سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریف‏ترین بى‏نیازى ، وانهادن آرزوهاست . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 97 مرداد 30 , ساعت 8:29 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از تجمع غیرتمندانه طلاب واساتید حوزه علمیه قم در حمایت از بیانات اخیر رهبرانقلاب و اعتراض به مشکلات اقتصادی کشور با سخنرانی طلبه فاضل و انقلابی حوزه، جناب آقای رحیم پور ازغدی، موجی از اعتراض به نوشته یک مقوا که در اول مراسم، توسط مسئولین گردهمایی، جمع آوری و دور ریخته شده بود، براه افتاد و لذا تلاشهای مذبوحانه‌ای برای کشاندن مراجع تقلید در مقابل تجمع انقلابی طلاب صورت گرفت و یکی از مراجع معظم تقلید، بیانیه شدیدالحنی بر علیه آن تجمع صادر بکرد!

قصد جریان ناکثین، قاسطین و مارقین، از درست کردن پیراهن عثمان، بالا بردن هزینه دفاع از رهبری و نظام اسلامی است، لذا آنان با حملات رسانه ای، سپاه پاسداران استان قم را متهم به برگزاری آن گردهمایی کردند، که بعد از دیدار هوشمندانه فرماندهان، مسئولین نمایندگی سپاه استان و مسئول برگزاری تجمع، با آن مرجع محترم و ارائه توضیحات نسبت به عدم دخالت سپاه و محکوم نمودن متن آن مقوا، معظم له از پاسخ آنان قانع گردید.

جریان اشرافی و لیبرال نفوذی، با شکست برجام، حراج دلار، سکه و گرانیهای افسار گسیخته، گیج و مبهوت است و لذا به بهانه متن انحرافی آن مقوا، بدنبال دفن مطالبات بر حق مردم هستند. متن شعار بر روی مقوا: "ای آنکه مذاکره شعارت / استخر فرح در انتظارت"اگر تفسیر نادرست "استخر فرح در انتظارت" را مصداق تهدید به قتل رییس‌جمهور بدانیم، پس وقتی که حسن روحانی به مخالفان مذاکرات هسته ای و برجام می گفت: "برید به جهنم" آیا منظور رئیس جمهور تهدید به قتل و سوزاندن منتقدان بوده است؟! قطعا او چنین نیت پلیدی نداشته، پس جریان انقلابی باید در دفاع از نظام اسلامی و مطالبات بحق مردم، از سرزنشها اغیار نهراسیده و مواظب رخنه جریان ناکثین، قاسطین و مارقین، در صفوف خود باشند تا بدخواهان نظام اسلامی، پیراهن عثمانی برای مخفی کردن خیانتها و جنایتهای خود، درست نکنند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ