سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، یاری می رساند، حکمت ره می نماید . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 شهریور 13 , ساعت 11:48 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با قانع نشدن 196 نماینده مجلس از پاسخهای هپروتی حسن روحانی در مجلس، مردم بی صبرانه منتظر ارسال پرونده تخلفات رئیس جمهور به قوه قضاییه بودند، ولی رئیس مجلس یا همان کدخدای دوم حسن روحانی، با استناد به آئین نامه داخلی مجلس و تفسیر هپروتی از آن اعلام کرد؛ "چون نمایندگان مجلس نگفته‌اند که رئیسا جمهور مرتکب تخلف و یا استنکاف از اجراء قانون شده، پس پرونده تخلفات به قوه قضائیه نمی‌رود!" هر چند که عملکرد قوه قضائیه در تراز انقلاب اسلامی نبوده و نتیجه ای به نفع ملت نخواهد داشت!

متعاقب شیطنت علی لاریجانی بر ضد ملت، جریان زر و زور و تزویر، میدان را برای افزایش فشار اقتصادی و روانی بر ملت فراهم دید و لذا افزایش مجدد قیمت دلار و سکه و کاهش ارزش پول ملی کشورمان در دستور کار هماهنگ آنها با شیطان بزرگ قرار گرفت.  

نتیجه ناکارآمد کردن مجلس توسط ریاست آن در سئوال از رئیس جمهور، به بازی گرفتن افکار عمومی است و لذا این روزها مردم ایران تحت شدیدترین تحریمهای دولت حسن روحانی و دولت ترامپ قرار گرفته و نمایندگان هم دریافته اند که دیگر مجلس در رأس امور نیست و قصد رفتن به تعطیلات تابستانی دارند! پس نکبت و نفرین بر وکیل الدوله‌هایی باد که عملکردشان پمپاژ ناامیدی در بین ملت است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ