سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چنگ در پیمانهاى کسانى در آرید که چشم وفا از ایشان دارید . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 95 مهر 19 , ساعت 12:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

برخی از اضلاع فتنه 88 در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری 96 فعال شده و ملاقاتهای پی در پی برگزار می کنند. اخیراً اسحاقف جهانگیری به ملاقات محمد خاتمی از سران فتنه رفته و در خصوص انتخابات سال آینده با وی مذاکراتی داشته است. اسحاق جهانگیری در این ملاقات به خاتمی می گوید؛ آقای روحانی تکلیفش با خودش هم مشخص نیست و برای حضور و عدم حضور در انتخابات مردد است و جواب درستی هم به کسی نمی دهد! و بخاطر اینکه نتوانسته به شعارها و وعده هایش عمل کند، بسیار نگران رأی نیاوردن خود است!

اسحاق جهانگیری، به محمد خاتمی می گوید؛ عده ای از اصلاح طلبان به سراغ من برای ریاست جمهوری سال 96 آمده اند که من گفته ام اگر حسن روحانی نیاید و همه بر روی من اجماع داشته باشند، آماده حضور هستم!ل

متأسفانه در نظام جمهوری اسلامی، کسانی عهده دار مسئولیت هستند که از صلاحیت لازم برخوردار نبوده و اعتقادی هم به فتنه سال 88 ندارند و لذا برای بدست آوردن قدرت به سران فتنه متوسل شده اند! البته وقتی حسن روحانی برای ماندن در قدرت به مجمع روحانیون رفته و به التماس مغز خاکستری فتنه(موسوی خوئینی ها) می پردازد، اقدام اسحاق خان، دور از انتظار نیست، زیرا اینان مصداق کسانی هستند که قرآن در وصفشان می فرماید: یُخَادِعُونَ اللّهَ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَمَا یَخْدَعُونَ إِلاَّ أَنفُسَهُم وَمَا یَشْعُرُونَ. ترجمه: مى‏خواهند خدا و مؤمنان را فریب دهند؛ در حالى که جز خودشان را فریب نمى‏دهند؛ (اما) نمى‏فهمند.

در درون شرکت سهامی دولت اعتدال، غوغائی برای کسب قدرت و ماندن در قدرت بر پا استبرخی از وزراء، در نشستهایف محرمانه خود، حضور حسن روحانی در انتخابات سال 96 را به مصلحت ندانسته و برخی دیگر برای ماندن در قدرت با حضور حسن روحانی موافق هستند، برخی می گویند؛ ما اجازه نمی دهیم که اسحاق جهانگیری و عارف جانشین روحانی شوند و هاشمی رفسنجانی هم نمی خواهد، گوی قدرت از درون جبهه لیبرالها و همراه با شیطان بزرگ خارج شود! و در نهایت؛ همگی اینها منتظر عنایت کدخدا(آمریکا) برای رهایی از این وضعیت هستند، تا بتوانند همچنان در قدرت بمانند!

قطعاً شیطان بزرگ برای کمک به این جماعت تشنه قدرت، برجامهای دیگری در دست دارد، که باید به نفع جبهه استکبار عملیاتی شود، آیا لیبرالهای غرب زده و غربگرا در خدمت به کدخدا موفق می شوند؟!!!

والسلام

کانل وزنه سیاسی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ