سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زنهار که دانشمندان را سبک بشمری چرا که این کار تو را خوار می کند و مایه بدگمانی و وهم و خیال درباره تومی شود . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 99 فروردین 31 , ساعت 11:33 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها تحلیل‌ها و خبرهای زیادی پیرامون گم شدن 4 میلیارد و 800 میلیون دلار از بودجه سال 97 دولت حسن روحانی به گوش می‌رسد.

گزارش سازمان دیوان محاسبات کشور، بصورت محرمانه در اسفند 98 برای رئیس جمهور ارسال شده، اما روحانی بعد از قرائت رسمی گزارش توسط رئیس دیوان محاسبات کشور در مجلس، آنرا صد در صد غلط دانست! چرا؟

روحانی و متخلفین درون و بیرون دولت می‌دانند، که با پذیرش غارت مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون دلار، نه تنها باید آنرا به خزانه برگردانند، بلکه باید پاسخگوی اجراء سناریوی وزارت خزانه داری آمریکا بر علیه مردم و کشور باشند! و لذا روحانی تمام تلاش خود را  برای پاک کردن صورت مسئله، بکار خواهد بست! حتی با عملیات انتخاری فتنه!

دولت روحانی بر اساس استراتژی وزارت خزانه داری آمریکا، مبنی بر خالی کردن خزانه ایران از دلار و طلا، بیش از 18میلیارد دلار و 60 تن طلا را از خزانه کشور خارج و برمبنای دلار 4200 تومانی، به افراد نورچشمی و بعضا حامیان انتخاباتی پرداخت! که این خیانت، سفره مردم را کوچک و بحران اقتصادی و امنیتی را بر کشور تحمیل نمود!

به نظر می‌رسد، سئوال و استیضاح رئیس جمهور در مجلس یازدهم را رئیس سازمان دیوان محاسبات کلید زده و لذا حسن روحانی، باید به چند سئوال اساسی پیرامون غارت 18 میلیارد دلار و 60 تن طلا از خزانه کشور را که ابعاد امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای ملت و کشور داشته، پاسخ دهد.

والسلام

 


یکشنبه 99 فروردین 31 , ساعت 12:30 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

عقب نشینی نیروهای ایران در 30 فروردین سال 67 از شبه جزیره استراتژیک فاو، سرآغا اجرا شکست‌های زنجیره‌ای نیروهای نظامی ایران، بر اساس پروژه خائنانه مخالفان جنگ با مدیریت هاشمی رفسنجانی و دستیار او حسن روحانی بود!

در خصوص آمادگی عراق برای حمله قطعی به فاو، هشدارهای لازم به فرماندهان جنگ داده شد، اما جریانی که از سال 61 مخالف ادامه جنگ بود، اجازه ماندن تعدادی از لشکرهای سپاه پاسداران را برای محافظت از جبهه‌های مهم جنوب کشور را نداد و لذا جزیره فاو کمتر از 36 ساعت سقوط کرد!

جریان ضد جنگ، تحت هدایت و مدیریت هاشمی رفسنجانی، مسئولیتهای کلیدی در جنگ داشت و طی سالیان متمادی، بصورت محرمانه با طرفهای خارجی بخصوص آمریکا، مشغول مذاکره بود!

جریان نفاق مخالف جنگ، نمایندگی ایران در سازمان ملل را هم مدیریت می‌کرد ولذا در اسفندماه سال 66 یعنی 6 ماه قبل از پذیرش رسمی قطعنامه توسط امام، محمد جعفر محلاتی(بعدا به آمریکا پناهنده شد) نماینده ایران در سازمان ملل بدون اطلاع امام، با ارسال نامه‌ای به سازمان ملل، موافقت ایران را برای اجرا قطعنامه 598 اعلان کرد!

حقیر پس از التیام نسبی از مجروحیت بسیار سخت در عملیات کربلای 5 در اولین روز عید 67 به جبهه فاو رفتم و متأسفانه شاهد برخی از خیانتهای جریان غربگرای مخالف جنگ، که منجر به شکست در جزیره فاو شد، بودم! و لذا خاطرات تلخ عقب نشینی جانکاه از شبه جزیره فاو و  مظلومیت شهدا و رزمندگانمان در روز 30 فروردین سال 67 را فراموش نمی‌کنم.

والسلام

 


چهارشنبه 99 فروردین 27 , ساعت 9:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال 97 مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون دلار مفقود شده، اما حسن روحانی در جلسه هیئت دولت، آن را غلط خواند!

اینکه رئیس جمهور بدون مطالعه گزارش رئیس سازمان دیوان محاسبات را غلط بخواند، نوبر است، اما در خصوص گم شدن مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون دلار به چند دلیل حسن روحانی متهم و باید پاسخگو باشد.

اولا راهبرد وزارت خزانه داری آمریکا در سال 96 خالی شدن خزانه ایران از دلار و طلا توسط گاندوهای دولت ایران بوده! و لذا اولین جرم حسن روحانی، دستور خالی کردن مبلغ 18 میلیارد دلار و 60 تن طلا، از خزانه کشور است!

ثانیا از مبلغ 18 میلیارد دلار که به افراد نور چشمی داده شد، مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیور دلار آن مفقود شده است!

ثالثا دستور مقام معظم رهبری در خصوص تخلف حاتم بخشی 18 میلیارد دلار، برخورد با مقصران اصلی بوده، که تاکنون بر زمین مانده! و لذا با گزارش دیوان محاسبات، عمق تخلفات چندین هزار میلیارد تومانی دولت ثابت گردید.

با توجه به اعلان تخلف قطعی دولت، توسط رئیس سازمان دیوان محاسبات کشور، زمان اجراء بند 10 اصل 110 قانون اساسی، (عزل رئیس جمهور با در نظر گرفتن مصالح کشور پس از حکم دیوان عالی کشور به تخلف وی از وظایف قانونی) از سوی دیوانعالی کشور است.

والسلام

 


چهارشنبه 99 فروردین 27 , ساعت 8:43 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

گزارش تفریغ بودجه سال 97 که توسط رئیس دیوان محاسبات در مجلس قرائت شد، خبر1 از آن می‌دهد که از محل 18 میلیارد دلار که به دستور حسن روحانی به قیمت هر دلار 4200 تومان به افراد خاصی پرداخت شده، مبلغ 4 میلیارد 800 میلیون دلار آن مفقود شده است.

 از محل 18میلیارد دلاری که برای واردت کالاهای اساسی توزیع شده، طبق بررسی دیوان محاسبات مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون دلار آن به واردات خاک و غذای سگ و گربه اختصاص یافته است!

حسن روحانی مدتی قبل در توجیه دلارهای توزیع شده گفت: «یک عده آدمی که نه اخلاق و نه ایمان دارند و نه با منافع ملی آشنا هستند چنین میگویند که پارسال 18 میلیارد دلار گم شده، ...مردم بدانند در این دولت یک ریال یا یک دلار گم نخواهد شد.»

‏آیا می دانید! مبلغ 4.8میلیارد دلار معادل 2.0160000000000000 تومان است که صفرهایش به سختی شمرده می‌شوند؟!

والسلام

 


سه شنبه 99 فروردین 26 , ساعت 3:44 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای سیمگار گابریل وزیر خارجه سابق آلمان، 1طی مصاحبه‌ای از برجام جدید اروپایی رونمایی و گفت: «اگر آنقدر احمق باشی که با اروپایی‌ها قراردادی را ببندی، برای انصراف از بمب اتمی، در آینده‌ای نزدیک مورد حمله آمریکاییها قرار می‌گیری.»

ارسال پالس مذاکره مدام روحانی و ظریف به اروپا چیست؟!

وقتی طرف اروپایی، شرط رفع تحریمها را معامله و مذاکره بر سر قدرت موشکی و قدرت منطقه‌ای ایران معین کرده، آیا هدف شوم روحانی، همانند صدام و سرهنگ قذافی، زمینه سازی حمله آمریکا به کشور عزیزمان ایران است؟!

والسلام


دوشنبه 99 فروردین 25 , ساعت 11:21 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چندین روز است که شاهد ارسال برخی پیامهای ذلیلانه به اروپا هستیم!

با مطالعه برجام و پیوستهای آن درمی‌یابیم که برجام، یک توافق بین دو یا چند کشور و ایران نیست، بلکه حکم محکومیتی است، که رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان آن را امضا و اجرا کره‌اند!

براساس برجام، درب تمام مراکز هسته‌ای ایران، بمدت 15 سال1 و در برخی موارد 25 سال به روی بازرسان آژانس بین المللی باز و آنان روزانه هزاران تصویر از مراکز هسته‌ای ایران، به مقر آژانس ارسال نمایند، تا بعد از گذشت 15 سال، ایران اجازه بهره‌برداری از 20 درصد توانمندی هسته‌ای سابق خود، داشته باشد!

متن برجام توسط کارشناسان آمریکائی نگارش شد و لذا هیچ منعی برای خروج کشورهای 5+1 به جز ایران، وجود ندارد! و ترامپ با همین سناریو، از برجام خارج، تحریمها را افزایش و سه کشور اروپایی را مأمور نگه داشتن ایران در برجام نمود!

با عنایت به موارد فوق، رئیس جمهور کشورمان در اوج بحران ویروس کرونا، چندین سیگنال ذلیلانه، مبنی بر ماندن در برجام، به اروپا ارسال نمود!، زیرا روحانی و ظریف بدون برجام، مردگان متعفنی هستند، که با بی‌حیایی، برای زنده کردن میت برجام، به هر رسوایی و ننگی تن می‌دهند!

والسلام

 


دوشنبه 99 فروردین 25 , ساعت 1:3 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

به آمارهای ذیل(مقایسه کشورهای ایتالیا و ایران) بنگریم و به پزشکان و کادر درمانی و ملت بزرگ ایران عزیزمان افتخار نمائیم.

آمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در کشور ایتالیا با جمعیت 60 میلیون نفری تا تاریخ 24 فروردین 99 تعداد 156 هزار و 363 نفر است

تعدادجانباختگان کشور ایتالیا 19 هزار و 899 نفر است.

تعداد بهبودیافتگان ایتالیا 34 هزار 211 نفر است.

اما ایران عزیر:

آمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در ایران با جمعیت 84 میلیونی تا تاریخ 24 فروردین 99 تعداد 71686 نفر است.

تعداد بهبود یافتگان ایران 43894 نفر است.

تعداد جانباختگان 4 هزار و 474 نفر است.

بیائیم یک بار دیگر "ما می‌توانیم" را باور کنیم.

والسلام

 


یکشنبه 99 فروردین 24 , ساعت 11:49 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 23 فروردین 99 گفت: «وضع ما امروز در مقابله با کرونا بهتر از اروپاست. 1ما یک ویروس بدتر از کرونا داشتیم و داریم، آن هم ویروس تحریم است.»

در این رابطه باید گفت؛ که از ویروس تحریم خطرناک‌تر، ویروس نفاق حسن روحانی است، چرا که کشور و ملت ایران را با ویروس دروغ و فریب، آلوده و با این ویروس منحوس، در 7 سال گذشته، عامدانه اقتصاد مقاومتی را اجرا نکرد، تاملت و کشور در برابر ویروس تحریم کدخدایش امریکا، واکسینه نشوند!

دوستان عزیر، شما با کدام گزینه موافقید؟ الف- ویروس کرونا ب- ویروس تحریم ج- ویروس حسن روحانی

اگر واکسن ویروس گزینه ج، قبل از سال 1400 تزریق شود، مردم و کشور از ادامه شرارت ویروس نفاق و فساد، آزاد می‌گردند.

والسلام

 


پنج شنبه 99 فروردین 21 , ساعت 3:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دو پیام متفاوت از آمریکا، که از سوی مسئولین اجرایی لیبرال، بی‌کفایت و ترسوی ایران، پاسخی دریافت نکردند!

پامپئو وزیر خارجه آمریکا گفت: «ایران تحت تحریمها باقی خواهد ماند و تهران باید رفتار خود را تغییر دهد1. ملت ایران باید اهمیت این موضوع را درک کند که در راستای تغییر نظام خود گام بردارد.»

مارکوس ایوانز، رئیس جنبش استقلال کالیفرنیای آمریکا در پیام ویدئویی گفت: «ایران مانند روسیه کشوری مهم است و نقشی راهبردی در اقتصاد جهان دارد. اگر مردم ایران اعلام کنند که کالیفرنیا در صورت استقلال به رسمیت شناخته می‌شود، آتشی در کالیفرنیا بپا خواهد شد که جهان مثلش را ندیده است.»

پیام اولی تهدید و دومی فرصت. اولی خوی استکباری آمریکا و دومی آغاز فروپاشی آمریکا را نشان می‌دهد.

اگر ایران رئیس جمهور و وزیر خارجه‌ایی در تراز انقلاب اسلامی داشت! قطعا پاسخ تهدید وزیر خارجه آمریکا را با فرصت پیام ویدوئویی رئیس جنبش استقلال کالیفرنیای آمریکا می‌دادند، اما گویا مرده‌اند و شاید، طرح حسن روحانی از برجامها 2 و 3 و 4 تغییر نظام اسلامی بر اساس ریل گذاری وزیر خارجه آمریکا بوده است؟!

والسلام

 


چهارشنبه 99 فروردین 20 , ساعت 7:57 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از شکارهای امنیتی بسیار سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در سال 98 دستگیری روح‌الله زم مدیر کانال آمدنیوز بود.

دستگیری روح الله زم بدلایل ذیل ارزشمند است؟

اولا مرتبطین(گاندوها) روح‌الله زم در دولت روحانی شنایایی شدند.1

ثانیا سازمانهای امنیتی فرانسه، انگلیس، آمریکا و اسرائیل در حفاظت از عنصر مهم خود، در مقابل سازمان اطلاعات سپاه شکست خوردند.

ثالثا خطر یک عنصر نفوذی در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی بر طرف شد.

رابعا با دستگیری زم شبکه آشوب در ایران دچار ضربه مغزی گردید.

محاکمه علنی روح الله زم، به جرم تهدید امنیت ملی و افساد فی الارض، همزمان با ورود ویروس کرونا به کشور بود و لذا کرونا دادگاه زم را تعطیل و گاندوهای نفوذی به ماه عسل رفتند!

نباید گاندوهای قوه مجریه با ویروس کرونا در ماه عسل طولانی بمانند، لذا باید قوه قضاییه پرونده روح الله زم را سریعا به جریان اندازد، زیرا ممکن است فتنه‌گران، اعتدالیون و ستون پنجم دشمن، فردی مثل اکبر طبری را برای حذف فیزیکی روح‌الله زم استخدام نمایند.

والسلام

 


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ