سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انصاف، اختلاف را می زُداید و الفتْ پدید می آورد. [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 98 خرداد 16 , ساعت 3:44 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تسنیم به نقل از یک منبع آگاه، خبر از تقدیم استعفا وزیر آموزش و پرورش به رئیس‌ جمهور داد، علت این استعفا دلایل شخصی بوده است و مشخص نیست که رئیس‌جمهور با استعفای وی موافقت می‌کنند یا خیر.

بعد از موضعگیری رهبری مورخ 11 اردیبهشت 98 در خصوص اجرا مخفیانه سند 2030 در مدارس کشور، چند ساعت بعد وزیر آموزش و پروش در برنامه زنده تلویزیونی اعلان کرد، که در مقابل اجراء سند 2030 می‌ایستم.

اما وزیر آموزش و پرورش نگفت؛ کدام جنایتکار منافق، بدون مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزیر، سند 2030 را در مدارس مخفیانه اجراء کرده، که وزیر قصد ایستادن در مقابلش را داشت؟!

اما می شود حدس زد که بحث استعفاء غیرمنتظره وزیر آموزش و پرورش با ایستادن در مقابل اجراء سند 2030 رابطه دارد و لذا برگه‌ی استعفا در جلویش قرار گرفت، تا کسی جرأت ایستادن در مقابل اسلام رحمانی، اسلام اعتدال و در یک کلمه اسلام آمریکایی را نداشته باشد و علیه سند 2030 موضع مخالف نگیرد!

مردم مدین ایران، تنها قدرتی هستند، که می‌توانند جلوی اجراء مخفیانه سند 2030 توسط دولت اعتدال را بگیرند و امضاء کننده و اجراء کننده سند 2030 را مفتضحانه به پای میز محاکمه بکشانند.

والسلام

 


پنج شنبه 98 خرداد 16 , ساعت 11:57 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

باید از مارهایی ترسید که با پول بیت المال به افعی خطرناکی تبدیل شده و دین اسلام، آرمانها و ارزشهای انقلابی را هدف گرفته و به خاکریزهای فرهنگی و دینی نفوذ کرده و هدفش، ترویج اسلام رحمانی، یا همان اسلام آمریکایی است!

 یکی از این عناصر ضددین و ضدانقلاب، الهه کولایی نماینده سابق مجلس ششم و معاون فرهنگی شهرداری تهران است که در نشست غیرقانونی احزاب منحله مشارکت و نهضت آزادی می‌گوید:

«به دوگانه حق و باطل که آن را آرمان امام و انقلاب می گویند پایان دهیم. اگر تقسیم بندی حق و باطل را از بین ببریم، پذیرش خیلی از موارد برای مردم راحت خواهد شد. مثال من در این رابطه این است که اگر مردی احساس کند غیرت داشتن او به همسرش یک ارزش دینی و اخلاقی است، این غیرت را برای خود یک امتیاز می‌داند، اما اگر غیرت را از عناصر دین و اخلاق تهی کنیم و بگوییم این نوعی حسادت است، امکان آسان گیری به زنان بیشتر می شود. این مثال یعنی ایدئولوژی زدایی از تمام عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی. ما نیازمند افیونی هستیم که با آن هر آنچه نشانگان دینی و ارزشی دارد را از حوزه های سیاسی فرهنگی و اجتماعی تهی کنیم. در این رابطه جلسات متعددی با مرتبطین رئیس جمهور و حتی آقای رحمانی فضلی داشتم و موفقیت هایی را کسب کرده ام.»

آیا زمان سکوت و سکون جریان انقلابی است؟! جریان نفاق و مزدوران شیطان بزرگ، خاکریز و سنگرهای فرهنگی و اجتماعی کشور را تصرف کرده و با حمایت رئیس جمهور! در تقابل با استراتژی مقاومت حضرت امام و مقام معظم رهبری، نسخه تسلیم می‌پیچند! اما جریان انقلابی هنوز "فرمان آتش به اختیار" امام خود را در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی عملیاتی نکرده! غفلت و تنبلی تا کی؟!

والسلام

 


پنج شنبه 98 خرداد 16 , ساعت 12:24 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مردم ایران در 14 خرداد 68 در مصیبت عظمی روح خدا اشک ماتم می‌ریختند، اما در گوشه‌ای از پایتخت، غوغای جانشینی حضرت روح الله بر پا بود.

برخی از خبرگان ملت، شورای رهبری را مطرح کردند، برخی دیگر بعضی از مراجع معظم تقلید را کاندیدای رهبری نمودند، اما وقتی نظر حضرت امام با اصرار تعدادی از خبرگان ملت، در فضای مجلس خبرگان پیچید، به یک باره خبرگان بصیر و انقلابی ملت، گم شده خود را در رهبری امام خامنه‌ای یافتند ولذا قلب آرام پیر جماران، در ملکوت اعلی با انتخاب سیدعلی عزیز آرام گرفت و ملت ماتم‌زده در فراغ امام، از این انتخاب احسن و مبارک اشک شوق ریختند.

  آری؛ روز 14 خرداد 68 باید در فر اغ امام عزیز سوخت، اما، شکرانه‌‌‌‌‌‌ی آغاز رهبری امام خامنه‌ای هم تبریک خاص خود را می‌طلبد، چرا که تمام برجستگی‌های امامت حضرت روح الله، در امامت 30 ساله امام خامنه‌ای عزیز همانند خورشید، نوافشانی می‌کند.

درخشش این تبریک را باید در سخن یکی از مخالفان قطعی خمینی کبیر و حضرت خامنه‌ای یافت، که سید ابوالحسن بنی صدر، اولین رئیس جمهور فراری ایران، در این رابطه می گوید: «اگر ایشان [امام خمینی(ره)] زنده بودند، صدها بار به آقای خامنه‌ای احسنت می‌گفتند. دلیل این تحسین این است که آقای خامنه‌ای به خوبی توانسته نظامی که آقای خمینی ایجاد کرد را حفظ کند.»   

این جمله زیبا را از نوشته یکی از دوستان انتخاب کرده و زیبنده این وجیزه می نمایم: {ولایت فقیه، همان نشان وپیراهن یوسف فاطمه درعصرغیبت است که برای دیدن یوسف زهرا، چون یعقوب باید اون پیراهن را توتیای چشم کنی(تا) چشمات لایق دیدن یار باشد.}

والسلام

 


سه شنبه 98 خرداد 14 , ساعت 6:18 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

طرح انتخاب شورای رهبری از سوی مرحوم هاشمی رفسنجانی در 14 خرداد 68 با رأی خبرگان رهبری روبرو نشد ولذا تنها 5 روز از رحلت امام و  تعیین امام خامنه‌ای به رهبری گذشته بود، که در خطبه‌های نماز جمعه تهران، به تضعیف جانشین امام پرداخت و خطاب به نمازگزاران تهرانی گفت: «ما نمی‌خواهیم بعد از رحلت امام خمینی، به جانشین ایشان "امام" بگوییم ... خبرگان مرجع(تقلید) تعیین نکرده است».

اگر بعد از رحلت رسول مکرم اسلام، برخی از خلفا، بدعت‌هایی را در دین وارد کردند، مرحوم رفسنجانی هم با حذف واژه‌های قرآنی و انقلابی، بخصوص واژه "امام" از رهبری آیت اله خامنه‌ای، بدعتی را در انقلاب گذاشت و عملا خواسته جریان صهیونیسم بین الملل را بر زبان جاری کرد.

وقتی مرحوم هاشمی رفسنجانی سکان ریاست جمهوری را در سال 68 بدست گرفت، به سرعت نسبت به حذف واژه‌های قرآنی و انقلابی، مورد استفاده حضرت روح الله اقدام نمود! ولذا بجای واژه عدالت، توسعه! بجای کشورهای مستکبر، قدرتهای بزرگ جهانی!، بجای مستضعف، قشرآسیب پذیر!، بجای امام، رهبر! بجای امت، ملت! و بجای مبارزه، تعامل! را قرار داد! و در یک کلام، بجای زندگی و منش دینی و انقلابی، اشرافیت، ویژه‌خواری و آقازادگی را حاکم کرد!

این وجیزه را با طرح خاطره ذیل به پایان برده و قضاوت خصوص تغییر واژه‌های قرآنی و انقلابی را با واژه‌های غربی را به دوستان همراه "وبلاگ وزنه سیاسی و کانال تلگرامی" خود می سپارم.

در سال 59 از یکی از اساتید یهودی آلمانی سئوال شد؛ چرا رسانه‌های شما از واژه "امام" برای آیت الله خمینی استفاده نمی‌کنند؟ استاد با خنده‌ای معنادار گفت: «آخر ما از کتاب "ولایت فقیه آقای خمینی به یک تئوری جهانی رسیده‌ایم. اگر بگوییم "امام"، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص و مطرح می‌شود. چون کلمه‌ی "امام" قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد، زیرا ما به استالین، موسیلینی و هیتلر رهبر می‌گوئیم و لذا واژه "رهبر" به نفع ما و کلمه‌ی "امام" به نفع آقای خمینی است.»

والسلام

 


دوشنبه 98 خرداد 13 , ساعت 1:30 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس جمهور آمریکا مدتی قبل، با اعزام هزاران نیروی نظامی و ناوهواپیمابر هسته‌ای آبراهام لینکن به خلیج فارس، عملا در کنار جنگ اقتصادی، جنگ نظامی با ایران را هم جدی دانست، اما ناو هواپیمابر به خلیج فارس نیامد و در فاصله بیش از 500 کیلومتری از مرزهای ایران در دریای عربی، متوقف شد!1

در شرایطی  که دنیا جنگ نظامی آمریکا بر علیه ایران را قطعی تصور می کرد، بازدارندگی انقلابی نیروهای مدافع انقلاب و کشورمان، رئیس جمهور و سایر مقامات نظامی و غیر نظامی آمریکا را به عقب نشینی واداشت و لذا ترامپ اعلان کرد، که قصد درگیری نظامی با ایران را ندارد!

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، حرکت ناوهای آمریکا به قصد کشوری، یعنی سرنگونی رژیم آن کشور، بدون هیچ درگیری نظامی، قطعی بود، اما بازدارندگی انقلابی، دشمنان را از درگیری نظامی با کشورمان ناامید کرده، بطوری که وزیر خارجه آمریکا که مدتی قبل 12 شرط برای مذاکره با ایران معیین کرده بود، امروز(12خرداد 98) در مذاکره با مرکل صدراعظم آلمان اعلان کرد، که هیچ پیش شرطی برای مذاکره با ایران را ندارد! (اگر مسئولین غربزده و لیبرالمان دچار لکنت زبان نشوند! ایرا شرطهای فراوانی برای مذاکرات احتمالی با آمریکا خواهد داشت.)

قدرت بازدارندگی انقلابی نه تنها دشمنان را از درگیری و پیروزی در جنگ نظامی با ایران ناامید کرده، بلکه لکنت زبان مسئولین غربگرا و لیبرال ایران را هم برطرف کرده و به آنان فهمانده که هزینه مقاومت، کمتر از هزینه تسلیم است و لذا رئیس جمهورمان امشب گفت؛ «اگر راه دیگری جز مقاومت وجود داشت، صراحتا اعلان می‌کردم.»

والسلام

 


شنبه 98 خرداد 11 , ساعت 11:56 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سال 92 :« والله العلی العظیم اگر مشکلات کشور، راه حل نداشت، من کاندید نمی‌شدم.»

سال 92 : «راه حل های صد روزه برای حل مشکلات داخلی و خارجی دارم.»

سال 96 :«من کی گفتم مشکلات را صدروزه حل می‌کنم؟»

سال 98 :«دولت نه در سیاست خارجه اختیار دارد ... نه اختیار فرهنگ و صدا و سیما در دست دولت است ... 1چیزی از دولت می‌خواهید که اختیاری ندارد و اختیارات باید با امکانات متناسب باشد.»

جملات فوق توسط یک فرد کودن، شیاد، پریشان احوال، متوهم و لامذهب بیان نشده، بلکه از سوی فردی است که علاوه بر لباس روحانیت، از اول انقلاب هم در سطوح مختلف مدیریتی کشور، حضور داشته و آن کسی نیست، به غیر از حسن روحانی لیبرال غربزده!

شاید اگر مردم ایران گوینده سخنان را نشناسند، او را یک فرد دیوانه، فریبکار، بی‌دین، دروغگو، مأمور سازمانهای جاسوسی و فرصت طلب معرفی نمایند! لذا قضاوت در این رابطه را به ملت فهیم ایران واگذار می‌کنم که چرا، فردی مسلمان تا این حد از اخلاق و دین سقوط نماید و با کلید تزویر و قسم جلاله، مردم برای حل مشکلات اقتصادی به او رأی دهند، اما سال 98 در اوج بحران اقتصادی عمدی! منافقانه بگوید؛ اختیار ندارم!

به نظرتان؛ آیا بجای چاپ داستان چوپان دروغگو در کتاب فارسی ابتدایی، حسن روحانی دروغگو چاپ نشود؟

والسلام

 


شنبه 98 خرداد 11 , ساعت 4:0 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر در کشور آمریکا کاندیدای ریاست جمهوری دروغ بگوید، دادگاه او را به جرم دروغگویی، محاکمه و زندانی می‌کند.

در ایران، حسن روحانی با بزرگترین دروغها، رئیس جمهور شد!

در کره شمالی مذاکره کنندگان کره‌ای که موجب فریب مسئولین ارشد کشورشان با آمریکا شدند، اعدام گردیدند.

در ایران، تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با آمریکا، حدود 40 میلیارد دلار به کشور خسارت وارد کرد، اما اعضاء تیم مدال و صدها سکه از حسن روحانی دریافت و برخی هم سفیر کشورهای مهم دنیا شدند!

در کره جنوبی نخست وزیرش بخاطره رشوه یکی از دوستانش، با آبرو ریزی استعفا داد.

در ایران، وقتی بردار رئیس جمهور رشوه‌های چند ده میلیاری می‌گیرد، حسن روحانی به قوه قضائیه اخطار می‌دهد؛ که اگر به بردارم دست بزنید، کشور را به جنگ می‌کشانم!

وقتی در کشوری فاجعه انسانی مثل سیل و زلزله رخ می دهد رئیس جمهورش آرایش نکرده و کروات نزده به میان ملتش می رود.

در ایران، حسن روحانی تعطلیلات سال نو را رها نمی‌کند و بعد از گذشت چند روز، با ریش بزک کرده و با ماشین ضد گلوله به میان مردم می‌رود!

والسلام

 


جمعه 98 خرداد 10 , ساعت 3:13 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در زمان قاجاریه مجلس را به توپ بستند و از حیز انتفاع خارج کردند، اما در سال 94، خانه ملت، بدون شلیک یک توپ، به اشغال دولت لیبرال حسن روحانی درآمد! و مقاومت اندک نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی، به نتیجه نرسید!

حال آحاد ملت، از رهبری نظام گله‌دارند، که چرا در اوج بحران اقتصادی عمدی دولت، خائنان به ملت و کشور رسوا و برکنار نمی‌شوند؟ پاسخ این است؛ طبق قانون اساسی، باید دو سوم نمایندگان مجلس رأی به عدم کفایت رئیس جمهور بدهند تا رهبری او را برکنار نماید.

با این پاسخ، مردم خواهان استیضاح رئیس جمهور می‌شوند، اما وقتی مردم متوجه اشغال مجلس، توسط دولت در سال 94 می‌شوند، با آهی عمیق می‌گویند؛ چرا نمایندگانمان به رأیمان خیانت کرده‌اند؟! برای عبرت‌آموزی مردم، در دو سطر به مهندسی انتخابات مجلس در سال 94 و اشغال مجلس توسط دولت، می‌پردازم

 در سال 94، شبکه BBC فارسی و تلگرام، با هماهنگی دولت اعتدال، رأی مردم را بخصوص در تهران، به سبد عناصر نفوذی دولت و غرب ریخته و عملا خانه ملت ایران، بدون شلیک یک توپ، اشغال شد! همانگونه که رئیس جمهور وقت آمریکا، در برجام، بدون شلیک یک گلوله، هسته‌ای کشورمان را به مدت 15 سال نابود کرد!

مدافعان حریم دین و انقلاب اسلامی تا پایان سال 98 با ماموریت بسیار حساس و سنگینی روبرو هستند، چرا که از یک سوی باید اجازه مذاکره مجدد خائنین به ملت و کشور را با کدخدایشان آمریکا ندهند و در سوی دیگر، باید جلوی اشغال مجدد خانه ملت، در انتخابات پایان سال 98 بایستند و خانه ملت را که حریم خصوصی دولت لیبرال حسن روحانی و غرب شده، به ملت بازگردانند و لذا این شدنی است؛ چرا که خداوند متعال می‌فرماید: کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرینَ

والسلام


سه شنبه 98 خرداد 7 , ساعت 11:23 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اسلام رحمانی، اسلام اعتدال و در یک کلمه اسلام آمریکایی، قتل خانوداگی را برای ماندن در قدرت، مباح و مجاز می‌داند!

اسحله‌ای را که برای تأمین جانی خود، از نهادهای امنیتی گرفته‌اند، برای قتل درون خانوادگی استفاده می‌کنند!

با سلاح کمری حسن روحانی، فرزندش محمد به قتل می‌رسد و با هماهنگی حسن خمینی بعد از نیمه شب، در شرق حرم حضرت روح الله (ره) مخفیانه دفن می‌گردد!

محمدعلی نجفی، همسر دوم خود را که فردا قرار یک مصاحبه مهم داشته، با سلاح کمری خود به قتل می‌رساند!

این قتلها برای سربه‌مهر ماندن خبرهای مهمی است، که افشاء آنها، زوال قدرت لیبرالهای غربزده را در پی دارد.

والسلام

 


دوشنبه 98 خرداد 6 , ساعت 3:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دوازدهیمن سال ریاست علی لاریجانی بر مجلس، با تلفات همراه شد! آیا برادر همسر علی لاریجانی(علی مطهری) قربانی ریاست لاریجانی بر مجلس شد؟!

ظرفیت لابیگری علی لاریجانی در سطحی است، که هم می تواند برجام را در 20 دقیقه به تصویب برساند! و هم نایب رئیسی را به یک افرد انقلابی(مصری) واگذار نماید! و هم مجلس را از رأس امور به زیر بکشاند!

البته به علی لاریجانی تفهیم شد، که برای ادامه ریاست بر مجلس، باید امتیاز نقد بدهد، زیرا سال گذشته، بدون پرداخت امتیاز، رئیس ماند ولذا برای ریاست سال دوازدهم، مجبور به ذبح برادر همسر خود شد!

شاید هم اقلیت نمایندگان ولایی مجلس، به آیه 249 سوره بقره، اعتقاد راسخ داشته، که می‌فرماید: ... کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرینَ

ترجمه: چه بسیار گروه کوچکی که به فرمان خدا، بر گروههای عظیمی پیروز شدند، و خداوند با صابران است.

آری اقلیت نمایندگان ولایی مجلس که تعداد آنان کمتر از 55 نفر است، با صبر و استقامت و حمایت صادقانه از ملت، نایب رئیسی دوم مجلس را بدست آوردند، تا بلکه مجلس شورای اسلامی از وکیل الدوله بودن، به سمت انقلابیگری و دفاع از مردم، تغییر ریل داده و رفته رفته در رأس امور قرار گیرد.

والسلام

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ