سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسادت دوست، ناشی از نادرستی دوستی است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 بهمن 15 , ساعت 9:23 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمور کشورمان که رئیس جمهور سابق آمریکا را فردی مؤدب می دانست و شرایط کدخدا را در برجام، ذلیلانه پذیرفت، در اقدامی غیر oمترقبه، به مسخره کردن رئیس حمهور جدید آمریکا پرداخت و گفت: «اینها(ترامپ) کسانی هستند که در سیاست نبودند و تازه آمدند، در عالم دیگری بودند و حالا آمده‌اند در عالم سیاست و در این فضای کاملا جدید، خود و اطرافیانش تا بفهمند دنیا چه خبر است، هم خسارت‌هایی به خودشان می‌زنند و هم به دیگران.»

سئوال! وقتی آقای روحانی آمریکا را کدخدا می داند، پس چرا رئیس جمهور سرزمین کدخدای خود را به سخره می گیرد؟!، منشأ حمله گازانبری جناب روحانی از کجا سرچشمه گرفته است؟! یحتمل، علت این مسخره کردن به عدم پیروزی خانم کلینتون برمی گردد، که ترامپ آرزوهای حاج حسن را به باد داد و حاج حسن را در نزد ملت ایران و دوستاران انقلاب اسلامی در جهان شرمسار کرد!!!

به جناب روحانی یادآور می شوم، که متن فرمان آقای ترامپ در زمان رئیس جمهور سابق آمریکا صادر و در کنگره آمریکا به تصویب رسیده بود! و آقای اوباما با افکار شیطانی خود، فرمان اجراء آن را به تأخیر انداخت، تا دولت بی تدبیر اعتدال، به اجراء فوری برجام بپردازد و لذا وقتی رئیس جمهور جدید آمریکا وارد کاخ سفید شد، ضربه دوم را با صدور قانون منع ورود ایراینها به سرزمین آمریکا، به بدن نحیف و لرزان جناب روحانی وارد و عملا متوهمان خوشبین به آمریکا را کیش و مات کرد، هر چند که رئیس جمهورمان با حربه پروپاگاند، از گوساله سامری برجام، همچنان دفاع میp کند!!!

وقتی برای سازمانهای جاسوسی آمریکا و غرب، ثابت شده که حاج حسن روحانی، ریل استراتژی "نرمش قهرمانانه رهبری را با نرمش ذلیلانه" در مقابل آمریکا عوض کرده و مرد ایستادن در برابر کدخدا نیست، پس نباید آقای ترامپ را عصبانی می کرد، تا او امروز اعلان کند؛ همه گزینه ها در مقابل ایران روی میز قرار دارد! هر چند، که به قول حضرت روح الله؛ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اما چه کنیم که آقای حسن روحانی، با داشتن تفکر لیبرالی، از آمریکا می ترسد و ثابت نموده، که به قول و فعل امام اعتقادی ندارد!

باید به جناب روحانی و اطرافیان لیبرال و غربزده او متذکر شد، وقتی شما از آمریکا می ترسید و به قول و فعل امام و رهبری عزیز هم، اعتقادی ندارید، پس بدانید! غاصبانه بر مراکز مهم و حساس تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی نشسته اید.

والسلام


چهارشنبه 95 بهمن 13 , ساعت 1:36 عصر

به نام خدا و برای خدا

1-گاز UF6 به سانتریفیوژ IR-8 باید در شهریور ماه سال 92 در روزهای اولیه ریاست جمهوری جناب روحانی تزریق می شد، ولیغ بعد از اعتراض آمریکا، دولت ترسو و بزدل اعتدال، علی رغم تأکید مقام معظم رهبری، تزریق گاز را برای رضایت کدخدا(آمریکا) تا مورخ 9 بهمن 95 به تأخیر انداخت! و امروز ریاکارانه و منافقانه پس از گذشت قریب 4 سال از دستور رهبری،  می گوید؛ این تزریق در راستای اوامر رهبری بوده است!

2-برای پی بردن به واقعیت موضوع تزریق گاز به سانتریفیوژ IR-8 کافی است، بند 38 پیوست یک برجام مورد مطالعه دوستان همراه "وبلاگ وزنه سیاسی" قرار گیرد، تا نفاق و اقدام پروپاگاند دولت اعتدال برای همگان مشخص کردد. در بند 38 که محدود کننده اقدامات ایران است، می خوانیم: ایران، همزمان با شروع برجام، به انجام آزمایشات بر روی تک ماشینهای سانتریفیوژ 8-IR و زنجیرهای میانی آن ادامه خواهد داد و از 5/1 سال مانده به سال دهم، آزمایشات بر روی زنجیرة 30 ماشین را شروع خواهد کرد. ایران این آزمایشات را از تک ماشین به زنجیره های کوچک و سپس به زنجیره میانی با یک روال منطقی جلو خواهد برد.

3-زمانی یک زنجیره سانتریفیوژ کامل و صنعتی است، که ساخت و اتصال زنجیره 164 تایی یا 174 تایی آن با تزریق گاز UF6 آزمایش شده باشد، اما وقتی طبق بند 38 پیوست یک برجام، ایران به مدت 10 سال، حق ساخت و اتصال و ترزیق زنجیره 164 تایی سانتریفیوژ را ندارد، پس اقدام دولت اعتدال در تزریق گاز به یک دستگاه ماشین سانتریفیوژ IR-8 یک کلاهبری پروپاگاند وه فریب ملت فهیم ایران است!

4-امروز (13بهمن 95)رئیس جمهور از دو ماهواره ساخت داخل رونمایی کرد، این اقدام، همانند تزریق گاز UF6 به سانتریفیوژ IR-8 یک کلاهبری است، زیرا وقتی رئیس جمهورمان سازمان فضائی کشور را نیمه تعطیل کرده و اجازه برتاب ماهواره های آماده را با موشکهای ایرانی نمی دهد، آیا این روزنماییها برای فریب افکار عمومی نیست؟!

5-آقای روحانی! از نفاق و فریب ملت، دست بردار! بیش از این شرمندگی و ترس از کدخدا و زورمداران را به پای ملت ایران نگذار! اگر راست می گویی! مردم از شما برخورد با برادرتان را در پرونده های بزرگ فساد اقتصادی می خواهند، نه رونمایی از سانتریفیوژهای که با امضاء خفت بار شما، به مدت 10 سال از آزمایش و بهره براداری از زنجیره 164 تایی آن محروم شده ایم! پس جناب روحانی! شما آن کسی نیستی که مرحوم هاشمی رفسنجانی در آخرین سخنان خود در مجمع نشخیص مصلحت نظام گفت!!!!!

والسلام


دوشنبه 95 بهمن 11 , ساعت 3:43 عصر

به نام خدا و برای خدا

مشاور فرهنگی رئیس جمهور، آقای حسام الدین آشنا که دستی در امور امنیتی داشته و لباس روحانیت از تن بیرون کرده و گفتمان ول عملکردش بر مدار لیبرالیسم تنظیم شده، تلاش نموده تا از حادثه غمبار پلاسکو، لباسی بر تن عریان دولت بی کفایت اعتدال بپوشاند! و لذا با کپی برداری  از نامه بدون سلام مرحوم هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 خطاب به رهبر معظم انقلاب، کپی برداری نموده و با جملاتی از جنس فتنه سال 88 به تهدید نظام اسلامی پرداخته و در صفحه توئیت خود نوشته است:

# "در ساختمان‌های کهنه و سست از بازی با آتش خودداری کنید؛ چرا که ممکن است یک ساختمان50 ساله در چند ساعت فرو بریزد.

‌# مراقب جرقه‌ها باشید؛ ممکن است مواد اشتعال‌زا تلاش آتش‌نشانان را بی‌اثر کند.

‌# فقط آسیاب به نوبت نیست؛ ممکن است آتش هم به نوبت باشد.

‌# درست است که برخی آتش به اختیار شده‌اند؛ اما آتش همیشه به اختیار آتش‌افروزان باقی نمی‌ماند.

‌# به مالکان و ساکنان ساختمان‌های با نمای شیشه‌ای توصیه می‌شود از سنگ‌پرانی به دیگران خودداری کنند.من

‌# ساختمان‌ها و ساختارها همیشه به صورت عمودی و در خود فرو نمی‌ریزد؛ گاهی به ساختمان‌های مجاور هم خسارات جدی وارد می‌شود."

جملات "آقای حسام خان" خبر از نگرانی جریان لیبرال آمریکائی می دهد که قریب چهار سال است کشورمان را با خوشبینی به آمریکا و وعده های سرخرمن معطل نگه داشته اند و لذا پس از پیروزی ترامپ در آمریکا و شکست حسن روحانی در برجام، نیروهای با سابقه امنیتی و تفکر لیبرالی دولت اعتدال، وارد میدان شده، تا از شکست قطعی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 جلوگیری نمایند.

حربه بلوف، یکی از راهکارهای سیاسی و تأثیر گذار در عرصه بین المللی است و اینکه رئیس جمهور سابق آمریکا، اعلان می کند که بدون شلیک یک گلوله، دولت حسن روحانی را وادار به پذیرش شرایط  آمریکا در برجام نمود، خبر از جدی گرفتن بلوف کدخدا(آمریکا) توسط حسن روحانی بود و لذا حسام الدین آشنا که وضعیت حسن روحانی را در برجام،ه حقوقهای نجومی و تخلفات گسترده اقتصادی و سیاسی منسوبین رئیس جمهورش، شکست خورده می بیند، تلاش دارد با  استفاده از حربه بلوف و اقدامات تهدید آمیز، حسن روحانی را برای یک دوره چهار ساله دیگر، مجددا بر کرسی ریاست جمهوری، بنشاند!

به حسام الدین آشنا و طرفداران فتنه سال 88 می گوییم؛ آنانی که در ساختمان‌های با نمای شیشه‌ای نشسته، شما هستید!، که با سنگ پرانی و آتش زدن مسجد و اموال عمومی، هشت ماه طغیان کردید و در نهایت زیر آوار انقلابیون طرفداران جبهه حق مدفون شدید، ولذا عبرت بگیرید و بیش از این نظام اسلامی را با بلوفهای سیاسی تهدید ننمائید؟!

ما یتیمی شما را بعد از فوت ناگهانی مرحوم هاشمی رفسنجانی درک می کنیم و لذا به شما تذکر می دهیم؛ شما در فتنه سال 88 با حمایتهای همه جانبه مرحوم هاشمی رفسنجانی، راه به جائی نبردید و مغلوب آتش خشم انقلابی ملت شدید، پس آتش افروزی نکنید، زیرا در زیر خاکسترهای همان آتش، دفن خواهید شد.

والسلام


شنبه 95 بهمن 9 , ساعت 12:9 عصر

به نام خدا و برای خدا

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و از بانیان ذلت بار برجام، از سیاست دولت ترسوی اعتدال در برابر اقداماتل خصمانه شیطان بزگ، پرده برداری کرد و "صــبــر" در برابر دولت بی منطق آمریکا را استراتژی دولت لیبرال اعتدال معرفی کرد و گفت:«من مراسم تحلیف را با دقت بسیار تماشا کردم و به آنچه ترامپ گفت گوش دادم. او هیچ صحبتی در مورد ایران نکرد و این مثبت است ... من در موقعیتی نیستم که بخواهم گمانه‌زنی کنم، ما فقط صبر خواهیم کرد و خواهیم دید، چراکه با گذشت زمان ما صداهای مختلفی شنیده‌ایم؛ بنابراین، صبر می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود

البته با سیاست کدخدا باوری دولت اعتدال، واژه "صــبــر" سیگنالی است که از سوی غربگرایان دولت اعتدال، به اقدامات پی در پی شیطان بزرگ، علیه منافع نظام اسلامی، از سوی جناب روحانی مخابره شده و لذا سکوت دولت و وزارت خارجه ایران در برابر دستورات ترامپ، نشان دهنده انتخاب واژه "صــبــر" از سوی دولت تزویر امید است!

باید گفت؛ دولت روحانی در 30 ماه مذاکرات هسته ای با آمریکا، که به برجام ختم شد، همواره حل مشکلات کشور را به لغو تحریمهای ظالمانه گره می زد و بعد از اجراء فوری برجام که خیانت به کشور بود، و به لغو تحریمها نیانجامید، منافقانه گفت: « برجام سایه جنگ راع از کشور دور کردو در سفر استانی به اراک، با سخنانی عوام فریبانه و اهانت آمیز، خطاب به مردم گفت: «یک عده کودک به درب باغ آمده‌اند می‌گویند سیب و گلابی کجاست که ما میل کنیم، ما باغ را از دست غاصبان درآوردیم و درخت کاشته ایم و این باغ آماده باروری است و "صــبــر" برای باروری این باغ لازم نیست؟»

حاج حسن روحانی در سفر اراک مشکلات اصلی کشور را اینگونه بیان کرد و گفت: «امروز معضل اصلی ما عدم رونق اقتصادی است معضل ما بیکاری نسل جوان و تحصیل کردگان است. ما برای اشتغال پایدار نسل جوان، راهی جز ایجاد رونق اقتصادی نداریم. سال 95 سال رونق اقتصادی است.»

البته رئیس جمهورمان بدرستی مشکلات کشور را دریافته، ولی در عمل، مسیر همراهی با شیطان بزرگ را می پیماید! و الا مردم ایران، به واژه زیبا و مقدس "صــبــر" اعتقاد دارند، اما، نه به قیمت اینکه، توانمندی داخل را کنار بگذارند و تنها نگاهشان، بدست دشمنان نظام اسلامی باشد! و آنگاه منافقانه، مردم را توصیه به صــبــر نمایند!

والسلام


جمعه 95 بهمن 8 , ساعت 8:25 عصر

به نام خدا و برای خدا

1-از زمان تصدی ریاست جمهوری حسن روحانی، هر روز شاهد عقب نشینی از مواضع اصولی انقلاب اسلامی در مقابلف آمریکا بوده ایم و در جمله ی معروف جناب روحانی مبنی بر اینکه "آمریکا کدخدای ده است و بستن با کدخدا راحتر است" آثار ذلت و ترس کاملا در عملکردش قابل رؤیت است و لذا با اهداء امتیازات فراوان به دشمن اصلی انقلاب در برجام، امروز قادر به دفاع از منافع ایران در برابر دولت جدید آمریکا نیست!، گویا دولتی برای پاسخگویی به یاوه های رئیس جمهور جدید آمریکا، در ایران وجود نداشته و گرد مرگ آنان را فرا گرفته است!

2-رویکرد دولت اعتدال بر خلاف شعارهایش، رفع تحریمهای ظالمانه، حل مشکلات معیشتی مردم و دفاع از پاسپورت ایرانی نبوده و بلعکس، آنچه دولت یازدهم بدان عمل کرده، تغییر مسیر از اهداف اصلی انقلاب اسلامی، در داخل و خارج از مرزهای جغرافیای ایران بوده است!

3-وقتی با اصرار فراوان رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی دایر و ملت بعد از برجام، انتظار لغو تحریمها و حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانانشان را دارند، ولی راه دولت اعتدال به سمت قبله آمالش کج می شود و برای اهداف کثیف ماندن در قدرت، دست گدائی برای دریافت هواپیما، به سوی فرانسه و آمریکا دراز می کند!!!

4-علی رغم اینکه فریاد نمایندگان مجلس و قوه قضائیه، پیرامون تخلفات گستردهنن حسین فریدون (برادر رئیس) و حقوقهای نجومی بلند است، ولی رئیس دولت، خود را به بی خیالی زده و حتی برخی از وزراء فتنه گر و حزبی دولت اعتدال، همچنان بدنبال ماندن در قدرت از طریق راههای نامشروع هستند! آری، دولت جناب روحانی، شعار راستگویی می دهد، ولی با دروغ و نفاق، بدنبال عوام فریبی است!

5-وقتی رئیس جمهورمان آمریکا را کدخدا بداند! و به کدخدا اعتماد و در برجام امتیازهای گسترده‌ای تقدیم آمریکا نمایند و دست گدائی شان همچنان بسوی شیطان بزرگ دراز باشد؛ آیا دولت جدید آمریکا به ترسوها و لرزانهای اعتدال، توجهی خواهد کرد؟! برای پاسخ دقیق به این سئوال؛ به سراغ یکی از ایرانیهای مقیم آمریکا، آقای هوشنگ امیر احمدی که مدت 27 سال بدنبال رابطه ایران آمریکا است، می رویم، ایشان می گوید: «آمریکا به دوستان کوچکش، امتیازی نمی دهد ... نیروهایی که بعدها در برجام فعال شدند از همان دوستان تشویق کننده آمریکا برای تشدید تحریم بودند ...بزرگترین دروغ تاریخ این بود که اگر برجام نبود آمریکا قطعا به ایران حمله می کرد

والسلام


پنج شنبه 95 بهمن 7 , ساعت 8:52 عصر

به نام خدا و برای خدا

داستان سراسر عبرت آموز آیات 85 الی 97 سوره مبارکه طه و آیه 54 سوره بقره، خبر از فرصت طلبانی می دهد که ازع غفلت مردم، سؤاستفاده نموده و با الگو گیری از سامری، به ساخت گوساله ای برای ایجاد دو قطبی در جامعه و رسیدن به اهداف ماکیاولی خود پرداختند و لذا برجام، گوساله ناقص الخلقه ای بود، که توسط شیطان بزرگ طراحی و جریان لیبرالیسم غیر انقلابی داخلی، با ثروت مردم آنرا اجراء و همچنان به بزک کردن آن مشغول است!

بر اساس آیات کریمه فوق، قوم موسی(ع) سخن سامری را مبنی بر اینکه، این گوساله خدای شما و موسی است را باور و ثروت خود را برای آن اهداء کردند!(1) و اینگونه مردم فریفته صدای گوساله سامری شده و به دور آن تجمع نمودند و لذا وقتی حضرت موسی به سامری می گوید؛ چگونه این فتنه را ایجاد کردی؟(2) سامری در پاسخ می گوید؛ من در پی رسول حق(جبرئیل) چیزی را دیدیم که قوم ندیدند، من مشتی خاک از اثر قدم رسول حق برداشتم و بر این گوساله ریختم و مردم با صدای گوساله بدور آن حلقه زدند!(3)

موسی(ع) برای اینکه بتواند مردم را از شرِّ سامری و گوساله برهاند، چند کار را انجام داد؛ اولاً سامری باید منزوی و از میان قوم اخراج کرد، ثانیاً با گذشت زمان مردم از گوساله ناامید شدند و موسی به همراه انقلابیون واقعی آن را آتش زده و خاکسترش را بر دریا ریختند و ثالثاً مردم می بایست از گناه عظیم شرک و ارتداد، تطهیر شوند و لذا خداوند در آیه 54 سوره بقره چنین دستور صادر کرد:خ وَ إِذْ قالَ مُوسی‏ لِقَوْمِهِ یا قَوْمِ إِنَّکُمْ ظَلَمْتُمْ أَنْفُسَکُمْ بِاتِّخاذِکُمُ الْعِجْلَ فَتُوبُوا إِلی‏ بارِئِکُمْ فَاقْتُلُوا أَنْفُسَکُمْ ذلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ عِنْدَ بارِئِکُمْ فَتابَ عَلَیْکُمْ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحیمُ.

ترجمه: (و چون موسى به قوم خود گفت اى قوم من شما با [به پرستش] گرفتن گوساله برخود ستم کردید پس به درگاه آفریننده خود توبه کنید و [خطاکاران] خودتان را به قتل برسانید که این [کار] نزد آفریدگارتان براى شما بهتر است پس [خدا] توبه شما را پذیرفت که او توبه‏ پذیر مهربان است.)

آری؛ گفتند؛ که برجام از طرف خدا بوده! و قدم به قدم، برجام با اطلاع رهبری نظام، اجراء شده! ولی مردم باور نکرده و پس از گذشت قریب 4 سال از گوساله برجام، ناامید شده  و وعده های لغو تحریمها از سوی رئیس جمهور، دروغ دانسته و دریافتند که اولویتهای اصلی نظام اسلامی، معیشت، اشتغال و فرهنگ مردم بر اساس نقشه راه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده، که متأسفانه سامریهای امت، با ایجاد انحراف در آن مسیر، به بزک کردن گوساله ناقص الخلقه برجام پرداختند و لذا دور نیست، که برجام به آتش کشیده شود و سامریهای زمان، بخاطر عدم توجه به فرمایشات رهبری و ریختن ثروت ملت در پای گوساله برجام، شرمسار و منزوی گردند.

والسلام

پی نوشت:

1-طه ایه 88

2-همان 95

3-همان 96


دوشنبه 95 بهمن 4 , ساعت 9:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

در هفته داغ ریزش غم انگیز ساختمان پلاسگو، شاهد افشای جریان نفوذ در گلوگاههای مهم اقتصادی بودیم، که در رأس آن،8 رئیس جمهور باید پاسخگوی تخلفات گسترده باند سرخه ایها(جناب روحانی) بخصوص برادرش حسین فریدون باشد، زیرا تعدادی از نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی و سخنگوی قوه قضائیه با اعلان اسناد غیرقابل تردید، به ارتباطات ناسالم و متقلبانه ی برادر رئیس جمهور(حسین فریدون) و همسرش در پرونده دو نفر از ابربدهکاران بانکی، که یکی از آنان اخیراً دستگیر(رسول دانیالزاده) و دیگری موفق به فرار و اخذ پناهندگی(شب دوست مالامیر) شده است!

حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: «دانیال‌زاده چندی پیش یک واحد مسکونی را به ارزش 16 میلیارد تومان در میدان تجریش تهران به آذر غفوری همسر حسین فریدون هدیه داده است ... همچنین این فرد چکی را به مبلغ 250 میلیون تومان برای هزینه مراسم ختم مادر یکی از مسؤولان دولتی پرداخت کرده است

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ارتباط رسول دانیال‌زاده با حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور می گوید: «تمام اسناد و مدارک ارتباط آقایان مالامیر و دانیال‌زاده را با حسین فریدون و همسر حسین فریدون کامل دیده و بررسی کرده‌ایم

سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوصع حسین فریدون گفت: «شب‌دوست مالامیری رقم‌های بسیار کلانی توسط رانت‌هایی که داشته از بانک‌های ملی و ملت اخذ کرده است. همچنین این فرد ارتباطات نزدیکی با خانواده حسین فریدون برادر رئیس جمهور داشته است ... آقای مالامیری 30 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی و 4 شرکت تجاری داشته که از طریق آنها وام می‌گرفته است ... اسناد واریز پول، به حساب دختر حسین فریدون در لندن و کانادا وجود دارد که نشاندهنده ارتباطات مالی بین فریدون و مالامیری است.»

چندی قبل رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با حسین فریدون برادر رئیس جمهور گفت: «مثلاً درباره موضوع مدیرعامل بانک رفاه که اخیراً نیز فیش حقوقی وی جنجال‌سازی شده است، گزارش تخلف کلان وی در زمان تصدی‌گری در بانک ملی را نیز داشتیم ولی با فشار آقای حسین فریدون و لابی‌گری وی این فرد در سمت مدیرعامل بانک رفاه قرار گرفت

آنچه تاکنون توسط دستگاه قضائی و نمایندگان مجلس و رسانه های انقلابی امکان افشاء آن میسر شده و با توجه به دستگیری رئیس بانک ملت (رستگار سرخه ای) و دانیالزاده و پناهندگی مالامیر، انتظار این است، که رئیس جمهور در اولین اقدام ،برادر متخلف و زن برادر خود را برای تکمیل اقدامات قضائی در اختتیار مسئولین مربوطه قرار دهد، تا اذهان عمومی مردم، تخلفات گسترده باندل سرخه ایها و حسین فریدون را به حساب حاج حسن روحانی ننویسند! هر چند که حاج حسن نمی تواند منکر ستاد انتخاباتی خود، در ساختمان مجلل این افراد زالو صفت در سال 92 گردد!

مردم خوب کشورم که در شدیدترین محاصره اقتصادی از سوی جریان اعتدالیون و استکبار جهانی هستند، از قوه محترم قضائیه انتظار دارند، که بدون توجه به فشارهای رئیس قوه مجریه، نسبت به دستگیری و محاکمه حسین فریدون، همسرش و باند سرخه ایها، همانند آفتابه دزدها اقدام نماید و اگر رئیس جمهور هم از این پولهای حرام، منتفع شده، موضوع در اسرع وقت به اطلاع ملت و نمایندگان مجلس که بی صبرانه منتظر اقدامات بحق آن قوه می باشند، رسانده شود.

اگر رئیس جمهورمان، تخلفات گسترده ی نزدیکان خود و باند سرخه ایها(همشهریها) را نمی بیند،! بهترین هدیه برای حاج حسن روحانی، کمپین اهداء عینک ته استکانی است!

والسلام


شنبه 95 بهمن 2 , ساعت 3:44 عصر

به نام خدا و برای خدا

دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا، در اولین موضعگیری اقتصادی خود، مردم را به "اقتصاد مقاومتی" دعوت و خواستارغ توجه مردم آمریکا به بهره مندی از توان درونی گردید و خطاب به ملت آمریکا گفت: «آمریکائی؛ باید آمریکائی بخرد و آمریکائی باید استخدام کند.»

با توجه به تحریمهای فلج کننده و گسترده جبهه استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ بر علیه کشورمان، رهبر معظم انقلاب بارها بر اجراء "اقتصاد مقاومتی"، با نگاه به تواتنمدی درون تأکید نمودند ولیکن، مسئولین لیبرالی که در حوزه های تصمیم ساز و تصمیم گیر کشورمان حضور دارند، یا "اقتصاد مقاومتی" را نمی فهمند و یا تنها راه نجات اقتصاد کشور را هضم شدن در اقتصاد لیبرالیستی و ورشکسته آمریکا می دانند! و لذا برخی از وزراء دولت یازدهم، اعتقادی به بهره گیری از توانمندی داخلی را نداشته و پیشنهاد واردات مدیر از کشورهای غربی را داده اند! و افراد دیگر از اعضاء دولت پا را از این تفکر ضدانقلابی فراتر نهاده و گفتند: هنر ایرانی فقط در پختن آبگوشت بزباش است!

متأسفانه اجراء نسخه شفا بخش "اقتصاد مقاومتی" به دولتی واگذار شده که استراتژیستهای آن اکثراً غرزده و لیبرال هستند و لذا کشور آمریکا را مساوی با همه جهان قلمداد کرده! و سمت کدخدایی ده را به او دادjند! و تمام ظرفیت اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی نظام اسلامی را در قالب برجام ریختند و دست گدائی به سوی اصلی ترین دشمن ایران دراز کردند! و منافقانه از اجراء "اقتصاد مقاومتی" سرباز زدند!

در همین رابطه می توان گفت: که رئیس جمهور جدید آمریکا از رئیس جمهور ایران، آگاهتر و با تدبیرتر است، زیرا ترامپ، اقتصاد آمریکا را مقروض و ویران می داند و اقتصاد مقاومتی را بر اساس قرائت آمریکائی خود، یگانه راه برون رفت از آن می داند ولی رئیس جمهور ایران، راه نجات کشورمان را از اقتصاد ورشکسته آمریکا طلب می کند! و در جمع دوستان خود در باره اقتصاد مقاومتی می گوید: "ما که ندانستیم، منظور رهبری از اقتصاد مقاومتی چیست؟ به گمانم، همین کاری که ما انجام می دهیم، اقتصاد مقاومتی است"! و لذا؛ رویکرد اقتصادی دونالد ترامپ، "اقتصاد مقاومتی" است ولی تفکر اقتصادی حاج حسن روحانی، اقتصاد لیبرالیستی آمریکائی است!!!!!

والسلام


جمعه 95 بهمن 1 , ساعت 2:12 صبح

به نام خدا و برای خدا

اگر بخواهیم به مشکلات امروز کشورمان بپردازیم، حکومت کمتر از 5 ساله امام علی علیه السلام بهترین عبرت در فرا رویخ ما است، که چرا مسلمین و برخی از صحابه رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در برابر حجت حق امیرالمومنین، اجتهاد کرده و موجب زوال حکومت عدل علی علیه السلام را به نفع جبهه استکبار معاویه رقم زدند؟! متأسفانه امروز هم در جامعه ما، برخی از مسئولین قوا، در ظاهر از امام (ره)، رهبری و انقلابی بودن خود سحن می‌گویند، ولی عمل آنها به نفع جبهه استکبار و تفکرات لیبرالیسم است!

مثلا، وقتی برای راننده تاکسی و لبو فروش سر خیابان، شکست و نقض برجام آشکار شده و بعد از یک سال نفع کشور از برجام هیچ است، اما برخی مسئولین با نفاق پیچیده به دفاع و توجیه برجام آمریکائی می پردازند. وقتی دو نفر از اعضاء تیم مذاکره کننده هسته ای بازداشت شده و جاسوسی یکی از آنها محرز گردیده، آیا عقلانی است که مسئول قوه مجریه با اهانت به ملت، همچنان به توجیه من درآودی از برجام بپردازد!

اگر مسئول قوه مجریه کشور، به سخنان رهبری توجه می نمود و خط فاصل خود با فتنه گران سال 88 را رعایت می کرد و برخی از افراد مؤثر در فتنه 88 را در مسئولیتهای حساس بکار نمی گرفت، آنگاه، حرکت حسن روحانی در ریل اصلی نظام اسلامی و ولایت فقیه پذیرفتنی بود، ولیکن، رئیس جمهور بارها به دشمنانف داخلی و خارجی این سیگنال را فرستاده، که تبعیتش از رهبری، تنها در سخن و بر اساس منافع باندی و گروهی است و بس! ولی در عمل بر خلاف مبانی نظام اسلامی و در راستای غربزدگی و لیبرالیسم، حرکت می نماید و لذا مشکل اصلی، در تناقض بین سخن و عمل برخی مسئولین، بخصوص رئیس قوه مجریه می باشد!

پس؛ راه علاج تناقض بین سخن و عمل مسئولین، بدست عمارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، فلذا عمارها باید به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در وقطع "پیچ بزرگ تاریخی و شرایط جنگ احزاب" پرداخته و همزمان، چهره نفاق قدیم و جدید را که اهداف لیبرالیسم را در ساختار قدرت نظام اسلامی عملیاتی می کند، از پرده برون اندازند، زیرا نفاق جدید، سخن از همراهی با ولایت و نظام اسلامی می کند، ولی عملش در خدمت اهداف لیبرالیسم و در مخالفت با ولایت و انقلابی گری است!!!

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ