سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر صلی الله علیه و آله از مغلطه کاری منع فرمود . [معاویه]
 
دوشنبه 99 آذر 24 , ساعت 9:43 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر بخواهیم به دلایل و عوامل داخلی انفجار دستگاهای مهم و حساس ساخت سانتریفیوژها در نطنز و ترور شهید محسن فخریزاده پی ببریم، اولین گام بررسی متن برجام است، لذا سه جمله ذیل، از عمق فاجعه برجام، بر علیه امنیت و منافع جمهوری اسلامی خبر می‌دهد.

1-اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در زمان انعقاد برجام گفت: «پس از توافق، دست رییس    ‎جمهور بعدی آمریکا برای برخورد با موضوع هستهای ایران بازتر خواهد بود»!

2-سخنگوی سابق کاخ سفید دو روز بعد از امضای برجام با زوق زدگی گفت: «با بازرسیهای آژانس، اطلاعات ما از اهداف هستهای در ایران دقیقتر میشود و اسرائیل و آمریکا در هنگام حمله بهتر از قبل میتوانند اهداف را انتخاب کنند.»

3-جان کری وزیر خارجه اوباما می‌گوید: «هر وقت قصد مذاکره با ظریف را داشتم، قبل از آن برای مقلوب کردن او با یک فرد ایرانی(سیدحسین موسویان، جاسوس آمریکا) ملاقات می‌کردم، آنگاه موفق به گرفتن امتیاز از ظریف می‌شدم»!

سئوال؛ کدام نااهل و غربزده، پای بازرسان آژانس را به مراکز مهم و حساس هسته‌ای و نظامی کشورمان باز کردند و مدیران و نخبگان هسته‌ای کشور را به مسلخ مصاحبه با بازرسان آژانس(جاسوس آمریکا و اسرائیل) فرستادند؟!

بررسی‌ها از سال 82 تاکنون، خبر از حسن روحانی و جواد ظریف، بعنوان عوامل داخلی انفجار نطنز و شهادت شهدائی همچون محسن فخری‌زاده، علی‌محمدی، شهریاری، احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد می‌دهد! چرا که توافق برجام و دسترسی‌های بازرسان آژانس، بر اساس دستور روحانی و ظریف بوده است!

جالب اینجا است، که شهداء هسته‌ای، همگی تحصیل کرده ایراننند، اما عوامل حادثه انفجار نظنز و شهادت شهداء هسته‌ایی، تحصیل کرده‌ی انگلیس و آمریکا هستند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ