سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با همه دل، خدا را دوست بدارید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 98 تیر 30 , ساعت 4:39 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام خطاب با حمله به کریمی قدوسی، نماینده انقلابی مردم مشهد گفت:. «شما چه کاره مملکت هستید که که به وزیر و رییس جمهور و حالا نماینده مجلس می تازید. چند روز سابقه جبهه دارید؟ چندتا عملیات شرکت کرده اید که به درجه سرداری رسیدید؟ کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم.

طرف خوب می‌داند، که عملکردش بر خلاف مصلحت ملت و کشور بوده! ولذا بی محابا به نماینده انقلابی مشهد می‌تازد!

غیورمردان شورای نگهبان، اجازه عبور لیبرالهای غربزده و ستون پنجم دشمن را از تنگه احد انقلاب اسلامی، برای حمله و نفوذ مجدد به مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی را نخواهند داد! ولذا هر چه به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال نزدیک می‌شویم، عربده‌های مستانه ابوموسی اشعریها و اشعث‌ها، بیشتر شنیده خواهد شد!

نمایندگان لیست امید در مجلس شورای اسلامی، در سراشیبی سقوط حتمی و قطعی هستند و لذا شورای نگهبان قانون اساسی، گول یقه‌های تزویر لیست امید و برخی دیگر را نخواهد خورد.

والسلام

 


جمعه 98 تیر 28 , ساعت 4:25 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل گفت: «عربستان خواستار جنگ با ایران، نه در یمن و نه در خارج از آن نیست./ زمان آن رسیده است که بحران یمن به پایان برسد./ عربستان آماده تعامل دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران است.»

قبلا شاخ وهابیت سعودی و هم‌پیمانانش را در عراق، لبنان و سوریه شکستیم! اما دیروز نماینده عربستان در سازمان ملل، شکست در یمن و خلیج فارس را بعد از انهدام پهپاد پیشرفته آمریکا پذیرفت!

انهدام پهپاد رادارگریز تریتون، نه تنها ابهت و کمر آمریکا را در نبرد نامتقارن شکست، بلکه گاوهای شیرده‌اش هم، یکی بعد از دیگری، شکست در یمن را پذیرفته و در حال خروج از یمن هستند.

باید گفت، ابهت و اقتدار این روزهای نظام اسلامی و شکست ائتلاف عبری، عربی، آمریکایی، حاصل اقدامات انفعالی دستگاه دیپلماسی دولت لیبرال ایران نیست، بلکه این اقتدار، مرهون تدبیر رهبری، مالک اشتری سردار سلیمانی، مدافعان مظلوم حرم و سرپنجه‌های سترگ سپاهیان پاسدار و جریان پیروز مقاومت است.

آری وقتی سپاهیان پاسدار ابهت آمریکا را فرو ریختند، آنگاه وزیر خارجه مغرور آمریکا 12 شرطش را فراموش می‌کند! گاوهای شیرده‌اش، در عربستان، امارات و بحرین، ذلیلانه، برای نجات از باتلاق یمن، دست نیاز به طرف ملت ایران دراز می‌کنند.

والسلام

 


جمعه 98 تیر 28 , ساعت 3:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

نسبت غربزده ها و غربگراهای ایرانی به آمریکا و اروپا، مثل رابطه مادر و فرزندی است! بطوریکه اگر مادر او را از شیر بگیرد، بازهم فرزند بهانه گرفته و بدنبال مادر می‌رود و حتی اخم و تهدید مادر هم باعث دوری فرزند از مادر نمی‌شود!

این روزها ملت ایران در سخت ترین شرایط اقتصادی، شاهدند که  آقای ظریف وزیر خارجه، در 3 ماه گذشته1 با بهانه‌های واهی 2 بار راهی آمریکا شده، که حاصل سفر او به نیویورک، لذت مصاحبه با خبرگزاریهای آمریکایی_انگلیسی براساس تفکر اومانیسم است!

همزمان با سفر آقای ظریف به آمریکا، رئیس ظریف(حسن روحانی) هم بیکار ننشسته ولذا با نمایش سریال سخنرانی، به هر در بسته و باز می‌زند، تا بلکه امتیاز ناچیزی از مادران آمریکایی_اروپایی خود در مقابل اجراء نابخردانه و خائننانه برجام، دریافت کند!

سئوال! آیا آمریکا و اروپا، فرزندان لیبرال و رام خود را در احزاب اعتدالی_اصلاح طلبی، در پیچ خطرناک حذف از قدرت(انتخابات مجلس)، رها می‌کنند؟! قطعا پاسخ منفی است، زیرا اصلاح طلبان و اعتدالیون، با خیانت به کشور و ملت خود، بزرگترین خدمات را در مقابل وعده هیچ در برجام، به اربان خود داشته و دارند!

ملت ایران فراموش نکرده‌! که آقای ظریف دوبار، بصورت علنی (فیلم و تصاویر موجود است) با نمایندگان غرب، برای ماندن اصلاح طلبان برانداز و اعدالیون لیبرال در قدرت، ذلیلانه به مذاکره نشسته است!

آری، اگر اعتدالیون و اصلاح طلبان، در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، به پرتگاه سقوط از قدرت، نزدیک شوند، قطعا ترامپ و اروپا، آب باریکه‌ای، مبنی بر تعلیق برخی تحریمها، باز خواهند کرد، تا اصلاح طلبان و اعتدالیون امید اسرائیل و غرب، با فریب ملت ایران، مجددا در قدرت باقی بمانند!

والسلام

 


پنج شنبه 98 تیر 27 , ساعت 9:22 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ماده 576 قانون مجازات اسلامی: «چنانچه هر یک از صاحب‌منصبان و مستخدمین و مامورین1 دولتی و شهرداریها در هر رتبه و مقامی که باشند از مقام خود سوء استفاده ‌نموده و از اجرای اوامر کتبی دولتی یا اجرای قوانین مملکتی و یا اجرای احکام یا اوامر مقامات قضائی یا هر گونه امری که از طرف مقامات قانونی ‌صادر شده باشد جلوگیری نماید به انفصال از خدمات دولتی از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد.»

با توجه به تصویب بودجه صدا و سیما، توسط نمایندگان مجلس، آیا دستور حسن روحانی، بر عدم پرداخت بودجه صدا و سیما، جرم نیست؟!

انگلیس نفتکش می‌دزد و رئیس جمهورمان، تعرض به بودجه مصوب صدا و سیما!!!

 سریال گاندو، به سختی لیبرالها را سوزانده است؟!

امید است، رئیس انقلابی قوه قضائیه به خودسری متکبرانه رئیس جمهور پایان دهد.

والسلام

 


چهارشنبه 98 تیر 26 , ساعت 11:31 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقازاده، استاندار مرکزی در همایش ملی خط‌‌ مشی گذاری آموزش شایسته مدیریت و کارکنان سازمان‌های دولتی گفت: «رضایتمندی مردم از سیستم‌های دولتی کمتر از 20 درصد و نارضایتی بیش از 50 درصد است».

چرا آقازاده، آمار دقیق نظر سنجی را نگفت، تا کارشناسان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به بررسی دقیق آن بپردازند! البته این نظر سنجی، بیشتر شبیه نظرسازی است، زیرا عدم رضایتمندی مردم به 96 درصد رسیده و آن 4 درصد هم همان اشرافیت غربزده و غربگرایی است که هزینه انتخاباتی حسن روحانی را پرداخته‌اند! البته رئیس جمهور هم، در خیانتی آشکار، سرمایه‌های بانکها و خزانه دولت را (فروش 60 تن سکه و 18 میلیارد دلار) به جیب 4 درصدیها سرازیر کرد!

نتیجه خیانت و حاتم بخشی دولت حسن روحانی، تحمیل فاجعه نقدینگی 1 تریلیون 800 هزار میلیارد تومانی است، که در سال 92 کمتر از 450 هزار میلیار تومان بوده است!

نتیجه نظر سنجی فوق این است، که دولت لیبرال غربزده حسن روحانی با روحیه اشرافی‌گری و صفت شیطانی تکبر، از ملت بریده است، زیرا مردم در این شرایط سخت اقتصادی، یک بی‌دولتی را در کشور احساس می‌کنند! لذا جدایی بین دولت و ملت، حاصل خیانت‌ لیبرالهای غربزده‌ی نزدیک به فراماسونری است.

والسلام

 


سه شنبه 98 تیر 25 , ساعت 11:23 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در مدت 6 سال ریاست جمهوری خود در پای درس اعتماد به کدخدا(آمریکا) 6 درس آموخت، اما عبرتی نگرفت!

1-حسن آموخت! که امکان تحریم نهادهای انقلاب اسلامی در زمان نوشتن بودجه فراهم است!

2-حسن آموخت! در برابر دشمنان، رحمابینهم و اشداء بر علیه دوستان انقلاب باشد!1

3-حسن آموخت! اگر شبکه جاسوسی شیطان بزرگ از درون اتاقهای ریاست جمهور ایران لو رفت و در "سریال گاندو"، هماهنگی دولت با جاسوسان آمریکا افشا شد، آنگاه حسن مثل کدخدا با حربه تحریم با صدا و سیما برخورد نماید!

4-حسن آموخت! اگر نتایج اجراء برجام، کشور را به مرز جنگ نظامی با دشمن کشاند، هیچگاه از تمجدید برجام دست برندارد!

5-حسن آموخت! برای اثر گذاری تحریمهای کدخدا(آمریکا) بر سفره ملت، چگونه ذخیره دلار و طلای کشور را نابود کند!

6-حسن آموخت! اگر آمریکا از برجام خارج شد، ایران از برجام خارج نشود! و اگر حسن، برای خروج از برجام، تحت فشار قرار گرفت، آنگاه با ریاست خود بر شورای عالی امنیت ملی، طرح خروج میلی‌متری را که موجب نگرانی نوچه‌ی کدخدا، یعنی اسرائیل نشود، در پروژه 25 ساله پیش بینی نماید!

والسلام

 


یکشنبه 98 تیر 23 , ساعت 11:58 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از پخش سریال گاندو و استقبال بی نظیر مردم از آن، بخصوص افشاء چهره جاسوس پرور دولت حسن روحانی، با خبر شدیم که در اقدامی گازانبری از سوی سرهنگ روحانی، پخش و تحلیل و بررسی ابعاد سریال گاندو در تمام شبکه‌های صدا و سیما ممنوع شده است!1

به حاج حسن باید گفت؛ بجای جلوگیری از پخش گاندو، خودت سریال واقعی گاندو بساز! می‌گویی؛ سوژه و دستاوردی واقعی نداری؟ اشکال نداره!

با سید محمد خاتمی تماس بگیر، بگو فیلم مستند بازجویی و شکنجه تا حد مرگ خانم فهیمه دری نوگورانی(همسر مرحوم سعید امامی) را که توسط بازجوهای ضددین، بی‌مروت، خشن و مجرم تحت مدیریت کمیته سه نفره تحقیق خاتمی! انجام شده، برایت ارسال و دستور بده تا از صدا و سیما پخش شود!

ضمنا به سعید حجاریان استراتژیست دولت و "آشنا" که آن زمان در وزارت اطلاعات، جایگاه برجسته‌ای داشته و همچنین آقایان سرمدی، علی ربیعی و علی یونسی(کمیته سه نفره تحقیق رئیس جمهور در باره قتلهای زنجیره‌ای) که مدیریت شکنجه‌ قرون وسطایی خانم فهیمه دری‌نوگورانی را بعهده داشته‌اند! بگو؛ اسم شکنجه و اهانتهای زشت چندین ساعته به آن خانم بیگناه را بگذارند، سریال گاندوی اصلاحات_اعتدال !!!!

والسلام

 


جمعه 98 تیر 21 , ساعت 3:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-بخشی از خدمات ظریف به دشمنان!

رویترز به نقل از دو منبع آگاه اعلام کرد: «دولت آمریکا فعلا محمدجواد_ظریف، وزیر امور خارجه ایران را در فهرست تحریم خود قرار نمی‌دهد.»1

اگر آمریکا ظریف را تحریم کند، نمک نشناسی کرده، زیرا وقتی برجام و عواقب آن را بررسیی کنیم، جواد ظریف، به دستور حسن روحانی، بواقع نماینده منافع کدخدا (آمریکا) بوده، نه ایران!

 برجام=با هیچ! اینستکس=بسته پر از خالی! اینستکس اروپا = بستن مسیر خروج ایران از برجام، برای همیشه!

2-مدتی است، جواد ظریف وزیر خارجه، برای فریب افکار عمومی در توئیت و سخنرانیهای خود، به یک تیم موهوم به نام "بی" اشاره می کند! اما هیچگاه نگفته، که چگونه زیر برجام را که امکان شکایت از آمریکا وجود ندارد، امضاء کرده است؟!

ریاست محترم قوه قضائیه! گیریم که گاندو هم ساخته و پخش نمی‌شد! آیا قوه قضائیه نباید به خیانتهای آشکار در برجام و 2030 رسیدگی نماید؟

3-تقاضا داریم که قوه قضائیه وظیفه خود را به سازندگان سریال گاندو واگذار ننماید! زیرا خائنین و مشاطه‌های برجام و سند 2030 در دولت و مجلس، نفس صدا و سیما و حق‌گویان را قطع خواهند کرد.

والسلام

 


پنج شنبه 98 تیر 20 , ساعت 10:34 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت اعتدال در حالی سال ششم خود را به پایان می‌رساند که سریال گاندو، دولت پخمه حسن روحانی را با چالش جدی مواجه کرد! 1گویا آب در لانه مورچگان افتاده، که جیغ بنفش رفقای جیسون رضائیان و نزار زُکا (ظریف، آشنا و واعظی) از درون پستوهای جاسوس‌پرور دولت لیبرال حسن روحانی، بلند شده است!

به جرأت می‌توان گفت؛ میزان خیانت و نفاق دولت حسن روحانی، بر علیه ملت و کشور، به اندازه‌ای است، که امکان ساخت ده‌ها سریال گاندوی یکصد قسمتی وجود دارد، ولذا جیغ بنفش جریان اعتدال_اصلاحات، برای ممانعت از ساخت گاندوهای بعدی است!

مثلا! اگر آقا محمد سریال گاندو، اجراء مخفیانه سند 2030 را در آموزش و پرورش به تصویر بکشد، آنگاه ملت خائنین به فرزندان دلبندشان را در مدارس می‌شناسند و لذا طومار نفاق دولت همدست و همکار جیسون رضائیان و نزار زُکا را در هم خواهند پیچید.

منافقین "آشنا" بدانند! آفتاب همیشه پشت ابر نمی‌ماند و به زودی، امام و امت، با بصیرت انقلابی، شما را به زباله‌دان تاریخ خواهند ریخت. انشاءالله

والسلام


چهارشنبه 98 تیر 19 , ساعت 8:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور که یدطولایی در همکاری با جواسیس سازمان سیا در وزارت ارتباطات داشته، از پخش و تأثیر فوق العاق سریال گاندو، چنان می‌سوخت، که سوختن آشنایِ آشنا با انجمن حجتیه، فراموش شد!

عجیب اینجا است، که هیچ خبرنگاری از این عنصر جاسوس‌پرور، سئوال نکرد، 1که نزار زکا، جاسوس سازمان سیا، در وزارت ارتباطات، واعظی به می‌کرده است؟! (تصاویر جاسوس با جاسوس پرور، در شبکه‌های مجازی موجود است!

البته دولت بی کفایت حسن روحانی، آنقدر در زمینه نفوذ جواسیس موفق عمل کرده، که ظرفیت ساخت و پخش سریالهای گاندوی 400 قسمتی را هم دارد!

حالا اگر گاندو 2 ساخته شود، قطعا زبان منافقینی که از سال 92 سفره مردم را با برجام و اینستکس به بازی گرفته، کوتاه می‌گردد! آیا پروژه پراید 50 میلیون تومانی در دولت حسن روحانی، شرایط ساخت سریال گاندو 5 را ندارد؟!

با پخش سریال گاندو، تمامیت وجود دولت لیبرال حسن روحانی از درون سوخت! و لذا گماشته‌های دولت اعتدال، با عربده‌کشی، جیغ‌های بنفش و پروپاگاندای تبلیغاتی، قادر به زدودن لکه ننگ جاسوس‌پروری، از دامان ناپاک خود نیستند!

والسلام

 


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ