سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسرکم ! ... اندرزهای حکیمان را بپذیر و فرمانهایشان را پی گیری کن [امام علی علیه السلام ـ در سفارش به پسرش محمّدبن حنفیه ـ]
 
جمعه 98 آبان 24 , ساعت 10:0 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت حسن روحانی در یک اقدام گازانبری در شب میلاد پیامبر مهربانی مردم را قورباغه‌پز کرد، بدینصورت که اولا بنزین را سهمیه بندی و افزایش قیمت داد و ثانیا، از طرح کمک هزینه دولت به مردم هم رونمایی کرد!

در این رابطه باید گفت؛ اگر یک خانواده 2 نفره در ماه 2 باک بنزین(120 لیتر) بر اساس قیمت دولتی یعنی 1500 و آزاد 3000 تومان مصرف کند، مبلغ آن 270 هزار تومان می‌شود.

حالا دولت، منت بر سر مردم نهاده و می‌گوید؛ علاوه بر یارانه 45500 تومان، مبلغ 105000 تومان کمک هزینه هم پرداخت می‌نماید که مجموع آن در ماه 196 هزار تومان برای خانواده 2 نفره است.

توجه، توجه! اگر مبلغ 196 هزار تومان بارانه نقدی و کمک هزینه 105 هزار تومانی دولت را از مبلغ 270 هزار تومان هزینه 2 باک بنزین منها نمائیم، تازه متوجه می‌شویم، که دولت، علاوه بر سرقت یارانه 45500 تومانی، مبلغ 74 هزار تومان دیگر از جیبمان دزدیده!اما با تدبیر انگلیسی و آمریکایی، می‌گوید؛ در حال پرداخت کمک هزینه به 60 میلیون ایرانی هستم.

آیا مردم متوجه علت شلوغ بازی و سخنان ضدانقلابی حسن روحانی در چند روز گذشته شدند؟! عزیزی نوشته بود، که خبر حسن روحانی مبنی بر کشف میدان بزرگ نفتی، همان جیب مردم بوده، که از امروز مورد دستبرد قرار گرفته است!

والسلام

 


جمعه 98 آبان 17 , ساعت 8:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شهیدان شهریاری و احمدی روشن اورانیوم 20 درصد برای راکتور تهران را تولید و چندین کیلو اورانیوم 20 درصد ذخیره کردند.

اما وقتی حسن روحانی رئیس جمهور شد، تولید اورانیوم 120 درصد تعطیل و ذخیره اورانیوم 20 درصدی که ارزش آن چند صد میلیون دلار بود، بدست بزدلان لیبرال، بر اساس برجام، رقیق و کارکرد فردو به کلاس درس تغییر یافت!

حالا دولت روحانی که بوی تعفن برجام، مشام خودش را هم آزرده، با تولید اورانیوم 4/5 درصد در فردو، شروع به تبلیغات پروپاگاندایی کرده! گویا مردم نمی‌دانند که با برجام چه خیانتی به کشور کرده‌اند! 

اگر فردو مجددا فعال شده، بخاطر خروج ترامپ از برجام است، والا حسن روحانی براساس برجام، پذیرفته که ایران هیچ زمانی گاز UF6 به سانتریفیوژها تزریق نکند و تنها اجازه‌ی برگزاری کلاس درس دانشگاهی در عمق زمین را دارد!!!!

والسلام

 


دوشنبه 98 آبان 13 , ساعت 11:27 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یک حدیث، یک خاطره و یک ضرب‌المثل

1-امام علی علیه السلام می‌فرماید: «یستدل علی ادبار الدول باربع ، تضییع الاصول ، والتمسک بالغرور وتقدیم الاراذل وتاخیر الافاضل » چهار چیز باعث سقوط حکومت می‌شود :الف-اصول اساسی را ضایع نمودن. ب- به جاه زودگذر دنیا مغرور شدن.  ج-فرومایگان را مقدم داشتن. د-فرزانگان را کنار گذاشتن.

2-مارشال تیتو یوگسلاوی رهبر یوگسلاوی سابق، در جمع دانشجویان خارجی این خاطره را بازگو می کند:

چندسال پس از پیروزی انقلاب و استقرار دولت از کا گ ب(سازمان جاسوسی شوروی) به من اطلاع دادند که در کابینه شما یک جاسوس سازمان جاسوسی امریکا ‘سیا ‘وجود دارد . وی را شناسایی و دستگیر کنید.

تیتو می‌گوید: تمام تلفن ها و مکاتبات و رفتار افراد کابینه را تحت کنترل قرار دادیم و پس از مدتی مایوس شدیم هیچ نشانی از جاسوس پیدا نکردیم. پس از مدتی جستجو، ناامیدانه و عاجزانه درخواست شناسایی و معرفی جاسوس در کابینه را از شوروی کردم. از “ک گ ب” اطلاع دادند که “معاون اول تو در کابینه جاسوس سازمان سیا است.”

تیتو از این خبر متحیر می شود و پس از اتمام یکی از جلسات کابینه از وی می‌خواهد بماند. سپس اسلحه را روی شقیقه معاون اول گذاشتم و از وی سوال کردم آیا تو جاسوس سیا هستی؟ او که متوجه شد، قضیه لو رفته است به جاسوسی خود اعتراف نمود.

تیتو از او سوال کرد از چه وقت با سیا همکاری می کنی؟ معاون اول گفت: از زمان دانشجویی! تیتو: در این مدت با تمام کنترل های امنیتی، هیچ ارتباطی با سیا، از تو کشف نشد؟ معاون اول: هم الان نیز هیچ ارتباطی با سیا ندارم. تیتو: چگونه عضوی هستید که ارتباط ندارید؟ معاون اول: سیا مسئولیتی به من واگذار کرده که وظیفه‌ام را انجام می‌دهم! تیتو: مسئولیت تو چیست؟ معاون اول: به من ماموریت داده شده تا “در سپردن پستها به افراد غیر تخصصی و نا همسو عمل کنم ” و تا کنون هم این گونه عمل کرده‌ام!

تیتو می‌گوید: نگاهی کردم به افراد کابینه و مدیران ارشد دیدم همین طور است! هیچ کس سر جای خودش نیست ! مثلا طرف دکترای کشاورزی دارد ولی وزیر نیرو است و یا دیگری برق خوانده اما وزیر مسکن است! طرف دکترای خریدنی گرفته وزیر صنعت است و یا طرف اصلا سواد اقتصادی ندارد وزیر اقتصاد است .

سپس معاون اول و جاسوس تیتو می گوید: تحلیل سیا این بوده و هست که با این روش، انقلاب بدون کودتا و حمله خارجی از درون متلاشی می شود.

3-یه روز ملا نصر الدین برای تعمیر بام خانه خود مجبور شد مصالح ساختمانی را بر پشت الاغ بگذارد و به بالای پشت بام ببرد. الاغ هم به سختی از پله ها بالا رفت.

ملا مصالح ساختمانی را از دوش الاغ برداشت و سپس الاغ را بطرف پایین هدایت کرد. ملا نمی‌دانست که خر از پله بالا میرود، ولی به هیچ وجه از پله پایین نمی‌آید. هر کاری کرد، الاغ از پله پایین نیامد. ملا الاغ را رها کرد و به خانه آمد تا استراحت کند. در همین موقع دید الاغ دارد روی پشت بام بالا و پایین می‌پرد. وقتی که دوباره به پشت بام رفت، می خواست الاغ را آرام کند که دید الاغ به هیچ وجه آرام نمی‌شود. برگشت و بعد از مدتی متوجه شد که سقف اتاق خراب شده و پاهای الاغ از سقف آویزان شده است. بالاخره الاغ از سقف به زمین افتاد و مرد. بعد ملا نصرالدین گفت: لعنت بر من که نمی‌دانستم که اگر خری به جایگاه رفیع و پست مهمی برسد، هم آنجا را خراب می‌کند و هم خودش را می‌کشد.

والسلام 

 


دوشنبه 98 آبان 13 , ساعت 2:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز شاهد یک اقدام گازانبری برخی نمایندگان مجلس در راستای دفاع و حمایت از دزدان، جاسوسان، ستون پنجم دشمن، همکاران آمدنیوز، براندازان و فتنه‌گران بودیم ولذا «طرح ممنوعیت ضبط و پخش اعترافات اشخاص از صداوسیما و دیگر رسانه‌های گروهی» از سوی هیات رییسه مجلس اعلام وصول شد!

البته از وکیل‌الدوله‌ها و عمله‌های اعتدال_اصلاحات، که حاضر به شفافیت رأی خود نیستند، ارائه طرح حمایت از دزدان و ...، عجیب نیست، اما باید پرسید؛ مگر چند نفر از نمایندگان مجلس، مدیران و یا وزیران دولت اعتدال رابط روح الله زم مدیر آمدنیوز بوده‌اند، که شاهد وحشت در اردوگاه نااهلان و نامحرمان نفوذی در مجلس و دولت هستیم؟!

آری حرف واقعی سمپاتهای آمدنیوز در مجلس این است، که ملت نباید از انواع و اقسام فساد آنان آگاه شود زیر هنر این نابکاران، دزدیدن رأی مردم است، نه حل مشکلات معیشتی ملت و کشور!

وکیل‌الدله‌های نفوذی در مجلس بدانند! که ملت خائنین را شناسایی کرده و رسوایی آنان نزدیک است و لذا با این حیله‌گری، ره بجایی نمی‌برند.

لانه جاسوی آمریکا را تسخیر کرده‌ایم، اما ستون پنجم دشمن در مجلس و دولت نفوذ کرده‌! لذا مولوی گفته است: اول ای جان، دفع شرّ موش کن / وانگهان در جمع گندم جوش کن.

والسلام

 


جمعه 98 آبان 10 , ساعت 11:52 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

گویند؛ روزی دزدی در راهی بسته‌ای یافت که در آن چیز گرانبهایی بود و دعایی نیز پیوست آن بود. آن شخص بسته را به صاحبش بازگرداند. به دزد گفتند: چرا این همه مال را از دست دادی؟

دزد گفت: صاحب مال عقیده داشت که این دعا، مال او را حفظ می کند و من دزد مال او هستم، نه دزد دین! اگر آن را پس نمی دادم و عقیده صاحب آن مال خللی می یافت، آن وقت من، دزد باورهای او نیز بودم و این کار دور از انصاف است.

رئیس جمهور بر اساس اصل 121 قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای که با حضور رئیس قوه قضاییه و اعضای شورای نگهبان تشکیل می‌شود به ترتیب زیر، سوگند یاد می‌کند و سوگندنامه را امضاء می‌نماید.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«من به عنوان رییس جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسئولیت‌هایی که بر عهده گرفته‌ام به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور، ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هر گونه خودکامگی بپرهیزم ... و با استعانت از خداوند و پیروی از پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیهم‌السلام قدرتی را که ملت به عنوان امانتی مقدس به من سپرده است همچون امینی پارسا و فداکار نگاهدار باشم و آن را به منتخب ملت پس از خود بسپارم.»

سئوال: آیا رئیس جمهورمان بر اساس سوگند خود در برابر قرآن و نمایندگان مجلس، امین دین و مال مردم بوده است؟!

آیا محبوبیت زیر 7 درصدی حسن روحانی، گویای دزدیده شدن دین و مال مردم توسط او نیست؟

والسلام

 


چهارشنبه 98 آبان 8 , ساعت 11:5 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

محمدجواد ظریف وزیر خارجه گفت: «ایران آماده است تا در مورد برنامه‌های هسته‌ای خود با جامعه جهانی از جمله ایالات متحده تعامل داشته باشد.»

مدتی قبل حسن روحانی در سفر به نیویورک، تغییر در برجام را به شرط لغو تحریمها به اطلاع ترامپ رساند، 1اما ترامپ از تغییر در برجام خوشحال، ولی لغو هیچ تحریمی را نپذیرفت! ولذا رئیس جمهورمان که آماده فشردن دستان ترامپ بود! با شرمندگی به کشور بازگشت!

کاش ظریف از میزان تغییر احتمالی در برجام خبر می‌داد، تا مردم از دست گل تقدیمی آنان به کدخدا(آمریکا) مطلع می‌شدند!

البته روحانی و ظریف بارها اعلان کرده‌اند که در باره تغییر در متن برجام، هیچ مذاکره‌ای نخواهند کرد!

دروغگو کم حافظه است! لذا این جماعت برای اثبات زنده بودن برجام، به ریسمان پوسیده شیطان متوسل می‌شوند! چون انتخابات مجلس نزدیک و محبوبیت روحانی به زیر 7 درصد رسیده است!

داستان آن فردی که شیطان را با ریسمانهای نازک و کُلفت، در خواب دیده بود، شنیده‌اید؟ ظاهرا ظریف و روحانی بدنبال آویزان شدن به نخ برجامی شیطان بزرگ هستند! که قطعا سقوط‌شان نزدیک است!

والسلام

 


چهارشنبه 98 آبان 8 , ساعت 3:10 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چه رابطهای بین فتنه عراق و لبنان با حضور روح الله زم در عراق وجود داشت؟!

آیا حضور روح الله زم در عراق و سخنان ضدانقلابی برخی از لیبرالهای داخل قدرت، برای زمینه سازی ادامه فتنه عراق و لبنان در ایران بوده است؟!

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، با اقدام به موقع در دستگیری روح الله زم، چشم فتنه غربی، عبری، عربی را نشانه گرفت و آمدنیوز را در ایجاد فتنه در ایران، ناکام گذاشت.

آری همانگونه که عملیات نظامی آمریکا در زیر شنهای طبس به اذن الهی دفن شد، این بار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دستگیری روح الله زم، فتنه 98 را در فرامرزهای ایران اسلامی کشف و خنثی نمود و جبهه استکبار و تفاله‌های داخلی آنها را مات و متحیر کرد، ولذا قدردان امنیت آفرینان کشور عزیزمان باشیم.

والسلام

 


سه شنبه 98 آبان 7 , ساعت 11:42 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بالاخره مجمع تشخیص مصلحت نظام با CFT از زیر مجموعه‌های FATF مخالفت کرد و جواد ظریف هم مدتی قبل در مجلس شورای اسلامی به صراحت گفت: «من و رئیس‌جمهور تضمین نمی‌دهیم که با پیوستن به CFT مشکلات‌مان حل شود.»

با توجه به مخالفت مجمع با CFT، چرا دولت اعتدال، همچنان اصرار به اجراء آن دارد؟!  دو علت   متصور است:

اولا دولت اعتدال در پروژه برجام آمریکایی شکست خورده و در برابر ملت مفتضح شده، لذا دولت با علم به اینکه CFT تصویب نشده و قابلیت اجراء ندارد، بهترین بهانه برای 6 سال معطل کردن اقتصاد کشور و گرانیهای افسار گسیخته، عدم تصویب CFT و دامن زدن به آن است!

ثانیا با توجه به تفکر لیبرال منشی رئیس جمهور و اکثر وزرایش، به نظر می‌رسد که حسن روحانی قول تصویب CFT را به دوستان غربی خود(مکرون) داده ولذا غربزده‌های دولت، اصرار بر اجراء غیر قانونی آن بر اساس منافع صهیونیستها دارند!

سئوال: آیا رئیس دولت مجاز است مثل جریان اپوزیسیون خارج از کشور سخن بگوید و منتقدین خود را داعشی بنامد؟!

به این خبر، از درون جلسه هیئت دولت توجه فرمائید، که روحانی خطاب به اعضاء دولت می‌گوید: «دولت بعدی یا داعشی(لقبی که به مخالفانش میدهد) است که همه تان را حذف می‌کند و یا همراه که برای بودنتان التماس می‌کند! پس بایستید و اعتراض کنید»!

والسلام

 


سه شنبه 98 آبان 7 , ساعت 8:46 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در شرایط جنگ خارجی اقتصادی آمریکا، ملت و کشورمان با دو مصیبت بزرگ داخل هم روبرو هستند که ربطی به دشمنی آمریکا ندارد.

اولین مصیبت، اکثریت نمایندگان مجلس‌مان است، که اولا در تراز انقلاب اسلامی نیستند! ثانیا بر خلاف استراتژی حضرت روح الله، مجلس را از رأس امور ساقط کردند! ثالثا، جایگاه وکلاء ملت را به جایگاه وکیل‌الدوله تنزل ‌داده‌اند! رابعا رأی خود را می‌فروشند! که نتیجه‌اش، تشکیل دهها پرونده‌ی قضائی برای برخی از نمایندگان است،1 که بعد از پایان دوره نمایندگی مجلس، راهی زندان می‌گردند!

دومین مصیبت ملت و کشور در کنار تحریمهای فلج کننده آمریکا، حضور مدیران متخلف، متقلب، جاسوس، ستون پنجم، ناکارآمد، منفعل، فتنه‌گر، برانداز و نوکر احزاب در  دولت حسن روحانی است! مثلا؛ برادر رئیس جمهور زندان است! برادر معاون اول رئیس جمهور با وثیقه دوهزار میلیارد تومانی از زندان آزاد شده! معاونان برخی از وزاتخانه‌ها و سازمانها، معاونان برخی استانداران تا رده بخشداری بازداشت و زندانی شده‌اند! کمتر روزی است که شاهد دستگیری برخی از اعضا شورای شهرهای کشور و شهرداران آنها نباشیم! سخنگوی دولت، از محرکان اصلی موسوی در فتنه سال 88 است!

با مصائب فوق تکلیف ملت چیست؟ تکلیف، در دستان قدرتمند مردم در انتخابات مجلس سال 98 است تا نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی و وکیل واقعی خود انتخاب نمایند، که رئیس جمهور، خاضع نمایندگان باشد و اگر با پرورویی و پروپاگاندای تبلیغاتی، مشکلات را به گردن دیگران انداخت و بگوید: "به مردم می‌گویم که چه کسی کشور را تعطیل کرده است"؟! بلافاصله نمایندگان واقعی مردم، عدم کفایت ریاست جمهوری او را بخاطر تشویش اذهان عمومی و زمینه شورش، تصویب کرده، تا توسط رهبری عزل گردد.

والسلام

 


یکشنبه 98 آبان 5 , ساعت 4:6 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در جلسه هیئت دولت گفت: «به مردم می‌گویم، چه کسی کشور را تعطیل کرده است.»

"به مردم می‌گویم"، رمز عملیات فتنه 98 کلید خورد!

حسن روحانی در سال 92 قسم جلاله خورد و گفت: «اگر مشکلات کشور راه حل نداشت، کاندید نمی‌شدم!» حتی کلیدی را بعنوان1 نماد تبلیغات انتخاباتی خود به مردم نشان داد، که قفلها را باز ‌کند! اما حالا که بیش از 6 سال از عمر ریاست جمهوریش گذشته و وعده‌هایش برزمین مانده، بگم بگم را شروع کرده است!

عجیب است! رئیس جمهور، خزانه کشور و مدیریت اجرایی را باضافه اکثریت نمایندگان مجلس را دربست در اختیار دارد! اما به فکر طرح شکایت در نزد مردم است! یعنی فرمان شورش، همزمان با فتنه آمریکایی_اسرائیلی_سعودی در لبنان و عراق!

رهبر معظم انقلاب بخاطر جنگ اقتصادی آمریکا، اختیارات ویژه‌ای به رئیس جمهور دادند، تا جایی که صدای اعتراض نمایندگان مردم در مجلس درآمده که چرا وظایف و تکالیف نمایندگان مجلس به رؤسای قوا واگذار شده؟ اما روحانی بجای پرداختن به حل مشکلات کشور و مردم، در شیبور جنگ دوقطبی داخلی دمیده تا زمینه برجامهای 2 و 3 را به نفع کشورهای غربی محقق نماید!

والسلام   

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ