سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تندخویى گونه‏اى دیوانگى است ، چرا که تندخو پشیمان شود و اگر پشیمان نشد دیوانگى او استوار بود . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 6:29 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حاج ناطق نوری که در فتنه 88 نطقش با هماهنگی سران فتنه قطع شده بود، بعد از فوت مرحوم رفسنجانی چندین بار نطقش باز و در 28 اردیبهشت 97 در دفاع از برجام به میدان آمده و می گوید: پذیرش برجام با نظر مساعد رهبر معظم انقلاب بود، پیش از برجام ذیل بند 7 منشور سازمان ملل قرار داشتیم؛ یعنی6 از نظر قوانین بین المللی، تحریم و حمله نظامی به ایران مجاز بود. خروج آمریکا از برجام هم نتوانست حق غنی سازی و آب سنگین را تضییع کند. برخی منتقدان داخلی مغرضانه، خروج آمریکا از برجام را بهانه تسویه حساب با دولت قرارداده اند.»

مصاحبه حاج ناطق، به کپی سخنرانیهای حسن روحانی شباهت دارد! زیرا آن ناطقی که شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی را برای به زمین زدن دولت اصلاحات و مجلس ششم تأسیس کرد! با این ناطقی که از گنداب برجام، دفاع می کند 180 درجه تفاوت داشت! و لذا این روزها در دفاع از برجام، به نطق درآمده، اما در سال 88 وقتی فتنه گران پروژه ی براندازی انقلاب اسلامی را در سر داشتند، نطقش قطع و از نظام اسلامی دفاع ننمود!

ناطق نوری سالیان متمادی مسئولیت بازرسی دفتر مقام معظم رهبری را بعهده داشته و لذا اگر در بازرسی آن نهاد هم، چرخشهای 180 درجه ای را اعمال می کرده، به امانتداریش باید شک کرد!، زیرا رهبر معظم انقلاب مذاکره با 5+1 را با حفظ خطوط قرمز و در زمان اجراء برجام،  شروط 9گانه ای را در نامه ای به رئیس جمهور متذکر گردیدند، اما شروط نه گانه را حاج حسن برای اهداف سیاسی وتو و اجرا نکرد! و هم وزیر خارجه کشورمان گفت، از برخی خطوط قرمز عبور کردیم!

آری؛ ناطق نوری در مصاحبه خود هیچ اشاره ای به شرایط ترسیمی رهبری نداشته و تنها به قرائت مقاله سفارشی نهاد ریاست جمهوری پرداخته! آیا با این چرخشهای 180 درجه ای، ناطق نوری جانشین مرحوم رفسنجانی می گردد؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ