سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمت تگردد و عبرتی که مایه حفظت شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 99 آبان 26 , ساعت 1:40 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برکناری دکتر صالح رئیس سازمان خصوصی سازی نشان داد، که فساد در کشور ما سیستمی نیست، بلکه ویروس فساد اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی توسط احزاب نفوذی کارگزاران سازندگی و توسعه و عدالت، در دولت حسن روحانی نهادینه شد!

جرم دکتر صالح از نگاه دولت روحانی، مربوط به دو پرونده ی دشت مغان و هفت تپه است که به هیات داوری رفت و خریداران متقلب و متخلف حامی حسن روحانی خلع ید و بیت المال با کمک دکتر صالح و اقدام انقلابی قوه قضائیه پس گرفته شد.

در دولت اشرافی و لیبرال روحانی، اجراء عدالت و پس گرفتن بیت‌المال مردم، جرم است! و لذا دکتر صالح عزل می‌شود! چرا که دولت روحانی مدافع جریان 4 درصدی "زر و زور و تزویر" است، نه مردم ایران!

دکتر صالح ثابت کرد که در دولت متقلب و متخلف روحانی هم می‌توان، مردانه از بیت المال مردم و حقوق کارگران هفت تپه دفاع کرد.

پور حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی به جرم معاملات صوری و ارزان فروشی شرکت‌های دولتی در زندان است، اما دکتر صالح، با اقتدار در مقابل متخلفان دولتی و خصوصی ایستاد و از مسئولیت عزل شد.

مماشات نمایندگان مجلس در استیضاح و عدم کفایت حسن روحانی، خسارت جبران ناپذیری به مردم و کشور وارد کرده و می‌کند!

والسلام


جمعه 99 آبان 23 , ساعت 11:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ظریف ادعا کرده که با حاج قاسم سلیمانی رفاقت صمیمی داشته و با جو بایدن هم رفیق است!1

آیا رفیق دشمن، بعنوان وزیر خارجه نظام اسلامی، قابل اعتماد است؟!

قرآن تکلیف مسلمان را مشخص و در خصوص صفات این جماعت خطرناک، در سوره بقره آیه 14 می فرماید:

وَإِذَا لَقُوا الَّذِینَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا إِلَى? شَیَاطِینِهِمْ قَالُوا إِنَّا مَعَکُمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِئُونَ

ترجمه: «و چون به اهل ایمان برسند گویند؛ ما ایمان آوردیم؛ و وقتی با شیاطین خلوت کنند، گویند؛ ما با شماییم، جز این نیست که (مؤمنان را) مسخره می‌کنند.»

تصویر، وزیر خارجه ایران، با یک آمریکایی و اسرائیلی، سه هفته قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی در دوحه قطر!

آیا رابطه ای بین عکس یادگاری فوق با شهادت حاج قاسم سلیمانی وجود دارد؟!

والسلام


جمعه 99 آبان 23 , ساعت 11:37 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا هاشمی رفسنجانی بعد از رحلت امام، اصرار به تغییر واژگان "امام، امت، عدالت، مستبکر و مستضعف" داشت؟!

همه هدف سند2030 تغییر همین واژگان قرآنی_انقلابی است که هاشمی رفسنجانی بعد از رحلت حضرت روح الله، به تغییر آنان پرداخت!

و لذا واژگان:

امام، به رهبر!

امت، به ملت!

عدالت، به توسعه!

مستکبر، به جامعه جهانی!

و مستضعف، به قشرآسیب پذیر! تغییر یافت!

تنها پنج روز از رحلت امام خمینی گذشته بود، که هاشمی رفسنجانی در خطبه نماز جمعه تهران گفت: «ما نمی‌خواهیم که بعد از رحلت امام ره به جانشین ایشان بگوییم امام،...و خبرگان مرجع تعیین نکرده است.» معنی سخنان نفاق آلود رفسنجانی این است؛ که جانشین امام خمینی، نه مرجع است و نه امام! پس وقتی امام نگوییم، واژه امت هم خاصیت خود را از دست می‌دهد!

 هاشمی رفسنجانی پس از نشستن بر صندلی ریاست جمهوری، بر اساس نظریه بانک جهانی، توسعه را بجای واژه قرآنی عدالت نشاند، تا امکان استقراض از بانک جهانی فراهم شود!

حالا هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور شده و کلمه مقدس قرآنی مستبکر در روابط با زورمندان جهان، اهانت تلقی می‌شود! ولذا هاشمی رفسنجانی بجای استکبار، از کلمه "جامعه_جهانی" استفاده کرد! پس، واژه "قشر آسیب پذیر"، بجای مستضعف قرار گرفت، تا اعتراضی نسبت به تورم 50 درصدی و له شدن "قشر آسیب پذیر" در زیر چرخ توسعه هاشمی رفسنجانی صورت نگیرد!

اگر حسن روحانی بعد از افتضاح برجام و بحران اقتصادی مردم و کشور، به مذاکره با کدخدای خود آمریکا اصرار می‌ورزد، رمز این نفاق، تلمذ در دانشگاه گلاسگو انگلیس و مکتب لیبرالی هاشمی رفسنجانی است!

والسلام


سه شنبه 99 آبان 20 , ساعت 1:1 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

معاون سازمان تعزیرات حکومتی گفت: «بعضاً دیده می‌شود که فروشندگان با همکاری و زد و بند با شرکت بسته بندی کننده و یا تولید کننده، قیمت روی کالا را بالاتر ثبت می‌کند، که بعداً برای اعمال تخفیف‌های جذاب، آزادی عمل بیشتری داشته باشد.»

راستی شغل اصلی سازمان تعریرات چیست؟! مسئول جریمه کسبه، بخاطر گران‌فروشی به مردم .

آیا می‌دانید؛ مبالغی در ردیف بودجه کشور برای جرایم مختلف وجود دارد، که باید از جیب مردم تأمین شود؟!

آیا می‌دانید؛ مبلغی را که گران فروشان از مردم دزدانه دریافت کرده‌اند، با تلاش دلاور مردان تعزیرات حکومتی! از گرانفروشان دو برابر می‌گیرند و مستقیما به خزانه دولت روحانی می‌ریزند؟! و یک ریال آن به مردم برنمی‌گردد!

تعزیرات حکومتی هیچ نفعی برای مردم ندارد و متأسفانه تازه از خواب بیدار و متوجه تخفیف متقلبانه برخی تولید کنندگان، کارخانه‌های بسته بندی، فروشگاهها و هایپرها شده‌اند!

به نمایندگان انقلابی مجلس عرض می‌کنم، قانون تعزیرات حکومتی که توسط دولتها اجراء می‌شود، برای زمانی مناسب است، که رئیس جمهور و مدیران دولت، اسلامی، انقلابی و دیندار باشند، و گرنه آن قانون، ملعبه دست وزیری می‌شود، که دخترش الان در زندان است! پس قانون را فورا به نفع مردم اصلاح فرمایید.

والسلام


دوشنبه 99 آبان 19 , ساعت 11:54 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بررسی و تحلیل سه خبر ذیل، نشان می‌دهد که دولت روحانی نقش اصلی در تحریم مردم و کشور ایران را دارد!

1-نتیجه انتخابات آمریکا ثابت کرد، که افزایش قیمت دلار و دپو کالاهای اساسی در گمرکات کشور، بر عهده دولت روحانی است!

2-وزرای جهادکشاورزی و صمت برای مقابله با گرانی لجام گسیخته محصولات دامی و کشاورزی، تفاهم نامه‌ امضا کردند، اما حسن روحانی با اجراء آن مخالفت کرد!

3-با پیشی گرفتن رأی بایدن از ترامپ، مردم شاهد ریزش قیمت دلار و سکه بودند، اما دولت روحانی مجددا قیمت دلار را به 27 هزار تومان افزایش داد، بطوری که کاهش 40 دلاری طلای جهان در روز دوشنبه، موجب افزایش قیمت طلا در ایران شد!

از مجلس خبر رسیده که برخی از نمایندگان استیضاح وزیر اقتصاد و وزیر کشور را مطرح کرده‌اند، در حالی که باید رأس گروگانگیران اقتصادی را استیضاح کرد، نه وزیران خلع سلاح شده توسط روحانی را!

در باره علاج کار رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، قطعا جریان تحریم هم شکست خواهد خورد.»

والسلام


دوشنبه 99 آبان 19 , ساعت 10:32 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی دیروز دولت را ملزم کرد، "که برنامه جامعی را متناسب با تحولات جدید بینالمللی سریعاً تدوین و به هیئت وزیران ارائه دهد."

رئیس جمهور احمقی چند روز قبل گفت: «در ماجرای کرونا ... فهمیدیم که در روزهای مبادا باید روی پای خودمان بایستیم.» که دروغ گفت!

نمایندگان مجلس به کشور و مردم ظلم کردند؛ زیرا خیمه نفاق غرب در نهاد ریاست جمهوری را ویران نکردند!

کار نظام اسلامی و مجلسیان سخت خواهد شد، چرا که دوست جواد ظریف رئیس جمهور آمریکا شده و فیل شیطانی حسن روحانی به غلیان درآمده! ولذا برنامه جامع روحانی، همان برنامه اقدام مشترک(برجام) با ادبیات سیب و گلابی جدید است!

آری؛ لیبرالهای نفوذی در قوه مجریه، 2 سال مردم را منتظر نوشتن برجام، و سپس 2 سال برای اجراء برجام و در ادامه 3 سال با اروپا پای جنازه برجام نگه داشتند! و در 8 ماه باقی مانده از دولت نکبت روحانی، می‌خواهند با نفس مصنوعی جو بایدن، برجام را زنده کنند، تا جریان اعتدال و اصلاحات در انتخابات 1400 مردم را بفریبند و آمریکا و رژیم صهیونیستی را از حضور لیبرالهای غربزده خوشحال نمایند!

والسلام


یکشنبه 99 آبان 18 , ساعت 8:38 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی تبریک خود به جو بایدن را چنین ارسال کرد: «امیدواریم مردم، پاداش صبر و ایستادگی شونو لمس کنن»!!

اوج حماقت و وابستگی به آمریکا تا آنجا است، که حسن روحانی همچنان امیدش به کدخدا است، این بار به جو بایدن !1

هر احمقی به جای روحانی بود، بعد از تحمیل 7 سال ذلت، بدبختی و بیچارگی بر مردم و کشور ایران، خفه می‌شد و غلط‌ زیادی نمی‌کرد!

جنس غلط‌های اصلاح طلبان و اعتدالیون، از جنس غلط‌های پادشاهان سرسپرده ایران در عصر قاجار و پهلوی است!

ماموریت‌ مهم جریان نفوذ، تحریف است این بار صبر و مقاومت مردم ایران، دست‌مایه تحریف دولت اعتدالروحانی شده! که رهبر معظم انقلاب در این باره می‌فرمایند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، قطعا جریان تحریم هم شکست خواهد خورد.»

فیلی رفت، الاغی آمد، اما جریان تحریف خوشحال و گاوهای شیرده عربی نگران!

والسلام 


جمعه 99 آبان 16 , ساعت 8:8 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که دولت ‏روزانه حدود 700000 بشکه نفت می‌فروشد، اما دلارهای دریافتی به حسابی خاص، که خزانه بانک مرکزی نیست، واریز می شود! چرا؟!

در حالی که دولت مقصر اصلی افزایش قیمت1 دلار، کوچک شدن سفره مردم و رها سازی بازار است و مردم از وضعیت افسار گسیخته عمدی قیمتها و افزایش تورم ناراضی‌اند، چرا دولت دلارهای فروش نفت را به خزانه بانک مرکزی واریز نمی کند؟!

آیا ارتباطی بین عدم واریز فروش نفت با نتیجه انتخابات آمریکا وجود دارد؟!

حسن روحانی 6 شهریور 1397با حضور در مجلس دهم در خصوص افزایش قیمت دلار گفت: «برای روز مبادا داریم کار احتیاطی می‌کنیم، والا به بانک مرکزی بگویم مثل قبل عمل کند، قیمت ارز دوهفته‌ای به قیمت پارسال می‌رسد.»

پس؛ کاهش قیمت دلار همزمان با افزایش شانس جو بایدن بعنوان پیروز انتخابات ریاست جمهور آمریکا، توسط دولت روحانی با هماهنگی تروریستهای اقتصادی متصل به نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور کلید خورده است! زیرا قصد دولت روحانی بر این بوده، که همزمان با پیروزی جوبایدن، کمر قیمت دلار و سکه را با هدف مذاکره مجدد با آمریکا بشکند! ولذا هدف روز مبادای روحانی، حل مشکلات اقتصادی مردم نیست، بلکه برجام موشکی و مذاکره با کدخدای جدید خود است!

والسلام 


چهارشنبه 99 آبان 14 , ساعت 3:3 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با خیانت جریان تحریف، مردم ایران بجای امید به وعده‌های دولت روحانی، به انتخابات آمریکا و پیروزی جو بایدن امید بسته‌اند، چرا؟! برای اینکه عملکرد دولت روحانی، مردم را ناامید کرد.

حسن روحانی در انتخابات سال 92 دولت خود را دولت اعتدال و تدبیر و امید نام نهاد! اما با گذشت 7 سال، گویا جنس تدبیر و امید حسن روحانی، از همان جنس امضا کری تضمین است(وزیر وقت خارجه آمریکا) می‌باشد!

بزرگترین خیانت جریان تحریف این بود،که به جای توکل بر خدا و استفاده از توانمندی داخلی، ملت ایران را به نتیجه مذاکرات هسته‌ای، توافق با کدخدا، گدایی از سه کشور اروپایی و اخیرا هم به نتیجه انتخابات آمریکا شرطی کرده است!

حسن روحانی، با کلید شیطانی تدبیر و امید! ملت ایران را را در سال 92 و مجددا در سال 96 فریب داد! ولذا جریان تحریف با پروپاگاندا سازی تبلیغاتی و شرطی کردن مردم، بزرگترین خیانت و جنایت را در حق ملت ایران مرتکب شدند!

راه چاره کار آن است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، قطعا جریان تحریم هم شکست خواهد خورد.»

والسلام


چهارشنبه 99 آبان 14 , ساعت 2:50 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مجلس شورای اسلامی در یک اقدام انقلابی با تصویب کلیات و فوریت طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» گام مهمی برای وادار سازی آمریکا و اروپا به لغو تحریم‌ها برداشت.

در صورت تصویب نهایی این طرح، دولت مکلف به:

1-تولید سالانه 120 کیلوگرم اورانیوم 20 درصد،

2-راه اندازی هزار سانتریفیوژ IR2 در بخش زیر زمین تاسیسات نطنز،

3-نصب و راه اندازی هزار سانتریفیوژ IR6 تا پایان سال جاری در فردو

4-اقدام فوری برای احیای قلب راکتور اراک به شرایط قبل از برجام.

5- در صورت عدم لغو تحریمها از سوی اروپا، دولت ایران مکلف به تعلیق پروتکل الحاقی شده است.

یحتمل، با طرح انقلابی مجلس، دولت روحانی عزادار و حامیان غربی او ناراحت و عصبانی شوند!

تذکر مهم: ضرورت دارد که نمایندگان مجلس بفوریت طرح انقلابی خود را در صحن علنی به تصویب برسانند، زیرا ممکن است با توطئه دولت و همکاری ستاد ملی کرونا، مجلس را تعطیل، تا از تصویب این طرح جلوگیری شود!

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ