سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان، به دین دوستش است . پس هریک از شمابنگرد که با چه کسی دوستی می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 بهمن 27 , ساعت 10:20 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس‌جمهور قبل از سفر به هند، کمیته چهارنفره‌ای را مامور رسیدگی و به خودکشی های اخیر درغ برخی از بازداشتگاه‌های کشور نموده که در رأس آن خودکشی کاووس سیدامامی است. دولت جناب روحانی زمینه تسهیل حضور جاسوسان آمریکائی-اسرائیلی را در نزدیکی مراکز موشکی کشور فراهم کرده و لذا از عواقب اعترافات دستگیر شدگان، نسبت به برخی از اعضاء دولت، بیمناک شده و رئیس جمهور با تشکیل کمیته چهار نفره قصد فرافکنی و فرار روبه جلو را دارد.

پرونده کودتای آمریکایی طبس و دستور بمباران هلیکوپترهای باقی مانده آمریکایی در فرودگاه متروکه طبس از سوی ابوالحسن بنی صدر رئیس جمهور وقت ایران، تنها برای نابود کردن اسناد طبقه بندی شده ی افراد ایرانی مرتبط با شبکه کوتای آمریکایی در داخل کشور بود و لذا دولت اعتدال از دستگیری جاسوسان آمریکایی-صهیونیستی توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بیمناک است و با تشکیل کمیته چهار نفره از اعضاء دولت، بدنبال کسب اطلاع از میزان اعترافات جاسوسان دستگیر شده در زندان می باشد!

با توجه به تحلیل فوق، دستور تشکیل کمیته چهار نفره از سوی رئیس جمهورن آنهم در یک پرونده مهم امنیتی، بر خلاف قانون و مصالح کشور است، زیرا همانگونه که اقدامات ضدانقلابی رئیس جمهور سابق(احمدی نژاد) بر علیه قوه قضائیه در دفاع از تخلفات متعدد حمید بقایی، قبیح و غیرقانونی است، اقدامات حسن روحانی هم در ورود به برخی پرونده های مهم امنیتی، که ممکن است برخی از اعضاء دولت هم نقشی در آن داشته باشند، دور از منطق و مشی اعتدالی او است.

جناب روحانی نه تنها حق ورود به اینگونه پرونده ها را ندارد، بلکه باید پاسخ دهد که قصد جنجال آفرینی برخی از مشاورین امنیتی دولت در خصوص این پرونده برای چیست؟! چرا رئیس جمهور کمیته ای برای بررسی نفوذ جاسوسان آمریکایی-صهیونیستی در اتاق کار حسام الدین آشنا(مشاور ارشد خود) و تیم مذاکره کننده هسته ای تشکیل نمی دهد؟ و چرا با وزیر اطلاعات، که برخلاف واقعیتها، منکر حضور افراد دو تابعیتی در دولت شده، برخوردی صورت نمی گیرد؟! 

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ