سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با دانشمندان بنشیند، با من نشسته و هرکس با من بنشیند، گویی با پروردگارم نشسته است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 97 فروردین 31 , ساعت 9:14 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها جریان لیبرال لانه کرده در قوه مجریه، در کنار حملات منافقین و دشمنان خارجی بر علیه سپاه پاسداران انقلاباسلامی، یورش ناجوانمردانه می برند و به پاسدارانی می تازند، که امام خمینی در وصفشان فرمود: «من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما بر نمی گردد. اگر سپاه نبود،کشور هم نبود.ع من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می دارم. چشم من به شماست.»  (صحیفه نور،ج8،ص 258)

گویا، شهید مظلوم بهشتی می دانسته که روزی لیبرالهای نفوذی در قوه مجریه، همزمان با حملات گسترده جبهه صهیونیسم به سپاه پاسداران حمله ور می شود و لذا به زیبای تمام، سپاهیان و دشمنانش را به تصویر کشید و فرمود: «پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند، غریبانه زندگی می‌کنند، مظلومانه شهید می‌شوند و بی‌شرمانه مورد توهین قرار می‌گیرند..»

ولادت باسعادت امام حسین و روز پاسدار، بر همه پاسداران و بسیجیان سلحشور و دلاور مردان عرصه های جهاد و شهادت  مبارک باد و کور باد چشم دشمنان داخلی و خارجی، سرداران غیور مرد سپاه و مرگ و نکبت بر لیبرالهایی باد که در طلیعه روز پاسدار، سپاهیان عزیز امام و انقلاب را آزردند و کام دشمنان را شیرین و کام ملت ایران را در روز گرامیداشت ارتش تلخ کردند.

والسلام


پنج شنبه 97 فروردین 30 , ساعت 4:43 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در 40 سال عمر انقلاب اسلامی، کارنامه حسن روحانی مملو از سخنان نامربوط بر علیه ائمه معصومین و ارکان مختلف نظام اسلامی بوده و هستیم.

#مشروعیت امام علی را از مردم می داند!، ل

#صلح امام حسن را با مذاکرات هسته ای گره میزند!  

#کربلا را صحنه مذاکره امام حسین با عمر سعد می خواند!

#در زمان دفاع مقدس، طرح انحلال تیپ کلاه سبزهای ارتش را که نقش مؤثری در متوقف کردن ماشین جنگی صدام و پیروزیهای بعدی داشتند، را در مجلس ارائه می نماید!

#با جاسوسان آمریکایی که بعدا اسرائیلی از کار درآمدند، جلسه سری بر علیه حضرت روح الله برگزار می کند!

#به توان موشکی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا یورش می برد!

#دیروز هم در 29 فروردین 97 در روز گرامیداشت ارتش از امیران ارتش تجلیل و با سخنان کنایه آمیز، سپاه پاسداران را زیر سئوال برده و می گوید: «ارتش با وجود اینکه سیاست را خوب می داند، اما در آن دخالت نمی کند ... امروز در کنار هیچ فسادی در کشور نام هیچ یک از امیران ارتش وجود ندارد

#پاسخ سخنان نفاق گونه حسن روحانی را باید در نامه حضرت آت الله قدمی یافت، که خطاب به ایشان نوشته است:

«شما خطاهایی را در حق خدا و رسولش و در حق مردم و لشکریان خدا مرتکب شدید: حرف‌های ناصواب به دین خدا نسبت داده اید و عذرخواهی نکرده اید! وعده‌هایی به خلق الله داده اید که به آن‌ها عمل نکرده‌اید و عذرخواهی نکرده‌اید! علیه ارتش، طرحی ناصواب داده‌اید و هنوز از آن عذرخواهی نکرده‌اید! بارها به سپاهی که بر اساس سیاست ولایت فقیه – که شما خودت را پیرو آن می‌دانید - با ریختن خون فرزندانش، استکبار را خون به‌دل کرده است، با زخم زبانت خون به‌دل کرده‌اید و می‌کنید ولی عذرخواهی نمی‌کنید! ... مردی که از الله و رسول الله (ص) عذرخواهی نمی‌کند تا چه رسد به جند الله! »

والسلام


دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 5:13 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از مراجع تقلید که هیچگاه در حمایت از دین و اعتقادات مردم ایران به رژیم پهلوی اخم هم نمی کرد! و به برکت نظام اسلامی و خون شهداء گرانقدرمان، دارای تریبون و شاگردانی گردیده، اخیرا نظام اسلامی را حکومت گمراه خوانده و گفته است: «اگر این حکومت گمراه، روز شهادت موسی بن جعفر ع را تعطیل نکند، به آن مالیات نپردازید»!

در زمانی که دغدغه اکثریت ملت، حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان است و تهاجم فرهنگی امان ملت و جوانان را بریده و از سوی دشمنان نظام اسلامی، اعتقادات ملت با انواع تهدیدات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی مورد هدف قرار گرفته، مرجع محترم تقلیدی که نه روزنامه می خواند! نه تلوزیون نگاه می کند! و نه رادیو گوش می دهد!، چشم خود را به روی تمام تهدیدات خارجی و داخلی دشمنان بر علیه نظام اسلامی می بندد و حکومتی را که خمینی عزیز، آنرا زمینه ساز حکومت جهانی حضرت بقیة الله می داند و مدافعان حرم، جان عزیز خود را برای تحقق آن بر کف دست گرفته، آن حکومت را گمراه و خواستار عدم پرداخت مالیات از سوی مردم می شود!

در زمانی که رژیم پهلوی چادر از سر زنان شیعه می کشید و در خیابانها انواع فسق و فجور و سرو مشروبات الکلی صورت می گرفت، چرا این مرجع تقلید، حکومت پهلوی را گمراه نمی خواند؟! دور از انصاف و مروت است که حکومتی را که خون بیش از 200 هزار شهید در پای آن ریخته و حضرت روح الله و امام خامنه ای عزیز، برای بقاء آن زجرها کشیده و خون دلها خورده اند را حکومت گمراه بنامند! و دل دوستداران و محبان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را بدرد آورند و لذا، به کدام جوی آب می ریزند و در زمین کدام دشمن بازی می کنند؟!

والسلام


یکشنبه 97 فروردین 26 , ساعت 8:6 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اخیرا آمریکا و انگلیس طرحی را برای تصرف پایتخت سوریه آماده کردند، که براساس آن، باید تعداد زیادی از تروریستهای مستقر در مرز اردن و منطقه تنف در مرز سوریه که در اختیار آمریکا است، خود را به تروریستهای مستقر در غوطه شرقی می رساندند و سپس طی یک حمله رعدآسا، دمشق پایتخت سوریه را تصرف و نظام سوریه را ساقط می کردند، ولیکن ارتش و نیروهای جبهه مقاومت با اطلاع از طرح آمریکا، طی عملیاتی سریع، قاطع و قدرتمند،غ سر تروریستهای که از سال 92 در غوطه شرقی جا خوش کرده بودند را از بدن جدا نمودند و لذا گروهای مختلف تروریستی یکی پس از دیگری در زیر ضربات خرد کننده جبهه مقاومت، دستان خود را بالا برده و تسلیم شدند و عملا شکستی دیگر برای جبهه استکبار در خاک سوریه رقم خورد.

اهمیت غوطه شرقی برای آمریکا و جبهه استکبار، آنقدر مهم بود، که خانم نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل می گوید: «غوطه شرقی را که حکومت سوریه گرفته، گویی که حومه نیویورک را تصرف کرده اند.» و لذا حمله موشکی جبهه استکبار به نقاطی در سوریه، از روی قدرت و اقتدار نیست، بلکه بخاطر شکست سنگین و قطع سرتروریستهای مورد حمایت آنها در غوطه شرقی است و انشاء الله، همانگونه که شاهد خروج فضاحت بار ارتش آمریکا در سال 2010 با 4421 کشته از عراق بودیم، این بار شاهد فرار نکبت بار ارتش آمریکا از شرق رودخانه فرات و منطقه تنف در خاک سوریه باشیم.

والسلام


شنبه 97 فروردین 25 , ساعت 3:36 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مرحوم هاشمی رفسنجانی، قبل از اینکه در استخر فرح غرق شود، چندین بار در تضعیف بنیه دفاعیغ کشور، سخنانی بر زبان آورد، که کام دشمنان را شیرین و دوستان انقلاب را تلخ نمود. مردم ایران مرحوم هاشمی رفسنجانی را استوانه نظام می دانستند، ولی جریان خبیث اصلاحات، او را به اپوزیسیون نظام اسلامی تبدیل و توانست فرماندهی فتنه 88 را به او واگذار و او هم باتفاق خاندانش در جهت گسترش فتنه، سنگ تمام گذاشت!

مرحوم هاشمی رفسنجانی از توافق برجام آنقدر احساساتی شد که برای تکمیل پازل دشمن، همانند شاه حسین صفوی، تز "دنیای فردا دنیای گفتمان هاست نه موشکها!" را مطرح و همانگونه که در وران دفاع مقدس، بخشی از بودجه ناچیز دفاعی را به درخواست نخست وزیر وقت به امور غیردفاعی اختصاص می داد، خواستار تخصیص بودجه نظامی و دفاعی کشور به بخش اقتصادی توسط رئیس جمهور شد، لذا بعد از درگذشت آن مرحوم، پرورش یافته ی ناخلفش حسن روحانی در پاسخ به نامه ستاد فرماندهی کل قوا نوشت: "نمی توانیم بودجه دو ارتش را پرداخت کنیم، سپاه باید منحل شود!"

 کاش آن مرحوم امروز سر از زیر خاک بیرون می آورد، تا معرکه گیری رؤسای یاغی آمریکا، فرانسه و انگلیس را در موشک پرانی به سمت کشور سوریه می دید و بخاطر تز ننگین و خیانت بار "دنیای فردا دنیای گفتمان هاست نه موشکها!" از ملت ایران و جبهه مقاومت عذر خواهی می کرد!

والسلام


جمعه 97 فروردین 24 , ساعت 5:31 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: «نرخ دلار از فردا(سه شنبه) 4200 تومان است. هر نرخ دیگری غیر از آن قاچاق محسوب خواهد شد و مراجع انتظامی و قضایی مثل قاچاق مواد مخدر با آن برخورد خواهند کرد.»

در چند روز گذشته برخی از دولتمردان فله ای حسن روحانی، فله ای از افزایش قیمت دلار حمایت نموده و حتی مبلغ 6 هزار تومان برای هر دلار را منطقی دانستند! و لذا وقتی اسحاق جهانگیری بعد از جلسه فوق‌العاده ستاد اقتصادی دولت، مثل سوپرمن قیمت دلار را 4200 تومان اعلان و خواستار برخورد با متخلفین از این دستور العمل می شود!  باید از سوپرمن دولت پرسید؛ که چرا اول به سراغ نابکارانی در درون دولت نمی روید که با سحنان فله ای و یحتمل هماهنگ با دولت، موجبات افزاریش قیمت دلار را فراهم کردند؟!

مگر مسعود نیلی، مغز متفکر اقتصادی! دولت، نوبخت سخنگوی دولت و ترکان معاون رئیس جمهور، از افزایش قیمت دلار، حتی بالای 6 هزار تومان دفاع ننمودند؟ پس چرا این جیب برها پس از اعلان تک نرخی دلار، از جنایت خود مبنی بر کاهش ارزش پول ملی پشیمان نشده و حسن روحانی آنان را اخراج نکرده است؟!

در دولت اعتدال و اشرافی حسن روحانی، افزایش قیمت دلار با مطالبات واقعی مردم رابطه دارد، اگر مطالبات واقعی و اصلی مرم مطرح و دولتمردان با هدایت مغز متفکر جنگ روانی، یعنی حسام الدین آشنا، نتوانند مردم را بفریبند و ملت بر مطالبات خود اصرار بورزند و دولت با فشار نمایندگان مجلس، از افزایش قیمت فراورده های نفتی در بودجه 97 عقب نشینی کند، آنگاه دولت، موذیانه وار، جیب ملت را با افزایش قیمت دلار خالی می کند! و رئیس کل بانک مرکزی هم که خانواده اش خارج از کشور زندگی می کنند! در پاسخ به نمایندگان مجلس می گوید: «قرار نیست مبلغ 4200 تومان نرخ تعیین شده برای دلار ثابت بماند، تا اشتباهات گذشته تکرار شود.» لذا بر اساس سخنان سیف، آیا جهانگیری فله ای سخن گفته است؟!

ضمنا؛ مگر در بوجه سال 97 ملبغ ارز مبادله ای برای هر دلار از سوی نمایندگان مجلس 3700 تومان تعیین نشده، پس سرنوشت مبلغ اضافی دریافت (500 تومان بابت هر دلار، بر خلاف بودجه مصوب مجلس)، به کدام جیب واریز می شود؟! البته باید مواظب حسین فریدن و مهدی جهانگیری(برادران متخلف رئیس جمهور و معاون اول) باشیم!

والسلام


یکشنبه 97 فروردین 19 , ساعت 5:39 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا شورای شهر از جنازه محمدعلی نجفی شهردار تهران دست برنمی دارد؟! خداوند در سوره بقره آیه 249 می فرماید: « کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ  « بسا گروهى اندک که بر گروهى بسیار، به اذن خدا پیروز شدند. همچنین در سوره انفال آیه 65 فرموده است: « إِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ عِشْرُونَ صَابِرُونَ یَغْلِبُوا مِائَتَیْنِ وَإِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ مِائَةٌ یَغْلِبُوا أَلْفًا مِنَ الَّذِینَ کَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا یَفْقَهُونَ » اگر از [میان‌] شما بیست تن، شکیبا باشند بر دویست تن چیره مى‌شوند، و اگر از شما یکصد تن باشند بر هزار تن از کافران پیروز مى‌گردند، چرا که آنان قومى‌اند که نمى‌فهمند.

چند تن از اعضاء شورای شهر تهران، با توجه به سوابق کاری، خود را در جایگاه شهردار تهران می بینند. اگر شورای شهر تهران، یکی از اعضاء خود را بعنوان شهردار تهران انتخاب نمایند، لاجرم باید یکی از اعضاء علی بدل شورا، که پایبند به اصول انقلاب اسلامی است، به جمع اعضاء شورا اضافه گردد و لذا اعضاء غیر انقلابی و لیبرال شورای شهر تهران از حضور یک آقای چمران بسیار وحشت دارند، زیرا آیات فوق، ارزش حضور یک انقلابی صابر و شکیبا را برابر با ده فرد غیر انقلابی لیبرال می داند.

اعضاء شورای شهر تهران برای جلوگیری از حضور اعضاء علی بدل انقلابی به جمع شورا، میثاق نامه امضاء کرده، که حتی الامکان کسی از شورا تحت هیچ شرایطی استعفاء و خارج نگردد و لذا پذیرش استعفاء محمدعلی نجفی، به معنی حضور یک انقلابی پیرو اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم به شورا است که با منافع اعضاء غیر انقلابی پیرو اسلام آمریکایی شورای شهر تهران, منافات دارد!

والسلام

 


شنبه 97 فروردین 18 , ساعت 7:21 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس مرکز تحقیقات ریاض گفت: «برای نابودی تهران، 4 موشک بالستیک "دانگ فنگ" ما کافیست»!

در پاسخ به ارجیف رئیس مرکز تحقیقات ریاض، محمد باقر نوبخت، از عناصر غربزده ی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت و سخنگوی دولت،i در مصاحبه با ویژه نامه نوروز همشهری گفت: «برای توافق با عربستان باید از برخی منافع چشم پوشی کنیم!»

در 9 فرورین 97 در خصوص مراکز استراتژیک ریاست جمهوری و مجمع تشخیص مصلحت نظام که توسط مرحوم هاشمی رفسنجانی راه اندازی شد، با موضوع "مراکزی بر ضد نظام اسلامی" تحلیل کوتاهی پیرامون ویدئویی "داری اشتباه می کنی کاپیتان" به سمع و نظر همراهان "وبلاگ و کانال #تلگرامی #وزنه-سیاسی" تقدیم نمودم.

حضرت روح الله در سخت ترین شرایط پذیرش قطعنامه 598 فرموند: «امروز روز عاشورای حسینی است. امروز ایران کربلاست، حسینیان آماده باشید.» و لذا ما آموخته ایم که اشقیای کربلا در همه زمانها و مکانها حضور دارند چه در مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و چه در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت!

مرحوم آیت االه حائری شیرازی به زیبایی چهره حسینیان و یزیدیان را در صفحه 98 کتاب "آئینه تمام نما" به تصویر کشیده و نوشته اند: " هر انسان حامل کربلا است؛ هر وقت حق می گوید و برای حق کار می کند، امام حسین علیه السلام وجودش را بر کُرسی خلافت پذیرفته است و هر وقت غَضَب و شهوت و آز را ترجیح دهد، یزید وجود خود را بر کرسی نشانده است. وقتی انسان، جناح گرایی می کند، به یزیدبن معاویه وجودش گفته است: «بفرما، کُرسی خلافت در انتظار توست»"

پس، غربزده ها و لیبرالها، بر اساس تعصبات جناحی به یزیدبن معاویه وجودشان لبیک گفته و عاشورا را محل مذاکره می دانند! و لذا حضور لیبرالها و غربزده ها در قدرت، امنیت کشور و ملت را به مخاطره می اندازند.

والسلام


جمعه 97 فروردین 17 , ساعت 3:21 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از آغاز مذاکرات هسته ای در سال 92 و سپس اجراء فوری برجام در سال 94 و تحریمهای پی در پی آمریکا در سالهای 95 و 96 و 97 شاهد انفعال دولت اعتدال در مقابل تحریمهای آمریکا، هستیم و گویا اطمینان خاطری به آمریکائیها از سوی مسئولین ایرانی داده شده که حفظ برجام برای حسن روحانی، حکم ناموس را دارد و لذا آمریکا و اتحادیه اروپا، بدون هیچ دغدغه ای به وضع تحریمهای جدید بر علیه کشورمان، ادامه خواهند داد!

خبرها حاکی از آن است که قبل از پایان اولین ماه بهار 97، بسته تحریمهای اتحادیه اروپا، به بهانه قدرت موشکی ایران، نهایی و اجرا خواهد شد و لذا نقش دولت اعتدال سردادن سرود "خر برفت و خر برفت و خر برفت" خواهد بود ، زیرا اتحادیه اروپا باید از مزایای برجام، در جهت غارت منابع کشورمان، بهرمند گردد، حتی اگر برجام، هیچ نفعی برای ایران نداشته باشد!

برای پی بردن به انفعال و احیانا خیانت دولت مردان بی کفایت ایران در پذیرش و اجراء برجام، باید به متن برجام، خبر خانم وندی شرمن مذاکره کننده ارشد آمریکا و  علی‌اکبر صالحی رئیس‌ سازمان انرژی اتمی توجه کنیم که هر کدام اینها، ما را به عمق برجام و خیانت مذاکره کنندگان ایرانی که قطعا با دستور حسن روحانی صورت گرفته، نزدیک می نماید:

1-خانم وندی شرمن در فروردین 96 در اندیشکده وودرو ویلسون با لحن تمسخرآمیزی در خصوص مذاکره کنندگان ایرانی گفت:« ما قبل از آغاز مذاکرات هسته‌ای متن توافقنامه(برجام) را نوشتیم ... LIFT لغتی است که در زبان انگلیسی به معنی معلق نگاه داشتن است، اما طرف ایرانی LIFT را به معنای پایان دادن و خاتمه دادن - REMOVE - تلقی می‌کرد و به همین علت نیز، ما از این لغت استفاده کردیم»

2-علی‌اکبر صالحی رئیس‌ سازمان انرژی اتمی-شهریور 95- گفته بود:«اگر ما وقتی برجام را تنظیم می‌کردیم دقت بیشتری می‌کردیم این فرصت برای آمریکا پیش نمی‌آمد که از این قابلیت تفسیر بودن [برجام] سوءاستفاده کند».

3-با توجه به بندهای فوق، متن برجام، یک توافقنامه بین المللی نیست و بیشتر به حکم محکومیت ایران برای اجراء آن شبیه است! اگر برجام یک توافق بین المللی بود، به محض خروج و تخلف یکی از اعضاء، مسیر برای خارج شدن طرف دیگر فراهم می شد! و لذا مسیر ایران برای خروج از برجام، به ناکجا آباد ختم می گردد! پس رمز سکوت و انفعال حسن روحانی در برابر تحریمهای مدام آمریکا و اخیر اتحادیه اروپا در این سه گانه است.

حال این سئوال مطرح است که آیا ترامپ از برجام خارج می شود؟ قطعا پاسخ منفی است، هر چند که روح و جسم برجام را متلاشی کرده، اما حسن روحانی در دفاع از برجام مأمور است و معذور، مگر اینکه عزرائیل برای برهم زدن برجام، روح حاج حسن را به روح برجام، منتقل نماید!

والسلام


جمعه 97 فروردین 17 , ساعت 12:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در سال 92 در حالی رئیس جمهور شد، که پرونده های هسته ای و سوریه مفتوح بود، لذا مسئولیت پرونده هسته ای را خود پذیرفت و تیم مذاکره کننده با کشورهای 5+1 و بنا بر دستور حاج حسن مبنی، بر "اعتماد به کدخدا(آمریکا)" در سال 94 منجر به توافق برجام شد! و کام آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای 5+1 با اجراء فوری برجام، شیرین گردید، اما پرونده سوریهب در حالی که 82 کشور نعره میزدند که بشار اسد باید برود، "با توکل بر خدا،" و مقاومت مدافعان حرم و فرماندهی منحصر به فرد سرادر سلیمانی، تحت فرمان فرمانده کل قوا، به شکست داعش و اربابان غربی اش منجر و کام آمریکا، اسراییل و تفاله های داخلی لیبرالیسم، تلخ و کام جبهه مقاومت و آزادگان جهان، شیرین شد.

با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا و به خطر افتادن برجام، دولت لیبرال، که می گفت؛ سایه جنگ از کشور دور شده!، بدون اینکه خود را پاسخگوی افتضاح برجام بداند، وقایحانه و منافقانه، به هذیان گویی روی آورده و خواستار بر زمین گذاشتن اسلحه ای مدافعین حرم و مذاکره در خصوص کاهش قدرت منطقه ای و برد موشکهای کشور شده، آنهم برای، "دور کردن سایه جنگ!" نه رفع تحریمها!

آری؛ در پرونده هسته ای به کدخدا(آمریکا) اعتماد کردند و افتضاح شد! ولی در پرونده سوریه، به خدا توکل شد و پیروزی محقق گردید و لذا نظام اسلامی زیر بار حکمیت برجام موشکی و منطقه ای لیبرالها و آمریکا نخواهد رفت و اگر رئیس جمهور به دروغ گفته، "که با برجام سایه جنگ از کشور دور شده!"، امروز حق طرح برجام موشکی و قدرت منطقه ای نظام اسلامی را ندارد، بلکه حسن روحانی و برخی از مذاکره کنندگان هسته ای، باید بعنوان متهم در فریب ملت و نظام اسلامی، خسارت دهها میلیارد دلاری به قدرت هسته ای، زمینه سازی نفوذ بیگانگان و به خطر انداختن امنیت کشور، محاکمه و مجازات گردند.

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ