سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سه تن را دشمن می دارد : کسی که منّت گذارانه صدقه می دهد ؛ آن که در عین دارایی، در خرجی دادنْ سخت می گیرد ؛ و فقیر ولخرج . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 93 فروردین 29 , ساعت 8:5 عصر

  السلام علیک یا فاطمة الزهرا 

محمد هاشمی در مصاحبه با ایرنا گفتند:« اندیشه های کارگزاران سازندگی که بر گرفته از اندیشه های آقای هاشمی است، امروز در کشور حاکمیت دارد.»

با توجه به مطالبی که در خصوص حضور غیر موجه آقای جهانگیری در محفل حزبی کارگزاران سازندگی گفته ام و برای روشنتر شدن افکار حزب کارگزاران و حجة الاسلام هاشمی رفسنجانی و خطرات و تهدیداتی که این حزب برای آینده نظام اسلامی دارند، بصورت اجمال به افکار و عمکرد آن، از زمان حضور آقای هاشمی در قدرت و شکل گیری حزب کارگزاران تا کنون می پردازم.

1-در اواخر سال 1374 و در آستانه برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی، اختلافاتی میان تعدادی از وزراء دولت آقای هاشمی با جامعه روحانیت مبارزدر خصوص ارائه لیست مشترک کاندیداهای حوزه انتخابیه تهران، مبنی بر گنجاندن 5 نفر از طرفداران رئیس جمهور وقت در لیست انتخاباتی تهران بوجود آمد، که در نهایت 16 نفر از وزراء و معاونین وزراء آقای هاشمی رفسنجانی، شامل ده وزیر، چهار معاون وزیر و رئیس بانک مرکزی و شهردار تهران از جامعه روحانیت جدا شده و لیست جداگانه ای برای شهر تهران و دیگر شهرها با شعار " عزت اسلامی، تداوم سازندگی و آبادانی ایران " وارد انتخابات شدند.اقدام غیر قانونی و غیر دموکراتیک دولت که در رأس آن آقای رفسنجانی قرار داشت، با مخالفت مقام معظم رهبری و افکار عمومی، مبنی بر احتمال نفوذ در انتخابات روبرو گردید، و ده نفر از وزراء دولت مجبور به کنارگیری از حزب نوپای کارگزاران گردیدند، و سپس سید حسین مرعشی برادر خانم آقای هاشمی، فائزه هاشمی، علی هاشمی و دکتر محمد علی نجفی، حزب کارگزاران سازندگی را با دبیر کلی آقای غلامحسین کرباسچی تشکیل دادند.

کارگزاران هاشمی

 2-حزب کارگزاران بعد از انتخابات مجلس و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هفتم با میدان داری عطاءالله مهاجرانی -از فراریان و خائنین به کشور و ساکن لندن- تلاش بسیاری نمودند تا تغییراتی برای مدام العمر شدن ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی در قانون اساسی ایجاد نمایند، که با مخالفتها ی مردمی و جناحهای کشور، موفق به این کار نشدند.

 3- طرح قائم مقامی رهبری آقای منتظری که خون بدل امام کرد؛ آقای هاشمی بدون توجه به نظر ولی فقیه زمان ( امام روز قبل از برگزاری جلسه خبرگان، از آقای هاشمی می خواهد که از معرفی آقای منتظری، خودداری کند) اقدام به معرفی آقای منتظری در مجلس خبرگان می نماید و پس از آن، سالها نظام اسلامی هزینه باند منتظری را، بخاطر عدم تبعیت هاشمی از ولایت فقیه می پردازد.

     4- نقش آقای هاشمی رفسنجانی در انجام عملیات کربلای چهار که همه آگاهان نظامی می دانستند، با وجود دستگیری دو نفر از عناصر اطلاعات و عملیات ایران بدست نیروهای عراقی، انجام عملیات منطقی نمی باشد، که در نهایت منجر به شهادت بسیاری  از نیروهای بسیجی و سپاهی گردید و هیچ دستاوردی برای کشور نداشت. (رجوع به کتاب راز قطعنامه)

 5- اعزام کلیه لشگرهای سپاه پاسداران به منطقه شمال غرب برای انجام عملیات والفجر ده و خالی کردن جبهه های جنوب کشور که منجر به باز پس گیری منطقه فاو، شلمچه و جزایر مجنون و سقوط احتمالی خرمشهر از سوی نیروهای عراق شد، بر اساس نظر صلح شرافتمندانه ای که بر خلاف استراتژی امام بود و از سوی آقای رفسنجانی دنبال گردید.( رجوع به کتاب راز قطعنامه)

   6-نقش برجسته آقای هاشمی در پذیرش قطعنامه 598 و نوشیدن جام زهر و قبول آن از سوی امام خمینی ( مراجعه به کتاب راز قطعنامه)

 7-رواج تجمل گرایی در سطح مسئولین کشوری و فشار اقتصادی به طبقه محروم جامعه و افزایش تورم در حد 50 درصد و شکل گیری شبکه مدیران متخلف و زمینه ساز تهاجم فرهنگی غرب از تفکرات آقای هاشمی و حزب کارگزاران می باشد، آنجا که آقای هاشمی  در خطبه نماز جمعه در 18 آبان سال 69 در خصوص مانور تجمل گفتند:« اظهار فقر و بیچارگی کافی است... زمان آن رسیده که مسئولین ما به مانور تجمل روی آورند... برای اینکه در دیدگان سایر ملل مسلمان و غیر مسلمان، ملتی مفلوک جلوه نکنیم، لازم است تا جلوه هایی از تجمل در چهره کشور و مسئولین حاکمیتی رؤیت شود» و با این تفکر آقای رفسنجانی به جنگ گفتمان رسمی انقلاب و امام خمینی قیام کرد! سید حسین مرعشی رئیس وقت دفتر رئیس جمهور (هاشمی) در خصوص اقدامات پنهان حزب کارگزاران با سکولارها می گوید:« ما به عنوان کسانی که در دولت آقای هاشمی رفسنجانی حضور داشتیم، متوجه بودیم که دوره ایشان در حال تمام شدن است و باید انتقال قدرت بعد از خود را مدیریت کنیم این مسائل مرتب در حاشیه جلسات دولت و جلسات مختلف مطرح می شد»هاشمی و روحانی!

      8-نقش آقای هاشمی در راستای حذف احمدی نژاد از ریاست جمهوری و فتنه سال 88 بر کسی پوشیده نیست. در این خصوص حسین مرعشی می گوید « در جلسه ای که با آقای هاشمی داشتیم، ایشان به ما تکلیف کرد که باید زیر بیرق موسوی بروید. امسال من یک جهاد و رسالت دارم و آن هم برداشتن احمدی نژاد است.» آقای هاشمی رفسنجانی در نامه معروف 20 خرداد سال 88 خطاب به رهبر معظم انقلاب می نویسد:« از جنابعالی با توجه به مقام و مسئولیت و شخصیت تان انتظار است، برای رفع فتنه های خطرناک و خاموش کردن آتشی که هم اکنون دودش در فضا قابل مشاهده است، هر گونه که صلاح می دانید اقدام مؤثری بنمائید و مانع شعله ور شدن این آتش در جریان انتخابات و پس از آن شوید.» عجیب است که آقای رفسنجانی، قبل از برگزاری انتخابات، فتنه سال 88 را که همه خاندانش، در آن نقش ایفا کردند، از قبل پیش بینی می نماید!

  9-  نظرات آقای رفسنجانی در خصوص ولایت فقیه و سازش با استکبار آمریکا در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن قابل توجه است؛ ایشان در خصوص ولایت فقیه می گوید:« ما از همان اول به پدیده قدرت، نگاه زمینی و واقع بینانه داشتیم، کسانی آمدند و نگاه صرفا متافیزیکی به قدرت را دامن زدندو آن را مرتب بیان می کنند(که ما) قبول نداریم » روزنامه اعتماد 81/8/27

با عنایت به موارد فوق؛ با توجه به اینکه حزب کارگزاران سازندگی( حزب لیبرال، دموکرات، اسلامی)  دولت را در دست گرفته و شاهد تغییرات گسترده در سطح مدیران، معاونین و مدیران کل دانشگاههای کشور می باشیم و اقداماتی از قبیل حذف یارانه نقدی 40 درصد مردم و مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور و عدم برخورد قاطع قوه قضائیه با مهدی هاشمی رفسنجانی و فعالیت  حزب کارگزاران و درخواست معاون اول رئیس جمهور از حزب برای حضور گسترده تر در دولت و فعالیت مخفیانه و غیر قانونی حزب مشارکت در جهت التهاب آفرینی در دانشگاهها؛ همه اینها گویای تحرک و فتنه جدیدی است که برای انتقام گرفتن از نظام اسلامی در برنامه حزب کارگزاران و منحل شده ی حزب مشارکت قرار گرفته است.

 والسلام   


یکشنبه 93 فروردین 24 , ساعت 6:21 عصر

السلام علیک یا ابا الفضل العباس(س) 

مردم خوب کشورم از طریق مختلف در جریان اقدام قلدرمآبانه سردمداران آمریکا در رابطه با جلوگیری از حضور سفیر کشورمان آقای ابوطالبی در سازمان ملل مطلع گردیدند، ایشان؛ که حکم مسئولیت خود را به تازگی از رئیس جمهور محترم دریافت کرده و در آستانه عزیمت به سازمان ملل بودند، از طرف دولت شرور آمریکا، اطلاعیه ای مبنی بر جلوگیری از ورود نماینده کشورمان به خاک آمریکا روبرو گردید، و لذا حضور ایشان در سازمان ملل با امّا و اگرهای متعددی روبرو گردید.

دولت تدبیر و امید، در شروع کار خود با لبخندهای فراوان به آمریکا و غرب، و دادن امتیازهای مختلف در پرونده هسته ای به آنها و ارتباط تلفنی رئیس محترم جمهور با رئیس جمهور بی فرهنگ آمریکا، تلاش نمودند که با سرعت دشمنی ها را به دوستی تبدیل کنند و با نگاه به دست بیگانگان مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع نمایند، و لیکن تا کنون با همه ی کوتاه آمدن در برابر یاوه گوئی دشمنان، کوچکترین امتیازی بدست نیاورده اند.

قلدری آمیرکا و اعتدال

اما در خصوص نماینده قانونی  کشورمان در سازمان ملل باید گفت؛ کشور آمریکا بصورت غیر حقوقی و غیر دیپلماتیک که مخالف حقوق سازمان ملل و بین المللی است، اقدام کرده و لذا از ریاست محترم جمهور کشورمان، که سرهنگ نیستند و حقوقدان می باشند، می خواهیم از حق قانونی کشورمان دفاع نمایند و از سازمان ملل خواسته شود که به کنوانسیونهای بین المللی پایبند باشند و فشار لازم به سردمداران آمریکا از ناحیه آن سازمان وارد شود؛ مگر می شود سالیانه برای عضویتمان در سازمان ملل مبالغ کلانی  بپردازیم، اما نتوانیم نماینده رسمی کشورمان را خود انتخاب نمائیم و به آن سازمان گسیل نمائیم!؟

ما در کشورمان انقلاب کردیم تا با کدخداهای ریز و درشت روبرو نباشیم و دولت ایران نباید از امضاء خود در این رابطه کوتاه بیاید زیرا آمریکائیها، احساس کرده اند که بعضی از افراد درون دولت، کدخدائی آمریکا را پذیرفته اند و این یاغی گری آنان بخاطر بعضی از اقدامات نا بجای دولت است، که مقام معظم رهبری فرمودند:« البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما نابجا بود». (آقای ظریف در رابطه با این سخنان رهبری گفتند ؛ که منظور ایشان تماس تلفنی آقای رئیس جمهور با اوباما و ملاقات طولانی من با وزیر خارجه آمریکا بود)

 معرکه ای که آمریکا ئیها در رابطه با نماینده ایران در سازمان ملل بر پا کرده اند، محل آزمون دولت تدبیر و امید است، و سئوال اساسی اینجاست؛ آیا رئیس جمهور کشورمان که در مقابل منتقدین داخلی به توافقنامه هسته ای با اخم و تشر و کلمه بی سواد برخورد کردند، در مقابل زیاده خواهی آمریکا چگونه برخورد می نمایند؟ و آیا با لبخندهای زیبا و ملیح وزیر خارجه کشورمان آقای ظریف موضوع قابل حل است!؟ و یا آقای روحانی حکم صادره برای آقای ابوطالبی را برای رضایت آمریکائیها پس می گیرد و امضاء خود را پاره می کند و مجددا دست به قلم می شود و برای فرد دیگری  حکم صادر می نماید؟.

عجب آزمون و کار و زار سختی است، البته با کمی جرأت مشکل حل می شود! باور ندارید؟ از سرهنگ پاسداری بپرسید که 15 ملوان مسلح و آماده انگلیسی را در سوم فروردین سال 1386به تنهایی در اروند رود اسیر و گرفتار خشم انقلابی خود نمود، و باز می توان از فرمانده ملوانهای انگلیسی پرسید؛ که چرا در زمان دستگیری از شدت ترس، شلوارت را ... و شلوار جدیدی برایت آوردند!؟

آفرین به این دلاور مردان غیور و انقلابی، که خدا و دوستان خدا را دوست دارند و دشمنان خدا را دشمن می پندارند.

                                                                                                والسلام   


یکشنبه 93 فروردین 24 , ساعت 3:56 عصر

السَّلامُ عَلیِک یا امُّ المُؤمنین

بعد از تعطیلات طولانی و خسته کننده سال جدید و هم زمان با شروع کار دولت و درخواست چند باره از مردم برای انصراف از دریافت یارانه نقدی، آقای اسحاق جهانگیری فرد دوم اجرائی کشور بعد از رئیس جمهور، در هفته گذشته سراسیمه خود را به  جلسه محفلی حزب کارگزاران سازندگی( حزب لیبرال، دمکرات اسلامی) رساند و در آن جلسه اقدام به سخنرانی نمودند و از اعضاء آن که همان خودشان هستند و دولت را در اختیار دارند، درخواست همکاری بیشتر با دولت را داشتند، هر چند آقای جهانگیری از اعضاء این حزب تکنوکرات می باشند ولی حضور ایشان در مقام معاون اول رئیس جمهور در یک محفل حزبی و گروهی کاری نابجا و در پیشگاه مردم نابخشودنی است.

کارگزاران- جهانگیری

متأسفانه در زمانی که کشور دچار مشکلات اقتصادی و فرهنگی و در حال توافق با کشورهای 1+5 در پرونده هسته ای می باشیم و مردم منتظر اقدامات مثبت دولت هستند، حضور آقای جهانگیری در یک جلسه حزبی و گروهی چه معنا و مفهومی دارد!؟ بارها ریاست محترم جمهوری اعلام کرده اند که منافع کشور و ملت را فدای منافع حزبی و گروهی نباید کرد و لذا زیبنده است که دولت اعتدال و ریاست آن، از تبدیل شدن دولت نظام اسلامی به دولت حزب کارگزاران سازندگی و یا همان دولت در سایه آقای هاشمی رفسنجانی جلو گیری و برخورد لازم صورت پذیرد، درغیر این صورت با دولتی که فاقد اعتدال و عقلانیت می باشد روبرو خواهیم شد.

 با ایجاد تفکر حزب کارگزاران سازندگی در دولت، که تفکر بسیار خطرناک و مرموزی است ، تکلیف سال اقتصاد و فرهنگ و بهره گیری از اقتصاد مقاومتی در همان ماههای اول سال معلوم خواهد شد و در صورتی که این اتفاق نا مبارک بیفتد، خیانت بزرگی علیه کشور صورت خواهد گرفت و لذا رئیس جمهور محترم اگر فرا جناحی و فراحزبی عمل می کنند و اعتدال را به همراه تدبیر و امید و عقلانیت بکار گرفته اند، لازم است مسائل را به صورت شفاف با مردم در میان بگذارند و تذکر لازم را به معاون اول خود بدهند و گر نه مسئولین اجرایی استانها و شهرستانها با الگو گرفتن از آقای جهانگیری مجبور خواهند شد در محافل و مجالس حزبی و گروهی حضور گسترده داشته باشند و مثل دولت اصلاحات، حوادث و توطئه های ناگواری را از جمله حادثه دانشجویان تحکیم وحدت(تخریب وحدت) در خرم آباد، براندازی 18 تیر سال 78 و تحصن نمایندگان حزبی در مجلس ششم را در دولت آقای روحانی شاهد باشیم!.

سر چشمه شاید گرفتن به بیل / چو پر شد نشاید گرفتن به پیل  

                                                                                                                              والسلام  


شنبه 93 فروردین 23 , ساعت 4:34 عصر

در سال 1384 شیخ کروبی از فتنه گران سال 88 که هوای رئیس جمهور شدن را در سر داشت، در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری نهم، وعده ی پرداخت 50000 تومان به هر ایرانی را داد و بر همین اساس بخشی از رأی مردم را به خود اختصاص دادند، و پس از این حجة الاسلام رفسنجانی که به مرحله دوم انتخابات راه پیدا کرده بود، متوجه شدند، که تبلیغات 50000 تومانی آقای کروبی مؤثر بوده است، و لذا در تبلیغات مرحله دوم خود، وعده پرداخت 80000 تومان به هر ایرانی را دادند؛ هر چند که با کمک همه جریانهای مختلف کشور از براندازان تا اصلاح طلبان و اصولگرایان و جریانات ملی- مذهبی و کشورهای بیگانه ، نتوانست رأی مردم را کسب و بر کرسی ریاست جمهوری تکیه بزند!

در مقطع کنونی که دولت تدبیر و امید، با همه تبلیغات و بی انصافی های که علیه دولت قبلی انجام داد، در حل مشکلات اقتصادی جامعه ناتوان و تلاش دارد، که مردم را با عناوین مختلف از دریافت یارانه منصرف نماید.

یارانه اعتدالی

سئوال اساسی این است که اگر مبلغ 45500 تومان حق مردم نیست، چرا آقایان کروبی و رفسنجانی می خواستند مبلغ بیشتری بپردازند!؟ و اگر حق مردم است که هست، چرا با ترفندهای مختلف و غیر واقعی بدنبال انصراف مردم از حقوق حقه اشان می باشند!؟ بر اساس اصل بیست و نهم قانون اساسی دولت مکلف است از محل درآمدهای عمومی و مشارکت مردم، نسبت به تأمین اجتماعی آحاد جامعه، از نظر بازنشستگی، بیکاری، پیری، کارافتادگی، بی سرپرستی، در راه ماندگی، حوادث و سوانح و نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی و مراقبتهای پزشکی بصورت بیمه و غیره حقی است همگانی، اقدام نماید.

در قانون بودجه سال 1393 نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر خلاف برنامه پنجم توسعه و جهت کمک به دولت، مالیات بر ارزش افزوده را در زمان تصویب بودجه از 7 درصد به 8 درصد افزایش و مصرف یک درصد اضافه را جهت تأمین هزینه سلامت مردم اختصاص دادند، که دولت ملزم به اجرای آن می باشد و دولت می داند که این یک درصد مالیات بر ارزش افزوده چقدر گرانی را بدنبال خود خواهد داشت. 

با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی یک درصد ارزش افزوده را جهت تأمین سلامت مردم در نظر گرفته و بودجه لازمه را برای درمان و بهداشت مردم تخصیص داده و اصل بیست و نهم قانون اساسی هم مسؤل تأمین سلامت، دولت را معرفی کرده است، لذا حل مشکلات درمانی مردم و بیمه آنها با توجه به قانون بودجه سال 93 از وظایف دولت است، و منت و عوام فریبی  زیبنده دولت راستگویان و تدبیر و امید نیست و این تبلیغات گسترده و هدفدار با شعور سیاسی و اجتماعی مردم در تعارض است .

 در صورتی که دولت از توانمندی لازم جهت حل مشکلات مختلف مردم ناتوان است، این مطلب را با صداقت تمام با مردم در میان بگذارند، که در این صورت، ملت با شور و شوق به کمک دولت در همه عرصه ها خواهد آمد؛ اما چه کنیم که دولت بر اساس تعهد و کارآمدی شکل نگرفته و قول و قرارهای باندی و حزبی دولت را گرفتار نموده است و مردم هم این موضوع را می دانند و می بینند؛ پس دولت زمان زیادی ندارد و باید فرصتها را دریابد.

امیرالمومنین علی(ع) در این رابطه می فرمایند:« لِـکـُلِّ دًولــةٌ بُــرهــةُ ؛برای هر دولتی یک مقطع از زمانی است.»                        

                                                                                                         والســلام


چهارشنبه 93 فروردین 20 , ساعت 10:52 عصر

بیستم فروردین ثمره رشادت، همت و تلاش غیور مردان ایران اسلامی ببار نشست و کشورمان جشن بزرگ پیروزی را بمناسبت رسیدن به چرخه سوخت انرژی هسته ای را برگزار کرد و از آن پس، همه ساله پیشرفت در بخشهای دیگر هسته ای را شاهد بوده ایم، لذا سهم شهداء هسته ای در رسیدن به چرخه سوخت 5/3 و 5 و 20 درصد و میله های سوخت و نصب بیش از 18000 سانتری فیوژ و نسلهای جدید آن، بر کسی پوشیده نیست و اگر انسانهای بزرگی همچون شهیدان مجید شهریار و مصطفی احمدی روشن نبودند، امکان دست یابی به سوخت 20درصد وجود نداشت و رئکتور تحقیقاتی تهران از فعالیت باز می ایستاد و دست یابی به داروهای خاص در شرایط تحریم بسیار مشکل و زبان دشمنان علیه نظام اسلامی تندتر می شد.

شهدای هسته ای

وظیفه خود می دانم که در بیستم فروردین سال93 دست دلاور مردان هسته ای کشور را ببوسم و نثار شهداء والا مقام هسته ای شهیدان؛ علی مـحمـدی ، رضـائـی نـژاد ، شـهریـاری ، احمدی روشـن و قشقائی که موجب عزتمندی امروز ما در جهان هستند درود می فرستم و سر تعظیم فرود می آورم و از تیم مذاکره کننده کشورم در 1+5 می خواهم که آخرین سفارش و دستور رهبر معظم انقلاب را که نقشه راه جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای است را، روی میز مذاکرات قرار دهند و از حقوق و غرور ملت ایران دفاع نمایند.

امام خامنه ای در تاریخ 20/1/93 در دیدارمسئولین هسته ای فرمودند:« موافقت بامذاکرات هسته ای برای شکستن فضای خصمانه استکبار بر ضد ایران بود و این مذاکرات باید ادامه یابد، اما همه بدانند، فعالیتهای در زمینه هسته ای به هیچ وجه متوقف نمی شود و هیچ یک از دستاوردهای هسته ای تعطیل بردار نیست و کسی هم حق معامله بر روی آنها را ندارد و کسی هم این کار را انجام نخواهد داد.»

روز هسته ای شدن کشور را به ملت قهرمانمان تبریک می گویم.

                                                                                                                 والسلام


سه شنبه 93 فروردین 19 , ساعت 11:34 عصر

در مقابله با یک کشور معمولا از راهبردهای مختلفی جهت تغییر افکار، رفتار و در نهایت ساختار آن کشور مورد استفاده قرار می گیرد و کشور جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت خود، از طرف دشمنان انقلاب با انواع و اقسام براندازی با شیوه های جنگ سخت، نیمه سخت و نرم روبرو گردیده است، که کاربران محترم فضای مجازی شناخت لازم و کافی را پیرامون براندازی از طریق جنگ سخت و نیمه سخت دارند و لذا در این نوشتار به معرفی انواع استراتژی های دشمنان انقلاب اسلامی که جهت تغییر نظام اسلامی عملیاتی کرده، و کمتر نتیجه گرفته اند می پردازم و در نهایت قضاوت در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید را در مقابله با این استراتژی ها به بازدید کنندگان عزیز می سپارم.  

جنگ نرم

 1- استــراتــژی پــخـت قــوربـاغـه: قورباغه موجودی دو زیست و خونسرد است و اگر یکباره به داخل دیگ آب با درجه حرارت بالا قرار گیرد، بلا فاصله از خود واکنش نشان می دهد و از آب به بیرون می جهد و یا گاز بسیار بد بوئی از خودش خارج می کند که بعد از پخته شدن بسیار نامطلوب است و لذا برای زنده پختن قورباغه آن را در یک ظرف آب سرد قرار می دهند و سپس زیر آن را روشن می کنند و قورباغه مرتبا دمای بدن خود را با آب که در حال گرم شدن است، تنظیم می کند و موقعی که دمای آب به نزدیک نقطه جوش می رسد هر آنچه تلاش می کند، نجات میسر نخواهد شد، و زنده زنده در آب می پزد، که در این رابطه دشمنان انقلاب با بهره گیری از فتنه گران داخلی که گاها مسؤلیت های مهمی در کشور داشته اند از این استراتژی برای براندازی نظام اسلامی استفاده کرده اند، در این استراتژی، جامعه را به تدریج به آشوب می کشند، تا با کمک نیروهای داخل به فروپاشی منجر شود. مثل؛ براندازی و فتنه های سالهای 78 و 88 و دعوت از استراتژیست های سازمان سیا در دولت اصلاحات و تحصن نمایندگان در مجلس ششم. 

2- استـراتـژی چـمـاق و هــویـج : برای اینکه اسب وحشی را رام کنند، هویج را به او نشان می دهند که بخورد و همزمان چماق را هم بالای سرش نگه داشته و در همین لحظات زین را بر پشت او قرار می دهند و نسبت به رام کردنش اقدام می کنند. منظور از این استراتژی فریب و تهدید است؛ از یک سو کشورها را با فریب به پای میز مذاکره می کشانند و اگر شرایط مقابل را نپذیرد از حربه تهدید استفاده می نمایند. مثل تهدیدات مکرر آمریکا، که می گوید؛ همه گزینه ها روی میز است و رفت و آمدهای اروپائیان به ایران برای باز کردن باب مذاکرات هسته ای.

 3- استـراتـژی پـلیـس خوب و پـلیـس بد: در این استراتژی وقتی از چراغ قرمز عبور کنی، باید جریمه شوی، پلیس خوب می گوید، اگر نقدا مبلغی بپردازی، می توانی به راه خود ادامه دهی و در غیر این صورت پلیس بد ماشینت را توقیف می کند. در این استراتژی اتحادیه اروپا، آژانس انرژی هسته ای، روسیه و چین نقش پلیس خوب را در خصوص پرونده هسته ای ایران بازی کردند و آمریکا و رژیم صهیونیستی نقش پلیس بد را اجرا کرد که در نهایت در دولت اعتدال ... جنگ نرم

4- استـراتـژی شـُک و بُـهت: در این استراتژی یک شُک به یک یا چند کشور وارد می نمایند و تا کشور و مردم متوجه آن موضوع شوند و از حالت بُهت خارج شوند، برنامه های خود را عملی می کنند. مثل آن چیزی که در اوکراین اتفاق افتاد و خواستند که روسیه را در بُهت و حیرانی نگه دارند تا کشور اوکراین را کاملا به تصرف خود در آورند که در اینجا روسیه با یک شُک مقابل در اوکراین حضور نظامی یافت و با برگزاری همه پرسی، بخش قابل توجهی از اوکراین را به  روسیه ضمیمه کرد و نتوانستند روسیه را به حالت بُهت ببرند.

5-اســتراتـژی کــُلت و مـاشـه: در این استراتژی یک کشور را تهدید می کنند که اسلحه کلت روی پیشانیت قرار دارد، اگر آنچه را می گوئیم نپذیری و امضاء نکنی، با اولین شلیک کشته خواهی شد. مثل جمله آقای ظریف وزیرخارجه که در دانشگاه گفت: «آمریکا که می تواند سیستم دفاعی ما را با یک بمب از کار بیاندازد، از سیستم دفاعی ما می ترسد؟» آیا با این همه ترسی که آقای ظریف را فراگرفته، در مذاکرات هسته ای امکان گرفتن امتیاز از غرب میسر است!؟

6- استراتژی کرشمه ی استر 7- استراتژی کوسه ببری که در فرصت دیگری به آن خواهم پرداخت.

با عنایت به استراتژیهای فوق ؛ توافقنامه هسته ای – قطعنامه بی ادبانه اتحادیه اروپا – حضور دو هیئت از اتحادیه اروپا در ایران و دیدار آنان با تعدادی از فتنه گران سال 88 – و سکوت دولت در برابر یاوه سرائی دولتهای اروپائی و آمریکائی را با منطق تدبیر، عقلانیت و اعتدال، با مبنا قرار دادن عزت و سربلندی کشورمان ارزیابی و قضاوت نمائید.

                                                                                                    والسلام     


دوشنبه 93 فروردین 18 , ساعت 12:4 صبح

رهبر فرزانه و حکیم انقلاب امام خامنه ای فرمودند:« همه نیروهای مسلح باید هوشیار باشند، اما بسیج احتیاج به هوشیاری مضاعف دارد.»

آنچه رهبر معظم انقلاب در خصوص هوشیاری مضاعف بسیج، و حتی از سایر نیروهای نظامی بر آن تأکید می فرمایند، گویای اهمیت موضوعی است که بسیج می تواند در همه عرصه های انقلاب اسلامی همواره نقش آفرینی نماید، و اهمیت بسیج در ایران اسلامی، از آنجائی ناشی می شود که بسیج و بسیجیان با تلاشهای مخلصانه خود ثمرات فراوانی برای انقلاب و نظام اسلامی داشته اند و به همین خاطر با دشمنان متعددی مواجه است، همانگونه که اسلام ناب محمدی(ص) با انواع و اقسام دشمنی ها از سوی اسلام آمریکائی روبرو است.

امروز بسیج با سلاح بصیرت و هوشیاری مضاعف، و با شناخت دقیق دو عنصر" زمان و مکان " باید در کشورمان نقش آفرینی کند و مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ با تفکر بسیجی امکان پذیر می باشد، چرا که دشمنان داخلی و خارجی، همواره بسیج را سد راه، و مخل طرحهای براندازانه خود می دانند، و فتنه گران و دشمنانی که در انتخابات سالهای 84 و 88 ریاست جمهوری، طعم شکست را از ملت ایران چشیده اند، و فتنه عمیقی را در کشورمان سازماندهی و با کلمه " تــقــلــب" و حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد براندازی و تغییر نظام اسلامی را داشتند، که در نهم دی ماه سال 88 با حضور چند میلیونی مردم طرحها و توطئه آنها با شکست روبرو شد.

امام خامنه ای

دشمنان و فتنه گران داخلی و خارجی، امروز در یک برنامه و توطئه منسجم و مشترک، سعی در مخدوش کردن چهره ی نورانی بسیج را دارند، و با بهره گیری از ترفندهای اسلام آمریکائی، که همان سلاح " زر و زُور و تزویر " است سعی در بیرون راندن بسیج از تمام صحنه های کشور را دارند، که این رؤیای آنان تعبیر ناشدنی است.

 و لذا بسیجیان؛ این سربازان حضرت روح الله و امام خامنه ای، باید با هوشیاری مضاعف و گسترش تفکر بسیجی و مدیریت جهادی درراستای تحقق اسلام ناب محمدی(ص) در" سال اقتصاد و فرهنگ " تلاش نمایند، چرا که امام خمینی(ره) فرمودند:« اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین اندازد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم. بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد.»

امروز دشمنان -" غربی، عربی، عبری "- در یک نبرد تمام عیار فرهنگی، اقتصادی و سیاسی  با جمهوری اسلامی صف آرایی کرده اند و لذا می طلبد که مدیریت کشور، در عرصه های مختلف براساس تفکر بسیجی و مدیریت جهادی سازماندهی شود، و غفلت از این مهم خسارات جبران ناپذیری برای کشور در پی خواهد داشت که در این رابطه امام راحلمان(ره) فرمودند: « اگر مسؤلین نظام اسلامی از شما (بسیجیان) غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت. »

امام خمینی بسیج

لذا هوشیاری مضاعف بسیج بر اساس نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب فرا روی بسیجیان قرار داده و می تواند چراغ هدایت ملت رشید ایران باشد، به این موارد می شود اشاره کرد:

الف- باید هوشیاری واعتقاد به مبارزه با دشمن و اهداف و شناخت دشمن را از یاد نبریم، چرا که دشمنان از دشمنی خود دست برنداشته و هچنان علیه ما در حال توطئه هستند.

ب- شناخت دقیق مبانی و اصول انقلاب اسلامی و اهداف آن، که زمینه سازی حکومت جهانی حضرت امام عصر (عج) را بدنبال خواهد داشت.

 ج- موقعیت و زمان شناسی و حفظ روحیه انقلابی گری و پرداخت هزینه آن، که خمینی کبیر(ره) فرمودند:« باید برای حفظ اسلام تا آخر ایستاد و پیشروی کرد.»

د- احیاء فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر و اجرای اصل هشتم قانون اساسی، که معمولا مورد بی توجهی مسؤلین اجرائی قرار گرفته است.

ه- نظارت بر امور فرهنگی و تبلیغی کشور از جمله صدا وسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجرای فرامین حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و پیگیری مطالبات آنان.

و- حضور بسیجیان بر اساس تفکر جناب عمار یاسر( این عمار)، که همان بصیرت افزائی، حضور به موقع و مسلح شدن به سلاح روز است، تلاش بدخواهان، بداندیشان، فتنه گران و دشمنان را خنثی می کند، و در صورتی که در این عرصه ها مجاهده نمائیم، هوشیاری مضاعف بسیج محقق خواهد شد. انشاء الله

والسلام           


جمعه 93 فروردین 15 , ساعت 12:42 عصر

در تعطیلات نوروزی و در ایامی که وزارت خارجه کشورمان در اغما به سر می برد و رئیس جمهور جهت تعطیلات عید به شمال و جنوب کشور رفته بودند، اتحادیه اروپا در اقدامی مداخله جویانه، قطعنامه ای بر ضد جمهوری اسلامی صادر و خواستار دخالت در امور داخلی ایران بر خلاف قوانین بین اللمل می شود.

برخی خواسته های اتحادیه اروپا شامل: افتتاح دفتر اتحادیه اروپا تا پایان سال 2014 ( لانه جاسوسی )- گفتگو در رابطه با حقوق بشر و اقلیتها - در صورت رسیدن به توافق هسته ای کامل، اتحادیه اروپا بین ایران و شورای همکاری خلیج فارس میانجی گری نماید - اعطای جایزه ساخروف به نسرین ستوده ( از عوامل فتنه سال 88) - آزادی زندانیان سیاسی و دسترسی  اتحادیه اروپا به زندانهای ایران و ملاقات با آنان - تدوین حقوق سیاسی شهروندی ( که رئیس جمهور در حال تهیه آن می باشد) بر اساس معیارهای حقوق بشر و الزامات بین الملل (غربی)- تعلیق مجازات اعدام - دیدار هیئت های اعزامی از اتحادیه اروپا با مخالفان سیاسی و فعالان جامعه ی مدنی - بازگشائی انجمن صنفی روزنامه نگاران - کمک به ایران برای اصلاح قانون جزایی - گفتگوی ایران با اتحادیه اروپا در باره حقوق زنان - همکاری ایران با نهادها و N.G.O های ( سازمانهای مردم نهاد ) حقوق بشری - و...!

آنچه در خصوص قطعنامه اتحادیه اروپا و سکوت غیر منطقی مسؤلین اجرائی کشور می توان گفت، به چند مورد اشاره می نمایم.

 1-اتحادیه اروپا پس از توافق هسته ای 1+5 با ایران دچار نوعی توهم و استکبار شده، و فکر می کند که جمهوری اسلامی ایران مثل کشور اوکراین است که هر زمان و در هر مکان و با هر شخصی بخواهند، می توانند ملاقات و یا ارتباط داشته باشند.(ایران را اوکرانیزه نمایند)

 2-خواسته های اتحادیه اروپا قرون وسطایی و بر خلاف حقوق بین الملل و عرف دیپلماتیک و نقض استقلال کشور می باشد و این خواسته ها دقیقا ابزار براندازی یک کشور است که در فتنه سال 1388 بر ضد نظام جمهوری اسلامی و براندازی آن استفاده نمودند و مجددا قصد دارند آن را در قالب یک قطعنامه و بصورت رسمی، پروژه براندازی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را کلید بزنند.

3- متأسفانه دولت تدبیر و امید در بحث توافقنامه هسته ای آنقدر به غربیها امتیاز داده، که اینگونه آنها را هتاک و امیدوار نموده که می خواهند طعم شکست هایشان در فتنه سال 88 و کشور اوکراین و سوریه را در سرزمین شهیدان و غیورمردان ایرانی با قطعنامه خیالی خود و اربابشان(آمریکا) بگیرند؛ حاشا که فرزندان خمینی (ره) زنده باشند و این اتفاق نامبارک اجرایی شود!

دیدار با فتنه گران


فلذا جمهوری اسلامی و مسؤلین اجرایی کشور بخصوص ریاست محترم جمهور و وزارت خارجه و همچنین مجلس شورای اسلامی با استفاده از ظرفیت مدیریت جهادی و « استراتژی شُک و بُهت 1»، (همانگونه که روسها در اوکراین از این استراتژی بهره بردند) نسبت به خنثی سازی عملیات  غربیها اقدام نمایند و از کرامت و عزت ایرانی در مقابل یاغیانی که در دو جنگ جهانی 80 میلیون نفر را کشتند، دفاع  نمایند و بیش از این زمینه گستاخی و بی ادبی غربیها را فراهم نکنند و اجازه ندهند بانیان دو جنگ جهانی اول و دوم با استفاده از «استراتژی کُلت و ماشه 2» تمامیت امنیت نظام اسلامی را مخدوش نمایند.

غمگینانه باید گفت؛ که دولت با شعار اعتدال زمینه حضور افراطیون و جریان برانداز و روشنفکران غربی را در مسؤلیتهای مهم کشوری فراهم نموده و در توافقنامه هسته ای، امتیاز قابل توجهی به دشمنان نظام اسلامی داده است و همین موضوع، موجب گستاخی و اقدامات ضد ایرانی غربیها شده است.

پس از دولت اعتدال انتظار است، تدبیر و امید و عقلانیت را به کار گیرد، تا عزت و کرامت ایرانی حفظ شود، نه اینکه زمینه امــیـــدواری غرب را فراهم نمایند!

                                                                  والسلام


پی نوشت:

 1-استراتژی شُک و بُهت؛ در این مورد یک شُک به دنیا وارد می کنند و تا مردم بفهمند، چه اتفاقی افتاده و از حالت بُهت زدگی بیرون بیایند، تصمیم خود را عملی می کنند.

2-استراتژی کُلت و ماشه؛ کشوری را تهدید می کنند که کُلت روی شقیقه ات است، اگر چیزی را که می گوئیم قبول نکنی، شلیک می کنیم.        

 


چهارشنبه 93 فروردین 13 , ساعت 10:3 عصر

 

السلام علیک یا فاطمةالزهرا سلام الله علیها

تقارن سالروز هسته ای کشور و ثبت نام اقشار نیازمند دریافت یارانه نقدی و به قول پدرخوانده دولت - گداپروری - از بیستم فروردین 1393 آغاز می شود، در این رابطه موارد ذیل را، جهت تنویر افکار عمومی مردم کشورم به رشته تحریر در می آورم .

1-     ظاهرا مسؤلین محترم دولت هیچ توجهی به روز هسته ای کشورمان نداشته و یا عمدا این روز مهم را انتخاب کرده اند که بی توجهی خود را به طرفهای غربی در اهمیت نداشتن چرخه ی هسته ای کشور به اثبات برسانند زیرا چرخیدن سانتری فیوژها را به چرخیدن زندگی مردم گره زده اند!.

2-    نیازمندان واقعی مجبورند با نبودن زیرساختهای لازم از جهت نرم افزار و پرداخت هزینه تحمیلی از دور افتاده ترین روستاها و بخشهای کشور به مراکز شهرها و در مدت ده روز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند، و در غیر این صورت از دریافت یارانه نقدی محروم خواهند شد!.

3-    طبق مصاحبه های مسؤلین دولتی قرار بر این بود، از کسانی که بصورت داوطلبانه و بر اساس قانون از درآمد کافی برخوردارند ثبت نام بعمل آید، نه اینکه اقشار کم درآمد را مجبور به ثبت نام و تحمیل هزینه اضافی نمایند و باز هم با سیاست لیبرالیستی کارگزاران سازندگی، که دولت را در اختیار دارند، اسامی افراد پر درآمد همچنان در پرده ابهام باقی بماند و یقینا بخش قابل توجهی از اعضاء دولت از افراد با درآمد بسیار بالا می باشند!

4-    بمباران صدا و سیما و هم سویی و هم نوایی آن با دولت، جهت اقناع مردم به عدم دریافت یارانه نقدی، گویای این است که دولت تدبیر و امید قصد دارد با تبلیغات وعوام فریبی، مردم را به عدم دریافت یارانه متقاعد نماید و این در حالی است که دولت هزینه های آب، برق و گاز خانگی را افزایش داده و تکلیف افزایش بقیه حاملهای انرژی در پایان ماه فروردین مشخص می شود.

5- بی شک بعضی از مدیران دولت اعتدال که از حامیان فتنه سال 88 بوده اند و بی کفایتی آنان در توزیع سبد کالا در سال 92 به اثبات رسیده،بار دیگر زمینه هجوم گسترده مردم در زمان ثبت نام دریافت یارانه نقدی را با توجه به زمان بسیار محدود آن بوجود خواهند آورد و مجددا آبروی نظام اسلامی را در نزد دشمنان مخدوش می نمایند.  قطع یارانه

لذا دولتی که خود را صاحب عقلانیت و تدبیر معرفی می نماید!، پسندیده و عقلانی بود که اولا؛ ثبت نام جهت انصراف از دریافت یارانه نقدی صورت می گرفت و ثانیا؛ زمان ثبت نام برای دریافت یارانه به اردیبهشت ماه موکول می گردید، تا مردم، دخل و خرج خود را پس از افرایش قیمت ها بر اساس قانون بودجه سال 1393 محاسبه و سپس تصمیم لازم را جهت دریافت و یا عدم دریافت یارانه نقدی اعلام نمایند.

 پس جناب آقای رئیس جمهور؛ به مسؤلین مربوطه دستور دهید که با ملت فهیم و انقلابی کشورمان با صداقت ، تدبیر و عقلانیت و کمی هم اعتدال برخورد نمایند!

                                                         والسلام     


سه شنبه 93 فروردین 12 , ساعت 8:33 عصر

 

السلام علیک یا فاطمة الزهرا سلام الله علیها 

 سفر ریاست محترم جمهوری به جزیره کیش در آخرین روزهای عید نوروز با اما و اگرهای فراوانی همراه است، از یک طرف حضور تفریحی و تفرجی پدر خوانده دولت، جناب آقای رفسنجانی به جزیره خوش آب و هوای کیش، و از طرف دیگر، دلجوئی از ایشان به خاطر نا تمام ماندن سخنرانی اش در جزیره کیش که با اعتراضهای مردمی روبرو شده بود ( هر چند که فرماندار بندر لنگه و بخشدار آن شهر بخاطر مخالفت مردم با سخنرانی آقای رفسنجانی از مسؤلیت،عزل شدند و استاندار هرمزگان سراسیمه به منطقه کیش جهت عذر خواهی اعزام گردید) و لیکن ضرورت اقتضا می کرد که آقای رئیس جمهور هم پس از اتمام سفر تفریحی به شمال کشور (استان مازندران)، در جنوبی ترین بخش کشور(جزیره کیش) به همراه خانواده به گشت و گذاری بپردازند و عید نوروز را در این مکان تفرجگاهی بصورت حضوری به آقای رفسنجانی تبریک بگویند، هر چند تبریک عید را به مراجع بزرگوار تقلید تلفنی ابراز داشتند!.

هاشمی و روحانی در کیش

خانواده شهداء، جانبازان و آزادگانی که رئیس جمهور به مناسبتهای مختلف با آنها ملاقات داشته و خواهد داشت، منتظر بودند که ایشان را در ایام سال نو به همراه کاروانهای راهیان نور، در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ببینند!، زیرا ایشان در دوران جنگ تحمیلی مدت قابل توجهی را در این سرزمینها بسر برده اند. 

 اگر در برنامه کاری رئیس جمهور، زیارت از مراقد نورانی شهداء گمنام در یادمانهای دفاع مقدس، بجای سفر تفریحی به شمال و جزیره کیش قرار می گرفت، عزم ایشان در ملاقات با خاندان شهداء و ایثارگران، و حمایت از این قشر به اثبات می رسید.

مطلب قابل توجه در این رابطه این است که نماینده ویژه رئیس جمهور در راهیان نور، آقای حسام الدین آشنا گفته است: « دولت یازدهم در این مدت اقدامات خوبی در زمینه های مختلف مانند بیمه زائرین با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی و با احداث آزاد راه خرم آباد پل زال انجام داده است و دولت حدود شش ماه است که کار خود را آغاز کرده است و برای عملی کردن برنامه های خود در حوزه ای مانند راهیان نور، نیاز به وقت بیشتری دارد».

 نکته عجیبی که در مصاحبه آقای آشنا وجود دارد این است، که جاده اصلی آزاد راه خرم آباد، خوزستان که توسط بخش خصوصی ساخته شده و یکی از راههای اصلی و ترانزیت جنوب کشور است و نود درصد آن در دولت قبل انجام شده، آن را اقدام دولت برای حمایت از راهیان نور قلمداد می نماید! چه رابطه ای در حمایت از راهیان نور و یکی از جاده های اصلی کشور وجود دارد!؟ متأسفانه از سوی آقای آشنا و برخی دیگر از مشاورین و همکاران رئیس جمهور، شأنیت و فرهنگ مردم  با اینگونه ادبیات های فریب کارانه مورد اهانت قرار می گیرد.

فلذا سفر تفریحی رئیس جمهور به همراه خانواده خود به شمال و جنوب کشور و با هزینه بیت المال، با  فرهنگ ایثار و شهادت و"سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" و ارابه تحریم غرب ( به قول رئیس جمهور) سازگاری ندارد؛ و اگر ارابه تحریم را که گفته اند درست باشد و قصد تضعیف امنیت کشور را نداشته باشند و از مردم ملتمسانه درخواست انصراف از دریافت یارانه نقدی را، با صداقت داشته باشند، اینگونه سفرها نه توجیه شرعی دارد و نه مصداق قانونی !

پس به عهدی که با مردم بسته اید پایبند باشید. 

                                                                                                               والسلام                     


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ