سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا که این دنیاى شما در دیده من خوارتر از استخوان خوکى است که در دست گرى باشد . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 96 تیر 1 , ساعت 12:55 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از سکوت غیرموجه و سئوال برانگیز رئیس جمهور در خصوص حمله تلافی جویانه ای سپاه پاسداران به مقر داعش در دیرالزور، که موجب غرور ملی و نشاط مردم شد، دکتر حسن عباسی در برنامه زنده تلویزیونی جهان آرا به عدم موضع گیری رئیس جمهورغ انتقاد کرد و لذا دولت لیبرال حسن روحانی، بعد از گذشت 15 ساعت از انتقاد دکتر عباسی و سه روز از حمله موشکی سپاه، سکوت بیشتر را به صلاح ندید. و لذا اولین واکنش رئیس جمهور در مراسم افطاری با جمعی از طلاب صورت گرفت و گفت: «کاری که سپاه برای آماده‌کردن و پرتاب موشک به نقاط حضور سران داعش در دیرالزور انجام داد، تصمیم یک فرد یا یک رکن نظامی نبود. شما می‌دانید این تصمیمات در شورای عالی امنیت ملی اتخاذ می‌شود.»

وزیر اطلاعات هم در خصوص عملیات موشکی سپاه وارد میدان شده و طی ادعایی گفت: «شخص رئیس جمهور دستور حمله به مقر داعش را صادر کرد و این تصمیم در شوارای اعالی امنیت ملی اتخاذ شد نقاط تجمع سرکردگان داعش توسط وزارت اطلاعات در اختیار یگان موشکی سپاه قرار گرفت.»

با توجه به سخنان رئیس جمهور و وزیر اطلاعات، صدور اطلاعیه شماره دو سپاه پاسداران در تناقض با ادعاها جناب روحانی و علوی است و لذا قضاوت را به دوستان عزیزی که معمول "وبلاگ وزنه سیاسی" را مورد عنایت قرار می دهند، واگذار می نمایم.

بند 1 و 2 اصلاعیه شماره دو سپاه: 1-عملیات موشکی «لیلة‌القدر» در سلسله مراتب نظامی و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح و تحت امر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) انجام پذیرفت. 2-کلیه مراحل شناسایی و جمع آوری اطلاعات پیرامون وضعیت مقرها و موقعیتع تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور، صرفا توسط عوامل میدانی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرایندی دقیق و مطمئن صورت پذیرفت و در اختیار نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.

بهتر آن است که در سالروز شهادت سردار بلند آوازه و بلند همت جنگ تحمیلی، یاد نمایم از کسی که مدتی را در کنارش بودم و مرا عاشق خود کرد و به لقاء محبوب پیوست و آن سردار سرافراز؛ شهید والا مقام، مصطفی چمران بود، که در مقام وزارت دفاع در برابر تندروی حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی ایستاد.

آن روز حسن روحانی در صحن علنی مجلس با ادبیات افراطی فریاد میزد و می گفت:«توطئه گرها رو در نماز جمعه به دار بیاویزید و نیروهای مخصوص را منحل نمائید.»

شهید چمران در برابر تندروی حسن روحانی گفت: «موضع شما، موضع خطرناکی است.»

آری حقیر در سال 1360 شاهد دلاور مردی نیروهای تیپ مخصوص در منطقه دهلاویه بودم، که حسن روحانی، ناجوانمردانه خواستار انحلال آنان بود!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ