سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] اگر دو پایم را در این لغزشگاه استوار ماند چیزهایى را دگرگون کنم . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 97 اسفند 1 , ساعت 10:55 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه در باره تحریم‌های داخلی کشور می‌گوید: «برخی بانک‌ها به‌جای اجرای بخشنامه‌های بانک مرکزی به دنبال اجرای دستورالعمل‌های خزانه داری امریکا در کشور هستند، موضوعی که من انتظار دارم و درخواست می‌کنم اطلاعات و سپاه آن را دنبال کند.»

بخشی از موفقیت دشمن در تحمیل تحریم اقتصادی، به کودتای جریان نفاق داخلی برمی‌گردد! جریان معاند انقلاب، بعد از ناامیدی از رویارویی مستقیم با انقلاب اسلامی، نــفــاق را در دستور کار خود قرار داد و به مراکز مهم و حساس اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انقلاب اسلامی، بعنوان ایادی ستون پنجم دشمن، نفوذ و رخنه کرد!

همزمان با تهاجم فرهنگی دشمنان خارجی، صدای کوتای فرهنگی توسط جریان نفاق داخلی در مراکز فرهنگی به گوش می‌رسید، اما نسبت به آن بی توجهی کردیم، تا اوج کودتای فرهنگی را در جشنواره فیلم فجر چهل سالگی انقلاب، شاهد بودیم! البته نقش مخرب صدا و سیما در کمک به کودتای فرهنگی و تولد گوساله سامری سلبریتی‌ ضد دین و ضدانقلاب را نباید از نظر دور داشت!

همانگونه که سلطانهای متعدد اقتصادی با حمایت جریان نفوذی نفاق در مراکز اقتصادی نظام اسلامی شکل گرفت، در حوزه فرهنگ هم سلطانها و اختاپوسهای شبه فرهنگی با حمایت نفوذیهای دولتی، تشکیل و عنان سینما و فرهنگ کشور را با کودتای خزنده فرهنگی بدست گرفتند، بطوری که میدان برای ساخت فیلم‌های انقلابی و مذهبی از سوی کارگردانها و بازیگران انقلابی، سخت و دشوار گردید!

اولین اقدام برای مقابله با کودتاچیان فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، شناسایی عوامل اصلی آنان در مرکز قدرت نظام اسلامی است، لذا وظیفه‌ی نیروهای امنیتی و پاسداران انقلاب اسلامی با نقش‌آفرینی عمارها و ابوذرها در پاک‌سازی عوامل دشمن از مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ