سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به یکى از یاران خود فرمود هنگامى که او از بیمارى شکوه نمود . ] خدا آنچه را از آن شکایت دارى موجب کاستن گناهانت گرداند ، چه در بیمارى مزدى نیست ، لیکن گناهان را مى‏کاهد و مى‏پیراید چون پیراستن برگ درختان ، و مزد درگفتارست به زبان ، و کردار با گامها و دستان ، و خداى سبحان به خاطر نیت راست و نهاد پاک بنده هر بنده را که خواهد به بهشت درآورد . [ و مى‏گویم ، امام علیه السّلام راست گفت که در بیمارى مزد نیست ، چه بیمارى از جمله چیزهاست که آن را عوض است نه مزد چرا که استحقاق عوض مقابل بلا و مصیبتى است که از جانب خدا بر بنده آید ، چون دردها و بیماریها و مانند آن ، و مزد و پاداش در مقابل کارى است که بنده کند ، و میان عوض و مزد فرق است و امام چنانکه علم نافذ و رأى رساى او اقتضا کند آن را بیان فرمود . ] [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 93 مهر 30 , ساعت 10:37 عصر

بنام خدا و برای خدا

دکتر روحانی رییس جمهور در سفر خود به استان زنجان، در جمع مردم آن دیار گفتند: «اگر اشکال و گناهی بوده به تفرقه دامن نزنیم و از آن بگذریم، چرا که ما تابع همان حسینی هستیم که توبه حر را هم قبول کرد. من در جامعه کسی را نمی‌شناسم که گناهی بالاتر از گناه حر و عظیم‌الشأنی را در تاریخ بعد از پیامبر(ص) و امام علی(ع) جز ابا عبدالله الحسین(ع) نمی‌شناسم که در برابر سری که حر در برابرش خم کرد، گذشت کرده و او را در آغوش کشید.»

آقای روحانی در ادامه تصریح کرد: «درس و پیام امام حسین(ع) درس برادری، وحدت، گذشت و قبول توبه از یکدیگر است و درس کربلا هم درس تعامل سازنده و مذاکره در چارچوب منطق و موازین می‌باشد.»

روحانی

در آستانه ماه محرم و عاشورای حسینی آقای رئیس جمهور، با بیان جملات فوق که برگرفته از افکار و آراء جریانهای ماکیاول، پراگماتیسم، فراماسونر و لیبرالیسم می باشد موجب شگفتی و حیرت همگان را فراهم نمودند و بار دیگر حضور مؤثر جریان انحرافی و افراطی در کنار رئیس جمهور به اثبات رسید. البته نیروهای مؤمن به انقلاب شرایط آقای روحانی را درک می کنند و گاها به ایشان حق می دهند که وارد خطوط قرمز شود! زیرا فشار جریانهای افراطی و سران فتنه گری که در حصر نیستند، بر روی رئیس جمهور زیاد است، به طوری که ایشان را وادار نمودند، که حُر ابین یزید ریاحی را با سران فتنه گر و ضد انقلاب مقایسه نماید، به طوری که ظلم بزرگی به حُر ابن یزید ریاحی وارد نمودند!!!

البته جمع بین سخنان رئیس جمهور در بین توده مردم زنجان با سخنان ایشان در جمع خانواده ایثارگران و شهداء زنجان غیر ممکن است و اگر دو متن سخنرانی را برای قضاوت در اختیار یک نفر قرار دهیم، خواهد گفت: که سخنرانی در جمع مردم زنجان، بر اساس افکار و عقاید ماکیاول، پراگماتیسم و لیبرالیسم برگرفته از اسلام آمریکایی صورت گرفته و سخنرانی در جمع خانواده ایثارگران و شهداء، توسط یک فرد انقلابی و بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) بیان گردیده است!

روحانی

متأسفانه رئیس جمهور در سخنرانی خود، تلاش نموده، اولا از سران فتنه تلویحا حمایت و از فشار قوه قضائیه به خاندان هاشمی رفسنجانی جهت اجرای عدالت، جلوگیری نماید و ثانیا گفتگوی ذلیلانه و توافق با 1+5 را توجیه و منطقی قلمداد نماید و برای این منظور، دیروز از "صلح حدیبیه" و "صلح امام حسن" برای "سازش" با آمریکا مایه می‌گذاشت و امروز با سؤاستفاده از "کربلای حسینی و افکار آقای ماکیاول، مذاکرات هسته ای را توجیه می نماید!

چه خوب بود که آقای روحانی به صورت شفاف توضیح می داد، که "تعامل سازنده" در کجای واقعه "کربلا" صورت گرفته است. کدام تعامل، آیا بریده شدن سر و بالا رفتن آن به نیزه، از نظر آقای روحانی تعامل سازنده است؟!؟ آیا اصابت تیر سه شعبه به گلوی شش ماهه امام حسین(ع) تعامل سازنده و مذاکره می باشد؟!؟ آیا تاختن اسب به پیکر شهداء کربلا در نظر رئیس جمهور تعامل سازنده است؟!؟ و احتمالا، این اعمال ننگین سپاه یزید، از نظر آقای روحانی، بازی بُرد بُرد محسوب می شود!!!

اصلاً در کربلا حسینی(ع) موضوع مذاکره مطرح نبوده، بلکه کار امام حسین اصلاح امت جدش، بر اساس سیره و روش جد بزرگوارش و پدر گرامیش بوده است، لذا آقای روحانی باید جواب دهد که در کجای کربلا مذاکره و سازش با یزید مطرح بوده است؟!؟ امام حسین(ع) در این رابطه می فرماید: «إِنّى لَمْ أَخْرُجْ أَشِرًا وَلا بَطَرًا وَلا مُفْسِدًا وَلا ظالِمًا وَإِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الاْصْلاحِ فى أُمَّةِ جَدّى، أُریدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْرُوفِ وَأَنْهى عَنِ الْمُنْکَرِ وَأَسیرَ بِسیرَةِجَدّى وَأَبى عَلِىِّ بْنِ أَبیطالِب»

از این روایت معتبر بهره می بریم که کار امام(ع) از هنگام خروج از مدینه و استقرار در مکه و سپس عزیمت به سوی کوفه و کربلا، اصلاح امت جدش و اقامه امر به معرف و نهی از منکر بر اساس روش جد بزرگوارش و پدر گرامیش بوده است، نه مذاکره ای که رئیس جمهور بدون هیچ دلیل منطقی و به عنوان یک طلبه از آن سخن می گوید!!!

آقای روحانی و تنظیم کنندگان افراطی و انحرافی متن سخنرانی رئیس جمهور بدانند؛ که درس کربلا ایستادگی، مقاومت و نهراسیدن از دشمن زیاده خواه و مستکبر است. درس کربلا معرفت و دشمن شناسی است، نه مذاکره و کنار آمدن با فتنه گران و دشمنان!!! درس کربلا رو در رویی دو اسلام است، اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی. درس کربلا، ایثار و گذشت و قبول اسارت زن و بچه امام است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ