سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به مدارانیازمند کند و به عذرخواهی ناچارت سازد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 تیر 31 , ساعت 12:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با توجه به اینکه مقرر شده بود، دولت سعودی در اوایل ماه شوال برای استقرار تیم 10 نفره وزارت خارجه ویزا صادر نماید،6 برخی از کسانی که می توانستند، به عربستان سفر نمایند، از انجام اعمال حج تمتع منصرف شده و برخی هم از رفتن به آن کشور نگرانند. متأسفانه مسئولین حج بیشتر به حل مشکل اعزام حجاج به عربستان پرداخته و توضیحی پیرامون شرایط رژیم وهابی عربستان، برای حجاج ایرانی نداده و صرفا به تضمین نیم بند وزیر حج عربستان اکتفاء کرده اند! اگر پیگیری و اصرار خبرنگاران، در خصوص برگزاری دعای کمیل در مدینه منوره نبود، قطعاً مسئولین حج و دولت اعتدال، از گفتن واقعیت، مبنی بر ممنوعیت برگزاری دعای کمیل در مدینه خودداری می کردند!، همانطور که در خصوص مراسم برائت از مشرکین سکوت کرده و از ممنوعیت برگزاری مراسم برائت از مشرکین، سخنی نمی گویند!

در زمانی که مردم ایران سرگرم انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا سال 96 بودند، با حضور ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کشور سعودی، ائتلافی از 17 کشور عربی به رهبری عربستان سعودی بر علیه انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و همزمان رژیم عربستان بیش از 100 میلیارد دلار انواع سلاحهای پیشرفته جنگی، از آمریکا خریداری نمود و پس از گذشت چند روز، طی یک کودتای خزنده، ولیعهد عربستان(بن نایف) برکنار و محمد بن سلمان (پسر پادشاه) به ولیعهدی انتخاب شد.

انتخاب بن سلمان دیکتاتور، که بزودی بجای پدر بر تخت پادشاهی می نشیند، بسیار شبیه کودتای صدام حسین بر علیه7 حسن البکر در زمان وقوع انقلاب اسلامی ایران در عراق است، زیرا اعمال و رفتار صدام حسین ناصبی و محمد بن سلمان وهابی بر علیه تشیع، قطعی است، لذا ائتلاف نوشته شده 17 کشور عربی با هدایت بن سلمان، علیه جمهوری اسلامی، شبیه ائتلاف نانوشته کشورهای عربی با صدام حسین برای آغاز جنگ تحمیلی در سال 59 می باشد!

وقتی ائتلاف عربی با وحدت جریان صهیونیسم بین الملل بر علیه کشورمان شکل گرفته و ترامپ دیوانه در آمریکا، بدنبال تغییر نظام اسلامی است، پس چرا بیش از 80 هزار نفر از مردم کشورمان را به گروگان وهابیت درآوریم؟! ملت ایران، هنوز غم کشتار بیش از 1700 نفر از حجاج مان و دیپلماسی ذلیلانه حسن روحانی در سال 94 را فراموش نکرده و لذا وقتی کشور دچار رئیس جمهوری لیبرال و ترسو است، منطقی نیست، حجاج بی پناه خود را آواره و اسیر کشور عربستان نمائیم!!!!!

والسلام


جمعه 96 تیر 30 , ساعت 1:19 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از کارهای بسیار خوب مجلس نهم، تصویب "قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر" بود، که متأسفانه برخی ازع روحانیون اشرافی و لیبرال، همانند حسن روحانی آنقدر سقوط کرده اند، که حاضر به ابلاغ و اجراء آن قانون نشدند! و لذا رهبر معظم انقلاب، عرصه فرهنگی و اجتماعی کشور را بحرانی دانسته و در ماه رمضان، "استراتژی فرمان آتش به اختیار" را در حوزه فرهنگی صادر نمودند.

رهبر معظم انقلاب، با گذشت چند روز از "فرمان آتش به اختیار"، در دیدار مسئولین قوه قضائیه، به اجراء "اصل هشتم قانون اساسی" فرمان دادند، زیرا اکثر دولتهای دوران انقلاب، از اجراء "اصل هشتم قانون اساسی"، بخاطر مصالح فردی(صندوقهای رأی) و حزبی خودداری کردند و لذا با توجه به موضعگیری نامعقول دولت حسن روحانی، در برابر "فرمان آتش به اختیار" و عدم ابلاغ "قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر"، جریان انقلابی نباید بیش از این در اجراء این دو فرمان تعلل و غفلت نماید!

به نظر می رسد که جریان انقلابی همچنان در شوک انتخابات ریاست جمهوری 96 گرفتار آمده و برای اجراء فرامین رهبری ("فرمان آتش به اختیار" و "قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر") منتظر معجرهغ و فرصت طلایی است!، لذا، از دست دادن فرصتها، با توجه به سخنان افراطی و وحدت شکن رئیس جمهور و برنامه های لیبرالها، برای ایجاد دو قطبی در جامعه، ضرورت تدوین برنامه ای جامع و کاربردی، برای اجراء فرامین رهبری را دوچندان کرده است.

با توجه به عملیات گسترده و تخریبی لیبرالها، غفلت برای جریان انقلابی ممنوع بوده و فرصت اجراء فرامین رهبری را نباید از دست داد، زیرا لیبرالهای غربزده ی لانه کرده در قوه مجریه، در فکر برجامهای سفارشی آمریکا هستند و لذا این روزها حسن روحانی و مدیران لیبرال و فتنه گر در دولت اعتدال، مدام در آتش تفرقه و دوقطبی در جامعه می دمند، تا ناتوانی خود، در حل مشکلات اقتصادی کشور و اشتغال جوانان را در پشت انبوهی از سخنان وحدت شکن و دشمن شادکن، مخفی نموده و شرایط را برای مذاکرات برجامهای موشکی، حقوق بشر و تروریسم مهیا نمایند!

والسلام


پنج شنبه 96 تیر 29 , ساعت 5:32 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز(24تیر96) حسن روحانی در جلسه هیئت دولت، خط کش تزویر و نفاق را برای گسترش فضای دو قطبی در جامعه بهت نفع جبهه استکبار و شیطان بزرگ، بدست گرفت و با طرح سخنانی هنجار شکن، گفت: امروز در مسئولیت های رده بالا نوبت این 24 میلیون است ... انتخابات برای آن بود که دو تفکر به رای مردم گذاشته شود. مردم به این دو تفکر رای دادند، یکی شد اقلیت و دیگری اکثریت و ما طبق قانون اساسی و طبق رویه دمکراسی باید به رای اکثریت احترام بگذاریم و بر مبنای آن عمل کنیم. اقلیت هم حقوق دارد، به حقوق اقلیت باید احترام بگذرایم. اقلیت حق صحبت دارد، حق نقد دارد، حق انتقاد دارد، اما حق تخریب ندارد

وقتی سخنان حسن روحانی را با معیارها و سفارشات امیرالمومنین علی علیه السلام در نامه به مالک اشتر و فرمایشات و وصیت نامه سیاسی الهی حضرت روح الله و قانون اساسی می سنجیم، سخنانش، نه تنها با گفتار و مامه های امام علی علیه السلام، امام راحل و قانون اساسی تناسبی ندارد، بلکه بر ضد مبانی دینی، اعتقادی و انقلابی است! و یحتمل، حسن روحانی از زبان ابوسفیان، معاویه و "ملک عبدالعزیز" (بنیانگذار رژیم وهابی سعودی) سخن گفته است! آنجا که ابوسفیان در دوران پیری وع نابینائی به نزدیکان خود گفت؛ "این گوی حکومت را بین خود بگردانید، همانگونه که وهابیت در عربستان پادشاه می شوند."

اگر حسن روحانی با سخنان فریبنده و گمراه کننده خود و به اسم رأی 24 میلیونی بخواهد، امثال برادر متخلفش و نجومی بگیران و فتنه گران را در مسئولیتهای مهم و حساس کشور بگمارد، آنگاه اسلام و نظام اسلامی، از این جماعت لیبرال غربزده و فاسد و فتنه و نفوذی، سیلی خواهد خورد.   

در حکومت اسلامی برای انتخاب کارگزاران و مدیران اصلح، معیارهایی بر اساس ارزشها و اعتقادات رایج آن جامعه برای سنجش و انتخاب مدیران در نظر گرفته می شود، زیرا هدف نهایی از ایجاد انقلاب اسلامی، رشد و تعالی انسانها مد نظر بوده و لذا اگر قرار بر سازش با قدرتها و گزینش مدیران بر اساس شاخصه ی لیبرالیسم غربی باشد، آنگاه، انقلاب اسلامی مفهوما خود را از دست داده و فرقی بین ریاست جمهوری آقای حسن روحانی یا خانم گوگوش یا یزید بن معاویه نخواهد بود!

برای روشن شدن اهداف سخنان پوچ اندیشانه ی حسن روحانی، به چند فراز از بیانات امام علی(ع)، اشاره می نمایم.

امام علی به مالک می فرماید: "با اهل صدق بپیوند و مسئولیت های کلیدی را به آنان واگذار نما ... افراد با تجربه را به عنوان کارگزار انتخاب نما" و حضرت در جای دیگر فرموده اند: «پیشوای قوم باید با مردم خود به راستی سخن گوید». (حاج حسن تزویر نکن!!!)

حضرت علی در بخش دیگری از نامه می فرمایند: «من بیم آن دارم که نابخردان و نابکاران زمام امور این ملت را به دست آرند و مال خدا را دست به دست گردانند و بندگان او را بردگان خود گیرند و با صالحان به دشمنی برخیزند و فاسقان را حزب خود قرار دهند» (نهج البلاغه: نامه 62).

امیرالمومنین(ع) می فرماید: «چهار چیز دلیل برگشت (روزگار و اوضاع و احوال دولت ها و حکومت هاست)، بدی تدبیر و زشتی تبذیر و کمی عبرت گرفتن و بسیاری مغرور شدن» (غررالحکم).

در نامه 53 به مالک اشتر فرموده اند: «بدترین وزیران تو کسانی اند که وزیران والیان بدکار پیش از تو بوده اند و با آنان در گناهان همکاری کرده اند،(قرارداد کرسنت و نقش زنگنه) مبادا اینان صاحبان اسرار تو باشند زیرا که یاران گنهکاران و برادرانه ستمکارانند، تو می توانی به جای آنان بهتر از آنها را بیابی، کسانی که نظریات و نفوذ آنها را دارند ولی وزر و وبال آنها را ندارند و با ستمکاران و گنهکاران همکاری نکرده اند. این مردان پاکدامن هزینه کمتری بر تو تحمیل می کنند و نسبت به تو مهربان ترند و با بیگانه کم الفت ترند، آنها را مخصوصان جلسه های سری و انجمن های علنی خود قرار ده».

امیرالمؤمنین(ع) در نامه 53 خطاب به مالک اشتر فرموده اند: «همانا زمامدار را نزدیکان و خویشاوندانی است که به مال دگران چشم دارند و به آن دراز دستی می کنند(حسین فریدون برادر حسن روحانی) و در معامله کم انصافند پس وسایل تجاوزشان را از میان بردار تا رشته فسادشان بریده شود و دراز دستی شان کوتاه گردد.» (اگر قوه قضائیه در قبل از انتخابات ریاست جمهوری 96 حسین فریدون را بازداشت کرده بود، حسن روحانی می خواست کشور را به آتش بکشد!)

با عنایت به سخنان امیر بیان علی علیه السلام، سخنان حسن روحانی از جنس یک فرد لیبرال فراماسونر است، که بی اطلاعی از مبانی دینی،بی حیایی نسبت به امیرالمومنین، بی ادبی نسبت به مردم ایران، بی کفایتی برای قرار گرفتن در مسئولیت مهم ریاست جمهوری، عدم پذیرش افکار انقلابی امام خمینی و مخالفت با همه اصول قانون اساسی، بخصوص اصل دوازدهم را ثابت می نماید.

والسلام


پنج شنبه 96 تیر 29 , ساعت 12:8 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

214 نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی چهارشنبه 28 تیر96 طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور از اقدامات بیژن زنگنه وزیر نفت، بخاطر "دستاوردهایی همچون؛1- بازگشت ایران به جایگاه قبل از تحریم‌ها در اوپک، 2-افزایش سهم تولید ایران همزمان با کاهش تولید اوپک 3-طراحی مدل جدید قراردادهای نفتی(IPC) که تأمین‌کننده همزمان منافع ملی و نیازهای توسعه‌ای کشور است"، تقدیر کردند!

پس از افشاء گری تعدادی از نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاه و مهندسان خدوم وزارت نفت، پیرامون نقش بیژن زنگنه در "قرارداد IPC با توتال، فروش گاز مجانی به ترکیه و خسارت 14 میلیارد دلاری، بابت محکومیت ایران از محل قرارداد کرسنت،شاهد طرح سه فوریتی چند تن از نمایندگان واقعی ملت برای توقف قرارداد نفتیIPC  با توتال بودیم، که متأسفانه با سخنان توهین آمیز برخی از وکیل الدوله ها، از دستور کار مجلس خارج شد!

با افشاء خساراتی که در چندین سال گذشته، بخاطر عدم اجراء فاز 11 پارس جنوبی، توسط توتال به کشورمان وارد شده و نقش آقای زنگنه در آن قرارداد و انعقاد مجدد همان فاز 11 با توتال بدست بیژن زنگنه، دولت لیبرال حسن روحانی در بدو تشکیل کابینه دوازدهم، احساس خطر کرد و لذا نمایندگان مرتبط با دولت (وکیل الدوله) با جمع آوری امضاء 214 نماینده مجلس، چندین هدف را دنبال کردند: 1- از خدمات وزیر نفت تقدیر، حضور مجدد او در دولت دوازدهم قطعی، تا از محاکمه متخلفان قرارداد کرسنت(فرزند مرحوم رفسنجانی) جلوگیری شود! 2-عواید برجام را بزرگ جلوه داده و سخنان ظریف پیرامون تهدید به خروج از برجام را ماست مالی نمایند! 3-خیال حسن روحانی را در معرفی افراد متقلب، متخلف و فتنه گر، جهت کابینه دوازدهم به مجلس راحت نمایند! 4-از نتیجه تلاش خود در آینده ای نزدیک، بهره مند گردند!

والسلام


چهارشنبه 96 تیر 28 , ساعت 5:46 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، که در سال 94 بخاطر توافق برجام، از سوی روزنامه های زنجیره ای و افرادل ناآگاه، امیر کبیر لقب گرفته بود، برجام را که از سوی رئیس جمهور، آفتاب تابان و از طرف خدا خوانده شده، به چالش کشیده و همانند میثم مطیعی و منتقدین برجام، دلواپس شده و در نیویورک گفته است: «برجام توافقی نیست که کسی عاشقش باشد.»و حتی آمریکا را تهدید به خروج از برجام نموده است!

حقیر فکر می کردم که رئیس جمهور، پس از حمله ظریف به برجام، همانند، احمدی نژاد با یک اقدام نسنجیده، وزیر خارجه خود را در ماموریت خارجی، عزل کند، ولی حاج حسن نه تنها اقدام به عزل وزیر خارجه خود نکرد، بلکه او هم به جرگه دلواپسان پیوست و در مورخ 28 تیر 96 در خصوص تخریمهای جدید آمریکا،  گفت: «اگر آمریکایی ها بخواهند تحریم هایی را تحت هر عنوان و بهانه علیه ما اعمال کنند، ملت بزرگ ایران پاسخ مناسب به آنها داده و نسبت به مصوبات کنگره، مجلس شورای اسلامی نیز متقابلا مصوباتی خواهد داشت ... از تخلفات آمریکا نمی گذریم و در برابر آنها می ایستیم

البته حاج حسن در حین انتتخابات 96 و بعد از آن، حواسش کاملا به موشکهای سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء بوده؟! ولی امیدواریم همانطور که گفته از امروزت حواسش به اقدامات شرورانه شیطان بزرگ باشد و دوباره با ساز آمریکا و اسرائیل به اقتدار نیروهای مسلح، بخصوص سپاه پاسداران حمله نکند و از تفکر لیبرالیسم فاصله بگیرد.

حاج حسن با زیرکی و به رسم ادب در برابر کدخدا!، دولت و رئیس جمهور را از اقدام متقابل با آمریکا حذف و از اقدام ملت بزرگ ایران و مجلس شورای اسلامی خبر داده است!!!

به دولت اعتدال که خیلی دیر از خواب بیدار شده، باید یادآور شد: مردم ایران امیر کبیر واقعی را با معیارها و شاخصه های مبارزه با استکبار و استفاده از توانمندی داخل(اقتصاد مقاومتی) و شهادت در راه آرمانهای دین و کشور می شناسند نه با پذیرش ذلیلانه برجام! ولذا امیر کبیرهای قلابی، که با زر و زور و تزویر بوجود می آیند، خیلی زود رنگ باخته و از عرصه سیاست حذف و مردم هم به نیکی از آنان یاد نخواهند کرد! زیرا مردم ایران از اقدام نابهنگام توابین، پس از شهادت حسین ابن علی علیه السلام، به نیکی یاد نکرده و سلیمان بن سُرَد خزاعی را از خواص بی بصیرت می دانند، که در وقت لازم برای یاری فرزند فاطمه زهرا به کربلا نرفت.

والسلام


چهارشنبه 96 تیر 28 , ساعت 11:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

انتخابات ریاست جمهوری 96 با تخلفات گسترده ی حسن روحانی و کارگزاران دولت اعتدال به پایان رسید و مردم منتظر عمل8 او به تعهد 100 روزه چهار ساله دولت دوازدهم هستند! در حالی که جناب روحانی سرمست آن پیروزی متقلبانه است، دو تن از افراد شاخص مذاکرات هسته ای، که مفقود، فراری و جزء 4 نفر از جاسوسان تیم مذاکرات نیستند!، زیرآب برجام را زدند! جواد ظریف وزیر خارجه، در نیویورک می گوید: "ترامپ نه فقط روح، بلکه جسم برجام را نیز نقض کرده!" و ظریف در توئیت دستوری خود، خطاب به مسئولین آمریکائی می نویسد: "آمریکا موظف است مسیر خود را تغییر دهد و به تعهدات خود عمل کند." و صالحی هم، دست التجاء به درگاه خدا بلند کرده و می گوید: "انشاء الله ترامپ برجام را پاره کند، تا بفهمیم به کجا خواهیم رسید!"

یحتمل، پاسخ ترامپ به این دو بزرگوار این است: زِکـــــــــــــــییییییییی!!!!!

آقای ظریف در مصاحبه ای ضمن تهدید آمریکا به خروج از برجام می گوید: «اگر نقص عمده ای حادث شود که در برجام به آن ناکارایی قابل توجه اطلاق می شود، آنگاه ایران گزینه های دیگر در دسترس دارد، از جمله بیرون آمدن از توافق(هسته ای) است.» سخنرانیها، مصاحبه ها و توئیتهای آقای ظریف در نیویورک، باعث سوالات متعددی از این قبیل شده است! :

*نقض عمده برجام یعنی چه؟

*آیا تحریمهای پی در پی، شرکتها و مقامات کشورمان توسط آمریکا، نقض عمده برجام هست یا خیر؟9

*تنها رئیس جمهور آمریکا در حد اختیارات خود، موظف به رعایت مفاد برجام است و مجلس سنا و کنگره، وزارت خزانه داری و ایالتهای آمریکا، برای تصویب تحریمهای جدید بر علیه ایران، محدودیتی ندارند! و لذا آیا اقدام آنها نقض برجام است؟!

*آقای ظریف در آمریکا به صراحت اعلام نمود:"ترامپ نه فقط روح، بلکه جسم برجام را نیز نقض کرده!" پس؛ ترامپ کدام قسمت از جسم برجام را نقض کرده؟ و آیا نقض عمده محسوب می شود، یا خیر؟!

*آقای ظریف در مصاحبه خود در نیویورک می گوید: « این توافق(برجام) مبتنی بر اعتماد نیست. عدم اعتماد را می‌توان در جمله جمله و بند به بند این توافق مشاهده کرد. این مسئله‌ای متقابل است.»

جناب ظریف بخوبی بیاد دارند، که در خلال مذاکرات هسته ای بارها حسن روحانی اعلان کرد؛ به مذاکرات هسته ای خوشبینم! و شما هم مدتی قبل در جمع اعضاء کمیسیون امنیت ملی مجلس، اعتراف کردید، که نباید به قول شفاهی وزیر خارجه وقت آمریکا جان کری اعتماد می کردید!، پس چرا در مصاحبه اخیرتان می گوید؛ "عدم اعتماد در جمله، جمله برجام مشاهده می شود"؟! آیا از خشم و غضب رئیس جمهور لیبرالمان نمی ترسید؟ آیا تاریخ مصرف آقای ظزیف در برجام هسته ای به پایان رسیده و در کابینه آینده حاج حسن، جائی برای او اختصاص نداده اند؟!

والسلام


سه شنبه 96 تیر 27 , ساعت 9:4 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن و حسین سُرخه ای(روحانی و فریدون) خیلی بلا و کاربلدنند، زیرا در طرفة العینی وثیقه ی آزادی حسین سرخه ای را از 50 میلیارد تومان به 35 میلیارد تومان کاهش و از تخفیف 15 ملیارد توامانی برحوردار شده و نگذاشتن تا برای شب دوم در زندان بماند ول لذا قاضی پرونده با 35 میلیارد تومان وثیقه، موافقت و حسین فریدون از بیمارستان راهی منزل شد.

راستی چرا متخلفان بزرگ اشرافی تحمل زندان را نداشته و همچون کودکان، خود را به بیماری زده! و راهی بیمارستان می شوند! و همزمان، متخلف دیگر، (علی ربیعی، معروف به عباد!) که در پرونده قتلهای زنجیره ای، مرتکب جنایتهای بی شماری شده، به ملاقات حسین فریدون می رود؟! یحتمل به نمایندگی از هیئت دولت!

ملت خوبم کشورم دریافته اند که نظام اسلامی آنقدر مظلوم است، که حسین فریدون با تخلفات گسترده، بعنوان نماینده ویژه برادرش، حسن روحانی در مذاکرات هسته ای با آمریکائیها در کنار ظریف می نشیند! لذا وقتی حسین فریدون در داخل کشور به حقوق ملت ایران تعرض نموده، آیا از حقوق کشور و ملت در برابر آمریکائیها، دفاع خواهد کرد؟! تصاویر منتشر شده از حسین فریدون در مذاکرات هسته ای و نتیجه برجام، گویای خیانت این جماعت به کشور است!

در کشور کره جنوبی، یکی از بستگان رئیس جمهور سوء استفاده ناچیزی از بیت المال داشت، که ملت کره رئیس جمهور را از صندلی به زیر کشیدند و لذا حسن روحانی بخاطر تخلفات خود و برادرش حسین فریدون، قبل از روز تحلیف دوره دوازدهم ریاست جمهوری، استعفاء داده و بیش از این ملت ایران را شرمسار جامعه جهانی ننماید.

نویسنده وبلاگ "وزنه سیاسی" به سهم خود، از اقدام ریاست محترم قوه قضائیه و قاضی پرونده، به جهت شکستن شاخ لیبرالها و زندانی کردن حسین فریدون، تشکر می نماید و امیدوارم سیر رسیدگی به پرونده این متخلف بزرگ، از نفوذ برادرش(حسن روحانی) در امان مانده، تا نظام اسلامی به ملت و جهان ثابت نماید که گردن کلفتهای لیبرال و اشرافی در برابر اجرای عدالت، از مصونیت قضائی برخوردار نیستند.

والسلام


دوشنبه 96 تیر 26 , ساعت 11:11 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

انتظار بود که قوه قضائیه مقهور تهدیدات حسن روحانی در خصوص دستگیری حسین فریدون(برادر رئیس حمهور) قبل ازت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 96 نمی شد، زیرا تأخیر در دستگیری این جرثمه فساد، نشستن نامشروع حسن روحانی بر صندلی قدرت را بدنبال داشته است و لذا برای دنیا طلبان اشرافی لیبرال، تسلط بر قدرت، آنقدر مهم است، که حاضرند نظام اسلامی را به جنگ تهدید نمایند!

جرائم قابل توجه و غیر انکار حسین فریدون، برادرش حسن را مجبور به گردن نهادن به قانون کرد، البته دایره تخلفات این حسن و حسین سُرخه ای(شهر سرخه محل تولد آنها) بسیار پیچیده است و اکثر مردم از تخلفات آنان بی خبر بوده و متأسفانه نهادهای امنیتی و قضائی هم چشم خود را بر این تخلفات بستند و امروز ایران به مصیبت این دو سُرخه ای گرفتار گردیده است.

اگر ملت ایران می دانستند، که محمد روحانی فرزند حسن روحانی بدلائل نامعلوم با اسلحه پدر کشته شده و پدر هم که حقوقدان! است، بدون رعایت تشریفات قانونی(مراجعه به پزشک قانونی)، صرفا با هماهنگی حسن خمینی، فرزندش محمد را مخفیانه در جوار مرقد امام، شبانه دفن کرده، آنگاه هیچ فرد عاقلی به حاج حسن رأی نمی داد و اگر قبل از انتخاباتا 96 قوه قضائیه بر اساس قانون حسین فریدون را دستگیر می کرد، باز هم هیچ عاقلی به حسن روحانی رأی نمی داد!

عدم اجراء بموقع قانون توسط قوه قضائیه، خسارت جبران ناپذیری را بر نظام اسلامی و مردم تحمیل کرد، زیرا تأخیر قوه قضائیه در دستگیری حسین فریدون، موجب تسلط لیبرالهای غربزده ی اشرافی، بر قوه مجریه شد! لیبرالهای که در اوج دشمنیِ دشمنان، طنین انداز سخنان آمریکائیها در کشور شده و سخنان شیطان بزرگ را بر علیه اقتدار ایران تکرار می کنند! لذا تأخیر قوه قضائیه در اجراء به موقع قانون، موجب سرگردانی و تصمیم نادرست ملت در انتخابات 96 گردید، که جبران آن خون دلها می طلبد.

به هر صورت، دستگیری حسین فریدون، کام ملت ایران را در اجراء عدالت، شیرین کرد، هر چند که ممکن است شاهد سخنان افراطی از سوی برادرش رئیس جمهور باشیم!

راستی چرا قوه قضائیه حسین فریدون را بازداشت موقت نکرده، تا از اعمال فشار حسن روحانی بر آن قوه کاسته شود و راه رهای فریدون، برای مدتی مسدود گردد؟

والسلام


یکشنبه 96 تیر 25 , ساعت 5:1 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در سالگرد امضاء برجام، روزنامه های زنجیره ای سکوت کرده! و تیتر اولشان به موفقیت برجام اختصاص پیدا نکرد! و از رفتنل تحریمها ننوشتند!، حتی مدال داران برجام! مانند عراقچی و تخت روانچی و بعیدی نژاد ... و بخصوص 4 نفر از جاسوسان برجام، که از دست رئیس جمهور مدال گرفتند!، از انظار عمومی فراری شدند! و تنها جواد ظریف، در آمریکا و دور از چشم حسن روحانی و راحت از شرّ برادر متخلف رئیس جمهور (حسین فریدون)، زبانش در نیویورک باز و با سه جمله تاریخی، آبروی حسن روحانی را به باد داد و گفت: 1-«آمریکا مانع منفعت بردن ایران از برجام شده است» 2- «امریکا به روح برجام عمل نمی‌کند» 3- «امریکا در نازل‌ترین سطح ممکن به برجام پایبند بوده است.»

از عجایب است، وقتی غربگرایان و غربزده های کشورمان از وطن مادری خود دور می شوند و به خاستگاه اندیشه خود، یعنی آمریکا و اروپا می رسند، زبانشان گویا و کم کم همچون کودکانی که در آغاز سخن گفتن، قرار دارند، به برخی از واقعیات برجام اشاره می کنند، همانگونه که رئیس بانک مرکزی کشورمان در واشنگتن، "به منفعت هیچ ایران از برجام" اعتراف نمود، جناب ظریف هم در نیویورک، -در محل زندگی چندین ساله خود و اهل و عیال- از نقض برجام توسط آمریکا و "منفعت هیچ ایران از برجام" سخن راند!ت

البته نباید از حق گذشت، عیار جوانمردی جواد ظریف، بیش از حسن روحانی است، زیرا ظریف، بابت عبور از خطوط قرمز ترسیمی در مذاکرات هسته ای، از رهبری عذرخواهی نمود و در کمیسیون امنیت ملی مجلس، از اینکه به سخنان جان کری اعتماد کرده، اعتراف کرد، اما حسن روحانی همچنان برجام را از طرف خدا و آفتاب تابان می داند و خجالت هم نمی کشد!

آنچه ذائقه تلخ ملت ایران را سالروز برجام، به شیرینی مبدل کرد، خبر مسرت بخش سخنگوی قوه قضائیه، مبنی بر معرفی حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) به زندان بود. لذا با توجه به خبر زندانی شدن حسین فریدون، دو راه در پیش روی حسن روحانی است 1-استعفاء از ریاست جمهوری 2-منزل اشرافی خود را بعنوان وثیقه جهت آزادی برادرش از زندان، به قوه قضائیه معرفی نماید!

حقیر بر این باورم، اگر حسن روحانی وجدانی بیدار داشت، بعد از روانه شدن برادرش به زندان و اعترافات تکان دهنده جواد ظریف، باید بخاطر این مصیبتها دق می کرد! اما در فرهنگ لیبرالهای غربزده، دفاع از استقلال و منافع کشور و زندانی شدن برادر، بی معنی است!

والسلام


یکشنبه 96 تیر 25 , ساعت 9:17 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی به همدیگر می رسیم بعد از سلام ، می پرسیم؛ چـــــــــــه خــــــــــــــــبر؟ و منتظر می شویم، تا خبر و رویداد جدیدی را بشنویم، اماف ممکن است از خبر مهمی غافل باشیم! خبری که جبهه کفر را بشدت نگران کرده است. اقدامات پر شتاب آمریکا و شکل گیری ائتلاف کشورهای مرتجع عرب و وحدت با اسرائیل و شکست سنگین تروریستهای مورد حمایت آنها در حلب و موصل در یک طرف و شکل گیری جبهه حق در منطقه، از سوریه ، لبنان، عراق، یمن، افغانستان، پاکستان و بحرین در طرف دیگر، گویای خبر مهمی است که بشدت جبهه کفر را عصبانی کرده است.

این روزها حضور قدرتمند مستشاران ایرانی در کنار رزمندگان جبهه مقاومت، سردمداران رژیم صهیونیستی و آمریکا را به وحشت انداخته، گویا، لشکریان حضرت بقیة الله اعظم، منتظر ظهور آخرین حجت خدا بر روی زمینند. و لذا درندگان صهیونیسم در مجلسین آمریکا، به مقابله با جبهه حق و در رأس آن ایران برآمده و هر روز تحریم جدیدی بر علیه نظام اسلامی ایران به تصویب می رسانند. لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل هم به خشم آمده و می گوید: «ما موافق تلاش‌ها برای آرام کردن وضعیت در تمام اراضی سوریه هستیم ... ایران امروز کل سوریه ازف جمله جنوب را به "سرپُل"، علیه اسرائیل تبدیل کرده، ما آماده تسلیم در برابر این موضوع نیستیم.»

«رابرت فورد» آخرین سفیر آمریکا در سوزیه می گوید: «اشتباه کردیم ... هلال ایران در شرق سوریه شکست نخواهد خورد و همانطور که آمریکا مجبور شد از لبنان و عراق خارج شود، مجبور می‌شود از سوریه هم خارج شود.»

همسر شهید سید علی اندرزگو به خاطره ی عجیبی از آن شهید اشاره می کند و می گوید: «چند ماه قبل از شهادتش در خانه نشسته بودیم. سید علی(اندرزگو) یک ذغال گداخته را از روی قلیان برداشت و کف دستش گرفت. من شگفت زده پرسیدم؛ "سید دستت نمی سوزد"؟ سید لبخندی زد و گفت: «این که هیچ، بدن من به آتش جهنم هم حرام است. بعد سید علی گفت: بزودی پهلوی می رود و انقلاب پیروز خواهد شد. دو سال بعد از پیروزی، شخصی رئیس جمهور خواهد شد که نامش «سید علی» است. از آنروز به بعد منتظر ظهور حضرت ولی عصر عج باشید.» بعد گفت: "دینداری در آن دوران مثل نگه داشتن این ذغال گداخته در دست است."

همسر شهید گفت من پرسیدم: سیدعلی! منظورتان این است که خودتان رئیس جمهور می شوید؟ سید پاسخ داد: "خیر، من آنروز نیستم." بعد ذغال را آرام برگرداند و روی قلیان گذاشت... همسر شهید گفت: دست از سیدعلی نکشید.

چه زیبا است که حاج صادق آهنگران با نوای دلنشین آن روزهای دفاع مقدس، یک بار دیگر بخواند:

ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش / بهر نبردی بی امان آماده باش آماده باش

...

والسلام


   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ