سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را به دوری از هوس سفارش می کنم که هوس به کوری فرا می خواند و آن گمراهی آخرت و دنیاست [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 تیر 1 , ساعت 11:8 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مردم خوب کشورم به خبر مهم و تکان دهنده ای از زبان استیون منوچین، رئیس(وزیر) خزانه داری دولت آمریکا، توجه فرمائید که می گوید: « 5 هزار و 432 نفر از فرزندان مسئولین ایران در آمریکا حضور دارند، که در حال حاضر به جز املاک‌ و دارایی شخصی 148 میلیارد و 267 میلیون دلار در حساب این نفرات پول وجود دارد که بعلت نبود فدرال پولی در ایران و امضا نکردن FATF از منابع نامشخص، این پولها در قالب پولشویی از مردم ایران وارد آمریکا شده و ما این مبالغ را توقیف می‌کنیمت

به آمار فوق، اگر حضور بیش از 4 هزار نفر از فرزندان مسئولین کشور در انگلستان را اضافه نمائیم، آنگاه به عمق فاجعه خسارت بار شکل گیری اشرافیت ضدانقلاب برآمده از آقازاده ها در داخل و خارج از کشور پی می بریم که یکی از خسارتهایش، ضربه به اعتماد مردم و نارضایتی قشر مستضعف جامعه است.

برخی از فرزندان مسئولین ایران در آمریکا و انگلیس، ضربات مهلکی به نظام اسلامی وارد کرده اند، اولا مبلغ 148 میلیارد و 267 میلیون دلار(تقریبا نصف بودجه سال 97 کل کشور!) از کدام منابع به حساب آقازاده ها در کشور آمریکا واریز شده؟! ثانیا بخشی از این آقازاده ها بعد از اخذ مدرک تحصیلی، بدون سواد و مدیریت کافی بصورت مخفیانه در مناصب عالی مدیریتی نظام اسلامی بکار گرفته شده! ثالثا تعدادی از این آقازده ها قطعا به استخدام سرویسهای جاسوسی آمریکا، انگلستان و رژیم صهیونیستی درآمده، که فشار سنگین بخشی از دولت و مجلس برای تصویب فوری FATF در همین راستا ارزیابی می گردد!

سید عطا اله مهاجرانی، وزیر فراری اسبق ارشاد، که همسرش اخیرا نامه ی ذلت مذاکره با ترامپ را امضاء کرده!، در یک محفل نیمه محرمانه به رمز مهمی اشاره کرد و گفت؛ "اینان از تخم حارج شده و نمی توانید جلوی آن رابگیرید! آیا اژدهای هفت سر آقازاده ها، اینگونه اند"؟! راستی چرا این اژده های هفت سر ساکن در آمریکا، تاکنون تحریم نشده و به ایران دیپورت نگردیده اند؟ رمزش چیست؟! رمزش را باید در باند نیویورکیهای دفتر ایران در سازمان ملل و برخی جاسوسان و فراریان از آن دفتر جستجو کرد!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ