سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، شخصِ آزرمگینِ بردبارِ عفیفِ خودْ نگهدار را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 94 دی 30 , ساعت 3:25 عصر

به نام خدا و برای خدا

نگاه جبهه استکباری در پسا برجام و پسا تحریم به تغییر حقیقت و ماهیت نظام اسلامی دوخته شده، زیرا دشمن کینه توز و عنود،ن شکل گیری انقلاب اسلامی را برنتافته و براندازی نظام اسلامی را از اهداف اصلی برنامه بلند مدت خود می داند و لحظه ای دچار تردید نشده است. در راین راستا دشمنان پس از آزمایش انواع توطئه ها، کودتاها و جنگ تحمیلی به این نتیجه رسیدند که باید ایمان ملت ایران و بخصوص مسئولین کشور را از درون تهی نمایند و لذا مانور تجمل گرائی و اشرافی گری توسط رئیس جمهور وقت(جناب رفسنجانی) از تریبون نماز جمعه تهران کلید حورد، که بلافاصله خط توطئه را دیده بان انقلاب اسلامی تشخیص دادند و زنگ خطر تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن را به صدا درآورند، لکن مسئولینی که خوی اشرافی گری داشتند، از کنار هشدارهای پی در پی رهبری عبور کردند و گاهاً خود مسبب تهاجم به ایمان مردم شدند!

دشمن در صحنه جدید مقابله با انقلاب اسلامی جنگ نرم و شبیخون فرهنگی، را انتخاب نموده تا پس از نفوذ و تردید در تفکر و شیوه زندگی برخی از مسئولین سست ایمان، از آنان سربازان پیاده نظام خود را برای اهداف آینده آماده کند. امروز شیطان بزرگ با اسم جمهوری اسلامی ایران همانند کشور پاکستان که نوع حکومتش جمهوری اسلامی است هیچ مشکلی ندارد و علی رغم مسلح بودن پاکستان به سلاح اتمی، آمریکا و رژیم های غربی مشکلی با جمهوری اسلامی پاکستان ندارند ولذا بحث انرژی هسته ای ایران بهانه ای بیش نیست و مشکل غرب با انقلاب اسلامی ماهیت و رفتار انقلاب است. و تا این رفتار تغییر نکند دشمنی آمریکا با ایران پا برجا است، لذا آمریکا در پسا برجام و پسا تحریم بدنبال آن است که نظام اسلامی را از درون و توسط حریانهای نفاق در زمان انتخابات 7 اسفند 94 دچار چالش نماید.

نمایندگان کنگره آمریکا رسماً برای براندازی نظام اسلامی بودجه تصویب می کنند و علناً آن را بر زبان می آورند و لذا خوشبینی برخی از همسئولین کشور به شیطان بزرگ تعجب برانگیز است و بیم آن می رود که این خوشبینی به همراه اختصاص بودجه از سوی جبهه استکبار، فضای کشور را غبار فتنه ی دیگر آلود نماید و فتنه ای عمیق تر از فتنه 88 گربانگیر کشور را بگیرد.

فتنه سال 88 مقابله با حقیقت و ماهیت انقلاب اسلامی بود و عده ای از انقلابیون پیشمان، که نفاق برازنده آنان است، آن روز قصد داشتند، تا ضمن بدست گرفتن فرماندهی فتنه و حتی از تریبون نماز جمعه تهران قرآن بر نیزه کنند، تا حکمیت و مذاکره را بر رهبری نظام اسلامی تحمیل و نتیجه انتخابات را به نفع جریان فتنه تغییر و انقلاب اسلامی را بر اساس مدل پاکستان و یا ترکیه از درون تهی نمایند، لذا امام خامنه ای کشتی بان تیز بین انقلاب اسلامی، مذاکره و حکمیت مدل معاویه و عمروعاص را برنتافتند و ملت را از عمق توطئه مشترک جریان نفاق داخلی و دشمنان خارجی آگاه نمودند و سپس مردم ایران با بصیرت انقلابی وارد صحنه شدند و عمق فتنه آمریکائی-صهیونیستی را در 9 دی 88 نشانه رفتند و پس از آن، رأس اصلی فتنه چنان رسوا شد، که دیگر نتوانست، تریبون مقدس نماز جمعه تهران را برای قرآن به نیزه کردن و اجراء حکمیت مورد سوء استفاده قرار دهد و چهره تزویر و نفاق توسط ملت فهیم ایران اسلامی دریده شد و رسوا گردیدند.

والسلام 

 


چهارشنبه 94 دی 30 , ساعت 12:14 صبح

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهور که از موضوع رفع یا لغو تحریمها در پوست خود نمی گنجد و آنچنان دچار هیجان و ذوق زدگی افراطی گردیده که نمی داند چه میتگوید؛ لذا در مصاحبه تلوزیونی خود در تاریخ 28 دی 94 از آماری سخن گفت که تعجب کارشناسان اقتصادی، بانکی و بازرگانی خارجی را برانگیخت، جناب روحانی ضمن دروغی دردسر ساز گفت: «در همین مدت کوتاه از اجرای برجام، هزاران ال سی در بانکهای مختلف دنیا باز شده است و می توانیم از آنها استفاده کنیم»

در پاسخ به این آمار غیر واقعی و دروغ، سیده فاطمه مقیمی نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با «نسیم» گفت: «سیستم بانکی ما باید خیلی فراتر از سیستم بانکی دنیا باشد که در همان ساعات اولیه اجرای برجام 1000 ال سی باز شود و از طرف دیگر باز شدن یک ال سی برای بانکهای داخلی نیاز به طرف خارجی دارد. شنبه و یکشنبه بانکهای خارجی تعطیل هستند و هنوز از جمعه تغییری در رویه خود ایجاد نکرده اند.»

اسدالله عسگراولادی عضو اتاق بازرگانی ایران در خصوص بازگشائی ال سی گفت: «بازگشایی 1000 ال سی در ساعات اولیه برجام را به هیچ وجه قبول ندارم، چون یکشنبه کل دنیا تعطیل بوده و اصلا امکان چنین مسئله ای وجود نداشته است.»

رئیس بانک مرکزی آب پاکی را روی دست رئیس جمهور ریخت و دید اگر بخواهد از آمار نادرست رئیس جمهور دفاع کند، مضحکه کارشناسان بانکی و اقتصادی می گردد، لذا در پاسخ به سئوال خبرگزاری فارس گفت: «کار گشایش ال‌سی‌ها آغاز شده و این یک هزار ال‌سی به مرور فعال خواهند شد.»ا

مقام معظم رهبری چقدر زیبا در نامه ی کوتاه و عبرت گونه خود، خطاب به رئیس جمهور یادآور شدند و فرمودند: «به همه‌ی مسئولان دولتی تذکر داده شود که حلّ مشکلات اقتصادی کشور در گرو تلاش بی‌وقفه و خردمندانه در همه‌ی بخش‌ها در جهت اقتصاد مقاومتی است و رفع تحریم‌ها به تنهائی برای گشایش در اقتصاد کشور و معیشت مردم کافی نیست.» 

گفته اند؛ خواستند یوسف را بکشند نمرد ... خواستند آثارش را از بین ببرند ارزشش بالاتر رفت ... خواستند او را بفروشند که برده شود پادشاه شدو عزیز ... خواستند محبتش را از دل پدر خارج کنند محبتش بیشتر شد ... از نقشه های بشر ناراحت مشو؛ چرا که اراده خداوند بالای هر اراده ای است هر چند که نفاق ورزند...!

پس جناب روحانی؛ باید این روزها مواظب پوست خربزه های جریان انحرافی و نفوذی های دولتش باشد که توسط معاون امنیتی معزول استانداری تهران رسانه ای شد، و لذا اینقدر آمار و ارقام نادرست کنترل تورم، عبور از رکود اقتصادی و باز گشائی 1000 ال سی در یک روز تعطیل، سخن نگوید و فریب اطرفیان افراطی و انحرافی خود را نخورد!!!

والسلام

 


سه شنبه 94 دی 29 , ساعت 5:3 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهور بخوبی واقفند که در رابطه با مسائل مهم کشوری باید بعد از مقام معظم رهبری نسبت به صدور پیام تبریک یا تسلیت اقدام 6نماید و قطعاً می دانند که گستره مدیریت امام خامنه ای در سطحی وسیعتر از فضای ایران اسلامی است، زیرا وقتی رهبری برای کسب مقام اولی یک وزنه بردار پیام تبریک صادر می نمایند پس برای موفقیت بزرگی که رئیس جمهور در عرصه هسته ای بدان اشاره می نماید، یقیناً از سوی بالاترین مقام رسمی کشور پیام تبریک صادر می شود، حال باید بررسی نمود که در بده بستانهای هسته ای و فراتر از آن، چه چیز ارزشمند و گرانبهایی را به کدخدا(آمریکا) تقدیم کرده ایم، که رهبر عزیزمان از صدور پیام تبریک خودداری می کنند و به یک اظهار خرسندی و چند تذکر مهم و راهگشا بسنده می نمایند.

اهل نظر و خواص انقلابی و اهل حق، سرّ عدم صدور پیام تبریک رهبری را می دانند و آن را معظم له در پاسخ به نامه تبریک رئیس جمهور به روشنی بیان داشته و فرمودند: «در تبلیغات توجه شود که در برابر آنچه در این معامله به دست آمده، هزینه‌های سنگینی پرداخت شده است. نوشته‌ها و گفته‌هایی که سعی می‌کنند این حقیقت را نادیده گرفته و خود را ممنون طرف غربی وانمود کنند با افکار عمومی ملت، صادقانه رفتار نمی‌کنند.»

مقام معظم رهبری در بخش دیگری از نامه خود خطاب به رئیس جمهور متذکر شدند: «به همه‌ی مسئولان دولتی تذکر داده شود که حلّ مشکلات اقتصادی کشور در گرو تلاش بی‌وقفه و خردمندانه در همه‌ی بخش‌ها در جهت اقتصاد مقاومتی است و رفع تحریم‌ها به تنهایی برای گشایش در اقتصاد کشور و معیشت مردم کافی نیست.»0

طی دو روزی که از موضوع توقف تحریم گذشته، موجی از تبریک و تهنیت های بی مورد، بخصوص از سوی مسئولین دولتی و جراید وابسته منتشر گردیده و در تلاشند تا لغو یا توقف برخی از تحریمها را منتی از سوی کدخدا(آمریکا) نسبت به ملت ایران قلمداد کنند و این رفتار منافقانه و موذیانه با آنچه که در این معامله کم بهاء داده ایم و آنچه ستانده ایم قابل ارسال پیام تبریک ندارد، زیرا در این معامله هزینه سنگین تلاش مجاهدان و شهداء هسته ای و عزت و عظمت ملت ایران و میلیارها دلار سرمایه این کشور را داده و بخش ناچیزی از حقوق ملت را از دستان چدنی شیطان بزرگ ستانده ایم.

آنچه که این روزها از تحرکات پیدا و پنهان دولت دیده می شود، به نظر می رسد که دولت اعتدال با هماهنگی دولت آمریکا از چند ماه قبل اقدام به تهیه بسته ای که شامل ارسال لایحه بودجه و برنامه ششم توسعه به مجلس، آزادی جاسوسان مهم آمریکائی، برگزاری همایش اجرای برجام فصلی نو در اقتصاد ایران، خرید و ورود هواپیمای ایرباس دست دوم به کشور و ... نموده که پس از تعلیق و یا توقف تحریمها موجی از گشایش در اقتصاد کشور را به نمایش بگذارند تا به اهداف اصلی خود که همانا تصرف مجلس شورای اسلامی است، دست پیدا کنند! و می شود گفت؛ اینگونه پروپاگاندا سازی رسانه ای، رفتاری غیر صادقانه و تشویش اذهان عمومی مردم از سوی دولمتردان می باشد!

والسلام 

 


سه شنبه 94 دی 29 , ساعت 1:26 عصر

به نام خدا و برای خدا

پس از اعلام لیست کاندیداهای رد صلاحیت شده، با خبر شدیم که در بین آنان چهره های آشنائی وجود دارد، که الان تعداد 32 هنفرشان در خانه ملت نمایندگی مردم را یدک می کشند. نکته قابل توجه و نگران کننده این است، که ازجمع نمایندگان فعلی مجلس، که مهر رد صلاحیت در پرونده آنان نقش بسته، تعداد  16 نفر اصولگرای مرتبط با فراکسیون رهروان ولایت می باشد، که آقای لاریجانی رئیس مجلس، ریاست در سایه آن فراکسیون را بر عهده دارد، لذا باید غمگینانه یک تبریک ویژه و جانانه به محضر ایشان ارسال نمود، که در فراکسیون خود کسانی را جای داده که شرایط حضور در مجلس شورای اسلامی را ندارند.

به جرأت می توان ادعا کرد که امکان ردصلاحیت برخی از چهره های دیگر فراکسیون رهروان، که از اسم ولایت سوء استفاده می نمایند، وجود داشته است که با اغماض هیئاتهای نظارت فعلاً مورد تائید قرار گرفته، که امیدواریم مردم ایران با هوشیاری انقلابی در هفتم اسفند به این جماعت فرصت طلب اعتماد نکنند.ا

اگر بخواهیم وجه اشتراکی برای فراکسیون رهروان ولایت تعریف کنیم، به جند نکته اساسی می شود اشاره کرد؛ اولین ویژگی آنان سکوت مطلق در برابر فتنه گران سال 88 است، زیرا نمایندگان مجلس، بخصوص آنانی که با تلاش اصولگرایان به مجلس راه پیدا کردند، از خواص جامعه محسوب می شوند و لذا وقتی ندای أیَنَ عَمار امام خامنه ای را شنیدند باید سکوت خود را می شکستند و به میان مردم می آمدند و از تریبونهایی که نظام اسلامی در اختیار آنان قرار داده، به روشنگری و بصیرت افزائی می پرداختند و عمق فتنه جریان نفاق داخلی و دشمنان خارجی را برای مردم می شکافتند.

دومین ویژگی فراکسیون رهروان ولایت، همراهی تمام عیار با دولت یازدهم است که ظاهراً توافق نانوشته ای را در بین خود و دولت اعتدال امضاء کرده اند که تا پایان مجلس نهم، اجازه ندهند هیچکدام از وزراء دولت جناب روحانی که ناکارآمدیش به اثبات می رسد، توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی استیضاء و از دولت اخراج شود و با کمال تأسف باید گفت؛ فرستادن برجام  به شورای عالی امنیت ملی بدون تصویب قانونی نمایندگان مجلس، در راستای توافق نانوشته فراکسیون رهروان با دولت بوده است!k

ویژگی سوم فراکسیون رهروان مجلس، که تعجب جریان اصولگرا را برانگیخته، رأی اعتماد به وزرائی است، که در جریان فتنه سال 88 حضوری مؤثر داشته اند! اگر این نمایندگان معیارهای تعریف شده ی اصولگرایی را داشتند، نباید اجازه می دادند، کسانی که در صفوف اول فتنه سال 88 مردم را علیه بنیانهای انقلاب اسلامی تحریک می کردند، امروز به صحن مجلس شورای اسلامی بیایند و رأی اعتماد از نمایندگان ملت بگیرند!

پس باید گفت؛ این جماعتی که از فراکسیون رهروان ولایت رد صلاحیت شده اند، یا از اول با معیارهای اصولگرائی منطبق نبوده و یا در بین راه از اتوبوس اصولگرایی پیاده شده و به اتوبوس فرصت طلبی سوار گردیده اند ولذا باید هوشیار بود و انتخابات هفتم اسفند مجلس شورای اسلامی را با معیارهایی که مقام معظم رهبری در 19 دی 94 تعیین نمودند، انتخاب نمائیم، ایشان فرمودند: «اگر پیشنهاد دهندگانِ لیستها، مؤمن و انقلابی هستند و خط امام را واقعاً قبول دارند می توان به لیست آنها درباره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اعتماد کرد، اما اگر به انقلاب و دین و استقلال، چندان اهمیتی نمی دهند و دلشان دنبال حرفهای امریکا و دیگر بیگانگان است، قابل اعتماد نیستند.»

والسلام 

 


دوشنبه 94 دی 28 , ساعت 8:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

آب حوض می کشند!، برجام اجراء می کنند! قلب رأکتور خارج می کنند! قلب رأکتور با بتن پر می کنند!، آب سنگین به عمانلل صادر می کنند!، اورانیم 20 درصد اکسید می کنند!، اورانیم 5 درصد به روسیه می فروشند!، جاسوس آزاد می کنند!، بازی برد-برد را سه بر دو می برند! قطعنامه ها را در یک قطعنامه علیه ایران جمع می کنند!، آمریکا را کدخدا می خوانند! به آمریکا خوشبین هستند!، تحریم متوقف را به ملت، لغو تحریم جا می زنند!، کلید قفلهای قدیمی می سازند! زمینه نفوذ اجانب را فراهم می کنند! سانتریفیوژ جمع می کنند!، سانتریفیوژ خالی می چرخانند!سانتریفیوژ از کار می اندازند!، اقتصاد از رکود خارج می کنند!

همه این کارها از دولتی ساخته است که با روش اعتدال! و امید به کدخدا(آمریکا) و بکار گیری تدبیر و عقلانیت! در ورزشگاه آزادی به استقبال استقلال می رود و پیروزی را در آغوش می کشد و آنگاه ندا سر می دهد و جشن می گیرد و به دروغ می گوید: «می دانید توافق ژنو یعنی چه؟ یعنی تسلیم قدرت های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران!!!»

همانگونه که رئیس جمهور سابق عده ای از فتنه گران سال 88 را خس و خاشاکخواند! رئیس جمهور فعلی که متخصص امور امنیتی! است و در امور حقوقی ید طولایی دارد! و با زبان انگلیسی بسیار خوب سخن می گوید! به تأسی از خلف خود، منتقدانش را عده ای بیسواد معرفی کرد و آنان را به یک جای گرمی مثل جهنمحواله داد و همه این سخنان برگرفته از عقلانیت و اعتدالی است که از مکتب لیبرالیسم آمریکا سر چشمه گرفته و دولت اعتدال به آن خرسند است! ب

حال اگر قرار باشد، اقدامات و خدمات بی شمار دولت جناب روحانی، در کتب تاریخی قرار گیرد! پس دانش آموزان نسلهای آینده با این تاریخی که سیل تدبیر و عقلانیت! از سر و روی آن می ریزد! و موفقیتهایش جهان و ملت ایران را مبهوت نموده، چه کنند؟! معلمان و آموزگاران حق اقدامات شجاعانه و متهورانه ی دولت اعتدال را که روی شاه سلطان حسین ها را سفید کرده و آمریکا را زمین گیر نموده!، چگونه ادا نمایند؟!!!    

اگر دانش آموزان نتوانند از این همه رشادت! ایثار! و خود گذشتگی! دولت اعتدال در 50  سال آینده دفاع کنند، تاریخ اعتدال به فراموشی سپرده می شود، آنگاه جهان و جهانیان، نمی توانند کشورهای خود را بر مبنای استقلال اعتدالی و لیبرالی به دروازه های پیروزی هدایت نمایند و جهان ابتر خواهد ماند!!!

گویند؛ شخصی در بدبختی و فلاکت غوطه می‌خورد. دوستش گفت؛ نگران نباش، شاید شانس بیاری و نجات پیدا کنی و یارو گفت؛ آخه می‌گن شانس یک بار زنگ خانه را به صدا درمی آورد ولی فعلاً، بدبختی دستش را روی زنگ گذاشته و برنمی داره، فلاکت هم که خودش کلید داره و زنگ نمی‌زنه!

والسلام 

 


یکشنبه 94 دی 27 , ساعت 11:21 عصر

به نام خدا و برای خدا

قبل از اعلام رسمی تعلیق تحریمهای آمریکا و اتحادیه اروپا، جیسون رضاییان، سعید عابدینی، امیر حکمتی و نصرت الله خسروی رودسری و ...، اچهار جاسوس آمریکائی دو تابعیتی بودند که لحظاتی قبل در مقابل 7 تاجر ایرانی محبوس در آمریکا از زندان آزاد شدند و همزمان زنگ الحاقیات نانوشته برجام به صدا درآمد، که در کنار برچیدن سانتریفیوژها، اکسید نمودن سوخت 20 درصد، خروج 11 تن اورانیم غنی شده ی 5 درصد از کشو و خروج قلب رأکتور اراک و پر کردن آن با بتن ... پروژه آزادی جاسوسهای آمریکائی هم کلید خورد و معلوم گردید که در برجام الحاقیات نانوشته و خطرناکی وجود دارد که امنیت ملی کشور را به مخاطره می اندازد.

پس از 28 ماه مذاکره توأمان، بخصوص بین ایران و آمریکا بلاخره بخشی از تحریمها تعلیق و متوقف شد، اما موضوعی که چند ساعت قبل از بیانیه مشترک ایران و 5+1 توجه همه را به سوی خود جلب کرد، آزادی 4 تا 7 جاسوس آمریکائی بود که ظاهراً یکی از خواسته های مدام آمریکا در قبل از توقف تحریمها بوده است و ظاهراً مدتها است که این موضوع در جلسات شورای عالی امنیت ملی کشورمان مطرح بوده هر چند که نماینده ایران در سازمان ملل، آزای جاسوسان آمریکا را اقدام انسان دوستانه خواند! اما حکمت ادعاهای رئیس جمهور مبنی بر حقوقدان و متخصص امنیتی بودنش به نفع کدخدا(آمریکا) در پروسه آزادی جاسوسان آمریکائی اثبات شد و لذا پس از این کسی نباید به حقودانی و متخصص امنیتی بودن جناب روحانی شک کند!

در خصوص الحاقیات نانوشته پسا برجام و پسا تحریم، سئوالی از رئیس جمهور و مذاکره کنندگان هسته ای باید نمود و آن این است که برای یکبار واقعیات توافق با آمریکا را برای ملت بیان کنید، زیرا رهبر معظم انقلاب، اجازه مذاکره با آمریکا را فقط در خصوص مسائل هسته ای داده بودند، پس بر چه مبنایی با آمریکائی ها در رابطه با آزادی جاسوسها وارد مذاکره شدید؟! و لذا می توان نتیجه گرفت که جناب روحانی و تیم مذاکره کننده هسته ای خطوط قرمز ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری را رعایت نمی کنند و در موضوع دستگیری تفنگداران آمریکائی هم پس تماسهای مکرر جان کری با وزیر خارجه کشورمان، ثابت شد که کانال نامشروع مذاکره با آمریکا کاملاً مفتوح است! پس، باید منتظر الحاقیات دیگری باشیم! ت

گزارشی خیلی محرمانه ای از ساواک در رژِم شاه پایان بخش این وجیزه باشد.

 به تیمسار ریاست سازمان اطلاعات و امنیت کشور اداره دوم-32د 10/10/1357

موضوع: قشریون خبر واصله حاکیست: در ساعت 18:30 مورخه 22/9/1357 دو دستگاه خودرو شخصی که یکی از آنان پژو به شماره 35328 ـ تهران ل بود در خیابان ‌آیزنهاور با یکدیگر تصادف نمودند که به خودرو دیگر مبلغ 60000 ریال خسارت وارد گردید و افسر راهنمائی ضمن کشیدن کروکی تصادف اظهار نمود من کروکی را کشیدم ولی شما باید پولش را از خمینی بگیرید هر دو راننده ناراحت شدند و راننده پژو مزبور چکی به مبلغ 70000 ریال نوشت و اظهار داشت (فدای یک ریش خمینی، و بلافاصله راننده خودرو بعدی چک را گرفته و ضمن سوزانیدن آن در جلو جمعیت اظهار نمود فدای خمینی).

 ارزیابی خبر: قابل تحقیق و بررسی است.

والسلام  

 


یکشنبه 94 دی 27 , ساعت 9:58 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهورمان که بشدت از بازی برد-برد در برجام به نفع کدخدا اظهار خوشحالی می کند! در اولین واکنش نسبت به برخی از رد صلاحیت نشده های انتخابات مجلس شورای اسلامی دچار دلواپسی و ناامیدی شد و طرح بازی برد-برد را همانند برجام به شورای نگهبان پیشنهاد داد و گفت: «در داخل هم باید همین مدل برجام را اجرا کنیم، اطلاعات اولیه‌ای که در این رابطه به بنده هم دادند خیلی خوشحال‌کننده نبود، در دو مرحله نخست یعنی ثبت‌نام و هیأت‌های اجرایی که صلاحیت‌ها را بررسی کردند بسیار امیدوارکننده بود ... بنده به عنوان رئیس جمهور از تمام اختیاراتم در این زمینه استفاده خواهم کرد ... انشاءالله امیدوارم شورای نگهبان این دغدغه خاطر را رفع کند و نگذارد دلواپسی پیش بیاید.»

اما در اهواز هم استاندار آن سامان احساس دلواپسی کرد و ضمن تهمت تقلب، (تقلب رمز 88 برای براندازی نظام اسلامی از آن بهره می گرفتند) وارد میدان شده و با تحریک فرماندارن به ایستادگی در مقابل قانون، می‌گوید: «وظیفه فرمانداران است که نسبت به تصمیم های غیرمنطقی و نامزدهایی که بی جهت احراز صلاحیت نمی‌شوند، اعتراض کنند، زیرا این مساله هیچ فرقی با تقلب در صندوق های رأی گیری ندارد

استاندار تهران هم دلواپس شد و خواستار چانه زنی با شورای نگهبان جهت تائید صلاحیت فتنه گران گردید و گفت: «نباید اجازه دهیم فضا، فضای آلوده‌ای باشد. باید اجازه دهیم افراد مسوول در وزارت کشور با شورای نگهبان مذاکره کنند و افرادی که صلاحیت‌شان احراز نشده و احیانا حقی از آن‌ها ضایع شده است، در مدت 20 روز صلاحیت‌شان دوباره بررسی شود و به عرصه انتخابات بازگردند.»ت

در هر صورت ماشین تهاجم دولت اعتدال علیه شورای نگهبان با قدرت بیشتری وارد میدان خواهد شد و با دلواپسی بدنبال آن هستند، که برخی از فتنه گران سال 88 را که جایی برایشان در مراکز اجرائی و حساس کشور نیافته اند، از آنان برای تصرف قوه قانونگذاری کشور بهره مند گردند و پروژه فتح سنگر به سنگر را رقم بزنند، تا کدخدا را در پسا برجامو پسا تحریم از خود راضی نمایند و لذا رئیس جمهور طرح بازی برد-برد در عرصه انتخابات مجلس را کلید زد!!!

در حوالی این دنیا، نه صادق، به زندگی هدایت شد ، نه فروغ، از نا به امید رسید و نه سهراب قایقی ساخت تا به شهر رویاهایش رسد. پس جناب روحانی زیاد دلواپس از اجراء قانون نباش و نتیجه بازی برد-برد برجام را بدون دروغ و پنهانکاری برای ملت بیان کنید تا به بازی برد-برد جدیدتان برسیم!

والسلام 

 


شنبه 94 دی 26 , ساعت 9:9 صبح

به نام خدا و برای خدا

بی سابقه ترین عجز و گریه آمریکائی ها در طول 50 سال گذشته زمانی رُخ داد، که 10 نفر از تفنگداران آمریکائی از سوی سپاهیانسرفراز mکشورمان در خلیج فارس دستگیر شدند و تحرکات گسترده و پرواز مدام هواپیماهای پیشرفته جنگی از عرشه ناو هواپیمابر آمریکا هم هیچ کمکی به آزادی سربازانشان نکرد و لذا مسئولین سیاسی آمریکا از کانال نامشروعی که دولت اعتدال برای آنان فراهم نموده، به رایزنی با وزیر خارجه ایران پرداخته تا شاید زمینه آزدای دستگیر شدگان را فراهم نمایند و لذا آمریکا با هیمنه استکباریش، در برابر سپاهیان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی زانو زد.

البته رئیس جمهور کشورمان هم در اولین سفر استانی خود در جمع مردم اهواز در مورخ 24 دی 1392 به دروغ خبر از تسلیم قدرتهای بزرگ داد و گفت: «می دانید توافق ژنو یعنی چه؟ یعنی تسلیم قدرت های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران.» پس از اجراء برجام همگان دریافتند که نه تنها هیچ قدرتی بزرگی تسلیم نشده! بلکه این دولت بزدل و ترسوی اعتدال بوده که انواع محدودیتها و پرچیدن زنجیره های سانتریفیوژها و صدها تعهد قرون وسطائی را که خواسته کدخدا(آمریکا) بوده در زمان اجراء برجام عملیاتی کرده و آنگاه به دروغ به ملت گزارش کذب می دهد و ملت امروز اوج ذلت را در اجراء کامل برجام دیدند! خدا را شاکریم که در شدیدترین لحظاتی که اقدامات ذلت بار دولت اعتدال را در اجراء برجام بدفرجام شاهد بودیم به یکباره دشمنان احمق نظام اسلامی وارد آبهای سرزمینی ایران شدند و براستی شاهد زانو زدن و تسلیم آمریکا در برابر ملت بزرگ ایران بودیم.

در طول دو دهه گذشته این چهارمین بار است که سربازان دو قدرت اتمی جهان یعنی انگلیس و آمریکا در برابر ملت ایران زانو زده و سرتسلیم فرود آورده اند و حتی در دولت سابق وقتی سربازان نخبه انگلیسی بدست پاسداران دلاور ایران بازداشت شدند، فرمانده آنان از ترس، لباس زیر خود را خیس کرد و قدرت سخن گفتن را از دست داده بود! لذا قدرتهای استکباری که تاب و توان ایستادگی در برابر قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران را ندارند، ناجوانمردانه در مرکز تصمیم گیر و تصمیم ساز خود بدنبال منزوی کردن سپاه پاسداران هستند و امام چقدر زیبا از سپاهیان خود سخن می گفت: «من از سپاه راضی هستم و به هیچ ‏وجه نظرم از شما برنمی‏گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.» و این نشانه عزت و عظمت سپاه است. 

والسلام

 


جمعه 94 دی 25 , ساعت 5:27 صبح

به نام خدا و برای خدا

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشور که هیچگونه تخصصی در مسائل هسته ای ندارد پس از قلب رأکتور اراک با نظارتع جاسوسان سازمان سیا و موساد با سیمان پر شد اعلام کرد: سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: «شرایط ما بسیار ایده آل است ... ما دیروز مرحله نهایی خروج قلب راکتور اراک را انجام دادیم و امروز هم تا حدود یک ساعت پیش کار ما کاملا تمام شد ... قرار بود کلندریا(قلب رأکتور) چند تکه شود اما ما نپذیرفتیم به این دلیل که میخواهیم این را به عنوان سمبل صنعت هسته ای خود نگه داریم.»

فرمانده شناورهای تندرو آمریکائی که بدست غیور مردان نیروی دریایی سپاه بازداشت شده بود، وقتی در جلو دوربین صدا و سیمای جمهوری اسلامی بخاطر تعرض به آبهای سرزمینی ایران عذرخواهی نمود، مسئولان آمریکائی برآشفتند و اعلام کردند که این فرد را بخاطر عذرخواهی از ایران محاکمه خواهند کرد، اما در کشورمان فردی را سخنگوی سازمان انرژی اتمی کرده اند که اصلاً نمی داند چه می گوید! و نمی داند چه بگوید! و لذا بهتر است بخاط همین ندانستن! به دریافت نشان لیاقت و شجاعت هسته ای اعتدال از سوی رئیس جمهور مفتخر گردد!!!

پیشنهاد می شود که دولت اعتدال قبل از لغو و یا تعلیق تحریمها، اقدام به برگزاری کنگره جهانی اجراء برجام! نماید و در این کنگره عظیم، فیلم افتحارات دولت اعتدال در خصوص دستاوردهای هسته ای را به نمایش بگذارد،  در این فیلم چگونگی اجراء کامل و فوری برجام طبق دستور کدخدا(آمریکا) مبنی بر اکسید کردن سوخت20 درصد! برچیدن بیش از 13000سانتریفیوژ در نطنز و فردو! ارسال اورانیم غنی شده به روسیه! پر کردن قلب رأکتور اراک با بتن! ارسال آب سنگین به کشور عمان! امکان برگزاری کلاسهای درس فیزیک و شیمی در فردو!،رفع تشنگی ملت ایران! حل مشکل ریزگردها! کاهش بهای نفت! و راضی کردن کدخدا و رژیم صهیونیستی! را به نمایش گذارند، تا برگی از افتخارات دولت اعتدال مشخص گردد! تا کور شود هر آنکه لذتهای اعتدالیون را بر نمی تابد و همیشه دلواپس است! ع

در این گنکره بی سابقه پس از اینکه فیلم دستاوردهای هسته ای را جهانیان و ملت ایران مشاهد کردند! لازم است به نویسندگان برجام (سازمانهای جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی) و آقای جان کری و خانم وندی شرمن از آمریکا و آقایان ظریف، عراقچی، صالحی از ایران، نشان و مدال شجاعت اعتدال، از سوی رئیس جمهورمان که قدرتهای بزرگ را مجبور نمود در مقابل ملت ایران زانو بزنند!، اهداء گردد و آنگاه دنیا و ملت ایران، مقهور تدبیر، عقلانیت، حقوقدانی و متخصص امنیتی بودن رئیس جمهور اعتدال و کدخدا پسند ایران گردند!!!!!

"جبران خلیل جبران"به زیبائی تمام وضعیت امروز دولت اعتدال را با کلمات دلنشین خود آراسته و می نویسد: ازمترسک پرسیدم: آیا از ماندن درمزرعه بیزار شده ای؟! گفت: درترساندن و آزار دیگران لذتی به یادماندنی است، پس من از کارخود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم ... اندکی اندیشیدم و گفتم: راست می گویی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده ام... مترسک گفت: تو اشتباه می کنی، زیرا، کسی نمی تواند چنین لذتى را ببرد، مگرآنکه درونش از کاه پرشده باشد...

والسلام

 


چهارشنبه 94 دی 23 , ساعت 11:46 عصر

به نام خدا و برای خدا

امام صادق علیه السلام می فرمایند: شیعه ما ، کسی است که اگر از گرسنگی بمیرد ، از مخالفان ما ، چیزی نخواهد خواست. (وسائل الشیعه ج 6 ص 309 ح 15)

عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکر کننده هسته ای و رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام، که در خانه اندیشمندان علوم انسانی در مورخ 23 دیم94 سخنرای می کرد به ناگفته های پرداخت که قبلاً بر زبان جاری نمی کرد و لذا؛ الان که ایران همه تعهداتش را در برجام به پایان رسانده و نوبت به اجراء تعهدات غرب بخصوص آمریکا در جهت لغو تحریمها رسیده، در این باره گفت: «این واقعیت را باید بپذیریم که همه تحریم ها برداشته نمی شود و فقط تحریم های مرتبط با هسته ای رفع خواهد شد؛ چرا که ما در مورد بقیه موارد مذاکره نکرده ایم ...در زمینه نیروگاه اراک قرارداد اصلی با یک شرکت ایرانی بسته شده و موظف است کار این نیروگاه را به پایان برساند و برای اتمام کار اراک هر کاری که لازم دارد با کشورهای 1+5 قرارداد می بندد. اگر به فرض، آنها (1+5) برای تکمیل این کار نیامدند، شرکت ایرانی کار مدرن سازی اراک را به پایان می رساند. ما توانایی آن را داریم. در مورد اراک هیچ نگرانی وجود ندارد و توانایی ایران محفوظ است ... پس از اینکه تست موشک عماد اتفاق افتاد همه تردیدها پایان یافت و بعد از آن هم آمریکا و هم اروپا به صراحتا گفتند که برجام نقض نشده است. همه آنها گفتند که این اقدام محکوم است ولی خلاف برجام نیست؛ بنابر این آنها طبق برجام نمی توانند ایران را تحریم کنند ولی طبق قطعنامه ها می توانند.»

در این رابطه سئوالات مختلف قابل طرح است، اولاً؛ مگر قطعنامه 2231 جایگرین قطعنامه های قبلی نگردید پس چرا آقای عراقچی می گوید "آنها طبق برجام نمی توانند ایران ران تحریم کنند ولی طبق قطعنامه ها می توانند" کاش می گفت کدام قطعنامه ها و آقای عراقچی زیرکانه زیر آبی رفت و به بنیه دفاعی کشور خیانت کردند! ثانیاً؛ در تمام مصاحبه ها و سخنرانیهای رئیس جمهور، وزیر خارجه و عراقچی اعلام می کردند؛ که مسئولیت مدرن سازی نیروگاه اراک به چین و آمریکا واگذار شده پس چرا با یک پیمانکار ایرانی قرار داد مدرن سازی بسته شد؟ می توان گفت تنها دلیل خیانت به کشور، فرار از اجراء نامه مقام معظم رهبری جهت اخذ تضمین از آمریکا بوده است! ثالثاً؛ بارها گفته اند که همه تحریمها در روز اجراء برجام لغو می شود، اما در تاریخ 23 دی آقای عراقچی با خجالت می گوید: «این واقعیت را باید بپذیریم که همه تحریم ها برداشته نمی شود ... چرا که ما در مورد بقیه موارد مذاکره نکرده ایم»

بازار خیانت پیشگان دولت اعتدال در برجام تمام شدنی نیست، زیرا دولتی بر سر کار است، که رئیس آن جناب روحانی، آمریکا را کدخدای ده می داند و بارها اظهار ذلت و ناتوانی بدرگاه کدخدا برده است و حتی آب آشامیدنی مردم را از کدخدا طلب نموده و لذا خیانتهای پسا برجام زنجیروار ادامه خواهد داشت!  

والسلام

 


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ