سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ کارها نزد خدا بر روی زمین، دعاست . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 شهریور 28 , ساعت 7:54 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بلاخره حاج حسن روحانی پس از گذشت 4 سال، در حالی که با اجراء فوری! برجام، "خسارت سنگینیف در مقابل منفعتی هیچ" به کشور وارد کرده، زبان به اعتراف گشوده و در دیدار با رئیس جمهور بولیوی در نیویورک از بی اعتمادی به آمریکا سخن راند و گفت: «امروز شاهدید که آمریکایی ها قراردادهای خود با کوبا و دیگر کشورها را یکی پس از دیگری زیر پا می گذارند و درباره توافق هسته ای نیز به دنبال بهانه تراشی هستند و دنیا اکنون آنچه را که ایران پیوسته تکرار می کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست، شاهد است.»

رهبر معظم انقلاب در طول مذاکرات هسته ای و حتی در اجراء برجام هم از جناب روحانی خواستند که برجام را زمانی اجراء نمایند، که از رئیس جمهور آمریکا تعهد کتبی گرفته باشند، اما جناب روحانی بدون توجه به دستور رهبری، آمریکا را کدخدای ده دانسته و اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا را مؤدب! و آقای ظریف هم به قول شفاهی جان کری مبنی بر لغو تحریمها اعتماد نمود! و حتی اعتماد به جان کری را مرحوم هاشمی رفسنجانی قابل قبول می دانست!

اگر رئیس جمهورمان عدم اعتماد به آمریکا را قبول نموده، پس اعتماد مجدد به اتحادیه اروپا(5+1-1) با حضور روباه پیر(انگلیس خبیث و جنایتکار) در بین آنان، بی عقلی محض است و لذا دلبستن به ادامه برجام با اتحادیه اروپا و بدون حضور آمریکا، آب درف هاون کوبیدن است، زیرا مذاکرات اصلی ایران در توافق بر سر برجام، با آمریکائیها بوده است و جناب روحانی، با همین استراتژی انحرافی، آمریکا را کدخدا دانسته و می گفت: بنده معتقدم مذاکره با آمریکا راحت تر از مذاکره با اروپاست چرا که اروپایی ها به دنبال آقا اجازه از آمریکا هستند ... آمریکایی ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت تر است

اصرار جناب روحانی به ادامه برجام بدون آمریکا، با اتحادیه اروپایی که "به دنبال آقا اجازه از آمریکا" است!، یعنی افتادن از چاله به چاه! لذا به رئیس جمهورمان متذکر می شویم که راه حل مشکل آب آشامیدنی مردم، ایجاد اشتغال برای جوانان، رونق بانکی، حل مشکل ریزگردها و عبور از رکود اقتصادی در نیویورک و اتحادیه اروپا نیست، بلکه در دستان پر توان ملت ایران است که با اجراء اقتصاد مقاومتی، می توانست مشکلات کشور را حل نمایند، که متأسفانه جریان لیبرال غربزده، بیش از چهار سال از اجراء اقتصاد مقاوتی در کشور جلوگیری نمود و بعد از اینکه آمریکا تحریمهای پی در پی بر ضد کشورمان تصویب نمود، همان جریان نفوذی غرب، این بار قبله آمال خود را به سوی اتحادیه اروپاچرخانده، تا مسئولین کشور را از اجراء اقتصاد مقاومتی منصرف نمایند و این در حالی است که برجام، خسارت سنگینی به کشورمان تحمیل و در مقابل، هیچ منفعتی نداشته است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ