سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیکترین مردم به پیامبران، داناترین آنان است به آنچه آورده اند . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 99 مرداد 31 , ساعت 2:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حضرت ایت الله خامنه‌ای در 16 بهمن 98 در مقابل جریانی که قصد ایجاد شبهه در انتخابات مجلس یازدهم را داشتند، فرمودند:

«من تعجّب میکنم از بعضی‌ها که خودشان به وسیله‌ی انتخابات به یک جایی رسیده‌اند، همینها انتخابات را زیر سؤال میبرند؛ چطور آن وقتی که انتخابات به نفع شما است، صحیح و متقن است، امّا آنجایی که به نفع شما نیست، انتخابات میشود خراب؟ وَ اِن یَکُن لَهُمُ الحَقُّ یَأتوا اِلَیهِ مُذعِنین؛ قرآن میگوید اگر در قضاوت، حق طرف آنها شد، قبول میکنند قضاوت را، اگر طرف آنها نشد، قبول نمیکنند؛ بعد می‌فرماید: «اَفی قُلوبِهِم مَرَض»؟ در دل اینها مرض هست؟

حسن روحانی قبل از برگزاری انتخابات مجلس یازدهم، مکررا انتخابات پیش رو را فرمایشی و با زمان قبل از انقلاب مقایسه می‌کرد، لذا رهبری بر اساس تجربه فتنه 88 و فتنه بنزینی آبانماه 98 دولت اعتدال، در برابر تفکر اپوزیسیونی و ضدانقلابی رئیس جمهور ایستاده و او را با آیاتی از سوره نور انذار داده تا فتنه‌ انتخاباتی جریان برانداز، خنثی گردد!

پس مردم باید هوشیار باشند و فریب مصداق «اَفی قُلوبِهِم مَرَض» را نخورند! زیرا جریانی که در 7 سال گذشته در قدرت است، فرصتهای پیش روی مردم و نظام اسلامی را با وعده‌های آمریکا و اروپا تباه کرده، ولذا قطعا وعده گشایش معیشت روحانی دروغی بیش نیست!

باید از دولت پرسید؛ چرا وعده "گشایش معیشت" مردم را که بار مالی فراوان برای آینده مردم و کشور دارد، تحت عنوان یک لایحه در اختیار نمایندگان مجلس قرار نمی‌دهد؟!

آیا مردم و نظام اسلامی، مجددا باید به وعده‌های کذب "باند نیویورکی‌ها در وزارت خارجه" و "حلقه نیاورانی‌ها در مرکز منحل شده مجمع تشخیص مصلحت،" اعتماد نمایند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ