سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به برادرت اعتماد مطلق نداشته باش ؛ زیرا به زمین خوردن بر اثر اعتماد [به همه گفته ها و کرده های دوست] قابل جبران نیست . [امام صادق علیه السلام]
 
جمعه 98 مهر 26 , ساعت 10:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز در جمع اساتید دانشگاه و دانشجویان گفت: «برخی می‌گویند دشمن خبیث است و باید با او دوئل کرد و زد و کشت یا کشته شد. عده‌ای در مقابل می‌گویند باید تعامل کرد. 40 سال است بحث می‌کنیم، پس اگر به نتیجه نرسیده‌ایم راهش این است که در همه‌پرسی از مردم بپرسیم.»

‏شهید بهشتی پرده تزویر همه‌پرسی بنی‌صدر و مجاهدین خلق را کنار زد1 و فرمود: «این که برخی از روزنامه‌ها می‌کوشند بگویند در جمهوری اسلامی امروز یک بحران است و راه حل این بحران را در رفراندوم یا چیزهای دیگر جست و جو می‌کنند، این کارها اصلا به منظور ایجاد بحران صورت می گیرد.»

طبق برخی منابع اطلاعاتی و امنیتی، تاریخ سخنان انقلابی حسن روحانی تمام شده و لذا از این پس، شاهد حرفهای ناهنجار و وحدت شکن او خواهیم بود.

یحتمل، اعترافات روح الله زم، مدیر دستگیر شده کانال آمدنیوز، مجالی به هنجار شکنان ندهدو پروژه مشترک اعتدالیون و اصلاح طلبان را که توسط اندیشکده‌های آمریکایی هدایت می‌شود، نقش برآب نماید.

البته اعتقاد حسن روحانی بر این است، که کلید، در واشنگتن است! عجیب است! هر گاه نظام اسلامی در مقابل فتنه‌های رؤسای جمهور(بنی صدر، هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی) کشورمان ایستاده، آنان پیشنهاد همه‌پرسی داده‌اند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ