سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی دانشمندان عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 97 دی 28 , ساعت 7:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

روز 26 دی ماه 94 روز اجراء ننگین برجام است. در آن روز، حسن روحانی با نعره بلند خبر از لغو تمامی تحریمها داد! و در فردای آن روز، شبکه رسانه‌ای حامی دولت، با یک پروپاگاندای تبلیغاتی، برجام را فتح الفتوح دولت معرفی و این تیترها بر صفحه اولشان نقش بست!

«فروپاشی تحریم»، «صبح بدون تحریم»، «تحریم‌ها به تاریخ پیوست»، «تحریم‌ها هم رفت»، «اینک بدون تحریم»، «پیروزی تدبیر بر تحریم»، «خلاص شدیم، سلام بر ایران بی‌تحریم»، «سپیده ‌دمید»، «تحریم تمام شد»م

اکنون با گذشت سه سال از برجام، شاهد شدیدترین بحران اقتصادی کشور و مردم هستیم، اما آیا جریان رسانه‌ای نابکار حامی دولت، حاضرند، یک بار دیگر تیترهای روزنامه‌های سال 94 خود را بنگرند؟! در این روزها مسئول دولتی که وعده لغو تحریمها را نعره می‌زد، در سالگرد برجام دیگر از فتح الفتوح خود در صدا و سیما سخن نمی‌گوید و همچون جشن سالگرد مرحوم رفسنجانی از جیب ملت! برای مرده برجام، سالگرد نمی‌گیرد!

کاش در سالگرد برجام، حسن روحانی از افتضاح بزرگ برجام، برائت می‌جست! تا انقلاب اسلامی و ملت ایران، از برزخ جریان لیبرالیسم نوکر غرب، آزاد می‌شد! اما سکوت منافقانه دولت در سالگرد برجام، خبر از آن دارد، که لیبرالهای نفوذی در دولت و مجلس، بر اساس فرمان کدخدا(آمریکا) بمانند اتحادیه اروپا، از مرده برجام حمایت خواهند کرد!

راستی! ظریف و تیم مذاکره کننده هسته‌ای بخاطر برجام 750 سکه و مدال از حسن روحانی گرفته‌اند! چرا در سالگرد برجام سکه ها و مدالها را پس نمی‌دهند؟!

والسلام

 


جمعه 97 دی 28 , ساعت 11:17 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مدتی است از درون وزارت خارجه کشورمان، نغمه منافقانه راهبرد "منطقه قدرتمند" به جای "قدرت منطقه‌ای" برای تنش زدایی مطرح می‌شود! اما مثل پذیرش ذلیلانه برجام، حاضر به توضیح پیرامون ابعاد پشت پرده راهبرد "منطقه قدرتمند‌" خود نیستند!

طرح "منطقه قدرتمند"، در اوج "قدرت منطقه‌ای" ایران، که به پشت مرزهای فلسطین اشغالی رسیده، یک طرح صهیونیستیت برای حذف استراتژی حضرت روح الله، مبنی بر "محو اسرائیل" است! زیرا ارتباط گرم کشورهای مرتجع عربی با اسرائیل، خبر از توطئه مشترک اتاق فکر نایاک، باند نیویوریکها و باند مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحلت نظام در نیاوران است!

چرایی طرح "منطقه قدرتمند" به جای "قدرت منطقه‌ای" خبر از آن می‌دهد که حسن روحانی و جواد ظریف در برجام هسته‌ای شکست مفتضحانه خوردند و از طرف دیگر، موفق به تحمیل برجامهای 2 و 3 بر انقلاب اسلامی نشدند!

بعد از 8 ماه معطلی ذلیلانه و ناامید شدن از سه کشور اروپایی، بازهم حاضر به اجرا "اقتصاد مقاومتی" و استراتژی "ما می توانیم" نیستند! و لذا منافقانه راهبرد "منطقه قدرتمند" را برای کاهش حوزه نفوذ رأس جریان مقاومت(ایران) در کشورهای سوریه، عراق، لبنان، یمن و بحرین به نفع رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی مطرح می‌نمایند!

آری طرح "منطقه قدرتمند" توطئه‌ی پسا برجامی، دولت حسن روحانی، بر اساس منافع آمریکا، اروپا، اسرائیل و کشورهای مرتجع عربی است، که برای کاهش نفوذ منطقه‌ای وآسیب پذیر نمودن انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان مطرح شده، والا هیچ نفعی مثل برجام، برای ایران نخواهد داشت.

والسلام

 


سه شنبه 97 دی 25 , ساعت 2:24 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در چند روز گذشته حسن روحانی دو وعده 1-توزیع گوشت گوسفندی 2-ارسال ماهواره پیام به فضا را به مردم داد، ولی هیچکدام به ثمر ننشست!

1-دیروز هواپیمای بوئینگ 707 حامل گوشت، در نزدیکی تهران، با منازل مسکونی برخورد و گوشتهای وارداتی، قبل از رسیدن بدست ملت، در آتش کباب شد!

2-امروز ماهواره پیام بعد از موفقیتهای اولیه و قبل از قرار گرفتن در جو زمین، از ماهواره بر جدا نشد و در مدار قرار نگرفت!

در خصوص دو وعده ناموفق، به رئیس جمهور باید گفت:

اولا جناب روحانی! شما مدتها با مردم بازی کردید و بخاطر کسب رضایت کدخدا(آمریکا) 2 سال قبل اجازه پرتاب ماهواره را که در سکوی پرتاب قرار گرفته بود، ندادید!

ثانیا آقای رئیس جمهور! شما 8 ماه بعد از خروج ترامپ از برجام، کشور و ملت را معطل وعده‌های کذب سه کشور اروپایی نمودید! ارزش پول ملت را نابود کردید! در اوج مشکلات شدید اقتصادی مردم، چشم خود را به توطئه قاچاق گسترده دامهای مولد از کشور بستید! و حالا به فکر واردات گوشت منجمد گوسفندی از قرقیزستان افتاده‌اید!

ثالثا امروز وعده‌های رئیس جمهوری که ملت را به بازی گرفت، با قرار نگرفتن ماهواره در مدار زمین و سقوط هواپیمای حامل گوشت، به صورتش برخورد کرد و بازهم زمینه ریشخند، به ریش بزک کرده! برای دشمنان فراهم شد.   

والسلام

 


جمعه 97 دی 21 , ساعت 9:21 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها خبر تکذیب و تأئید استعفاء ظریف در محافل مختلف مطرح، ولی از خود وزیر خارجه خبری نیست، چرا؟ آیا اعتدالگرایان غربزده به بن بست رسیده‌ و به خیانت خود در برجام و اعتماد به آمریکا و اروپا واقف شده‌اند؟!

اندیشه حسن روحانی و جواد ظریف، تکنوکرات و اعتدالی استن ولذا از سال 92، در اقداماتی ذلیلانه و منافقانه، از خطوط قرمز انقلاب اسلامی عبور کرده و مصلحت را بجای حقیقت، عقلانیت را بجای تعهد، منفعت را بجای ارزش، توسعه را بجای عدالت، تنش زدایی را بجای استکبار ستیزی، نظام اسلامی را بجای انقلاب اسلامی نشاندند، تا غرب و کدخدا را راضی نمایند!

اما چرا برجام موجب گشایش اقتصادی نشد و ظریف باید استعفا دهد؟! اعتقاد آمریکا و صهیونیسم بر این بود، که خلع سلاح موشکی ایران، حذف قدرت منطقه‌ای ایران و رها کردن جریان مقاومت لبنان و غزه، در توان مرحوم هاشمی رفسنجانی است، نه حسن روحانی!

با فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی در سال 95 امکان تصویب و اجراء برجامهای 2 و 3 و 4 برای حسن روحانی فراهم نگردید و کدخدا (آمریکای) عصبانی و از برجام خارج و تحریمها را مجددا با شدت بیشتری اعمال کرد و در ادامه، سه کشور اروپایی با اجراء بازی موش و گربه 8 ماهه، روحانی و ظریف را به استهزاء گرفتند! و با این وجود، یگانه راه پیش روی ظریف و سایر اعتدالگرایان غربزده، ندامت، استعفاء و شرم‌ساری است!

والسلام

 


جمعه 97 دی 21 , ساعت 9:45 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در 30 مرداد سال 95 مرحوم حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش با سخنانی بر ضد امنیت ملت و کشور، مدل آلمان و ژاپن را برای اجرایی کردن به حسن روحانی در دولت دومش سفاش کرد و گفت:

«اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند، محروم شدند، نیروهای نظامی بیشترین خرج کشورهای در حال جنگ را می‌بردند، ... این راه در ایران باز شده است و مدیران و دلسوزان و معلمان باید وارد این فضاه شوند؛ مطمئنم دوره دوم دولت روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند.»

دیروز از همان محلی که صدای ضد امنیتی و ضدانقلابی هاشمی رفسنجانی برخاسته بود، حسن روحانی سالگرد فوت رفسنجانی را از محل جیب ملت برگزار کرد! البته حسن روحانی به وصیت آن مرحوم عمل و بودجه دفاعی کشور را به شدنت کاهش داد، هر چند در مراسم جشن سالگرد آن مرحوم، (صدای کف و سوت تشویق روحانی!) مزورانه از توان نوشکی دفاع کرد!

حسن روحانی در مرکز اجلاس سران، هاشمی را مبتکر انقلاب! جلوتر از امام! سازنده موشک! سانتریفیوژ! رزمنده موفق تمام عملیاتهای دفاع مقدس! و در نهایت اگر هاشمی نبود انقلاب نبود! معرفی کرد.

چرا سالگرد آن مرحوم فاقد وصیت نامه مغروق در استخر فرح را در محل مزارش (حرم امام خمینی) برگزار نکردند، تا مدیران و وزیران بی‌کفایت بر سر قبر او فاتحه‌ای بخوانند؟! چرا در زمانی که ملت تحت شدیدترین فشار اقتصادی قرار دارند، از محل جیب ملت سالگرد چندین میلیارد تومانی برای آن مرحوم برگزار می‌کنند؟!

حسن روحانی باید پاسخ دهد؛ آن همه تجلیل نابجا از هاشمی رفسنجانی برای چه بود؟! چرا از جیب ملت شعار دروغ داد و از جیب خود هزینه نکرد؟!

والسلام

 


دوشنبه 97 دی 17 , ساعت 8:48 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بر اساس قانون بودجه سال 95 باید یارانه 20 میلیون از دهک‌های بالای جامعه، بخصوص ایرانیان مقیم خارج از کشور، حذف می شد، اما اکبر ایزدی رییس سازمان هدفمندی یارانه‌ها اخیرا گفته است: «یارانه ایرانیان مقیم خارج حذف نشده است

باید اعتراف کرد که بخش قابل توجهی از دولت و مجلس در تصرف لیبرالها است و لذا دولت اراده‌ای برای اجراء قانون بر اساسن منافع حزبی ندارد و انتظار نظارت از نمایندگان وکیل الدوله مجلس هم، با ریاست علی لاریجانی منتفی است! پس مسئول نظارت بر عملکرد دولت متخلف و متقلب حسن روحانی کیست؟!

در کشورمان نهادهای نظارتی بر عملکرد دستگاههای اجرایی دولت عبارت است: دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات، که حقوقشان از جیب مردم پرداخت می شود، اما دولت بر اساس منافع جریان 4 درصدی اشرافیت، قانون مصوب مجلس را دور زده و سالانه 30 هزار میلیارد ریال یارانه به حساب ایرانیان خارج از کشور، که بخشی از آنان آقازاده‌های مسئولین دولتی و ضدانقلاب هستند، واریز می‌نماید و دستگاههای عریض و طویل تظارتی، به نظاره نشسته‌اند!

حال اگر وزارت اطلاعات نتواند به وظیفه قانونی خود عمل نماید! و یا علی لاریجانی چوب لای چرخ دیوان محاسات مجلس بگذارد! پس چه باید کرد؟

انتظار است، برای جلوگیری از فتنه اشرافیت 4 درصدی در سال 98 دو مجموعه‌ نظارتی قوه قضائیه(رؤسای دیوان‌عالی کشور و بازرسی کل کشور) بر اساس بند 10 اصل 110 و اصل 174 قانون اساسی، از منافع کشور و ملت در برابر زیاده‌خواهی و تخلفات گسترده دولت اشرافی حسن روحانی، محافظت و به وظایف قانونی خود عمل نمایند.

والسلام 

 


یکشنبه 97 دی 16 , ساعت 4:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بیش از 92 درصد بودجه کشور در اختیار دولت است، اما چرا منافقین نفوذی در دولت و مجلس به کمک رسانه‌های زنجیره‌ای به بودجه نهادهای فرهنگی و دفاعی که به نصف کاهش پیدا کرده، حمله می‌کنند؟!

بیش از 900 هزار میلیارد تومان بودجه متعلق است به سه شرکت دولتی ذیل:

1-شرکت ملی نفت

2-شرکت ملی پالایش و پخش

3-شرکت ملی گاز می‌باشد

وقتی فروش نفت کشورمان 50 درصد کاهش پیدا کرده! چرا بودجه شرکت ملی نفت از مبلغ 309 هزار میلیارد تومان در سال 97 به مبلغ 600 هزار میلیارد تومان در سال 98 افزایش پیدا کرده است؟!

با حمله به بودجه اندک نهادهای فرهنگی و دفاعی، آیا بدنبال زمینه سازی فتنه 98 هستند؟!

والسلام


یکشنبه 97 دی 16 , ساعت 3:55 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پیام ذلت حسن روحانی به آمریکا واروپا از تاریکخانه بودجه سال 98

خیانت اول، برای حفظ جنازه برجام!

1-مبلغ 3 و نیم میلیارد تومان برای راهبری اقدامات داخلی و خارجی برجام!ن

2-مبلغ 6 میلیارد تومان برای نظارت بر تعهدات پادمانی پیوست برجام!

خیانت دوم، برای جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای!

1-مبلغ 1میلیارد و 300 میلیون تومان برای مطالعات راهبردی صنعت هسته‌ای!

2- مبلغ 2 میلیارد تومان برای نگهداری و بهسازی تاسیسات هسته‌ای!

نتیجه:

الف- بخش اول خیانت: هزینه ماموریت سفر ظریف و عراقچی برای اعلام ماندن در برجام به اروپا تأمین است!

ب- بخش دوم خیانت: دادن اطمینان به کدخدا(آمریکا) و اروپا، مبنی بر اینکه هیچ گزینه ای بری خروج از برجام و فعال کردن صنعت هسته‌ای ایران نداریم!

والسلام

 


شنبه 97 دی 15 , ساعت 3:24 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اولین اقدام حسن روحانی بعد از نشستن بر کرسی ریاست جمهوری در سال 92 شرطی کردن ملت ایران نسبت به مذاکرات هسته ای بود که در این راه به اهدافش رسید، حال بعد از شکست و افتضاح برجام، مدتی است که طرح نفاق‌آلود شرطی نمودن مردم، برای بسترسازی فتنه جدید را آغاز کرده است!

کارشناسان سیاسی و اقتصادی، حامی و منتقد دولت بر این باورند که حداکثر 30 درصد مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌ها برمی‌گردد، اما جریان نفوذی درون دولت، ناجوانمردانه و منافقانه، اجازه حل مشکلات اقتصادی ملت و کشور را نمی‌دهد و یا برخلاف مصالح ملت و کشور، منابع استراتژیک ارزی را با ثمن بخس حراج می نماید!(18 میلیارد دلار و 80 تن سکه طلا) مثلا گوشت وارداتی را بیش از 4 ماه در مبادی ورودی گمرکات، معطل نگه داشته و با بالا رفتن نجومی قیمت گوشت و احتمال اعتراض ملت، اجازه ترخیص آن را صادر می‌کند! و یا زمینه اعتصاب کامیون‌داران را به قیمت بالا رفتن مایحتاج مردم کلید می‌زند! و بعد از بهره‌برداری سیاسی و بازی با رانندگان کامیون، اجاز ترخیص لاسیتک و نوزیع آن را صادر می‌کند!

مردم بصیر ایران اسلامی دریافته‌اند که دولت اعتدال نابکارانه، قصد شرطی کردن مردم، نسبت به حل مشکلات اقتصادی بر اساس منافع شیطان بزرگ و اروپا را در سر می‌پروراند و لذا مشکلات ملت را زمانی برطرف می‌کنند! که عده‌ای از مردم بر علیه نظام اسلامی، شعارهای هنجارشکنانه سردهند!

این را بدانیم که اگر فتنه گران سال 88 شعار "انتخابات بهانه است / اصل نظام نشانه است"، را سر می دادند، این روزها فتنه گران نفوذی در بطن دولت و مجلس، منافقانه در پس پرده، شعار "مذاکره (با آمریکا) بهانه است / اصل نظام(ولایت فقیه) نشانه است"، را دنبال می‌نمایند.

والسلام

 


جمعه 97 دی 14 , ساعت 7:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خبر اول: شهردار تهران گفت: «حماسه نه دی پاسخ کوبنده ای به فتنه گران بود.»

محمد جواد حق شناس عضو حق نشناس! شورای شهر تهران، در اعتراض به موضعگیری انقلابی شهردار تهران در خصوص نه دی در توئیتی نوشت:

ما ز یاران چشم یارى داشتیم/ خود غلط بود آنچه مى پنداشتیم؟

گفتگو آیین درویشى نبود / ورنه با تو ماجراها داشتیم.ا

مگر حق شناس، فتنه‌گر است؟!

چرا نمایندگان تهران‌ در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، از جماعت فتنه‌گر و ضدانقلاب‌ند؟!

خبر دوم: سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شد!

عاقلانه نیست که دبیر شورای انقلاب فرهنگی، تحصیل کرده دانشگاه دوبلین و دانشگاه رویال هالووی انگلستان باشد!

در شورا از او می‌پرسند؛ فرزندانت کجایند؟

می‌گوید: در حال تحصیل در انگلیس به قصد خدمت به کشور!

تاریخ 250 ساله ایران شاهد است؛ که معمولا فتنه‌ها و خیانت‌ها بر علیه اسلام، مردم و کشور از سوی تحصیل کردگان در انگلستان و آمریکا رقم خورده است!

حسن روحانی تحصیل کرده انگلیس است، که می گوید: ما مسئول بهشت و جهنم رفتن مردم نیستیم!

خطر در کمین انقلاب از درون دولت لیبرال غربزده روحانی با میدان‌داری تحصیل کردگان آمریکا، انگلیس و کانادا!

محل تحصیل برخی از اعضاء هیئت دولت:

حسن روحانی، انگلستان! - محمدباقر نوبخت، آمریکا! - محمود واعظی، آمریکا! - عباس آخوندی، آمریکا! - جواد ظریف، آمریکا! - محمد نهاوندیان، آمریکا! - رضا اردکانیان، کانادا! - لعیا جنیدی پدوره پِژوهش در آمریکا! - منصور غلامی استرالیا! - محمد اسلامی آمریکا و کانادا!

والسلام

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ