سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند : خدا چگونه حساب مردم را مى‏رسد با بسیار بودن آنان ؟ فرمود : ] چنانکه روزى شان مى‏دهد با فراوان بودنشان . [ پرسیدند : چگونه حسابشان را مى‏رسد و او را نمى‏بینند ؟ فرمود : ] چنانکه روزى‏شان مى‏دهد و او را نمى‏بینند . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 101 آذر 8 , ساعت 12:0 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شبکه‌های مجازی دشمن و اصلاح طلبان، اغتشاش‌گران را مردم نامیده‌اند، در حالی که تعداد آنان در کل کشور کمتر از 200 هزار نفر بوده‌اند!

اغتشاش‌گرانی که بعنوان مردم ایران معرفی شدند، قطعاً ضد مردم‌ند....

چرا که بازاری را با آتش‌زدن مغازه به اعتصاب تهدید می‌کنند....

کامیون داران را با آتش زدن راننده و کامیونش به اعتصاب تهدید کرده‌اند...

دیوار خانه‌های مردم را با شعار نویسی به لجن کشیده‌اند...

به خانمی که آنان را پناه داده، دخترش و او را مورد تعدی قرار می‌دهند.

به جرأت می‌توان گفت، جماعت اغتشاش‌گر شبیه آن دزدی هستند که برای ثواب و رسیدگی به فقرا از مغازه‌داران دزدی و در بین فقرا تقسیم می‌کرد!، با این توجیه که دزدی یک عقاب دارد و کمک به فقرا ده برابر ثواب دارد!

داعش و تکفیری‌ها علی رغم اینکه افراد جانی و جنایتکاری بودند، اما اگر در خانه‌ای به آنها پناه می‌دادند، به ناموس‌شان تجاوز نمی‌کردند، اما اغتشاش‌گران اسرائیلی آمریکایی وقتی خانمی به آنها پناه داد، به دختر و مادرش رحم نکردند، علی رغم اینکه آن مادر و دختر هوادار آنان بودند.

رحمت واسعه خداوند بر حضرت روح‌الله باد که در یک جمله فرمودند: «منافقین از کفار بدترند» لذا می‌شود، گفت: « اغتشاش‌گران از داعش بدتر و اصلاح‌طلبان (که اغتشاش‌گران را مردم خواندند و گفتند، صدای آنان شنیده شود) از هر دو بدتر.» زیرا نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته: «اصلاح طلبان سرمایه اسراییل در ایران هستند.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ