سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را آن بهاست که بدان نیک داناست آن ارزى که مى‏ورزى ، [ و این کلمه‏اى است که آن را بها نتوان گذارد ، و حکمتى همسنگ آن نمى‏توان یافت و هیچ کلمه‏اى را همتاى آن نتوان نهاد . ] [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 97 آذر 7 , ساعت 10:0 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 جواد ظریف در رابطه با ارئه اسناد پولشوئی در نامه 12 صفحه‌ای خطاب به دادستان کل کشور نوشت: «دلیل و مستندی ندارم که بخواهم بفرستم و یکی دو مورد بوده که به آقای رییس جمهور داده‌ام.»

آقای دهقان نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: «انشاالله صبح روز یکشنبه در صحن علنی مجلس و در نطق عخود حقایقی را در خصوص موضوع پولشویی بیان خواهم کرد.»

وعده آقای دهقان نماینده انقلابی مجلس یادآور نماینده انقلابی دهه 60 شهید دکترحسن آیت است، که وقتی گفت: فردا اسناد وابستگی میرحسین موسوی و همسرش را به صحن علنی مجلس می آورم، صبح روز بعد، وقتی از منزل خارج و در خودرو پیکان خود نشست، منافقین 65 گلوله در سر و قلب او نشاندند و کیف حاوی اسناد میرحسین و همسرش را بردند.

سند دیگر، وقتی شهید اسداله لاجوردی درسال 77 خواستار پیگیری مجدد قضائی پرونده شهادت شهیدان رجایی و باهنر گردید، فردا در داخل مغازه بزازیش، با گلوله‌های پی‌در‌پی منافقین به شهادت رسید.

پس؛ نیروهای امنیتی به هوش و مواظب جان و اسناد همراه نماینده انقلابی مجلس آقای دهقان در صبح روز یکشنبه هفته آینده باشند، زیرا ممکن است، دستور ترور فیزیکی آقای دهقان از سوی نفوذیها و مارقین در مجلس و دولت، به منافقین صادر شود.

کاش ظریف به حاج حسن یادآوری کند که آن یکی دو سند پولشوئی را مثل احمدی نژاد در جیبش برای بعد از دوران ریاست جمهوری نگه ندارد! تا فرداها بعنوان سند در جلوی اوین یا سفارت انگلیس به آتش بکشد!

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ