سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خود را بشناسد به غیر خود آگاهتر است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 98 آبان 5 , ساعت 12:52 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای مصلحی وزیر سابق اطلاعات در 26 آذر 1397 از یک طرح آمریکایی بر علیه کشورمان رونمایی کرد و گفت: «تا اردیبهشت و خرداد سال آینده این چهره حزب اللهی را از این افراد خواهیم دید و از خرداد به بعد این چهره انقلابی عوض خواهد شد و رهبر انقلاب نیز فرمودند در سال 98، فتنه هایی در پیش خواهیم داشت.»

این روزها اضلاع فساد اقتصادی کشور توسط قوه قضائیه در حال انهدام است، حسین فریدون(بردار رئیس جمهور) و اکبر طبری در زندان حضور دارند و دانیال زاده، دزد 3 هزار میلیارد تومانی که 250 میلیون تومان رشوه برای کفن دفن مادر رئیس جمهور پرداخته! با یک توطئه‌ای اعتدالی، از زندان مرخصی گرفت و بی سروصدا از کشور گریخت!

حسن روحانی برخورد با مفاسد اقتصادی را بعد از زندانی شدن برادرش، نمایشی خوانده و شنیده شده از اعضاء کابینه خود حواسته، که مقابل قوه قضائیه مقاومت کنند و گر نه مثل پورحسینی زندانی می‌شوند.

براساس خبر سال گذشته وزیر سابق اطلاعات، جریان نفوذی در قدرت، همزمان با ناآرامی های لبنان و عراق، این روزها حرفهای ضدانقلابی بر زبان می‌آورد، یک روز علیه شورای نگهبان، روز دیگر می‌گوید؛ به مردم می‌گویم، چه کسی کشور را تعطیل کرده است. عجب! بودجه کشور، دستش است، آنگاه به ملت آدرس غلطی می‌دهد!

به نظر حقیر بهترین راه برای مقابله با توطئه جریان نفوذی در قدرت، پخش مستقیم اعترافات روحالله زم و محاکمه علنی افرادی که در فراری دادن دانیال‌زاده نقش داشتند!

والسلام

 

 

 


شنبه 98 آبان 4 , ساعت 7:42 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در خبرها آمده بود که آقای ایشو سوگاوارا وزیر صنایع و تجارت ژاپن به دلیل تقسیم خربزه، پرتقال، خاویار و شاه‌انگبین در حوره انتخابیش مجبور به استعفا شد و نخست وزیر استعفای او را فوری پذیرفت. همچنین، سوگاوارا پیشنهاد مبلغ 20 هزار ین ژاپن را بعنوان "عرض تسلیت" به یک خانواده داغدیده، داده بود.

بابا در ایران ما، رئیس جمهورمان برای انتخابات سالهای 92 و 96 خود چندین میلیارد تومان از دزدان گردن کلفتی مثل بابک زنجانی و دانیال‌زاده پول گرفته، اما نه تنها استعفاء نمی‌دهد بلکه نظام اسلامی را هم تهدید می‌کند!

تازه، حسین فریدن (برادر رئیس جمهور) برای فوت مادرشان از دانیال زاده 250 میلیون تومان رشوه می‌گیرد، اما حسن روحانی به روی خود نمی‌آورد! چرا؟

شاید، در مکتب لیبرالیسم و دستورالعمل اسلام رحمانی و اسلام اعتدالِ حسن روحانی، اخذ رشوه برای کفن و دفن مادر و انتخابات، بلااشکال باشد!

والسلام

 


جمعه 98 آبان 3 , ساعت 8:11 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه با تهدید سه کشور اروپایی گفت: «مسیر دیپلماسی همچنان باز است، اما این مسیر هر روز باریکتر و صعب العبورتر می‌شود. کشورهای باقیمانده در برجام اگر در اراده خود برای حفظ برجام جدی هستند، باید بدانند که زمان کمی در اختیار دارند.»1

اروپا و آمریکا مطمئن هستند که حسن روحانی بیش از 80 درصد توان هسته‌ای کشورمان را نابود کرده است!

اروپا و آمریکا یقین دارند، تا حسن روحانی رئیس جمهور است، به اجراء برجام وفادار است!

اروپا و آمریکا می‌دانند، گامهای مورچه‌ای کاهش تعهدات برجامی 1 درصدی ایران مسخره است!

اروپا و آمریکا مطمئنند، مسیری را که روحانی برای کاهش تعهدات برجامی ریل گذاری کرده، 20 سال زمان برای بازگشت ایران به قبل سال 92 نیاز دارد!

اروپا و آمریکا یقین دارند که روحانی مرد تهدید نیست! او مرد دادن امتیاز پی در پی است و لذا عجله‌ای برای اجرا تعهدات خود ندارند!

از نظر آمریکا و اروپا، تهدیدات عراقچی حرف مفت است، زیرا هدف ماکیاولهای لیبرال ایرانی، از طرح این اراجیف، ماموریت چند صد دلاری سفر به اروپا است!

والسلام

 


پنج شنبه 98 آبان 2 , ساعت 12:31 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امام حکیم و بصیرمان با شناخت جامعی که از جریان لیبرالیسم داخلی داشت،1 در زمان تنفیض حکم ریاست جمهوری سال 92 و 96 حسن روحانی و حتی بعد از آن تأکید فرمودند: "هیچکس خواهان قطع تعامل با دنیا نیست."

اما حسن روحانی علی رغم تأکیدات رهبری بر تعامل با دنیا، همچنان نظام اسلامی را متهم به تقابل با نظام سلطه و خود را اهل تعامل معرفی می‌نماید!

می‌دانید چرا؟!

در تفکر فلج لیبرالی حسن روحانی، تعامل یعنی، انفعال در برابر غرب و تقدیم امتیازات کلان، به کدخدا است! ولذا با پررویی خود را به تغافل می‌زند و فریاد بازی برد-برد در برجام سر می‌دهد. روحانی نقش تعامل سازنده را بازی می‌کند! ولی مأمور اجراء تعامل بازنده به نفع جبهه غرب است!

آری، با بصیرت انقلابی باید چشم فتنه دوگانه تعامل و تقابل را کور کرد.

والسلام

 


چهارشنبه 98 آبان 1 , ساعت 5:12 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

حسن روحانی 1 آبان 98 گفت: «دولت تدبیر و امید همان دولتی است که نه تنها سانتریفیوژ آی‌آر8، بلکه سانتریفیوژ آی‌آر9 را هم ساخت و نه تنها رآکتور اراک را از بین نبرد بلکه آن را مدرن کرد.»

بر اساس بند 38 و 39 پیوست شماره یک برجام، ایران اجازه ساخت تک سانتریفیوژ آی‌آر8 را دارد، اما تا 15 سال، اجازه ایجاد 1زنجیره 164 عددی و تولید اورانیوم را از آن سانتریفیوژها را ندارد.

38. ایران، همزمان با شروع برجام، به انجام آزمایشات بر روی تک ماشینهای سانتریفیوژ IR-8 و زنجیرهای میانی آن ادامه خواهد داد و از 5/1 سال مانده به سال دهم، آزمایشات بر روی زنجیره 30 ماشین را شروع خواهد کرد...

39. ایران به مدت 10 سال براساس رویه موجود، جریان گاز محصول و پسماند حاصل از زنجیره های IR6 و IR8 را با استفاده از لوله های جوش کاری شده،که به تایید آژانس برسد، مخلوط می­کند به گونه­ ای که امکان برداشت محصول اورانیوم غنی شده و رقیق شده را میسر نسازد.

مطابق بند 8 برجام و مواد 1 تا 13 پیوست شماره یک برجام، ایران فقط اجازه بازطراحی رأکتور اراک را با نظارت آژانس، آنهم با محدودیتهای بسیار شدید دارد.

با توجه به اینکه تصاویر رأکنور اراک، هر لحظه در دسترس بیگانگان قرار دارد، لذا اگر جناب روحانی راست می‌گوید؛ اجازه انتشار تصاویر نیروگاه مدرن! شده را که وجود خارجی ندارد!، به رسانه‌های کشور بدهد.

دیروز جهانگیری دروغ بزرگ گفت، نوبتی هم باشد، امروز نوبت جناب روحانی بوده است!

والسلام

 


چهارشنبه 98 آبان 1 , ساعت 10:44 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی گفت: «اروپایی‌ها بعد از تأخیر طولانی مدت چهار ماهه آماده شدند و یک مبادله 4 میلیون دلاری از طریق اینستکس انجام شد که از طریق آن ما اقدام به خرید دارو برای یکی از استان‌ها کردیم. 1بعد از آن هیچ مبادله‌ای انجام نشده است. مسئله اینستکس و ساز و کار آن نیست. مسئله این است که اروپایی‌ها ظاهراً برای برنامه‌هایشان به اجازه آمریکا نیاز دارند.»

خانم وندی شرمن مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در مذاکرات هسته‌ای می‌گوید: «توجه داشتیم روحانی به‌قدر کافی قدرت داشته باشد تا توافق هسته‌ای را اجرایی کند.»

از دو گفتمان ذیل توسط میرزا آقاخان نوری و حسن روحانی با فاصله 150 سال چه برداشتی دارید

میرزا آقاخان نوری خطاب به امیرکبیر می گوید: «اجازه دهید دول خارجی کار را بگیرند تا خیری هم به مردم برسد»!

حسن روحاتی گفت: "با کدخدا ببندیم، تا مشکل آب کار همه چی حل شود، هم چرخ زندگی مردم بچرخد هم سانتریفوژ."

والسلام

 


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ