سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش اندوزد و به آن عمل نکند، خداوند روز قیامت وی را نابینا برانگیزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ خطاب به ابن مسعود ـ]
 
شنبه 99 آبان 10 , ساعت 8:35 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در مهرماه 99 جواد ظریف پس از بازگشت از کشور چین گفت: «بر تقویت روابط دوجانبه‌ ایران و چین از جمله طرح 25 ساله، همکاری منطقه‌ای، حفظ برجام و همکاری درباره واکسن توافق کردیم.»

گویا مقامات چین خیلی جناب ظریف را تحویل نگرفتند،1 زیرا جماعت نفوذی در قوه مجریه ایران، سابقه بدی بعد از برجام در نزد چینی‌ها دارند! ولذا جواد ظریف را دست خالی برگرداندند!

چینی‌ها اعتقاد دارند که افشاء قرارداد نهایی نشده 25 ساله همکاری چین با ایران توسط ظریف، یک شیطنت دیپلماتیک بر علیه منافع دو کشور بوده است! و معتقدند؛ اگر جو بایدن در انتخابات آمریکا برنده شود، دولت غربگرای ایران قصد دارد با توافق نیم بند با چین، از آمریکا امتیاز بگیرد! و عملا قراردادی تا پایان دولت روحانی منعقد نمی‌شود!

عجب! دولت روحانی همچنان بدنبال برجام موشکی و منطقه‌ای، با هدف رضایت کدخدای خود آمریکا بر ضد منافع ملی کشور است! بطوری که با طرح بازی برد_برد کذب، برجام را بر کشور تحمیل کرد! اما برای امضاء قرارداد 25 ساله با چین، که محتوای آن برد_برد واقعی است، اقدام جدی انجام نمی‌دهد؟!

پس راه حل اساسی بحران اقتصادی کشور، همان است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست خواهد خورد»

والسلام


چهارشنبه 99 آبان 7 , ساعت 10:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 5 آبان 99 گفت: «در ماجرای کرونا ... فهمیدیم که در روزهای مبادا باید روی پای خودمان بایستیم.»

چرا حسن روحانی بعد از افتضاح برجام نفهمید، که باید روی پای خود بایستیم؟!

وقتی حضرت روح الله در سال 67 فرمودند: «ما در جنگ به این نتیجه رسیده‏ایم که باید روى پاى1 خودمان بایستیم» پس چرا مدعیان پیروی از امام، در ماجرای کرونا فهمیدند که باید روی پای خودمان بایستیم؟!

آیا عمدی و توطئه‌ای در دیر فهمیدن روحانی وجود دارد؟! مگر رهبر معظم انقلاب بارها هشدار ندادند، که به دشمن اعتماد نکنید و بر توانمندی داخلی تکیه نمائید؟!

عجیب است، که در اوج بحران اقتصادی روحانی می‌گوید: «مردم اگر می‌خواهند برای کمبود و مشکلات لعن و نفرین کنند، آدرس آن کاخ سفید در واشنگتن دی سی است.»

اما دکتر راغفر اقتصادان سرشناس کشورمان در پاسخ به بهانه کودکانه رئیس جمهور می‌گوید؛ "ریشه 80 درصد افزایش قیمت دلار، آنهم برای نجات ورشکستگیبانکهای خصوصی با کارگردانی دولت است!"

کدام رئیس جمهوری در جهان وجود دارد، که جیب مردم را به بهانه تحریمهای آمریکا، خالی کند و نانجیبانه آدرس واشنگتن دی سی بدهد؟!


رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست خواهد خورد»

والسلام


دوشنبه 99 آبان 5 , ساعت 11:50 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

محمد حسینی مشاور رئیس دیوان محاسبات کل کشور:‌ «تنها در سال 98 بالغ بر 27 هزار میلیارد تومان به حساب خاص رئیس جمهور از فروش فرآورده‌های نفتی واریز شده که 120 میلیارد تومان از این محل به دانشکده شهید بهشتی اختصاص یافت.»

حالا نمایندگان مجلس بدنبال تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در خصوص هزینه کرد مبلغ فوق هستند!

در زمانی که قدرت استیضاح رئیس جمهور از نمایندگان مجلس سلب شده، بهترین مسیر دفاع از حقوق مردم و کشور، تحقیق و تفحص پیرامون موضوعات مهم ذیل است، تا امکان محاکمه حسن روحانی قبل از پایان ریاست جمهوری فراهم گردد. موضوعات مهم عبارتند:

نقش حسین فریدون در مذاکرات هسته‌ای و امتیازهای عجیب در برجام!

نقش نهاوندیان در اعزام دری اصفهانی (جاسوس) در مذاکرات هسته‌ای.

نقش نهاوندیان، نوبخت و واعظی در افزایش قیمت دلار .

نقش واعظی، ابولحسن فیروزآبادی (دبیر فضای مجازی) نصرالله جهانگرد و آذری‌جهرمی در جلوگیری از تکمیل و راه اندازی فضای مجازی داخلی.

اجرا مخفیانه سند 2030 .

چگونگی نفوذ جاسوسان حرفه‌ای آمریکا و انگلیس در نهاد ریاست جمهوری.

چرایی حراج 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه بر اساس راهبرد وزارت خزانه‌داری آمریکا.

پذیرش ذلیلانه 5 سال تحریم تسلیحاتی در پایان مذاکرات هسته‌ای.

افزایش قیمت بنزین و فتنه بنزینی در سال 98 و خسارت جانی و مالی مردم.

والسلام


دوشنبه 99 آبان 5 , ساعت 11:11 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چقدر مسئولین کشور، جنگ در عرصه تربیت نوجوان و جوان را باور دارند؟!

آیا امضاء و اجرا مخفیانه سند2030 از 1سوی رئیس جمهور، گامی در جهت همراهی با دشمن در عرصه جنگ بر علیه تربیت نوجوان و جوان ایرانی است؟!

آیا رها کردن فضای مجازی کشور از سوی مسئولین نفوذی لیبرال قوه مجریه، و تسخیر آن توسط جبهه استکبار، با هدف جنگ بر علیه تربیت نوجوان و جوان ایرانی است؟!

از طرح های مهمی که باید در مجلس انقلابی یازدهم در مقابل با عرصه جنگ تربیت تصویب شود، طرح فوری تحقیق و تفحص از چگونگی امضاء و اجراء مخفیانه سند2030 توسط حسن روحانی است.

وقتی امکان استیضاح رئیس جمهور نیست، چرا نمایندگان انقلابی مجلس از حربه سئوال و سپس طرح شکایت از رئیس جمهور در قوه قضائیه استفاده نمی کنند.

دستور رهبری مبنی بر توقف اجرا سند2030 ، بهترین راهبرد برای طرح تحقیق و تفحص است.

والسلام


دوشنبه 99 آبان 5 , ساعت 11:4 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز گفت: «در ماجرای کرونا ... فهمیدیم که در روزهای مبادا باید روی پای خودمان بایستیم چرا که دیگران ما را حتی در مسائل مربوط به حقوق بشر، بهداشت و درمان و نجات جان انسان‌ها یاری نمی‌کنند.»

باور کنیم که آقای رئیس جمهور فهمیده و می‌خواهد کشور را بر اساس توانمندی داخل اداره کنند؟!

یعنی از فردا اقتصاد مقاومتی در دستور کار واقعی دولت قرار می‌گیرد و قیمت دلار که خائنانه افزایش یافته، از فردا مردم شاهد کاهش قیمت آن هستند!

مردم زمانی حرف روحانی را باور می‌کنند، که دیگر روحانی به تحریف صلح امام حسن علیه السلام نپردازد و گر نه فهمیدن امروز او برای کلاهبرداری فردا است!

چرا دارندگان دکترای جعلی از انگلیس دیر می‌فهمند؟!

والسلام 


یکشنبه 99 آبان 4 , ساعت 2:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 23 مهر 99 در جلسه هیئت دولت گفت: «امام حسن علیه السلام در پاسخ به اعتراض برخی از اصحاب خود درمورد پیمان صلح ایشان، فرمود؛ جامعه اسلامی که فقط شما 10-20 نفر نیستید. من در مسجد رفتم برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع صلح می‌خواهند، صلح را انتخاب می‌کنم.»

1

امام خمینی در مورخ 2 شهریور 65 اینگونه پاسخ حسن روحانی را فرمودند: «آن صلح تحمیلى که در عصر امام حسن واقع شد، آن حکمیت تحمیلى که در زمان امیرالمؤمنین واقع شد و هر دویش به دست اشخاص حیله‏‌گر درست شد، این ما را هدایت می‌کند به اینکه نه زیر بار صلح تحمیلى برویم و نه زیر بار حکمیت تحمیلى.»

حیله گران و شکست‌ خوردگان در برجام، با تحریف عصر امام حسن مجتبی‌علیه‌السلام و تحمیل فشار اقتصادی بر مردم، همچنان بدنبال برجام موشکی با کدخدایشان آمریکا هستند!

جریان حیله‌گر نفوذی در قدرت و براندازان فتنه سال 88 ،در عصر خمیی کبیر هم بدنبال حکمیت و صلح تحمیلی بر ولی فقیه زمان بوده و هستند! لذا باید قدر مردم فتنه شناس ایران را دانست، چرا که تاکنون اجازه براندازی انقلاب اسلامی را به برخی مسئولین خائن نداده‌اند!

والسلام 


جمعه 99 آبان 2 , ساعت 2:20 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چندی قبل رهبر معظم انقلاب، رمز شکست تحریمها را در شکست جریان تحریف دانستند، اما چرا صدا و سیمای جمهوری اسلامی به آن نپرداخت؟! مگر صدا و سیما به تصرف جریان تحریف درآمده؟!

وقتی صدا و سیما از کنار این راهبرد مهم می‌گذرد، برای ملت ایران چه راهکاری برای شکست جریان تحریف و تحریم می‌ماند! زیرا حسن روحانی بعنوان مقصر اصلی بحران اقتصادی، یک‌روز بحث جنگ اقتصادی را بهانه می‌کند و روز دیگر به تحریف صلح امام حسن علیه السلام و طرح مذاکره مجدد با کدخدایش آمریکا می‌پردازد!

عجیب است! وقتی مردم به حسن روحانی می‌گویند؛ چرا سفره ما را کوچک و وضیعت اقتصادی را سامان نمی‌دهی؟ می‌گوید: "مشکل در واشنگتن دی سی است! و ما در جنگ اقتصادی قرار داریم"!

وقتی مردم از او می‌پرسند؛ پس چرا نمی‌جنگی؟ می‌گوید: "اکثریت مردم صلح و مذاکره می‌خواهند"!

انگلیس و آمریکا، چه موجودات عجیبی با تفکر اسلام رحمانی برایمان پرورانده‌اند! زیرا هنرمندانه رأی مردم را می‌دزدند و سپس در جایگاه دولت ایران، دشمن ایران می‌شوند!

رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست خواهد خورد»

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ