیت و توکل بر خدا به وظیفه قانونی خود بپردازد که وقت بسیار تنگ است، زیرا همه اسلاف قبلی ایشان از هاشمی رفسنجانی که استوانه ای بود که امروز پوسیده، تا خاتمی وارد میدان مخالفت با شورای نگهبان به اسم اجرای قانون اساسی شدند و لکن به حمدلله توفیقی برای خلل در قانون اساسی و نفوذ دادن اصلاح طلبان مورد حمایت آمریکا و اسرائیل پیدا نکردند و آقای احمدی نژاد هم -که وحشت مناظره با او، خواب را از چشمان رئیس دولت ربوده است- وارد بازی احراء قانون اساسی شد و لذا جناب روحانی هم چنین توفیق نامشروعی نصیبش نخواهد شد، هر چند که امیدش تنها به کدخدا(آمریکا) دوخته شده است!!!

آیا جناب روحانی واقعاً یک حقوقدان است؟! و تراز نظام اسلامی را در بالاترین پست اجرائی کشور رعایت نموده است؟!!!

والسلام  

 


جمعه 94 مرداد 30 , ساعت 1:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

امام رضا علیه السلام در حدیثی فرمودند:«فتنه ی بعضی از کسانی که ادعای محبت ما را دارند بر شیعیان ما از فتنه یحح دجال سخت تر است.»

راوی پرسید: چرا؟ امام فرمودند: «چون با دشمنان ما دوستی و با دوستان ما دشمنی می کنند ، این کار آن ها باعث خلط حق و باطل شده و امر را بر مردم مشتبه می سازد تا جایی که مؤمن از منافق تشخیص داده نمی شود.»

دیروز جناب روحانی که رئیس جمهور کشورمان می باشد در همایش استانداران و دولت، سخنانی را بر خلاف مبانی و اصول امام و انقلاب اسلامی بر زبان جاری کرد و گفت: «نباید فکر کنیم پس از حصول توافق می‌توانیم هر طور که بخواهیم حرف بزنیم.»

البته جواب این سخنان دشمن شاد کن آقای روحانی را امام خمینی(ره) سالهای قبل داده و فرمودند:«نباید برای رضایت چند لیبرال خودفروخته در اظهار نظرها و ابراز عقیده‌ها به‌گونه‌ای غلط عمل کنیم که حزب‌الله عزیز احساس کند جمهوری اسلامی دارد از مواضع اصولی خود عدول می‌کند»

از زمانی که آقای روحانی کدخدائی آمریکا را گردن نهاد، پیش بینی می شد که یک روز بخواهد اینگونه در مقابل اصول تغییرناپذیر نظام اسلامی بایستد، زیرا، کسی که آب آشامیدن ملت خود را از لغو تحریمها و دشمن طلب می کند، چنین گفتاری دور از انتظار نبوده و نیست و تغییر گفتاری که رئیس جمهور در بین استانداران از آن دم زده دقیقاً مطابق دستور اوباما رئیس جمهور آمریکا است که چند روز قبل خواستار کنار گذاشتن شعار مرگ بر آمریکاگردید!!!

ظاهراً دولت لیبرال جناب روحانی تعهداتی فراتر از اجراء برجام و قطعنامه 2231بر عهده گرفته که در حال حاضر مجال بیان آن نیست و به مقتضای زمان و دستور کدخدا(آمریکا) بخشهای مختلف آن را رونمایی می کنند، تا مبادا مورد خشم و غضب ملت نجیب و انقلابی قرار گیرند، زیرا قرار است آمریکائیها در سر بزنگاه انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به کمک دولت روحانی بیایند تا او بتواند برای اهداف آینده استکبار، مجلس را به تصرف خود درآورد و پیش درآمد آن هم، بازگشائی سفارت روباه پیر انگلیس است که در روز یکشنبه با حضور وزیر خارجه انگلیس بازگشائی می شود. تت

چرا رئیس‌جمهور نگران حرف زدن است؟ و این حرفها را چه کسی می زند که ایشان اینقدر ترسیده است؟! آیا سخنان مقام معظم رهبری باعث ترس و لرز رئیس جمهور شد، که فرمودند: «ما بر اساس درس امام بزرگوار(ره) و خط مسلم جمهوری اسلامی با استکبار سر آشتی نداریم.» و یا از این جمله امام خمینی(ره) وحشت نموده که فرمودند: «سرانجام چنگ و دندان ابرقدرتها را خرد خواهیم کرد، یا پیروز می‌شویم یا شهید می‌شویم که در مکتب ما هر دو پیروزی است»

تغییر ادبیات رئیس جمهور در دوستی با دشمنان نظام اسلامی و دشمنی با نیروهای پر شور انقلابی، بر اساس حدیث شریف حضرت ثامن الجج قابل اثبات است، لذا می طلبد که نیروهای مؤمن به انقلاب اسلامی، همچون عمار، با بصیرت افزائی جبهه ای قدرتمند در مقابل اقدامات مخرب، جریان لیبرال غربگرای فتنه گر،سازماندهی نمایند، تا انشاءالله شاهد شکل گیری دولتی در تراز انقلاب اسلامی و برآمده از تفکرات اسلام ناب محمدی(ص) در برابر اسلام آمریکائی باشیم.

والسلام

 


سه شنبه 94 مرداد 20 , ساعت 4:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

آقای عرقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در خصوص برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) مطالبی را مطرح نموده که از یکتت حقوقدان برجسته بعید به نظر می رسد و می شود گفت که چنین تفسیری نابجائی یا از روی ترس است و یا خود شیفتگی و وابستگی به اجانب و احزاب! ایشان می گوید: این اقدامات مشترک از سوی دو طرفبه صورت داوطلبانه انجام می‌شود ... موضوعی که در حیطه شورای عالی امنیت ملی قرار می‌گیرد از حیطه اختیارات مجلس خارج می‌شود ... دیدگاهی که معتقد است برجام یک معاهده نیست و فقط داوطلبانه است و نیازی به تصویب مجلس ندارد، دیدگاهی قوی به حساب می‌آید.

در این رابطه گفتنی های فراوانی وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می شود؛

-اولاً آقای روحانی با صدای بلند در جمع مردم گیلان گفت: «اعلام می‌کنیم طرف ما در مذاکرات سنا و مجلس نمایندگان آمریکا نیست بلکه ‌مجموعه 1+5 است.» حال سئوال این است اگر با 5+1 مذاکره کرده ایم پس چرا آقای عراقچی می گوید: «این اقدامات مشترک از سوی دو طرفبه صورت داوطلبانه انجام می‌شود.» چه کسی دروغ گفته آقای روحانی یا عراقچی؟! دروغ بودن سخن روحانی با توجه به جنجالهای داخل کنگره آمریکا کاملاً ثابت شده است!

-ثانیاً؛ مگر می شود با عوض کردن اسم توافقنامه یا معاهده با کلمه نارسا و قابل تقسیری به نام برجام، کلاه کدخدای آقای روحانی(آمریکا) را بر سر نمایندگان مجلس گذاشت و آنام را از حق قانونی خود محروم کرد؟!

-ثالثاً این اقدام داوطلبانه ای که اسم آن را به دروغ برای فرار از اقدامات قانونی مجلس، برجام گذاشته اند برای سالیان متمادی، کشور و ملت در حال پیشرفت ایران را از قافله علوم روز به عقب خواهد کشاند و تعهدات قرون وسطائی را بر انقلاب اسلامی تحمیل خواهد نمود، ولذا درخواست آقای عراقچی بسیار قبیح و متکبرانه است و اگر چنین درخواست نادرستی از زبان وزیر خارجه کشورمان مبنی بر کنار گذاشتن مجلس در پاسداری از حقوق ملت مطرح شده بود، با واکنش انقلابی و رآی عدم اعتماد نمایندگان مجلس روبرو می شد!کک

رابعاً؛ مگر قرار است مملکت را بر اساس دیدگاه لیبرالی ابوموسی اشعری ها و سامری های انقلابتفسیر کرد؟ بحمدلله همه تمهیدات لازم در قانون اساسی اندیشیده شده و آقای عراقچی به خوبی از این موضوع مطلعند و جای تعجب و شرمندگی است، که یک حقوقدان برجسته درخواستهای فرا قانونی، همانند دوران قاجاریه که به عهدنامه ننگین ترکمنچایمنجر شد، از وکلای ملت داشته باشد، فلذا نمایندگان مجلس شورای اسلامی وقتی مشاهده کردند که در زمان تعطیلات تابستانی آنان، تصمیماتی خطرناکی از سوی دولت لیبرال اعتدال علیه استقلال کشور اتخاذ می شود و عواقب ناگواری برای آینده انقلاب اسلامی دارد، نباید به مرخصی می رفتند و دولت زیاده خواه و قدرت طلب و کدخدا محور را رها می کردند!

غمگینانه باید گفت؛ جریانی که تیم مذاکره کننده هسته ای را هدایت می کرد، جریانی با تفکر ابوموسی اشعری و به شدت لیبرال بوده(حسن و حسین فریدون و رفسنجانی و برخی مشاوران غربگرا) و امور را بصوربی برنامه ریزی نموده که تنها دو راه، در پیش راه نمایندگان مجلس و شورای عالی امنیت ملی قرار دارد  که هر دو آن خطر ناک است! زیرا آقای عراقچی می گوید: «به فرض این که تصمیم گرفته شود توافق برای تصویب به مجلس ارسال شود یا این که روال شورای امنیت ملی را برای تصویب طی کند باید اذعان داشت که توافق باید در کلیت خود تصویب یا رد شود.»

آیا با اجراء برجام و قطعنامه 2231 مدل فروپاشی شوروی در ایران با حضور 150 نفر جاسوس آژانس بین المللی انرژی اتمی عملیاتی خواهد شد؟ آیا دولت لیبرال اعتدال جاده را برای براندازان آمریکائی مهیا خواهند کرد؟! آیا فتنه ای بزرگتر از سال 88 در پس اجراء و عدم اجراء برجام نهفته است؟!!!

کاربران عزیز منتظر تحلیهایی تکمیلی در این راستا باشید.

والسلام 

 


سه شنبه 94 مرداد 20 , ساعت 2:28 عصر

به نام خدا و برای خدا

انتهای مصاحبه جناب روحانی در شبکه دو صدا و سیما تغزیباً وقت به پایان رسیده بود، که یک باره ملت با نماد کلید روبرو گردیدند و پس از آن تتجناب روحانی به هر شهر و استانی که سفر می کرد، طرفدارانش نماد کلیدیرا بدستش می دادند تا در منظر دیدگان مردم قرار دهد و اسم آن را کلید تدبیر گذاشتند و قرار بود این کلید قفلهای بسته شده اقتصاد فرهنگی مردم و کشور را باز کند، ولیکن پس از پیروزی آقای روحانی و وعده حل مشکلات اقتصادی در 100 روز، متأسفانه کلید روحانی هیچ قفل بسته ای را در داخل کشور باز نکرد و زمانی که آقای روحانی به نیویورک رفتند، کلید روحانی اولین قفل را که تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا بود، باز کرد و معلوم شد که کلید روحانی کپی شده کلیدی است که در سال 65 یعنی 27 سال قبل، آقای مک فارلیننماینده ویژه آمریکا با پاسپورت جعلی با هماهنگی رفسنجانی به همراه یک کیک و انجیل و اسلحه طلائی به ایران آورده بود، تا قفل روابط آمریکا را برای  براندازی نظام اسلامی باز کند، که با خشم و غضب انقلابی امام خمینی روبرو شدند و آقای روحانی که آن زمان نماینده مجلس بودند از سوی رفسنجانی با نماینده آمریکا آقای مک فارلین دیدار و گفتگو کرد و کلید تزویر روحانی، یادگاری از آن دیدار غیر قانونی بود که موجب شهادت هزاران غواص و رزمنده ایرانی در عملیات کربلای 4 گردید!!!

آقای روحانی که آمریکا را کدخدای خود می داند در سال 92 با کپی برداری از آن کلید آمریکائی وارد تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری شد و مورد حمایت جدی بیگانگان و شبکه های ماهواره ای دشمنان انقلاب و فتنه گران سال 88 بخصوص آقای رفسنجانی قرار گرفت و در نهایت با 230 هزار رأی بیشتر از 50 درصد، رئیس جمهور کشور شد و لذا اسم کلید تدبیر روحانی را باید کلید تزویر آمریکائی گذاشت، زیرا این کلید دومین قفلی را که همان مذاکرات 12 ساله هسته ای با غرب بود، به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستیدر وین باز کرد و قفلهای آمریکائی بزرگی را به مدت 25 سال و شاید برای همیشه به درب تأسیسات هسته ای کشور با حضور مداوم 150 جاسوس آژانس بین المللی انرژی اتمی آویزان کرد!!!نن

از شواهد و قرائن چنین استنباط می شود که کلید تزویر روحانی از نوع لیبرالیسم آمریکائیاست که با یک برنامه دقیق و حساب شده با کدخدا(آمریکا) به مبانی اصلی انقلاب حمله ور گردیده است و قرار نیست این کلید قفلی از مشکلات مردم را باز کند، حمله به فرهنگ و هنر انقلابی، که رئیس جمهور گفتند هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم! حمله به مراکز استراتژیک انقلاب اسلامی و انحلال سازمان فضائی کشور، جلوگیری از اجرائی شدن قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، حمله افراطی به منتقدان مؤمن و انقلابی، بکار گیری و انتصاب فتنه گران سال 88 در پست های مهم و حساس کشور، علی رغم دستور رهبر معظم انقلاب و گسترش بی بند و باری در سطوح مختلف جامعه با هدف تصرف مراکز راهبردی نظام اسلامی مثل مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی!

به یقین باید گفت که کلید روحانی هیچ قفلی را از تولید ملی و مشکلات اقتصادی مردم باز نخواهد کرد و اقتصاد مقاومتی را بسط و گسترش نخواهد داد و تنها بدنبال رونق بخشیدن به اقتصاد ورشکسته غرباست و قصد دارند دروازه های کشور را به روی کالاهای خارجی و بخصوص غربی باز نمایند.

آیا جناب روحانی اسباب بازی کدخدا(آمریکا) شده است؟! زیرا؛ آدمها بازی کردن را دوست دارند مهم این است تو همبازیشان باشی یا اسباب بازیشان!!!

در قسمتهای بعد بیشتر در راستای افشاء اهداف کلید تزویر روحانیخواهم گفت. انشاء الله

والسلام

 


سه شنبه 94 مرداد 20 , ساعت 3:55 صبح

به نام خدا و برای خدا

جریان نفاق سامری در زمان حاکمیت امیرالمؤمنین علی (ع) تلاشهای مذبوحانه ای در جهت تضعیف پایه های حکومت علوی انجام داد و آنقدرتتت فعال بودند که علی(ع) در این باره آنها می‌فرمایند: هر امتی در هر زمانی، سامری دارد(أَمَا إِنَّ لِکُلِّ قَوْمٍ سَامِرِیٌّ؛ احتجاج/1/172) لذا برای اینکه بتوانیم ستونهای اصلی انقلاب را از گزند سامری‌های حفظ نمائیم، لازم است در هر عصری سامری امت را بشناسیم؟ و مواضع و خاک ریزهای که ممکن است از سوی این جریان مورد حمله قرار گیرد، تقویت نمائیم. قطعاً جریان سامری از وجه? معنوی در نزد مردم برخوردار است و معمولاً با مشابه سازی و بهره مندی از رمز و رموز شیوه های انقلاب و رهبران آن، مردم را به سوی خود فرا می خواند و بخشی از مردم تحریفات سامریها را می پذیرند و جذب آنها می شوند.

اگر ابوموسی اشعری را سامری امت علی(ع) بدانیم، او کسی بود که در وصف جهاد و پاداش مجاهدان سخنرانی های فراوانی داشت، اما در اثناء جنگ جمل، مردم را از یاری رساندن به رهبر حکومت اسلامی، با تحریف حدیثی از پیامبر خاتم(ص) باز می دارد و یا وقتی از حسن بصری، مردم می‌پرسیدند، که ما در مقابل ستمگران چه‌ کنیم؟ او می‌گفت: «با حاکمان درگیر نشوید، اگر حاکمان آدم‌های خوبی باشند که آنها اجر می‌برند و شما هم شکر می‌کنید، اگر هم آدم‌های بدی باشند، همین‌که خدا دشمن آنهاست کافی است، شما چرا خودتان را درگیر کنید؟!»نن

اگر هوشمندانه و محققانه سخنان و توافقات تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را در برابر آمریکا طی قریب 2 سال مورد واکاوی قرار دهیم، رگه هایی از جریان نفاق سامری را می شود مشاهده کرد. مذاکره کنندگان ایرانی بنا بر سفارش و تأکید رئیس جمهور لیبرال کشورمان در مقابل دشمن اصلی انقلاب یعنی آمریکا بر اساس تراز انقلاب اسلامی سخن نگفتند، بلکه همواره تلاش می کردند که به جایگاه کدخدائی آمریکا، تعرض و خدشه ای وارد نکنند، زیرا در دیدگاه لیبرالی آقای روحانی، آمریکا، شیطان بزرگ و استکبار جهانی نیست، بلکه کدخدایی است که باید به هر طریقی با او کنار آمد، لذا بررسی سخنان برخی از مقامات ایرانی و آمریکائی نقش سامری های انقلابرا افشاء می نماید.مم

جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت: «ظریف به طور خاص در دو هفته گذشته به من گفت، اگر این توافق اجرایی شود، آن زمان قدرت کافی برای من جهت همکاری بیشتر و گفت‌وگو با ما درباره مسائل منطقه‌ایبوجود خواهد آمد ... به تیم ایرانی گفتم که شعار مرگ بر آمریکا نه تنها کمک‌کننده نیست، بلکه کاملا احمقانه است».

آیا ظریف واکنش انقلابی در برابر این سخن احمقانه کری از خود نشان داده و یا سامری وار و احمقانه سکوت کرده است؟! غمگینانه باید گفت که احمقانه سکوت نموده و شاید با لبخندهای بیجا موجب انبساط خاطر و نشاط کدخدای آقای روحانیرا فراهم کرده است!!!

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که از نیمه دهه 80 نقش سامری انقلابرا در جهت منافع آمریکا بازی نموده، دیگر آن کشور را دشمن نمی داند در این خصوص می گوید:« اینکه ایران مستقیما با آمریکا صحبت می‌کند، اقدام خوبی است. ما یک تابو را شکسته‌ایم.»

آقای روحانی هم در این مدت ریاست جمهوری نشان داده است که نقش سامریرا به خوبی ایفاء نموده و می گوید: «آمریکا کدخدای ده است و بستن با کدخدا راحت تر است.» و باز هم جناب روحانی در جای دیگری می گوید: «ایران غیر از بحث هسته ای در سایر مسایل نیز باید با جهان تعامل کند.»

امروز به راحتی می توان گفت که خطر نفوذ فرهنگ لیبرال آمریکایی توسط دولتمردان لیبرال در حال عملیاتی شدن است و جناب روحانی علی رغم دستور اکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مذاکره با آمریکا فقط در مورد مسایل هسته ای، متأسفانه پا را از حد و اندازه فراتر نهاده و با توافق هسته ای، بر اساس نگرش و منش لیبرالی و اشرافی خود، بدنبال جایگزینی اسلام آمریکائی به جای اسلام ناب محمدی(ص) می باشد!

امام خمینی(ره) به زیبایی تمام جواب جریان سامریهای لیبرال انقلاب را داده و فرمود: «مى‌‏خواهى مستقل باشى، باید جورش را بکشى! مى‏‌خواهى ذلیل باشى؟ برو پیوند کن با امریکا.» (منبع: صحیفه امام، جلد 19)

والسلام

 


جمعه 94 مرداد 16 , ساعت 3:3 عصر

به نام خدا و برای خدا

حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی در تازه ترین اظهارات شاذ خود که حاصل زندگانی اشرافی و غرور و خودخواهی است در اهانتی آشکار به روستائیان می‌گوید: «بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهایشان می‌گشتند، ولی الآن آمده‌اند و انقلابی شده‌اند.»لل

در دوران دفاع مقدس آن زمانی که امثال هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی در 60 کیلو متری خطوط مقدم در زیر کولرهای گازی و با بهترین امکانات رفاهی به فرماندهی می پرداختند، این فرزندان قهرمان روستایی بودند که نقش بی نظیری در اداره جبهه ها و جنگ ایفا کردند. در دوران دفاع مقدس هر گاه مسئولین جنگ قصد انجام عملیات گسترده و بزرگی را داشتند، باید صبر می کردند تا روستائیان غیور و زحمت کش، محصولات کشاورزی خود را برداشت نمایند و آنگاه شاهد حضور خروشان نیروهای بسیجی داوطب جوان و پیر روستائی به حکم امام و رهبرشان به سوی جبهه ها بودیم که در نبردهای سرنوشت ساز و غرورآفرین جنگ نقش بی نظیری ایفا نمودند و شاهد مثال حقیر قبور مطهر شهدای دفاع مقدس در روستاها است که امروز همچون نگینی فروزان روستا و روستائیان را در برگرفته اند. حال چرا رفسنجانی سخنان بیهوده بر زبان جاری می کند؟!ئئ

شاید اکبر هاشمی رفسنجانی نقش مخرب و فرماندهی خود در فتنه سال 88 را فراموش کرده باشد، زیرا کسی که فرزند متخلف و دزد بیت المال خود را که دخیل و مؤثر در فتنه سال 88 و اخذ رشوه در قرارداد کرسنت بوده، او را بی گناه بداند، پس به طریق اولی خود را مبرا از هر تقصیری می داند! ولیکن اگر فتنه سال 88 بصورت کامل واکاوی می شد و نقش خاتمی، موسوی خوئینی ها و هاشمی رفسنجانی و خاندانش در ایجاد و ادامه فتنه برای بعضی از خواص بی خاصیت و مردم و جوانانی که مسحور اقدامات براندازانه آنان شدند، روشن و شفاف می شد و حق از باطل جدا می گشت، امروز نظام جمهوری اسلامی نگران فتنه های بعدی خاندان هزار فامیل "زر و زور و تزویر"نمی بود!!!

همانگونه که امیرالمومنین علی علیه السلام فتنه جمل را با سوزاندن شتر عایشه که نقش گوساله سامریرا داشت به پایان رساند و عایشه هم که یکی از اضلاع مؤثر فتنه جمل بود، دیگر جرأت توطئه علیه حکومت امام علی علیه السلام را نداشت، فلذا نظام اسلامی هم می بایست بر اساس همان استراتژی و شیوه ای که با رؤسای فتنه جمل برخورد شد با سران فتنه سال 88 رفتار می کرد تا امروز دیگر شاهد اهانت به روستائیان، مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور سابق و حتی رهبری عزیز از سوی اشعری ها و سامری های اشرافی نباشیم.

آقای رفسنجانی باید از اقشار روستائیان عذرخواهی نماید آیا روحیه تکبر و غرور اشرافی و فرزندان ناخلف مثل عبدالله ابن زبیر اجازه عذرخواهی را به زبیر انقلاب(رفسنجانی) می دهند!!!

امام خمینی (ره) در پاسخی دندان شکن به سخنان بیهوده و انحرافی امثال رفسنجانی فرمودند: «من یک تار موی این کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان عالم نمی‌دهم.»

والسلام

 


پنج شنبه 94 مرداد 15 , ساعت 7:2 عصر

به نام خدا و برای خدا

هاشمی‌رفسنجانی پس از شکست در مجلس ششم و شکست کمر شکن در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و ناکامی در اخذاا نتیجه در ایجاد فتنه سال 88 به خاطره گویی بر اساس توهم روی آورده و با توجه به اینکه دچار آلزایمر شدید گردیده، سخنان گذشته خود را در مخالفت با آمریکا فراموش کرده و امروز تابوشکنی رابطه با آمریکا را برای خاندان اشرافی خود و دولت روحانی فخر می داند لذا تصاویر مقابل و گفته های متفاوت رفسنجانی، گذشته و حال ایشان را مملو از دروغ، نفاق، تکبر، اغواگری و سالوس بازی نشان می دهد و انسان وقتی چرخش های 180 درجه ای فردی را که یک روز استوانه انقلاب می خواندنش، امروز تفاوتی بین رفسنجانی با طلحه و زبیری که جنگ جمل را فرماندهی می کردند، دیده نمی شود!

رفسنجانی در مصاحبه با روزنامه ایران همانند، رسانه های اسرائیل، بی بی سی، آمریکا و ضد انقلاب، در سخنانی با چاشنی دروغ، احتمال تقلب در انتخابات سال 92 را در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش در 13 مرداد 94 را بر زبان جاری می نماید و در تهمت و اهانتی آشکار به دولت سابق، شورای نگهبان و نیروهای امنیتی می گوید: «مردم ما وقتی همه چیز از طرف دولت، شورای نگهبان و نیروهای امنیتی فشار می‌آورد که از یک انتخاب درست از سوی آنها جلوگیری شود، متحول شدند ... در آن زمان مردمی که فکر می‌شد مایوس و ناامید هستند ناگهان در یک لحظه در سراسر کشور یک زلزله‌ای برپا شد و جوانان خواست خود را بدون هزینه نشان دادند و این آنها را ترساند و حداقل تصمیم گرفتند که آن دروغی که می‌خواستند انجام دهند را نکنند.»

همچنین حجت الاسلام رفسنجانی در مصاحبه با روزنامه دولتی ایران می گوید: «الان با این فضایی که مردم دارند، دیگر مجلسی‌ها جرأت نمی‌کنند که در کار مشکل‌ ایجاد کنند.(مخالفت با برجام و قطعنامه)»لل

وقتی سخنان سراسر کذب آقای رفسنجانی مورد مطالعه قرار می گیرد، با فردی روبرو برمی شویم که بخاطر سلسه شکستهای پی در پی در انتخابات های مختلف و با داشتن صقات رذیله قدرت طلبی، فرزندان ناخلف، محدود و محصور شدن در دولت سابق و جواب منفی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در سپردن ریاست آن به ایشان، موجب گردید که امروز عملکرد آقای رفسنجانی بیشتر به یک عنصر معلوم الحال و مخالف نظام اسلامی و همراه و همدل و هم زبان با شیطان بزرگ شناخته شود!

آیا سرنوشت هاشمی رفسنجانی همانند سرنوشت شوم طلحه و زبیر و ابوموسی اشعری خواهد شد؟!!!

گفته اند: شخصی با دنده عقب از یک جاده باریک کوهستانی بالا می رفت. به او گفتند چرا دنده عقب می روی؟ جواب داد، آخه ممکنه اون بالا جای دور زدن نباشه! یکساعت بعد دیدند که باز هم دارد با دنده عقب پائین می آید! پرسیدند پس چرا باز هم دنده عقب؟ جواب داد آخه اون بالا جای دور زدن پیدا کردم و دیگه نیازی به دنده عوض کردن نبود!!!!

والسلام

 


چهارشنبه 94 مرداد 14 , ساعت 1:31 صبح

به نام خدا و برای خدا

حسن روحانی در گفتگوی تلوزیونی 11 مرداد 94 «قدرت دفاعی ما به هیچ‌عنوان کاسته نخواهد شد و در اینجا به مردم ایران عرض777 می‌کنم که برخی‌ها که در گوشه و کنار می‌گویند دولت دنبال اقتصاد، مهار تورم، رفع رکود، بهداشت و درمان، سلامت و سیاست خارجی است، ولی دنبال تقویت بنیه دفاعی نیست، ما در سلاح‌های استراتژیک و تقویت بنیه دفاعی‌‌مان کاری که دولت در این دو سال انجام داده است، به اندازه 80 درصد 10 سال قبل است.» به جدول مقابل نگاه کنید، تا به کذب بودن سخن رئیس جمهور پی ببرید!!!

آقای رفسنجانی در خاطره 5 مهر 64 می نویسد: «مسئولان ترمینالهای نفتی جزیره خارک گفتند اگر درست دفاع شود، با وضع موجود می توانیم روزانه تا چهار میلیون بشکه نفتصادر کنیم ولی اعتمادی به دفاع(پدافند هوائی که مسئولش حسن روحانی است) نیست.»

آقای رفسنجانی در خاطره 30 فروردین 1365 می نویسد: «آقای دکتر روحانی تلفن کرد. از ادامه جانشینی آقای رضائی(محسن) راضی نیست و با رفیق دوست برخورد تلخی داشته است.»

آقای رفسنجانی در خاطره 16 اردیبهشت 1365 می نویسد: «بعد از جلسه مجلس آقتی دکتر روحانی آمد و راجع به جنگ و مشکل ارتش و سپاه و مهندسی رزمی بحث شد. آقای روحانی نگران توسعه طلبی(تقویت بنیه دفاعی) سپاه  است.»(4)تت

آقای حسن روحانی با منوچهر قربانی فر (دلال رابطه رفسنجانی با مک فارلین) در هتل PARISANA   پاریس با یک فرد آمریکائی-صهیونیستیبه نمایندگی از سوی حجت الاسلام رفسنجانی در سال 1365ملاقات و سخنانی بر علیه امام خمینی به طرف آمریکائی می گوید.

در رابطه با مساله موشکی ایران در بند 3 از بیانیه مستقل ضمیمه آمده است. «از ایران خواسته می‌شود تا هیچ فعالیتی مرتبط با موشک‌های بالستیک طراحی شده با قابلیت حمل تسلیحات هسته‌ای صورت ندهد، از جمله شلیک هرگونه موشک با استفاده از چنین فناوری‌های مربوط به موشک‌های بالستیک، تا زمان هشت سال پس از «روز پذیرش برجام» و یا تا زمانی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارشی ارائه دهد که «جمع‌بندی مبسوط» را تأیید کند، بسته به اینکه کدام زودتر اتفاق افتد» لذا بر اساس این بند ایران به مدت 8 سال حق ساختن و پرتاب موشکهای بالستیک و ماهواره بر را نخواهد داشت و سخن آقایا روحانی، ظریف و عراقچی دروغی بیش نیست! و اگر اینان راست می گویند در اولین روز پس از احراء توافق در شورای عالی امنیت ملی کشور اجازه پرتاب موشکهای شهاب، سحیل، قدر و فاتح را به سپاه پاسدارانکه بر اساس خاطرات رفسنجانی دیروز از قدرت آن می ترسیدند! صادر نمایند و یا ماهوراه ای را به هوا بفرستند!!!

اساساً همه موشک هایی که قادر باشند "سرجنگی" 250 کیلو گرمی حمل کنند، چه از نوع موشک های کروز، موشک های بالستیک و ماهواره بر باشند، قابلیت حمل کلاهک هسته ای را بجای "سرجنگی" دارندو همه موشک های میان برد و استراتژیک ایران را شامل می شود و لذا جناب روحانی با پیشینه امنیتی این موضوع را بخوبی می دانند، اما چرا کتمان می کنند و واقعیت را با ملتخود در میان نمی گذارند؟! اا

حال سئوال اساسی اینجا است؛ وقتی آقای روحانی با ملت خود از در صداقت سخننمی گوید و در دوران دفاع مقدس بر اساس خاطرات پدرخوانده دولتش(رفسنجانی) از قدرت گرفتن سپاه نگرانیداشته و در زمان تصاحب کرسی ریاست جمهوری سازمان فضائی کشور را منحلنموده و با مانورهای موشکی سپاه به طرق مختلف از ترس کدخدا(آمریکا)در شورای عالی امنیت ملی مخالفت می نموده و بودجه دفاعی کشور را نسبت به سال 92 حدود 25 درصد کاهشداده و توان هسته ای کشور را شبیه کاریکاتور نموده، آیا می توانیم دست پخت هسته ای جناب روحانی را موجب عزت و عظمت نظام اسلامی بدانیم؟! وقتی دختر و داماد حسن فریدون(برادر رئیس جمهور) که ساکن انگلیس هستند و هیچ تخصصی هم در خصوص مذاکرات هسته ای نداشته، آیا حق نداریم به برجام و قطعنامه 2231  شک نمائیم؟! لذا همه ملت حق دارند، دست پخت هسته ای جناب روحانی را که توسط سازمانهای جاسوسی سیا و موساد تهیه کرده اند دلواپس و نگران باشند.

والسلام

 


سه شنبه 94 مرداد 13 , ساعت 2:10 صبح

به نام خدا و برای خدا

یکشنبه شب مردم کشورم شاهد گفتگوی خشک، ناامید کننده، فاقد جذابیت و به همراه سئوالات تصنعی مجری از رئیس جمهور در صدا و تتتسیمای جمهوری اسلامی بودند. ملت ایران پذیرفته اند که دولت اشرافی و لیبرال منش جناب روحانی قادر به حل مشکلات اقتصادی مردم نیست و لذا درشتگوئی با نیروهای مؤمن و منتقد داخلی و درست گوئی از روی ترس و لرز با کدخدا(آمریکا) را سرلوحه ی بازی بُرد-بُرد مُضحک خود قرار داده است و لذا در این گفتگو تلاش کرد تا انتقام خود را از مجری برنامه(آقای عابدی) که در تبلیغات انتخاباتی سال 92 از ایشان سئوالات بحق ملت را پرسیده بود بگیرد و لذا با طعنه و کنایه گفت: «من در همان مصاحبه 777 روز پیش که داشتم، اعلام کردم که درشت‌گویی پیروز نمی‌شود و درست‌گویی پیروز می‌شود.»

معمولاً جریان نفاق و لیبرالیسمبرای رسیدن به اهداف خود و اقناع مردم، تلاش می نمایند که قسمتی از حق و باطل را درهم آمیزند، تا به اهداف اومانیستی و نامشروع خود دست یابند و لذا جناب روحانی هم بر عکس قاعده قرآنی" اشداء علی الکفار و رحماء بینهم " در این 777 روز ثابت نموده اند که در مقابل نیروهای مؤمن، منتقد و دلسوز داخلی بسیار درشتگو و پرده در بوده ولیکن در برابر درشتگویان بین المللی بخصوص شیطان بزرگ که آن را کدخدای خود می خواند، بسیار مؤدب، خاضع و گوش به فرمان دیده می شود و هنگام سخن گفتن با دشمن، آثار ترس و لرز و لکنت زبان در چهره اش هویدا می گردد!

بعد از توافق وین اوباما و جان کری و سایر مقامات آمریکائی بارها و بارها، با درشتگوئی کشورمان را به حمله نظامی تهدید کرده اند، ولی با کمال تأسف، رئیس جمهورمان در کمال ذلت، جرئت درست گویی را هم در برابر یاغیان گاوچران آمریکائی از دست داده است!وو

همه ملت شنیده و دیده اند که جناب روحانی با درشتگویی، منتقدین خود را عده ای بی سواد، بزدل و ترسو می خواند اما عجیب است که جرأت مناظره با رئیس جمهور سابق را هم ندارد و از نتایج عملکرد خود در مذاکرات هسته ای آنقدر نگران و لرزان است، که یک هفته نامه(9دی) را در مدت 23 ماه سه بار توقیف می کنند، اما در برابر استکبار جهانی با ترس و لرزتقاضای تماس تلفنی با آقای اوباما را می نمایند و زمانی هم که رهبر معظم انقلاب تماس تلفنی را کار نابجائی می خوانند، جرئت پذیرش مسئولیت نابجای خود را ندارند!!!

نتیجه این وجیزه این است؛ که جناب روحانی در گفتگوی تلوزیونی خود با مردم، هم سخنان درستی را بر زبان رانده  و هم سخنان نادرست و برخلاف اخلاق و عهدی که با ملت بسته اند بر زبان جاری کرده و در ارتباط و گفتگوی با دشمنان اسلام و انقلاب از اسلام رحمانی لیبرال بهره جسته و با منتقدین داخلی خود، بر خلاف مشی قرآنی با درشتگوی و حملات گازانبری برخورد کرده است!!!

منطق اسلام ناب محمدی(ص) در برابر استکبار، درشتگویی همراه با درست گویی است، ولی اسلام رحمانی لیبرال که آقای روحانی از آن تبعیت می کند، خاضع و مؤدب بودن در برابر شیطان بزرگ را توصیه می نماید!!!

  لذا حیفم آمد که جناب روحانی و خود و عزیزان کاربر را با یک بیت از شعر حاجب بروجردی متذکر نگردم.  شاه بیت شعر این است:

حاجب اگر محاسبه ی حشر با علی است / من ضامنم که هر چه بخواهی گناه کن !!!

شب حضرت امیر علیه السلام را در خواب می بیند که آن حضرت میفرمایند: حاجب می خواهی شعرت را درست کنم؟ حاجب می گوید : جانم به فدایتان.. شعر مال شماست.

حضرت می فرمایند: قطعا" بدان محاسبه ی حشر با علی است / شرم از رخ علی کن و کمتر گناه کن

والسلام

 


یکشنبه 94 مرداد 11 , ساعت 3:31 صبح

به نام خدا و برای خدا

عده ای بی اطلاع و کم اطلاع و بعضاً طرفداران افراطی دولت اعتدال مرتب می گویند؛ اگر احمدی نژاد قطعنامه های شورا امنیت را کاغذ پاره نمی خواند الان اینقدر تحریمها گسترده نبود! حال سئوال این است، آیا کسی قبل از احمدی نژاد قطعنامه های قرون وسطائی شورای امنیت سازمانت ملل را بی خاصیت و ضد مظلومان و کاغذ پاره نمی دانست؟ و آیا نگفته بود که "آمریکا شیطان بزرگ است" و "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؟" این سخنان زیبا و مؤثر از لبان خمینی کبیر صادر شد و تنها ترسوها و بزدلان از کدخدا(آمریکا) می ترسند!

به عبارات آقایان ظریف و عراقچی در ذیل نگاهی بفرمائید، آیا این دو نفر قطعنامه 2231 را با بی زبانی کاغذ پاره نمی خوانند؟! حالا نوشته های درون تصاویر ذیل را هم بنگرید و خود قضاوت نمائید. چون جریان ترسو و بزدل دولت اعتدال جرأت تعرض به امام را ندارند، مرتباً به احمدی نژاد حمله ور می شوند و می گویند او گفته که قطعنامه ها کاغذ پاره است و این در صورتی است که احمدی نژاد به تأسی از امام خمینی(ره) این سخن به حق را بیان نموده است.

عراقچی: «درخواست شده که از فعالیت روی موشک های بالستیک که طراحی شده برای کلاهک هسته ای جلوگیری کند. بین قطعنامه و توافق اختلاف وجود دارد. اگر توافق نقض شود قطعنامه هم نقض می شود اما عکس آن صحت ندارد.  طرف مقابل پذیرفت که این دو مسئله در قطعنامه بیاید اما در توافق ذکر نشود بنا بر این اگر نقض شود، نقض توافق نخواهد بود

ظریف: «همچنین تحریم شدید تسلیحاتی ایران لغو و با برخی محدودیت‌ها جایگزین شد به نحوی که امکان واردات و یا صادرات اقلام دفاعی به صورت موردی فراهم می‌شود. این مورد نیز منحصر به ضمیمه قطعنامه است و رعایت نشدن آن تاثیری بر برجام نخواهد داشت.»

 

mm

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ