سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که امام علیه السلام کمتر به منبر مى‏نشست که پیش از خطبه نگوید : ] مردم از خدا بترسید که هیچ انسانى بیهوده آفریده نگردیده تا به بازى پردازد ، و او را وا ننهاده‏اند تا خود را سرگرم بى‏فایدت سازد ، و دنیایى که خود را در دیده او زیبا داشته جایگزین آخرتى نشود که آن را زشت انگاشته ، و فریفته‏اى که از دنیا به بالاترین مقصود نایل گردیده چون کسى نیست که از آخرت به کمترین نصیب رسیده . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 97 بهمن 30 , ساعت 1:40 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-آمریکا، اسرائیل و سایر کشورهای شرکت کننده در اجلاس ضد ایرانی لهستان، به این نتیجه رسیدند که هیچ اقدامی بر علیه کشور و مردم ایران نمی توانند انجام دهند!

چرا؟

با توجه به اقدامات مشکوک و گازانبری حسن روحانی در یک سال گذشته بر ضد ملت و کشور ایران! نیازی به توطئه و برنامه‌ریزی دشمنان، نیست!

2-در کنفرانس ضدایرانی آمریکا در ورشو، عده‌ای ضدانقلاب و سلطنت‌طلب، با هدایت آمریکا و با هزینه گاو شیرده آمریکا، عربستان سعودی، شعار می‌دادند:

"می‌جنگیم، می‌میریم، ایران رو پس می‌گیریم"!

آبا و اجداد آنها، در سال 57 زودتر از شاه فرار کردند!

از کی تا حالا، علافان میکده‌های اروپا، اهل جنگ و مردن شده‌اند؟!

این جماعت، آنقدر بزدل و ترسویند که با فکر دفن جنازه‌اشان در ایران، شلوارشان را خیس می‌کنند!

والسلام


سه شنبه 97 بهمن 30 , ساعت 11:39 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

1-سخنگوی قوه قضاییه گفت:

«کیفرخواست پرونده حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) صادر و به دادگاه رفته ... به زودی هم اولین جلسه آن یعنی در اسفندماه برگزار می‌شود.»

برادرش حسن، پارسال گفت، اگه برادرمو دستگیر کنید، جنگ به پا می‌کنم!

چرا قوه قضائیه به فکر تعطیلات عید رئیس جمهور به کیش نیست؟! حسن می‌گه برای حل مشکلات مردم روزی 13 ساعت کار می‌کنم و دیگه نمی‌تونم!ا

البته حسن، خیلی هنر داره! در سخترین شرایط که چرخ اقتصاد ملت و کشور را از کار انداخته، اما چرخ رانتخواران فامیل و دوستان را بخوبی فعال نگه داشته! مثلا از یک طرف اجازه قاچاق گوسفند ایرانی را داده، از آن طرف مرز با هواپیما و تریلی بصورت قانونی گوسفند وارد می‌کند! واقعا حسن نابغه است! یه وقت ندوزدنش! اگر انگلیس قبلا ندزدیده باشدش!

2-آب در لانه مورچگان!

جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفت:

«ما باید حامی و پشتیبان بخش خصوصی باشیم، البته منظور از این بخش، بخش خصوصی سالم، قانونمند و براساس چارچوب قوانین عمل می‌کند. با بخش خصوصی هیچ سرّ و سری ندارم.»

بعد از اعلان قوه قضائیه در باره محاکمه حسین فریدون در اسفند ماه، اسحاق هم محاکمه بردار متخلف و متقلبش، مهدی را جدی دید و وارد میدان شد!

یه وقت، دالتونها اعلان جنگ با ملت اعلان نکنند؟!

والسلام

 


یکشنبه 97 بهمن 28 , ساعت 10:43 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان بعد از دیدار با محمدجواد ظریف گفت:ا

«تا زمانی که ایران به توافق هسته‌ای پایبند بماند ما نیز کاملاً به آن پایبندیم.»

ایران، بر اساس برجام و تائید آژانس بین المللی انرژی اتمی، حتی بعد از خروج ترامپ از برجام و بازگشت تحریمها، پایبندی خود را بصورت احمقانه! ثابت کرده است!

حال اگر رئیس جمهور و وزیر خارجه احمقی نداشته باشیم، باید از آلمانها بپرسند، اگر به برجام پایبندید! چرا نفت ایران را نمی‌خرید و بسته غذایی_دارویی(INSTEX) را با شروط قرون وسطایی برای ایران معین کرده‌اید؟!

پس, به قول حسن روحانی، مشکل کجا است؟!

به نظر حقیر و تائید کارشناسان سیاسی و مسئولین انقلابی، بدقولی آلمانیها در عدم پایبندی عملی به برجام، بخاطر حضور و نفوذ لیبرالها و منافقین در دولت و مجلس ایران است!

والسلام


یکشنبه 97 بهمن 28 , ساعت 10:5 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دانستن حق مردم است، ولی دولت نمی‌خواهد!

تعهدات اروپا در برجام، خرید نفت از ایران، فروش هواپیمات و خودرو و قطعات یدکی آنها به ایران و رفع تحریم‌های بانک‌های ایرانی بوده است!

چهار سئوال!

1-وقتی اروپا به تعهداتش در برجام عمل نکرده! چرا با بی ادبی و زیاده خواهی، بسته غذایی_دارویی INSTEX را به تصویب شروط اسرائیلی_آمریکایی (FATF و CFT) مرتبط کرده است؟!

2-چرا دولت تزویر ایران، بدنبال تصویب شرطهای اروپا بدون اصرار بر اجراء تعهدات اروپا در برجام است؟!

3-آیا ایران، به دستوری محرمانه در زمان پذیرش برجام، متعهد به تصویب (FATF و CFT) شده است؟!

4-چرا مردم این سئوالها را از حسن روحانی مطالبه نمی‌کنند؟!

والسلام


یکشنبه 97 بهمن 28 , ساعت 9:33 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت تزویر مخالف دانستن ملت است، اما مردم باید بدانند، که تعهدات اروپا در برجام، خرید نفت از ایران، فروش هواپیما، خودرو و قطعات یدکی به ایران و رفع تحریم‌های بانک‌ها بوده که اروپا به هیچکدام عمل نکرده است!

وقتی دولت ایران به تعهداتش در برجام عمل کرده و اروپا عمل نکرده، چرا حسن روحانی بدون اینکه پاسخگویی عدم رفع تحریمها باشد، بدنبال اجراء تعهداتی بدتر از برجام است؟!

مردم ایران می‌بایست دهان منافقان لیبرالی را که وعده رفع تحریمها را داده بودند و تحریمها لغو نشد، گل می‌گرفت! تا امروز بدون اظهار ندامت، بخاطر شکست در برجام، تصویب کنوانسیون‌های FATF و CFT را دنبال نمایند!

جریان لیبرال سازشکار منافق، بدون پذیرش مسئولیت شکست در برجام، از سکوت مردم، ابزاری برای فشار به نظام اسلامی ساخته، تا اهداف آمریکا و اسرائیل را در تصویب کنوانسیون‌های FATF و CFT به ثمر رساند!

منطق و سخن فریبکارانه جریان لیبرال سازشکار برای تصویب لوایح چهارگانه استعماری(FATF) صرفا گرفتن بهانه از دست آمریکا است، نه حل مشکلات اقتصادی مردم!

پس راه مقابله با دولت تزویر اعتدال، استیضاح مردمی حسن روحانی در خصوص عدم لغو تحریمها و چرایی ماندن ایران در برجام، بعد از خروج ترامپ از آن و عدم اجراء تعهدات اروپا است!

والسلام


شنبه 97 بهمن 27 , ساعت 11:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جواد ظریف وزیر خارجه گفت: «افتخار می کنم بخاطر فلسطین و سوریه تحت فشاریم.»

قطعا دروغ گفته! چرا؟ا

1-ظریف به لبنان رفت، اما بخاطر فشار آمریکا، اروپا و اسرائیل، در سالگرد شهادت عماد مغنیه، جهت ادای احترام به آن شهید والامقام، به روضه الشهداء بیروت نرفت!

2-برای فرار از پذیرش شکست برجام، که طبق قول او و حسن روحانی، قرار بوده همه تحریمها لغو شود، با سخنانی به ظاهر انقلابی، اما منافقانه، آدرس غلط داده است!

3-ایران از سالهای دور به لبنان، فلسطین و سوریه کمک می‌کرده، اما چرا ظریف قبلا به آن افتخار نکرده است؟!

4-تازه اگر راست گفته، پس چرا از لبنان به سوریه نرفت! مگر ما با سوریه پیمان استراتژیک نداریم؟ مگر می‌مرد، فاصله‌ی کوتاه بیروت تا دمشق را طی کند!

5-با قطعیت می‌توان گفت: که سخنان ظریف دروغ، مزورانه و صرفا برای فرار از پاسخگویی در رابطه با خیانت در اجراء برجام است و گرنه لیبرالها با هرگونه کمکی به جریان مقاومت مخالف بوده و خواهند بود.

والسلام

 


پنج شنبه 97 بهمن 25 , ساعت 10:46 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در پاسخ به بیانیه مهم رهبری نوشته است:

«وظیفه خود می‌داند نسبت به اجرای توصیه‌های راهبردی حضرت مستطاب‌عالی اقدام نماید؛ به همین منظور شوراهای عالی کشور و هیات دولت را موظف می‌کنم تا سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی مناسب برای تحقق منویات آن‌حضرت را در اولویت کار خود قراردهند.»ت

رهبرمعظم انقلاب در بخشی از "بیانیه گام دوم" خود، خطاب به حکومتها فرموده‌اند:

«اوّلاً خود باید منش و رفتار اخلاقی و معنوی داشته باشند، و ثانیاً زمینه‌ را برای رواج آن در جامعه فراهم کنند و به نهادهای اجتماعی در این باره میدان دهند و کمک برسانند؛ با کانونهای ضدّ معنویّت و اخلاق، به‌شیوه‌ی معقول بستیزند و خلاصه اجازه ندهند که جهنّمی‌ها مردم را با زور و فریب، جهنّمی کنند.»

اگر حسن روحانی راست می‌گوید؛ آیا به نهادهای اجتماعی انقلابی میدان می‌دهد، تا جهنمی‌ها مردم را با زور و فریب، جهنمی نکنند؟!

بعید است کسی که از مسیر جهنم تلگرام و با سخنان شیطانی، مردم را فریفته و با رأیشان بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زده، اجازه فعالیت به نهادهای انقلابی، برای مقابله با کانونهای ضدمعنویت و جهنمی‌ها فراهم نماید. یحتمل، خودشان در رأس کانونهای شیطانی و جهنمی‌ها هستند. چون قبلا گفته؛ "ما مسئول بهشت و جهنم رفتن مردم نیستیم"!

والسلام

 


چهارشنبه 97 بهمن 24 , ساعت 9:5 صبح

 

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مأمور مخصوص آمریکا و اسرائیل (میتی کومان) وارد می شود!

علی مطهری نامه 68/1/6 و 68/1/8 امام خمینی را جعلی دانسته و گفت:

«به نظر نمی‌رسد که نامه 68/1/6 و 68/1/8 از امام باشد به طوری که در یک جا یک نفر را به قعر جهنم و در جای دیگر به آسمان برده‌اند.»

مگر علی لاریجانی مرده، تا به برادر خانمش(مطهری) بفهماند که مشکل ملت اقتصاد است، نه آن کسانی که مرده‌اند.

ضمنا سید احمدآقا فرزند و یادگار واقعی امام، قبلا پاسخ این اراجیف را دادند.

نفوذ یعنی، حضور خوارج نهروان در مجلس شورای اسلامی!

نفوذ یعنی، به حاشیه کشاندن مشکلات اقتصادی ملت با طرح مسائل فرعی!

نفوذ یعنی، دزدیدن رأی مردم و فراموشی مشکلات آنها!

عناصر نفوذی، بعد از حضور حماسی و تماشایی ملت در 22 بهمن، جهت ایجاد انحراف در مسیر ملت، با چشمک اربابانشان فعال شده‌اند!

والسلام


شنبه 97 بهمن 20 , ساعت 10:14 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بر اساس آموزه های قرآنی، امروز در کشور ایران 3 جریان حـــزب‌الله(انقلابی) مـنـافق(لیبرال و غیرانقلابی) و حــزب‌الشیطان(ضدانقلابی) با اهدافی از پیش تعیین شده فعالیت می کنند.

اهداف جریان حزب‌الله یا انقلابی، اسلام، انقلاب، خط امام و رهبری است.ن اهداف جریان منافق یا غیرانقلابی و لیبرال، قدرت‌پرستی، بیگانه پرستی و اشرافی گری از طریق تصاحب اموال نامشروع است. اهداف جریان حزب‌الشیطان یا ضدانقلابی با آمریکا و رژیم صهیونیستی، تغییر نظام اسلامی و براندازی است.

بعد از رحلت حضرت روح الله دو جریان غیر انقلابی و ضدانقلابی با هم افزایی دشمنان خارجی انقلاب اسلامی، جهت به حاشیه راندن و فراموشی اهداف بلند اسلام، انقلاب و راه امام، فعال شده و به برخی از مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی نفوذ کردند و لذا در تلاشی مذبوحانه بدنبال تغییرات اساسی در مبانی اسلامی و انقلاب اسلامی هستند.

این روزها فجر فاطمی چهل و یکمین سال انقلاب را تجربه می‌کنیم و در 22 بهمن، آغاز 41 سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت، اما آنچه در آغاز دهه پنچم انقلاب اسلامی اهمیت دارد، تحقق و انسجام "یـــــاران انــقــلاب"(جریان سازی انقلابی) است.

ارزیابی عملکرد دو جریان غیر انقلابی و ضدانقلابی،(لیبرال و اپوزیسیون) خبر از فتنه سال 98 می‌دهد و لذا اهداف "یــــاران انــقــلاب" (جریان انقلابی)، در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی در مردم، تقابل با فتنه، افشاء چهره مسببان بحران اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و هموار کردن مسیر تحقق دولت اسلامی در انتخابات مجلس سال 98 است.

والسلام   

 


پنج شنبه 97 بهمن 18 , ساعت 10:39 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وزارت خارجه ایران می‌گوید: «اینستکس» INSTEX تعهد اروپا به برجام و ایران است.

اروپا می‌گوید: "اینستکس" یک اقدام داوطلبانه است.

واقعیت این است که "اینستکس" نه تعهد اروپا است، نه اقدام داوطلبانه! بلکه طعمه‌ای برای فریب ایران، بمانند برجام است!k

چگونه؟ "اینستکس" برای تصویب ملزمات FATF در مجمع تشخیص مصلحت و اجراء کامل آن است! زیرا اقدام داوطلبانه اروپا، در هر زمان قابل لغو و کنار گذاشتن است، اما با تصویب و اجراء ملزمات FATF از سوی ایران، همانند برجام، امکان کنار گذاشتن و خروج از آن، وجود ندارد!

پس باید مواظب توطئه مشترک برخی از اعضاء دولت و مجلس ایران، بر علیه منافع ملت و کشور باشیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در 9 اردیبهشت 94 خطاب به لیبرالهای داخلی فرمودند: «کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است.»

تأسف در این است، که احمقهای نفوذی در دولت و مجلس، به سخن حق رهبری در برجام پی‌بردند، اما دیروز در جلسه هیئت دولت، منافقانه، توبه گرگ(آمریکا) خواستار شدند! ولذا یقینا نظریه وزارت خارجه ایران و سه کشور اروپایی، گمراه کننده و صرفا در راستای اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

والسلام

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ