سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، دانشمند نمی شود، تا اینکه . . . در برابر دانشش چیزی از کالای پست دنیا نگیرد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 اردیبهشت 31 , ساعت 5:2 عصر

به نام خدا و برای خدا

انتخابات ریاست جمهوری سال 96 با انتخاباتهای گذشته تفاوتهای زیادی داشت که موجب تعجب گردید! برای اولین بار دولت مستقر شعور ملت را به بازی گرفت و از محدودیت در آزادی، اعدام مجاهدین خلق، کشیدن دیوار در پیاده رو، سایه جنگ و مخالفت با اجرای کنسرت توسط رقیب، سخن گفت و متأسفانه سخنان کذب جناب روحانی آنقدر در جامعه تکرار شد که پیرزنها و پیرمردهای که در کنج منازل خود زندگی می کردند، این خُزعبلات را باور کرده و بر زبان می آوردند!

حربه ی مکارانه ی حسن روحانی و معاون اولش در مناظره ها، باعث شد که جوانانمان در دانشگاهها هم از ترس کشیدن دیوار و سایه جنگ به رقیب سید ابراهیم رئیسی رأی بدهند. مکاران مکتب لیبرال-سکولار، با پشتوانه اتاقهای فکر سازمانهای جاسوسی غرب، برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی اقتدار نظام اسلامی را مورد حمله قرار داده و با بی حیایی تمام، خطوط قرمز نظام اسلامی را درنوردیده، که رهبر معظم انقلاب به یکی از مسئولین کشور فرمودند: "در مناظره های حرفهایی زده شد، که جان مرا به لبم رساندند."

دولت اعتدال که بصورت نامشروع همه توان اجرائی کشور را برای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری 96 بکار بسته بود، با استفاده از روشهای نانجیبانه، مردم را در زمان تبلیغات انتخاباتی به مرز گیجی می رساند، تا ملت و بخصوص بخشی از جوانانا کشورمان را از مطالبه حقوق خود غافل و در زمین مکارانه جناب روحانی بازی کنند و گاهاً جوانان را در پای تریبون بدترین افراد دزد و فاسد می نشاند، تا آنها را به اوج احساسات برسانند و لذا اینگونه حسن روحانی موفق به کسب آراء 23 میلیون نفری گردید!، ضمنا رأی قریب 7 میلیون نفری اهل سنت، که بخش قابل توجهی از آن با فتوای مولوی عبدالحمید(امام جمعه مسجد مکی زاهدان) که از پشتوانه وهابیت سعودی برخوردار است، بی تأثیر در کسب کرسی ریاست جمهوری حسن روحانی در دولت دوازدهم نبود!!!

از مکر و حیله حسن روحانی در انتخابات 96 امام هشتم علیه السلام  هم در امان نماند لذا پایان بخش این وجیزه حدیثی از امام هشتم که خطاب به حسن خراز می فرماید: «بعضى از کسانى که ادّعاى محبّت و دوستى ما را دارند، ضررشان براى شیعیان ما از دجّال بیشتر است.»

حسن خراز می گوید به امام عرض کردم اى پسر رسول خدا( صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم ) به چه علّت؟

امام فرمود: «به خاطر دوستی‏شان با دشمنان ما و دشمنیشان با دوستان ما. و هر گاه چنین شود، حقّ و باطل به هم در آمیزد و امر مشتبه گردد و مؤمن از منافق باز شناخته نشود.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ