سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر فریب خورده را سرزنش نتوان کرد . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 شهریور 23 , ساعت 12:27 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز 22 شهریور 97 رئیس جمهور در اقدامی اهانت آمیز بر علیه ملت و کشور، مسبب اصلی سقوط پول ملی، بعد از نهاوندیان و نیلی یعنی، ولی‌اله سیف را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور پولی و بانکی منصوب کرد!

اکثریت نمایندگان مجلس با ارسال نامه به حسن روحانی از اوایل سال 97 خواستار عزل ولی اله سیف از ریاست بانک مرکزی بودند، اما رئیس جمهور که بیشتر نمایندگان مجلس را وکیل‌الدوله می داند! با صدور حکمی تعجب برانگیز، او را در خط قرمز خود قرار داده تا قوه قضائیه را برای عبور از آن خطوط، تحت فشار قرار دهد! زیرا سخنگوی قوه قضائیه اعلان کردند؛ که در خصوص حراج سکه و دلار از کف میدان به عراقچی و سپس به سیف رسیدیم! که این خبر لرزه براندام ریاست شورای پول اعتبار، یعنی رئیس جمهور انداخته است.

پس باید تدبیری اندیشید تا سیف در حاشیه امن قرار گیرد! زیرا اعترافات او در خصوص حراج سکه و ارز و همچنین ورود افراد جاسوس در تیم مذاکره کننده هسته ای بدون موافقت رئیس جمهور نبوده است ولذا راهکار پیشنهادی دانه درشتها و گردن کلفتهای اعتدالی-اصلاحاتی، صدور حکم مشاور رئیس جمهور در امور پولی و بانکی برای سیف بوده است!

آیا قوه قضائیه بر اساس راهبرد رهبری عمل می‌نماید؟ معظم له فرمودند: «همه بیشتر به‌دنبال آن فردی هستند که ارز یا سکه را گرفته است در حالی که تقصیر عمده متوجه آن فردی است که ارز یا سکه را با بی‌تدبیری عرضه کرده است که اقدامات اخیر قوه قضائیه نیز در واقع برخورد با کسانی است که با یک تخلف و خطای بزرگ، زمینه‌ساز این مسائل و کاهش ارزش پول ملی شدند.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ