سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوخی، کینه به بار می آورد . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خود به فرزندش حسن علیه السلام ـ]
 
شنبه 95 آذر 13 , ساعت 10:36 عصر

به نام خدا و برای خدا

کارنامه سیاه لیبرالهای غربزده طی 150 سال گذشته، مملو از خیانت به کشور است و لذا برخی از مسئولین دولت اعتدال وف نمایندگان مجلس دارای گرایش لیبرالیستی بوده و برای آنان منافع کدخدا(آمریکا) اولویت اصلی را دارد و غربزدگی و آمریکا باوری در طرح عده ای از نمایندگان مجلس، مبنی بر ممنوعیت خرید کالاهای آمریکائی در مقابل نقض برجام از سوی آمریکا قابل مشاهده است!

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی نهم ، دولت در برابر نقض برجام موظف به اقدامات ذیل است: اولاً اجرای برجام را متوقف نماید ثانیا: برنامه هسته‌ای ایران را سامان داده و ظرف دوسال ظرفیت غنی سازی را به 190 هزار سو افزایش دهد.

حال باید از نمایندگان لیبرال مجلس سئوال کرد، چرا مصوبات مجلس در خصوص برجام را به کناری گذاشته و به سراغ طرحهای انحرافی آمریکا پسند رفته اید؟! طرح نمایندگان وکیل الدوله و لیبرال مجلس به ما هشدار می دهد، که نباید منتظر اقدامات نمایندگان مجلس در برابر نقض برجام از سوی آمریکا باشیم، زیرا وقتی نماینده مجلسی از تریبون مجلس برای دفاع از پدر متخلفشف استفاده نماید، آیا این مجلس در مقابل آمریکا می ایستد؟! وقتی عده ای از نمایندگان لیبرال مجلس شورای اسلامی حامی فتنه گران درون دولت هستند، آیا قابل اعتمادند؟! قطعاً این طیف از نمایندگان مجلس که فتنه سال 88 را قبول ندارند و حامی متخلفین حقوقهای نجومی و فتنه گران هستند، بهترین سرمایه برای آمریکا خواهند بود.

خداوند بر درجات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام بیفزارید که وقتی هاشمی رفسنجانی حاضر نشد، منتظری را در صحن مجلس خبرگان رهبری از قائم مقامی امام عزل نماید، خود وارد میدان شده و با یک اقدام انقلابی، منتظری را از قائم مقامی عزل نمود تا کشور بدست لیبرالها، نااهلان و نامحرمان نیفتد و در نامه مورخ 6 فروردین 68 خود مرقوم داشتند: «از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامى عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرالها و از کانال آنها به منافقین مى‏سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبرى آینده نظام را از دست داده‏اید.»

با توجه به تأکیدات مکرر امام خامنه ای مبنی بر اینکه نباید به دشمن و بخصوص شیطان بزرگ اعتماد کرد، متأسفانه جریان لیبرالیسم درونف دولت و در رأس آن رئیس جمهور، به هشدارهای پی در پی رهبری توجهی نکرده و حتی بعد از نقض برجام توسط آمریکا، جناب روحانی جرأت اعلام نقض برجام را بصورت رسمی ندارد!

به نظر می رسد که در خصوص پرونده هسته ای بیش از حد به رئیس جمهور فرصت داده شده و لذا موضوع خسارات سنگین مادی و معنوی که رئیس جمهور بخاطر عجله در اجراء برجام به کشور وارد نموده، باید در دستور کار مراجع ذیصلاح قرار گیرد و اجازه نداد که لیبرالهای غربگرا، امنیت و استقلاب کشور را بیش از این به مخاطره اندازند.

حضرت روح الله به زیبائی پاسخ لیبرالها و غربگرایان دولت اعتدال را داده و فرمودند: «با توسل به آمریکا ضعف و ناتوانی خود را برملا نسازید و از گرگها و درنده ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید. ابرقدرتها آن لحظه که منافعشان اقتضا کند، شما و قدیمی ترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می کنند و پیش آنان دوستی و دشمنی و نوکری و صداقت ارزش و مفهومی ندارد.» (صحیفه نور ج 2 ص 932)

والسلام  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ