سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزا نباشد آنکه دانشمند نیست، خوشبخت شمرده شود و آنکه مهربان نیست، ستوده به شمارآید . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 96 مرداد 10 , ساعت 10:48 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ملت ایران، در 4 سال گذشته، با اخبار کذبی از سوی مسئولین اجرائی و مقنن کشورمان در رابطه با مذاکرات هسته ای،ت اجراء شتابزده ی برجام توسط حسن روحانی و تحریمهای پی در پی آمریکا، روبرو بوده و هستند و لذا از آغاز مذاکرات هسته ای، تا انتشار فکت شیت آمریکا در لوزان، توافق برجام و تحریمهای متعدد آمریکا در پسا برجام، حاکی از آن است که خبرهای منتشره از سوی مقامات سابق آمریکائی، درست و صحیح بوده و خبرهای تیم مذاکره کننده هسته ای و شخص حسن روحانی کذب و نادرست!

رئیس جمهورمان، در فریب ملت ایران، رتبه نخست دروغگویی را از آغاز مذاکرات هسته ای تا کنون کسب کرده! و لذا برای پنهان نمودن تخلفات کدخدا(آمریکا) در نقض برجام و عدم اطلاع ملت ایران از چگونگی انهدام تأسیسات هسته ای، هوا-فضاء و ...، از اعلام رسمی نقض برجام، خودداری نموده و حتی، به تیم نظارت بر برجام هم، اجازه گفتن حقایق داده نمی شود!

برای اطلاع همراهان عزیز "وبلاگ وزنه سیاسی" باید عرض نمایم، که نمایندگان مجلس نهم در جهت صیانت از حقوق ملت ایران در زمان تصویب برجام، قانونی را بنام"قانون اقدام متناسب و متقابل" تصویب نموده، که در صورت نقض برجام از سوی هر کدام از اعضاء 5+1 دولت موظف به اجراء آن قانون است، اما با توجه بها نقض چندین باره برجام، توسط آمریکا و اعلام نقض برجام از سوی ناظران ایران، متأسفانه حسن روحانی اجازه اجراء مصوبه مجلس نهم را نداده و باتفاق علی لاریجانی، که او هم در جنایت اجراء فوری برجام، بی تقصیر نیست!، عملا ملت را سرکار گذاشته اند! و همانگونه که مقامات آمریکا به ریش آن دو می خندند، این دو خیانت پیشه در برجام هم، به ریش ملت ایران می خندند!

باید گفت؛ اگر نمایندگان مجلس واقعا بدنبال حقوق ملت ایران در مقابل نقض برجام از سوی آمریکا هستند و قصد خرید زمان با تصویب قانون جدید را به نفع آمریکا ندارند!، "قانون اقدام متناسب و متقابل" مجلس نهم، بهترین گزینه در برابر آمریکا است و لذا اگر حسن روحانی، به اجراء قانون تمکین نمی کند!، نمایندگان واقعی ملت، باید دلیل عدم اجراء "قانون اقدام متناسب و متقابل" ایران را با طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس بپرسند، تا ملت ایران، از نیات ذلیلانه و خبیثانه برخی از مسولین قوه مجریه و مقننه، مطلع گردند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ