سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال مایه شهوتهاست . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 مرداد 14 , ساعت 2:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

روایتی از حسن روحانی! در 27 اردیبهشت، ایام تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96 در اردبیل گفت: «کاسبان تحریم! ناراحتید تحریمها برداشته شده؟ می‌خواهید تحریم برگردانید؟ تحریمها دیگر برنمی‌گردد! شما بلدید با دنیا مذاکره کنید؟ شما زبان دنیا را بلدید چیه؟ بابا جمعه تموم میشه و شنبه میاد، چه جور آب و صابون بیاریم، روتون رو بشوریم؟»

1-آیا تحریمها برداشته شد؟! 2-آیا تحریمها برنگشت؟! 3-آیا بلد بودند با دنیا مذاکره کنند؟! 4-آیا زبان دنیا را بلد بودند؟! 5-برای چه کسی باید آب و صابون آورد؟!

تحریمهای برداشته شده روی کاغذ را ترامپ گسترده‌تر از سابق برگرداند! برجام، نتیجه مذاکرات ظریف بود، که به کام آمریکا و اسرائیل شد!و ظریف هم، تحریم شد!

تحصیل روحانی در انگلستان در مقطع ارشد و دکترای 20 سال طول کشید، اما روحانی توان مکالمه زبان انگلیسی ندارد! و یا اگر ظریف، مفاهیم زبان انگلیسی را خوب می‌دانست! خانموندی شرمن نماینده ارشد آمریکا در مذاکرات هسته‌ای در اندیشکده وودرو ویلسون با تمسخر نسبت به تیم مذاکره ایرانی نمی‌گفت: «lift لغتی است که در زبان انگلیسی به معنی معلق نگاه داشتن است! اما طرف ایرانی lift را به معنی پایان دادن و خاتمه دادن ترجمه می کرد! و به همین دلیل هم ما از این لغت استفاده کردیم.»

در 5 جمله، 5 دروغ! آیا شستن صورت پلشت دروغگو، با آب و صابون، امکان دارد؟! یحتمل، اسم رئیس جمهور ایران، بعنوان بزرگترین دروغگو، در گینس ثبت شود!

نتیجه دروغ!، بحران اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی، گریبان کشور و ملت را گرفته، اما حسن روحانیِ کاسب برجام، نه خجالت می‌کشد و نه از شرم، دق می‌کند!!!

والسلام

 


دوشنبه 98 مرداد 14 , ساعت 12:45 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در زمان ریاست آیت الله رئیسی بر قوه قضائیه، امروز نخستین دادگاه مدیران متخلف بانک مرکزی در رابطه با توزیع یا حراج 18 میلیارد دلار برگزار شد.

از دستورات مهم و اکید رهبری به مسئول سابق قوه قضائیه، برخورد جدی با آمران توزیع 18 میلیارد دلار بود، که متأسفانه حرف رهبر معظم انقلاب در زمان ریاست آملی لاریجانی بر زمین ماند، که آیت الله رئیسی بصورت انقلابی، مدیران متخلف بانک مرکزی را به پای میز محاکمه کشاند.

البته هنوز آمران اصلی آن دستور خائنانه نامعلوم است، زیرا حسن روحانی و اسحاق جهانگیری، هیچکدام آمریت خود را نمی‌پذیرند!

حضرت آیت الله رئیسی! مردم بی صبرانه خواستار محاکمه سریالی مدیران فاسد، بخصوص آمرین اصلی حراج 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه هستند، بی‌شک رئیس جمهور نقش اصلی را در آن داشته است.

والسلام

 


شنبه 98 مرداد 12 , ساعت 10:39 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در شهریور 93گفت: «همه مسئولیت مذاکرات(هسته‌ای) با من است.»

حسن روحانی در تبریز مرداد 98 گفت: «در مرحله اول که در خصوص مسائل هسته ای مذاکره می کردیم مقام معظم رهبری در یک مقطعی ‌همه اخیتارات را به ما سپردند و همه اختیارات بر عهده من بود.»1

روحانی اردیبهشت 98 گفت: «در دوره اوباما، در سیاست خارجی اختیار نداشتم!»

حسن خان! بگو ببینیم چه کاری می خواستی بکنی، که اختیار نداشتی؟!

1-براندازی انقلاب اسلامی ثمره حضرت روح الله؟!

2-کودتا بر علیه توان دفاعی کشور بر اساس استراتژی متوهمانه هاشمی رفسنجانی(دوران مذاکره است، نه موشکها!)؟!

3-تحویل توان دفاعی موشکی مثل قذافی به کدخدا(آمریکا)؟!

4-تلاش در جهت انحلال حزب الله لبنان، حشدشعبی عراق، نیروهای مردمی سوریه، لشگر فاطمیون افغانستان؟!

بله واقعا حسن روحانی اختیار نداشت، زیرا اگر امور 4 گانه فوق برعهده او بود، امروز از انقلاب اسلامی و تشیع انقلابی خبری نبود!

درود خدا بر حضرت روح الله و شهید بهشتی، که در زمان تنظیم قانون اساسی، پیش بینی حضور احتمالی لیبرالهای غربزده را در مراکز مهم قدرت نظام اسلامی به همراه گاندوهای جاسوس کرده بودند.

والسلام

 


شنبه 98 مرداد 12 , ساعت 2:36 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کار ظریف در برجام، آنقدر با ظرافت به نفع آمریکائیها انجام شد، که اوباما گفت: «ما برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران را بدون حتی شلیک یک گلوله، تعطیل کردیم.» و جان کری وزیر خارجه اسبق آمریکا، طی ادعایی؛ "تعطیلی هسته‌ای ایران را هنر خود و دولت اوباما دانست و تعطیلی موشکی ایران را مربوط به دولت ترامپ کرد!"1

سئوال مهم؛ وقتی آقای ظریف، تأسیسات هسته‌ای ایران را با امضاء و اجرا فوری برجام، در راستای اهداف آمریکا و اسرائیل نابود کرده، آیا قابل قبول است، که آمریکا ظریف ما را تحریم کند؟! در حالی که رئیس سابق بانک مرکزی و خود آقای ظریف به ثمرات هیچ برجام، اعتراف کرده‌اند!، پس، پذیرش تحریم آقای ظریف از سوی آمریکا، ساده‌لوحی است! چرا؟

رمز گشایی از توئیت حسام آشنا، در محکوم کردن تحریم ظریف، ما را به رمز اصلی تحریم آقای ظریف، نزدیک می‌کند! آنجا که آشنا ظریف را با نلسون ماندلای آفریقای جنوبی مقایسه کرده است! زیرا هدف هماهنگ آمریکا، اروپا، اصلاح‌طلبان برانداز و اعتدالیون کدخداپرست، زمینه سازی کاندیداتوری جواد ظریف در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 است!

به قسمتی از توئیت آشنا توجه فرمائید؛ «ظریف در حال تبدیل شدن به ماندلای ایران است، او علیه آپارتاید داخلی می‌جنگید و این علیه آپارتاید بین المللی، سحر نزدیک است.»

خداوند بر درجات شهید حاج حسین همدانی (ره) بیفزاید، که خطاب به ظریف گفت: «آقای ظریف! شما چهارچرخ انقلاب رو پنچر کردی»!

والسلام

 


جمعه 98 مرداد 11 , ساعت 11:29 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: «تماس تلفنی مکرون و رئیس جمهور 100 دقیقه طول کشید و این یعنی ما در منطقه و در دنیا منطق داریم.»1

منطق لیبرالها در 6 سال گذشته، فلج کردن اقتصاد ملت و کشور، با کنار گذاشتن اقتصاد ی مقاومتی و دراز کردن دست گدایی به سوی کدخدا و امثال مکرون در اتحادیه اروپا بوده است!

کُرنش، مقابل اروپا و درخواست مذاکره از آمریکا، منطق نیست، ذلت است، که تحصیل کردگان در آمریکا و انگلیس، به ایران و ایرانی تحمیل کرده‌‌اند!

البته ملت ایران، متوجه نتیجه 100 دقیقه تماس تلفنی منطقی! رئیس جمهورمان با مکرون شد، زیرا حسن روحانی در تبریز از آن رونمایی کرد و گفت: «امکان دارد در هفته‌های آینده به یک نتیجه قابل قبول برسیم.»

والسلام

 


جمعه 98 مرداد 11 , ساعت 12:38 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنان کذب و جنگ روانی حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از طریق فضای مجازی بصورت گسترده باز نشر داده می‌شد و لذا اعتقاد روحانی براین است، که بدون حمایت مدیر تلگرام و کانالهای تلگرامی، مثل کانال ضدانقلابی آمدنیوز، امکان پیروزی نداشته است!

حال ببینیم که نظر حسن روحانی و وزیر اطلاعات، در مورد "کانال آمدنیوز" چیست؟!

حسن روحانی: "مگر آمدنیوز از کدام خط قرمز رد شده؟!"

علوی وزیر اطلاعات: "آمدنیوز رسانه‌ی ضدانقلاب فاحش نیست!"

تا حالا ضدانقلاب فاحش و غیرفاحش شنیده بودید؟!

وقتی وزیر اطلاعات، مسایل امنیتی نداند، آنگاه از قهرمان شرمنده برجام،(عراقچی) واژه فاحش را عاریه می‌گیرد!

از وقتی امثال نجفی جنایتکار، توسط فشارهای وزیر اطلاعات، تائید صلاحیت شده‌، واژه "ضدانقلاب فاحش" هم به ادبیات مسایل امنیتی وارد شده است!

والسلام

 


چهارشنبه 98 مرداد 9 , ساعت 11:41 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با خروج ترامپ از برجام، مرگ آن قطعی شد، اما کاسبان شرمنده برجام، علی رغم اطلاع از مرگ آن و فرمان عدم مذاکره با آمریکا از سوی رهبری، همچنان بدنبال نفس مصنوعی به برجام هستند! لذا آقای ظریف در سفر چند روز قبل خود به نیویورک، با طرح امتیاز ویژه "تصویب پروتکل الحاقی" در مجلس ایران، ترامپ را به بازگشت برجام، تشویق کرد!1

موسوی سخنگوی وزارت خارجه 7 مرداد 98 در پاسخ به این دو سؤال که آیا "آقای ظریف پیشنهاد تصویب پروتکل الحاقی را به طرف آمریکایی داده است؟ آیا پیشنهاد ظریف سیگنالی برای انجام مذاکره بوده است؟"

موسوی در پاسخ گفت: «من این پیشنهاد را تأیید می‌کنم؛ اما آمادگی برای مذاکره را نه.»

چرا ظریف پیشنهادی را به آمریکاییها داده، که از اختیارات قوه مجریه نیست؟!

پاسخ: اعتقاد روحانی و ظریف،بر این است که امکان تصویب پروتکل الحاقی، برخلاف برجام و به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی، تنها با وکیل الدوله‌های مجلس دهم، آنهم به ریاست علی لاریجانی میسر است! ولذا با توجه به اینکه دوره 4 ساله مجلس دهم روبه پایان است! پس، نمایندگان لیبرالِ غرگرا و غربزده‌ی در مجلس دهم، بهترین فرصت، برای روحانی، ظریف و آمریکا می‌باشند!

وقتی بر خلاف قول حضرت روح الله، نمایندگان مجلس در رأس امور نباشند، آنگاه فرصت طلبان لیبرالِ اشرافی کدخداپرست، فرش قرمز، برای آمریکا پهن می‌کنند!

والسلام

 


چهارشنبه 98 مرداد 9 , ساعت 12:19 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یقینا دوستان عزیز  مطلعند، که 4 نفر جاسوس در تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران به ریاست آقای ظریف نفوذ و مذاکرات هسته‌ای را به نفع آمریکا مهندسی ‌کرده‌اند! که تاکنون، دری اصفهانی دستگیر، محاکمه و زندانی شده، ولی سه نفر دیگر متواری هستند!

سریال گاندو گوشه‌ای از نفوذ هدایت شده جاسوسان آمریکایی را که با همکاری برخی از عوامل نهاد ریاست جمهوری1(پسر خواهر رئیس جمهور)، برملا و برای ملت ایران به تصویر کشید!

حالا فرض کنید، یک نویسنده و گارگردان انقلابی، علت شکست برجام و رابطه آن با حضور 4 جاسوس نفوذی در تیم مذاکرات هسته‌ای را در سریال گاندو 2 تهیه و به تصویر بکشد! آنگاه روحانی و ظریف باید پاسخگوی نفوذ جاسوسان در دادگاه انقلاب اسلامی باشند! زیرا دری اصفهانی به نقش جاسوسی خود بوسیله ساعت مچی، که در طول مذاکرات به همراه داشته، اعتراف کرده است! آیا می‌دانید معرف دری اصفهانی، نهاوندیان(تحصیل کرده آمریکا) در کنار روحانی است؟!!!!

با طرح سناریوی فوق؛ آقای ظریف زیرکانه نامه‌ای را برای مقام معظم رهبری ارسال کرده تا جلوی تهیه و پخش سریال احتمالی را با محتوای نفوذ جواسیس، در تیم مذاکره کننده هسته‌ای را بگیرد! لذا قصد روحانی و ظریف این است که ملت ایران از دلایل و نقش نفوذ جاسوسان هسته‌ای در شکست برجام، باخبر نشوند! و پاسخگوی خیانت خود، در زمینه سازی نفوذ دری اصفهانی، مشکور، رمضانی و سیروس ناصری نباشند!

والسلام

 


سه شنبه 98 مرداد 8 , ساعت 7:58 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

روزانه وقتی مردم از خواب برمی‌خیزند، خبر دستگیری و محاکمه‌ی تعدادی از اعضاء شورای شهر و شهرداران برخی از شهرهای کشور را (که همگی در ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سالهای 92 و 96 فعال بوده‌اند)، می‌شنوند!

جرم اکثر اعضاء شورای شهر و شهرداران دستگیر شده، فساد اخلاقی و اخذ رشوه است! اما چرا روحانی در برابر این لکه ننگ، واکنشی نشان نمی‌دهد؟!

این همه دزد ناموس و رشوه گیر، در ستاد انتخاباتی روحانی چه می‌کرده‌اند؟!

بدانیم! بذر حرام، تولیدش هم، حرام است، زیرا همه کسانی که از طریق لیست امید به شورای شهرهای کشور نفوذ کرده‌اند، منابع مالی تبلیغاتشان، همانند روحانی، حرام قطعی بوده است! باور تدارید؟ از بابک زنجانی و مُدللها بپرسید!

کاش، حسن روحانی، تدبیر! داشت و در یک اقدام گازانبری، کلیه شوراهای شهرها را در سراسر کشور، آنهم برای حفظ ته‌مانده‌ آبرو و محبوبیت زیر 10 درصدی خود، منحل می‌کرد، اما، روحانی بجای تدبیر برای حل مشکلات ملت و کشور،  تزویری بنا کرده، که خود هم در درون آن گرفتار آمده و در حال غرق شدن است!

والسلام

 


دوشنبه 98 مرداد 7 , ساعت 8:26 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از پخش سریال گاندو و باور ملت ایران به اینکه دولت حسن روحانی در جاسوس‌پروری آمریکا نقش داشته، پس لرزه‌های گاندو شروع شد! "آشنا"های خائن، برآشفته شدند! روحانی بودجه صدا و سیما را گروگان گرفت!، روزنامه‌های همسو و ستون پنجم دشمن، گارد گرفتند! و جواد ظریف با ظرافت، نامه به رهبری نوشته و عدم مشروعیت خود را در وزارت خارجه اعلان کرده! چرا؟!

علت به تفاوت دیدگاه روحانی و ظریف برمی‌گردد، زیرا رویکرد تفکر لیبرالی حسن روحانی، غربزدگی است، 1یعنی استقلال و تمامیت ارضی کشور برایش اهمیت ندارد! اما ظریف لیبرال غربگرا است، یعنی به عهد و پیمان خود به غرب، با تکیه بر استقلال و تمامیت ارضی کشور پایبند است.

ظریف می‌دانست که منافع برجام، برای ایران، هیچ است و نباید برای هیچ، به آمریکاییها کادو تقدیم کرد! اما حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) بعد از امضاء برجام و آزادی جیسون رضائیان(جاسوس آمریکا)، قالیچه ابریشم اهدایی برادر خود را به طرف آمریکایی تقدیم کرد! تا آمریکائیها، به ریش و نادانی برادرش، بخندند!

ظریف! به بی‌ارزشی برجام واقف بود و می‌دانست، لیاقت ساخت تندیس را ندارد! می‌داند، که باید صدها سکه و مدالی را که بخاطر برجام گرفته، پس دهد! ظریف، به بی‌اعتباری خود در نزد ملت ایران، اعتراف کرد، اما حسن روحانی با تفکر غربزدگی، همچنان آواز خربرفت و خربرفت و خربرفت، در مدح برجام می‌خواند!

البته آقای ظریف به خودش حق می‌دهد که یک روز استراتژی نظام اسلامی را با استعفای مشکوکش در آمدن بشاراسد به ایران بهم بریزد! و امروز، سریال گاندو را بهانه قرار دهد، تا ته‌مانده آبروی خود را در 2 سال پایانی دولت روحانی، برداشته و از دولت خارج شود!

اما اعتقاد دلسوزان نظام بر این است، که جماعت غربزده و غربگرا باید تاوان دروغ بزرگ لغو تحریمها و خسارت جبران ناپذیر اجراء خائنانه برجام را بپردازند و در پیشگاه ملت بزرگ ایران، محاکمه گردند، تا در گام دوم انقلاب، مدیریت نظام مقدس جمهوری اسلامی به افراد جوان، انقلابی، متعهد، متخصص و وفاردار به انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف سپرده شود، زیرا "ما می‌توانیم."

والسلام

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ