سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوگند به آنکه جانم در دست اوست، برتر از بردباری با دانش چیزی باچیز دیگر گرد نیامد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 98 مرداد 14 , ساعت 2:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

روایتی از حسن روحانی! در 27 اردیبهشت، ایام تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96 در اردبیل گفت: «کاسبان تحریم! ناراحتید تحریمها برداشته شده؟ می‌خواهید تحریم برگردانید؟ تحریمها دیگر برنمی‌گردد! شما بلدید با دنیا مذاکره کنید؟ شما زبان دنیا را بلدید چیه؟ بابا جمعه تموم میشه و شنبه میاد، چه جور آب و صابون بیاریم، روتون رو بشوریم؟»

1-آیا تحریمها برداشته شد؟! 2-آیا تحریمها برنگشت؟! 3-آیا بلد بودند با دنیا مذاکره کنند؟! 4-آیا زبان دنیا را بلد بودند؟! 5-برای چه کسی باید آب و صابون آورد؟!

تحریمهای برداشته شده روی کاغذ را ترامپ گسترده‌تر از سابق برگرداند! برجام، نتیجه مذاکرات ظریف بود، که به کام آمریکا و اسرائیل شد!و ظریف هم، تحریم شد!

تحصیل روحانی در انگلستان در مقطع ارشد و دکترای 20 سال طول کشید، اما روحانی توان مکالمه زبان انگلیسی ندارد! و یا اگر ظریف، مفاهیم زبان انگلیسی را خوب می‌دانست! خانموندی شرمن نماینده ارشد آمریکا در مذاکرات هسته‌ای در اندیشکده وودرو ویلسون با تمسخر نسبت به تیم مذاکره ایرانی نمی‌گفت: «lift لغتی است که در زبان انگلیسی به معنی معلق نگاه داشتن است! اما طرف ایرانی lift را به معنی پایان دادن و خاتمه دادن ترجمه می کرد! و به همین دلیل هم ما از این لغت استفاده کردیم.»

در 5 جمله، 5 دروغ! آیا شستن صورت پلشت دروغگو، با آب و صابون، امکان دارد؟! یحتمل، اسم رئیس جمهور ایران، بعنوان بزرگترین دروغگو، در گینس ثبت شود!

نتیجه دروغ!، بحران اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی، گریبان کشور و ملت را گرفته، اما حسن روحانیِ کاسب برجام، نه خجالت می‌کشد و نه از شرم، دق می‌کند!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ