سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس به دانش خویش عمل کند، به مطلوب و مقصود اخرویش برسد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 99 مرداد 31 , ساعت 2:56 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

باند نیویورکی‌ها از مقطع پذیرش قطعنامه 598 در دفتر نمایندگی ایران در نیویورک فعالیتش آغاز و سپس در دولت هاشمی رفسنجانی نفوذشان گسترش و با پیروزی محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال 76 قدرت مطلقه در وزارت خارجه شدند! باند نیویورکی‌ها برخی از اعضایش به آمریکا پناهنده و برخی دیگر به جرم جاسوسی دستگیر و متواری و برخی سکاندار اصلی وزارت خارجه هستند!

باند نیویورکی‌ها در دولت خاتمی با شتاب عجیبی منع تولید و انبار بمب‌های خوشه‌ای، مین‌گذاری، سلاح شیمیایی و میکروبی را با وعده دریافت امتیاز از طرف غربی تصویب رسانده و نظارت جهانی بر ایران را تحمیل نمودند!

بدانیم؛ باند نیویورکی‌ها آنقدر خطرناک و قدرتمندند، که با تحلیل‌های غربگرایانه، حسن روحانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی را جذب و از آن پس دبیر شورا حامی اصلی تصمیمات آنان بوده است! بطوری که از اول انقلاب تاکنون، با دخالت این باند مخوف، هیچ فرد انقلابی، بعنوان سفیر ایران در کشورهای آمریکای شمالی انتخاب نشده است!

باند مخوف نیویورکی‌ها با حمایت حلقه نیاوران، نیروهای انقلابی وزارت خارجه را همانند نیروهای انقلابی سازمان انرژی هسته‌ای، منزوی، معزول و اخراج کردند!

پذیرش NPT ، تعلیق تمام فعالیتهای هسته‌ای ایران در سال 82 ، برجام آمریکایی در سال 94، گنجاندن مکانیسم ماشه به نفع آمریکا و اروپا در برجام، تحمیل 5 سال تحریم تسلیحاتی، پذیرش محدودیت آزمایشات موشکی در قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، طرح کاهش بودجه نیروهای مسلح، طرح عدم اختصاص بودجه به سپاه پاسداران، اجراء مخفیانه FATF و اصرار بر تصویب پالرمو و CFT حاصل هم‌افزایی باند نیویورکی‌ها و حلقه نیاورانی‌ها بر علیه امنیت ملی و خلع سلاح کشورمان بوده است!

آیا جواد ظریف، از اعضاء برجسته باند نیویورکی‌ها، با وجود پرونده آلوده و پر رمز و راز، که از حمایت حلقه نیاورانی‌ها برخوردار است، جرأت کاندیداتوری ریاست جمهوری سال 1400 را دارد؟!

والسلام


جمعه 99 مرداد 31 , ساعت 2:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حضرت ایت الله خامنه‌ای در 16 بهمن 98 در مقابل جریانی که قصد ایجاد شبهه در انتخابات مجلس یازدهم را داشتند، فرمودند:

«من تعجّب میکنم از بعضی‌ها که خودشان به وسیله‌ی انتخابات به یک جایی رسیده‌اند، همینها انتخابات را زیر سؤال میبرند؛ چطور آن وقتی که انتخابات به نفع شما است، صحیح و متقن است، امّا آنجایی که به نفع شما نیست، انتخابات میشود خراب؟ وَ اِن یَکُن لَهُمُ الحَقُّ یَأتوا اِلَیهِ مُذعِنین؛ قرآن میگوید اگر در قضاوت، حق طرف آنها شد، قبول میکنند قضاوت را، اگر طرف آنها نشد، قبول نمیکنند؛ بعد می‌فرماید: «اَفی قُلوبِهِم مَرَض»؟ در دل اینها مرض هست؟

حسن روحانی قبل از برگزاری انتخابات مجلس یازدهم، مکررا انتخابات پیش رو را فرمایشی و با زمان قبل از انقلاب مقایسه می‌کرد، لذا رهبری بر اساس تجربه فتنه 88 و فتنه بنزینی آبانماه 98 دولت اعتدال، در برابر تفکر اپوزیسیونی و ضدانقلابی رئیس جمهور ایستاده و او را با آیاتی از سوره نور انذار داده تا فتنه‌ انتخاباتی جریان برانداز، خنثی گردد!

پس مردم باید هوشیار باشند و فریب مصداق «اَفی قُلوبِهِم مَرَض» را نخورند! زیرا جریانی که در 7 سال گذشته در قدرت است، فرصتهای پیش روی مردم و نظام اسلامی را با وعده‌های آمریکا و اروپا تباه کرده، ولذا قطعا وعده گشایش معیشت روحانی دروغی بیش نیست!

باید از دولت پرسید؛ چرا وعده "گشایش معیشت" مردم را که بار مالی فراوان برای آینده مردم و کشور دارد، تحت عنوان یک لایحه در اختیار نمایندگان مجلس قرار نمی‌دهد؟!

آیا مردم و نظام اسلامی، مجددا باید به وعده‌های کذب "باند نیویورکی‌ها در وزارت خارجه" و "حلقه نیاورانی‌ها در مرکز منحل شده مجمع تشخیص مصلحت،" اعتماد نمایند؟!

والسلام


پنج شنبه 99 مرداد 30 , ساعت 12:37 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنان وزیر ناکارآمد وزارت اطلاعات در برنامه تلویزیونی تیتر امشب، با اما و اگرهای فراوانی روبرو بود! که به بخش‌هایی از آن می‌پردازم.

اولا گفت: «اگر حمایت های رهبری نبود این دولت چندین بار زمین زده شده بود!»

باید به ایشان یادآور شد؛ مردم ایران امروز خواهان زمین خوردن دولت روحانی هستند، زیرا او با عوام فریبی، اقتصاد کشور و مردم ایران را به زمین زد! هنور وعده‌ها و آهنگ سخنان کذب روحانی در تبلیغات انتخاباتی سالهای 92 و 96 را مردم را می‌آزارد!

 ثانیا وزیر اطلاعات گفت: "در دوره ایشان برای مردم، رسانه‌ها، احزاب، دانشجویان، طلاب، اقوام، فرق و دراویش مزاحمت ایجاد نکرده است!"

هنوز آثار خون نیروهای بسیجی و انتظامی که بدست دراویش اوباش، در خیابان پاسداران به زمین ریخته شد وجود دارد، اما علوی از دراویش حمایت می‌کند!

علوی که اعتراف کرده، کار اطلاعاتی_امنیتی بلد نیست! بجای دفاع از سربازان گمنام امام زمان عجل الله در برخورد باجریانهای فاسد، برانداز، فتنه‌گر و ستون پنجم دشمن، در تحریفی از جنس اسلام رحمانی، عملکرد آنان را در سالهای قبل، مزاحمت قلمداد کرده است!

مظلومیت نیروهای خدوم وزارت اطلاعات آنجا است، که علوی بعنوان وزیر اطلاعات، عملکرد قانونی آنان را مزاحمت تلقی کند!

ثالثا بجای پرداختن به موضوعات وزارت اطلاعات، به ارائه گزارش سایر وزارتخانه‌ها پرداخته و در دفاع از دولت، با ادعایی بچه‌گانه می‌گوید؛ "کار را آن کرد که تمام کرد!"

عجیب است که علوی بعنوان یکی از عقلا ضد تفکر انقلابی امام در جنگ، که صلاحیتش برای نمایندگی مجلس تایید نشده! وزیر اطلاعات نظام اسلامی است!

مقام معظم رهبری در عید قربان فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد ... ان‌شاءالله دولتی تازه‌نفس هم خواهد آمد و کار‌ها را با جدیت بیشتری پیگیری خواهد کرد.»

والسلام


چهارشنبه 99 مرداد 29 , ساعت 11:56 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

به هوش باشیم که جریان لیبرال نفوذی در قوه مجریه، قصد فروش لغو تحریم تسلیحاتی ایران را بعنوان دستاورد برجام دارد!

 مگر قرار نبود با برجام هسته‌ای تمام تحریمهای اقتصادی لغو شود؟!

طرح تحریم تسلیحاتی 5 ساله بر چه مبنایی در مذاکرات هسته‌ای گنجانده شد؟!

چرا حسن روحانی بعد از برجام هسته‌ای، پیگیر برجام 2 و 3 گردید؟!

آیا ملت ایران می‌دانستند، که لیبرالهای نفوذی، لغو تحریمهای اقتصادی را به پذیرش برجام هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای گره زده‌اند؟!

اگر سخنان کذب اکبر هاشمی رفسنجانی در خصوص حذف نیروهای نظامی آلمان و ژاپن را در کنار پذیرش تحریم تسلیحاتی 5 ساله حسن روحانی بگذاریم، به توطئه مشترک انان بر علیه توان نظامی کشور می‌رسیم!

هاشمی رفسنجانی 14 شهریور 95 در همایش مدیران آموزش و پرورش گفت: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند... نیروهای نظامی بیشترین خرج کشورهای در حال جنگ را می‌بردند و از این رو با این اقدام پول‌های‌شان آزاد شد و به‌دنبال کارهای علمی و تولیدی رفته و اقتصاد دانش‌بنیان برای خود درست کردند، لذا دیگر آسیب‌پذیر هم نیستند، این راه در ایران باز شده است و مدیران و دلسوزان و معلمان باید وارد این فضا شوند، مطمئنم دوره دوم دولت روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند.»

قبل از سخنان توطئه آمیز هاشمی رفسنجانی، دو کشور چین و روسیه در زمان امضاء برجام در سال 94، لغو فوری تحریم تسلیحاتی ایران را همزمان با اجراء برجام خواستار شدند، اما حسن روحانی، تحریم تسلیحاتی 5 ساله ایران را بر اساس دستور آمریکا به کشورمان تحمیل کرد! ولذا در این توطئه مشترک، حملات مکرر روحانی به اقتدار موشکی و کاهش بودجه نیروهای مسلح آغاز شد و حتی پس از فوت رفسنجانی در استخر فرح، روحانی همچنان به مذاکرات موشکی و قدرت منطقه‌ای اصرار می‌ورزد!

پس، از کید و مکر جریان لیبرال نفوذی در قدرت، غافل نشویم.

والسلام


یکشنبه 99 مرداد 26 , ساعت 2:34 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 25 مرداد 99 گفت: «برجام نیمه‌جان، رو به روی آمریکا ایستاد و آمریکا را شکست داد!»

در پاسخ به توهمات روحانی باید گفت:

اولا؛ برجام، میتی بیش نیست، زیرا اگر برجام، جان داشت، تحریمها را می‌شکست و آبروی روحانی و ظریف را حفظ می‌کرد!

ثانیا؛ شکست آمریکا در تصویب قطعنامه تحریم تسلیحاتی ایران، حاصل تلاش کشورهای چین و روسیه است.

ثالثا؛ آمریکا هنوز از مکانیسم ماشه در برجام استفاده نکرده و قادر به ستاندن جان کامل برجام است و ای کاش روحانی سکوت می‌کرد!

رابعا؛ سه کشور اروپایی یقین داشتند که چین و روسیه قطعنامه آمریکا را وتو خواهند کرد، لذا روغن ریخته را نذر امامزاده کرده و منتظر استفاده ترامپ از مکانیسم ماشه، آنهم بدون پرداخت هزینه هستند!

خامسا؛ ماموریت سه کشور اروپایی بعد از خروج ترامپ از برجام، نگه داشتن ایران در برجام است ولذا اگر قطعنامه ضدایرانی آمریکا تصویب ‌می‌شد، آنگاه حفظ برجام نیمه‌جان، بی‌عقلی و ایران ناچار به خروج از برجام بود.

حسن روحانی!، ترامپ، مکرون، آنگلا مرکل و بوریس جانسون، می‌دانند که برجام بخشی از اقتدار ملی و بین المللی ایران را شکسته ولذا اجازه باز شدن قل و زنجیر برجام از پای ایران را نمی‌دهند! زیرا با خروج ایران از برجام، اقتدار انقلابی ایران آغاز و جریان لیبرال نفوذی در قدرت، به زباله‌دان ریخته خواهند شد.

نتیجه؛ اگر آمریکا از مکانیسم ماشه در برجام استفاده و همه قطعنامه‌های سازمان ملل را مجددا فعال نماید، آنگاه سرنوشت حسن روحانی متوهم، بدتر از سرنوشت طبری و جاسوسان هسته‌ای و امنیتی می‌شود!

والسلام


پنج شنبه 99 مرداد 23 , ساعت 8:10 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 22 مرداد 99 در جلسه هیئت دولت گفت: «تصویب قطعنامه تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران در سازمان ملل، نقض فاحش برجام است.»1

بر اساس تحریف جناب روحانی، ظاهرا خروج ترامپ از برجام، قطع صدور نفت ایران، عدم انجام تعهدات اروپاییها و صدها تحریم جدید آمریکا بر علیه مردم و کشور ایران، نقض فاحش برجام نیست!

به طرف گفتن در رو ببند بیرون هوا سرده! گفت مثلا من درو ببندم، بیرون هوا گرم میشه؟

رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد ... ان‌شاءالله دولتی تازه‌نفس هم خواهد آمد و کار‌ها را با جدیت بیشتری پیگیری خواهد کرد.»

والسلام


دوشنبه 99 مرداد 20 , ساعت 10:40 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از موارد مهم دربحث جریان شناسی احزاب در ایران، تأمین مالی است، که معمولا از طریق ذیل تأمین می‌شود:

1-از طریق اعضا 2-از طریق کشورهای خارجی 3-از طریق سرمایه‌داران و ثروتمندان 4-از طریق دزدی، چپاول و غارت!

در دولت محمد خاتمی و سپس در فتنه 88 بخشی از تأمین مالی احزاب و جریانهای دخیل در فتنه‌ از طریق کشورهای بیگانه تأمین شد! لذا برخی از افرادی که از کشورهای بیگانه، تحت عناوین مختلف پول دریافت کرده بودند، به جرم جاسوسی، اقدام علیه امنیت ملی و ستون پنجم دشمن، محاکمه و زندانی شدند.

دریافت پول از بیگانگان برای سران احزاب فتنه‌گر و برانداز گران تمام شد ولذا بعد از انتخاب حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور، آنان با الگوگیری از مجاهدین خلق! به مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی بخصوص در قوای مجریه و مقننه نفوذ کرده و سپس مبنای تأمین مالی احزاب همسوی با دولت، به ریل دزدی، چپاول و غارت قانونی از منابع داخلی تغییر یافت!

در دولت روحانی، 1-به بهانه بنزین آلوده، شوهر خانم ابتکار واردات کننده بنزین شد! 2-هفت تپه به یک عنصر فتنه‌، تحت لوای خصوصی سازی فروخته شد! 3-واردات گندم به حجاریان رسید! 4-روحانی و جهانگیری، مسئول خالی کردن خزانه کشور، با فروش 60 تن سکه و 18 میلیارد دلار و دهها میلیارد تومان از منابع بانکها به احزاب فتنه‌گر و برانداز، افراد دوست، فامیل و همسوی با دولت شدند! که بعضا متواری هستند‌!

آری! احزاب فتنه‌گر و برانداز با کمک دولت روحانی، به دزدی، چپاول و غارت بیت المال، لباس قانون پوشانده و تحت عناوین خصوصی سازی، دریافت تسهیلات ریالی و ارزی، خرید سکه، واردات کالای اساسی به مفاسد خود ادامه داده و می‌دهند!

نکته مهم! وقتی رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران، "وجود انبار نفت در داخل بافت مسکونی شهران را فاجعه‌ای دهشتناک‌تر از بیروت می‌داند"، پس بدانیم که جریانهای فاسد نفوذی در قدرت، بعنوان ستون پنجم دشمن و برای به حاشیه راندن مفاسدی همچون واردات گندم توسط حجاریان، به جنگ ادارکی و تحلیل قلابی متوسل شده‌اند!

والسلام 


شنبه 99 مرداد 18 , ساعت 11:20 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی بدشانس! در جلسه چهارشنبه گذشته هیئت دولت گفت: «در جلسه دیروز سران قوا تصمیمات و نتایج مهمی گرفته شد که پس از به نتیجه رسیدن در هفته آینده و موافقت مقام معظم رهبری اعلام می‌شود که گشایشی اقتصادی در کشور بوجود می‌آید.»

روحانی که تازه از خواب 7 سال بیدار شده! حل مشکلات اقتصادی مردم را بدون اطلاع نمایندگان مجلس، به موافقت رهبری گره زده، که موجب حیرت کارشناسان اقتصادی و سیاسی شده! لذا در این رابطه دو فرضیه مطرح است:

1-با رسانه‌ای شدن قرارداد 25 ساله ایران با چین، کشورهایی که با تحریمهای آمریکا همراه بودند، احساس خطر کرده و لذا آماده شکستن تحریمهای آمریکا و آزاد سازی ارزهای توقیفی ایران شده‌اند.

2-ترامپ، شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را قطعی می‌داند، لذا آماده عقب نشینی از برخی تحریمهای ضدایرانی با ارسال سیگنال برکناری برایان هوک رئیس «گروه اقدام ایران» شده است.

در صورت اجراء فرضیه 2 ، روحانی برای آغاز مذاکره مجدد با آمریکا، چه چیزی را روی میز مذاکرات خواهد گذاشت؟ برجام موشکی یا حزب الله لبنان را؟! زیرا حل مشکلات معیشت مردم، در حالی که دولت، مجلس و قوه قضائیه مستقرند، نیازی به موافقت رهبری ندارد!

جریان اعتدال و اصلاحات، در هر فرصتی بدنبال مذاکره با آمریکا است، تا حیثیت از دست رفته خود در برجام را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ترمیم نماید!

در روز غدیر خم، پایان بخش این وجیزه، سخن گهربار امیرالمؤمنین علیه السلام است که در سفارشی به زمامدار خود می‌فرمایند: «مثل کف دست با مردم صاف باش، عذرت را به مردم بگو و اگر مشکلی داشتی از مردم عذرخواهی کن.»

والسلام


جمعه 99 مرداد 17 , ساعت 3:56 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب 19 آبان 1395 در جمع مسؤولان جبهه فرهنگی انقلاب فرمودند: «فضای مجازی، حقیقتاً قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است. منطقه عظیمی از این فضا اکنون در دست دشمن است. باید دشمن را از فضای مجازی برانید و بتارانید.»1

اخیرا، جواد جاویدنیا، معاون سابق فضای مجازی دادستانی کل کشور، از حضور موشکوک برخی از عوامل فتنه 88 در فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: «اگر وزارت اطلاعات، وزارت نظام بود و نه نظام باند و جناح، اکنون متهمان فتنه از درون وزارت، بر نقاط کلیدی نظام به ویژه فضای مجازی کشور سوار نبودند.»

از چهره‌های مرموز امنیتی فتنه سال 88 که بعد از خروج اجباری از وزارت اطلاعات، رئیس مرکز ملی و دبیر شورای عالی فضای مجازی‌ شده، مهندس ابوالحسن فیروزآبادی است!

فیروزآبادی با تجربه 25 ساله در وزارت اطلاعات، با همکاری دولت اعتدال، وزیر اتباطات و نصرالله جهانگرد، آنهم با ثروت ملی، فضای مجازی را به قتلگاه مخوف نوجوانان و جوانان تبدیل کرد!

وقتی رهبر معظم انقلاب آدرس قتلگاه را داده و آقای جاویدنیا، به افشاء چهره قاتلین اصلی پرداخته، تعلل پذیرفتنی نیست لذا مدعی‌العموم، مسئول برخورد با قاتلین و مجلس انقلابی مسئول راندن دشمن داخلی و خارجی از فضای مجازی است.

والسلام


چهارشنبه 99 مرداد 15 , ساعت 4:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از تهدیدات مهم دبیرکل حزب الله لبنان در مقابل حملات اسراییل به لبنان، استراتژی انهدام مخازن آمونیاک اسراییل در شهر بندری حیفا بوده است، لذا رژیم صهیونیستی از بیم تهدیدات حزب الله، مخازن آمونیاک خود را پس از 30 سال فعالیت در سال 96 تخلیه کرد!

حزب الله لبنان آماده انتقام از رژیم صهیونیستی بود، که انفجار یک مخزن آمونیاک، بندر مهم و راهبردی پایتخت لبنان را نابود کرد.

در برخی از تصاویر، بعد از یک آتش سوزی مشکوک، یک شئی پرنده به مخزن آمونیاک اصابت و فاجعه غمبار دهها کشته و قریب 3 هزار زخمی و نابودی بندر مهم بیروت را رقم زد.

از اهداف مهم سرویسهای جاسوسی محور عبری، عربی و غربی، نابودی محور مقاومت و حزب الله لبنان استولذا از چندین ماه قبل، این محور شیطانی، ثبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی لبنان، عراق و ایران را هدف گرفته و قطعا سناریوی نابودی بندر بیروت، آنهم با انفجار مخزن نیترات آمونیوم، از قبل طراحی و توسط ستون پنجم دشمن، اجراء گردیده است!

نکته: نیترات آمونیوم یک نوع کود شیمیایی برای کشاورزی است و امکان استفاده بعنوان مواد منفجره را هم دارد.

والسلام


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ