سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برای نمازگزار، محبّت فرشتگان و هدایت و ایمان و نور معرفت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 99 مهر 24 , ساعت 11:40 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 23 مهر 99 در جلسه هیئت دولت گفت: «امام حسن علیه السلام در پاسخ به اعتراض برخی از اصحاب خود درمورد پیمان صلح ایشان، فرمود جامعه اسلامی که فقط شما 10-20 نفر نیستید. من در مسجد رفتم برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع صلح می‌خواهند، صلح را انتخاب می‌کنم

حسن روحانی در سال 94 گفت: «زمانی که امام مجتبی(ع) تصمیم‌ به صلح می‌گیرند یکی از یاران امام علی(ع) پیش ایشان آمد و گفت:‌ ای کاش من مرده بودم و این منظره را نمی‌دیدم و امام در پاسخ وی گفت وقتی دیدم اکثریت مردم این را می‌خواهند نخواستم چیزی که مردم نمی‌خواهند بر آنها تحمیل شود. امام حسن(ع) می‌خواهند به ما یاد بدهند که باید به #مصلحت_امت و خواست مردم و جامعه توجه کرد.»

باید حسن روحانی را بخاطر دروغ و خیانت در برجام و رها کردن امور جاری کشور، محاکمه و به اشد مجازات رساند، اما او در موضعی طلبکارانه، مجددا به تحریف صلح امام حسن علیه السلام پرداخته، گویا همچنان سودای مذاکره برجام موشکی در سر دارد!

فرض کنیم که حسن روحانی در زمان امام علی و امام حسن علیهم السلام، یکی از فرماندهان است، اگر نگوئیم روحانی عمروعاص است! قطعا عیارش از خائنینی مثل اشعث بن‌کندی، شبث بن ربعی و ابوموسی اشعری بر علیه ولایت و نظام اسلامی بیشتر است! چرا که عملکردش در 7 سال گذشته، در راستای منافع شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی بوده است!

رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست خواهد خورد»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ