سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رأی [درست] جز هنگام خشم پنهان نمی ماند . [امام حسن علیه السلام]
 
پنج شنبه 94 شهریور 26 , ساعت 2:38 صبح

به نام خدا و برای خدا

با پایان مذاکرات هسته ای و انتشار برجام و قطعنامه 2231مسئله نگرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای با سخنان تهدید آمیز مقامات آمریکائی مبنی بر تغییر انقلاب اسلامی به واقعیت گرائید و لذا در این موقعیت بس خطیر و سرنوشت ساز کشتی بان انقلاب اسلامی خطر نفوذ کمدشمن در عرصه های مختلف کشور را جدی دانسته و راهبرد جلوگیری از نفوذ دشمن را متذکر شدند و در26 مرداد 94 با قاطعیت تمام فرمودند: «با همه توان بالای خود، اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به امریکایی ها نمی دهیم.» و در تاریخ 25 شهریور 94 فرمانده کل قوا مجدداً موضوع نفوذ دشمنرا به پاسداران غیور خود ابلاغ نموده و فرمودند: «تلاش دشمن برای نفوذ، از جمله تهدیدات بزرگ است... نفوذ اقتصادی و امنیتی البته خطرناک است و پیامدهای سنگینی دارد اما نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن، خطر بسیار بالاتری است که همه باید مراقب آن باشند ... در زمینه سیاسی نیز بیگانگان بدنبال نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد، نفوذ در مراکز تصمیم‌سازی هستند 

حال سئوالی در اینجا مطرح است؛ چه کسانی در داخل زمینه نفوذ دشمن را مهیا کرده اند؟! و قصد آنها چیست؟! واقعاً عجیب است، دشمنی که در مسقط و آلماتی2حق هسته ای کشورمان را به رسمیت شناخت، پس چرا در دولت آقای روحانی راهبرد مذاکره و توافق با ایران را به استراتژی نفوذ و تغییر نظام اسلامی تغییر داد؟! 

به جرأت می توان گفت: از زمانی که آقای روحانی آمریکا را کدخدای ده دانست و طرح بازی برد-برد را مطرح نمود و آمریکا را معادل همه دنیا خواند! آنگاه دشمن وسوسه شد، که در نگاه جناب روحانی آمریکا دیگر دشمن نیست، بلکه رقیبی است که می شود با او کنار آمد و لذا در توافقات سه گانه آنچه آمریکائی ها به اسم امتیاز به ما داده اند تنها بخش کوچکی از اموال و حقوق بین المللی خودمان می باشد و در مقابل آنچه ستانده اند بیش از 90 درصد از توان هسته ای و از بین بردن میلیاردها تومان سرمایه کشور بدست خودمان می باشد و اینجا بود که دشمن دریافت که با اجراء برجام روزنة نفوذ فراهم گردیده و در مرحله بعد امکان براندازی نظام اسلامی محقق می گردد.نن

در مدت مذاکرات هسته ای و به خصوص بعد از صدور برجام و قطعنامه 2231 برخی شخصیت های کلیدی اصلاحات به همراه روزنامه ها و نشریات زنجیره ای، نقش ستون پنجم دشمن را برای نفوذ و تغییر نظام اسلامی کلید زده اند. وقتی هاشمی رفسنجانی می گوید "تابو مذاکره با آمریکا را شکستیم و امکان فعالیت سفارت آمریکا در ایران وجود دارد" آیا نباید آمریکا برای نفوذ و تغییر در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز ایران اسلامی امیدوار گردد؟!

در این مقطع زمانی، نفوذ در حوزه سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای دنیای استکبار از اهمیت ویژه ای برخوردار است بخصوص که اهداف هاشمی رفسنجانی، جریان فتنه و دولت اعتدال در این حوزه با آمریکا مشترک است، زیرا در صورت نفوذ و حضور عناصر لیبرال و دلبسته غرب در مراکز مهم تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، آنگاه مسیر نفوذ شیطان بزرگ در کشورمان رقم خواهد خورد!

 به نظر می رسد که مقطع بعد از برجام برای دو جریان داخل و خارج کشور بسیار اهمیت دارد و لذا پاسداران انقلاب اسلامی، بسیجیان و همه آنهایی که می توانند نقش عمارهای امام خامنه ای را داشته باشند، باید با مدیریت دقیق و انقلابی، با همدلی و هم زبانی و پیروی از رهبر عزیز انقلاب، روزنه های نفوذ دشمن را شناسائی کرده و راهبرد نفوذ دشمن را با چالش جدی مواجه نموده و این کار شدنی است، چون به حول و قوه الهی "ما می توانیم."

داستان زیبا و عبرت آموزی در خصوص فرمانبری از امام در کتاب سقیفه علامه عسکری در صفحه 192 و 193 نقل شده که زیبنده این وجیزه قرار می دهم، گویند: وقتی مکه در سال هشتم هجری به دست مسلمین فتح شد، رسول اکرم صلی الله علیه و آله دستور عفو همگانی صادر کردند. اما فرمودند عبدالله(برادر رضاعی عثمان) را هرجا گیر آوردید بکشید حتی اگر خود را به پرده ی کعبه چسبانده باشد.

این شخص ابتدا مسلمان بود ولی بعد مرتد شد و به مکه فرار کرد و شروع کرد به خدا و پیامبرش دروغ بستن. وقتی عبدالله دستور قتلش را شنید به برادرش عثمان پناه برد و از او خواست که نزد رسول خدا واسطه شود تا او را نکشند. عثمان برادر را برداشت و نزد پیامبر آورد و از رسول اکرم طلب بخشش و گذشت برای برادر مرتد خود کرد.

رسول اکرم صلی الله علیه وآله مدتی طولانی سکوت کردند و سپس سربلند کرده و رضایت دادند.  پس از اینکه پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله رضایت خود را از این فرد مرتد اعلام کردند، آنگاه رو به اصحاب کرده و فرمودند: «می دانید چرا مدتی طولانی سکوت کردم؟ منتظر بودم یکی از شما بلند شود و سر از تن عبدالله جدا کند.» 

رهبر معظم انقلاب نگرانی خود را از نیرنگ و موذیگری آمریکائی ها در طول مذاکرات هسته ای بارها اعلام و فرمودند: «امریکایی ها به حیله و فریب نیاز فراوانی دارند و الان هم همینگونه عمل می کنند و این واقعیت، ما را نگران می کند.»

 

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ