سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنهان کننده دانش، به درستیِ دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 تیر 16 , ساعت 1:6 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از ناکامی سران فتنه در سال 88 و فرار برخی از وزراء دولت اصلاحات و نمایندگان مجلس ششم به آغوش اربابان خود،ه فتنه جدیدی با استفاده از اطلاعات فراریان به غرب، با سردمداری آمریکا و اتحادیه اروپا علیه نظام اسلامی رقم خورد و تحریمهای فلج کننده، عملیاتی گردید و همزمان موج افزایش بی رویه قیمت دلار را به همراه داشت.

پس از گذشت چندین سال از فتنه 88 و تحریمهای فلج کننده، این روزها خبر از تأسیس صرافی های مشخص، از سوی اصلاح طلبان علیه دولت مستقر به گوش می رسد، که یکی از آن صرافیها توسط حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) و علی صدقی رئیس متخلف و معزول بانک رفاه کارگران تأسیس گردید و دومین صرافی، مربوط به دختر و داماد سید صفدر حسینی رئیس متخلف صندوق توسعه ملی کشور بود.

وقتی مسئولین امر در سالهای 90 و 91 می خواستند سرمنشأ اختلال در بازار ارزی و دستهای آلوده و خبیث پشت پرده آن را پیگیری نمایند، رسانه ها داخلی کشور، موضوع را بسوی فردی به نام جمشید بسم الله هدایت کردند، و هیچi کس فکر نمی کرد، که این نوع کیسه های متخلف، دستی در اختلال بازار ارزی داشته باشند، هم آنانی که از سوی یک جریان خاص و با هدف فشار به دولت مستقر، اقدام به تأسیس صرافی نموده بودند و سودهای کلانی هم به جیب زدند!

پس از روی کار آمدن دولت سهامی عام اعتدال، علی صدقی با لابی حسین فریدون، مدیر عامل بانک رفاه کارگران می شود! و دختر گمنام صفدر حسینی سر از لیست امید در انتخابات مجلس تهران در می آورد و با بخشی از همان پولهای که با اختلال در بازار ارز بدست آورده، کرسی مجلس دهم را تصرف عدوانی می نماید! آیا با این پولهای آلوده، می شود از حقوق ملت در مجلس دفاع کرد؟! آیا قوه قضائیه نمی خواهد به جرائم جمشید بسم الله های که این روزها از پرده برون افتاده اند، رسیدگی نماید؟! آیا مردم انقلابی تهران قصد ندارند، متعرض نماینده ای شوند، که رأی آنها را با پولهای آلوده تصاحب کرده است؟!

گنه کرد در بلـــــــــخ آهنگری / به شوشتر زدند گردن مسگری

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ