سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیش از آن است که به شمار در آید، پس از هر چیز نیکوترینش را برگیر . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 97 اسفند 1 , ساعت 12:12 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کنگره ملی ایرانیان آمریکا (نایاک) به همراه کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا (DNC) قطعنامه‌ای را تصویب کردند، "تا در صورت قدرت گرفتن حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020، بازگشت به توافق هسته‌ای (برجام) از اولویت‌های دولت جدید آمریکا خواهد بود." وعده سرخرمن دیگر!

بسیار خبر خوبی است نه برای ملت ایران، بلکه برای منافع آمریکا و اسرائیل، زیرا در بازی برد-برد جدید حسن روحانی، جواد ظریف که خود، از اعضاء اصلی نایاک است! قصد دارد، برجام را تا سال 2020 بر اساس منافع آمریکا و اسرائیل حفظ نماید! که در این صورت، تحریمهای ایران پا برجا مانده تا عربستان سعودی به یک کشور دارنده تأسیسات هسته‌ای تبدیل گردد! عجب دولت تزویری داریم!

سناریوی آمریکا، اسرائیل و اروپا، یحتمل با هماهنگی دولت نفوذی ایران!، بر پایبند ماندن ایران به برجام است! لذا به مدت 9 ماه، با وعده‌های دروغ اروپا، لیبرالهای دولت روحانی به مرده برجام تنفس مصنوعی ‌دادند! و حالا بعد از قطع امید از اروپا، با قطعنامه هدایت شده ظریف در نایاک و حزب دموکرات آمریکا، قصد نفس مصنوعی به میت برجام را تا سال 2020 دارند!

بازی ظریف ظریف و جریان صهیونیسم بین الملل، با حفظ برجام، ادامه خواهد داشت! مگر اینکه مرگ سیاسی دولت روحانی فرا رسد، آنگاه شکستن قلاده برجام، مهیا خواهد شد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ