سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توکّل، دژ حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 94 شهریور 13 , ساعت 11:47 صبح

به نام خدا و برای خدا

در حالی که دولت اعتدال بدون توجه به نظرات منقدین و حتی رهبری توافق و یا برجام را پیروزی قلمداد می کند و حناب روحانی می گوید سه گل زده ایم و دو گل خورده ایم ولیکن رهبر معظم انقلاب در دیدار خبرگان ملت موضوعی را بخاطر بی توجهی دولت اعتدال برای اطلاع نمایندگان مجلس خبرگان و همه مردم، مجدداً بیان فرمودند تا فردا آحاد ملت ایران، علماء ، نخبگان  و دلسوزان نظام اسلامی بهانه نیاورند کهوو رهبری به موقع هشدار نداد، پس ملت عزیز ایران؛ صدای رسای امام خامنه ای بلند است و همه هم شنیدند که فرمود: «من معتقدم و به آقای رئیس جمهور هم گفته ام که مصلحت نیست، مجلس شورای اسلامی از موضوع بررسی برجام کنار گذاشته شود ... من درباره این مسائل، برخی نکات را با برادران عزیز و صمیمی خود در دولت، در میان گذاشته ام که اکنون برای اطلاع نمایندگان مجلس خبرگان و همه مردم، آنها را بیان می کنم.»

ملت رشید ایران بیش از 24 ماه است که رئیس دولت اعتدال چرخیدن زندگی مردم را به چگونگی چرخیدن سانتریفیوژها و رفع تحریمها گره زده و حتی آب آشامیدنی مردم را هم ناجوانمردانه و برای دادن امتیاز مضاعف به کدخدا(آمریکا) به لغو تحریمها دانسته و طی 23 ماه مذاکره هر چه کدخدا درخواست کرد، اجابت نمود که در صورت اجراء برجام، آنچه از توان هسته ای کشور باقی می ماند کاریکاتوری بیش نخواهد بود، اما ملت و رهبری نظام غمگینانه دادن این کلکسیون امتیازات را به آمریکا پذیرفتند تا تحریمها لغو شود نه اینکه امروز بشنوند که آمریکائی ها بگویند چار چوب تحریمها را حفظ می کنند! و مسئولین دولتی هم خاموشند!!!

متأسفانه مسئولین ترسو و بُزدل دولت اعتدال علی رغم شنیدن تهدیدات پی در پی گاوچرانان آمریکائی، جرأت پاسخگویی به دشمن را ندارند و حتی می گویند نباید از کلمه دشمن در ادبیاتمان استفاده نمائیم! و آقای روحانی ذلیلانه در برابر دشمنی استکبار و با نگرش لیبرالی و کدخدا دانستن آمریکا، از ملت و نخبگان خواسته های نابجا و بر خلاف استراتژی امام و رهبری می خواهد و می گوید: «نباید فکر کنیم پس از حصول توافق می‌توانیم هر طور که بخواهیم حرف بزنیم.» این نگرش لیبرالی و از روی ترس و ذلت، موجب شد که رهبر معظم انقلاب به آنان نهیب بزنند و به دولت و مسئولین مربوطه امر نمایند که جواب یاوه گویی آمریکائی ها را بدهید و فرمودند: «نگویید که آمریکاییها این سخنان را برای قانع کردن رقبای داخلی خود می زنند، ... آنچه که رسماً گفته می شود نیاز به پاسخ را دارد و اگر پاسخ داده نشود، صحبت طرف مقابل تثبیت خواهد شد.»اا

رئیس دولت اعتدال که پیرو سیاستهای مستکبرانه هاشمی رفسنجانی است، نه تنها امروز خود را شرمنده ملت نمی داند بلکه با یک دروغ بزرگ، ادعای کذبی را مبنی بر زدن 3 گل و دریافت 2 گل را در نتیجه توافق یا برجام مطرح می کند! چرا آقای روحانی نباید شرمنده ملت باشد، که وزرای اقتصادیشپس از صدور برجام می گویند؛ قرار نیست تغییری در اوضاع اقتصادی ملت رخ دهد؟! مگر استراتژی (ببخشید ساده لوحی) جناب روحانی، مبنی بر این نبود که چرخ سانتریفیوژها به همراه زندگی مردم با همدیگر بچرخد! امروز که با بی تدبیری و ترس دولت اعتدال چرخیدن سانتریفیوژها هم از کار افتاد ولی چرخ زندگی ملت نچرخید و جناب روحانی که دیروز در حمایت از قشر ثروتمند برای قطع یارانه آنها می گفت؛ حق نداریم به حسابهای مردم سرک بکشیم، امروز نه تنها به حسابهای مردم سرک می کشند، بلکه خانه های ملت و دکان داران کوچکی را که به سختی مایحتاج زندگی خود را تآمین می کنند از چشمان دولتی که باید عرق شرم بر پیشانیش دیده شود و خجالت در چشمانش موج بزند، در امنیت نخواهند بود!!!

متأسفانه این دولتی که بخاطر بدعهدی با ملت و رهبرش خجالت زده نیست در مقابل بیگانگان بخصوص آمریکا و کشورهای قدرتمند غربی بشدت خجالت زده و شرمنده است و حتی جنایتکاری مثل وزیر خارجه فرانسه را که خونهای آلوده به ایدز را به ایران ارسال کرد و صدها تن از این ملت را دچار بیماری صعب العلاج نمود با امنیت کامل و بدون هیچ اعتراضی به کشورمان آمد و رفت و دولت هم در مقابل ملتش بخاطر این بی تدبیری احساس شرمندگی نمی کند!!!

به نظر می رسد که جناب روحانی بخاطر سخنان آقای "جاش ارنست" سخنگوی کاخ سفید باید شرمنده و خجالت زده ملت ایران باشد زیرا، سخنگوی کاخ سفید بر خلاف نظر دیروز رهبر معظم انقلاب، اعلام کرد: "تا زمانی که ایران به طور عملی به تعهداتش در اجرای مفاد توافق هسته ای وین اقدام نکند تحریم ها لغو نمی شود." پس آقای روحانی قول لغو تحریمهایتان چه شد؟! چرا به ملت خود با صداقت سخن نمی گوئید؟! آیا تدبیرتان، فقط تزویری برای سرقت رأی مردم بود؟!

پایان بخش این وجیزه را در روز جمعه مزین نمایم به گفتاری زیبا و نیکو از امام صادق علیه السلام که از ایشان سئوال کردند: یوم الحسره، کدام روز است که خدا می فرماید: بترسان ایشان را از روز حسرت.عع

حضرت پاسخ فرمودند: آن روز قیامت است، که حتی نیکوکاران هم حسرت می خورند که چرا بیشتر نیکی نکردند. 

مجدد از امام علیه السلام پرسیدند: آیا کسی است که در آن روز حسرت نداشته باشد؟

حضرت فرمودند: آری، کسی که در این دنیا مدام بر رسول خدا صلوات فرستاده باشد.

وسائل الشیعه/ج7/ص198

والسلام

 


پنج شنبه 94 شهریور 12 , ساعت 9:30 عصر

به نام خدا و برای خدا

حضرت آیت الله خامنه ای در جمع خبرگان ملت و در سخنان مهمی در خصوص ارسال برجام به  مجلس شورای اسلامی فرمودند: «من معتقدم ووو به آقای رئیس جمهور هم گفته ام که مصلحت نیست، مجلس شورای اسلامی از موضوع بررسی برجام کنار گذاشته شود ... من در مورد نحوه بررسی و اینکه آن را رد کنند و یا تصویب کنند هیچ توصیه ای به مجلس ندارم و این، نمایندگان ملت هستند که باید تصمیم بگیرند.»

بر خلاف سفارش و تأکید رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهورمان تلاش دارد که برجام را که تعهدات سنگینی را بر کشورمان تحمیل می نماید از رسیدگی و نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی پنهان نگه دارد و در ادعایی کذب، گفت: «ما که چیزی را امضا نکردیم! ... رفتن به مجلس یعنی چیزی که وزیر خارجه و رئیس جمهور تا حالا امضا نکرده، امضا کنیم.»

اما وقتی امضاء آقایان ظریف، عراقچی و صالحی در زیر ورقه برجام در روزنانه ها و شبکه های اجتماعی در منظر عمومی قرار گرفت، به یکباره دولت راستگویان، اعلام کرد، که آن امضاها برای بازی بوده است!!! و شاید هم فکر نمی کردند که این چنین کذب گویی و نفاق آنان نقش بر آب شود.

متأسفانه دولت تلاش منافقانه ای از روزهای آغازین مذاکرات هسته ای و پذیرش گام به گام تعهدات سنگین در مقابل دریافت هیچ بعمل آورده تا ملت و حتی نخبگان کشور را از محتوای توافقات سه گانه بی خبر نگه دارند و لذا "در ژنو اسم آن را توافقنامه موقت" گذاشتند و سپس "در لوزان اسم بیانیه سیاسی"را برگزیدند و "در وین اسم برجام" را انتخاب کردند تا مجلس شورای اسلامی را از ورود و بررسی آن منع نمایند!نن

رهبر معظم انقلاب با تدابیر حکیمانه خود، اراده لیبرالها را مبنی بر دور زدن مجلس شورای اسلامی خنثی نمود و لذا ضرورت دارد نمایندگان مجلس بدور از حب و بغض سیاسی ابعاد مختلف برجام و قطعنامه 2231را مورد بررسی محققانه قرار داده و اجازه ندهند دشمنی را که امام خمینی با حمایت ملت ایران و تقدیم هزاران شهید از در بیرون کرده اند، این بار توسط لیبرالهای نفوذی دولت اعتدال به کشور باز گردند!

امام خامنه ای نسبت به عدم موضع گیری و پاسخ قاطع دولت اعتدال در مقابل یاوه سرائی مسئولین آمریکائی فرمودند: «نگویید که آمریکاییها این سخنان را برای قانع کردن رقبای داخلی خود می زنند، البته من معتقدم که دعوای داخلی امریکا واقعی است و آنها با هم اختلاف دارند و علت این اختلاف هم برای ما روشن است، اما آنچه که رسماً گفته می شود نیاز به پاسخ را دارد و اگر پاسخ داده نشود، صحبت طرف مقابل تثبیت خواهد شد.»

انتظار می رود پس از سخنان راهگشای رهبر عزیز انقلاب، مسئولین دولتی بخصوص رئیس جمهور مواضع خود را بر اساس تراز و معیارهای انقلاب اسلامی و امام بصورت شفاف بیان نماید و آمریکا را شیطان بزرگ بداند و بیش از این باعث تضعیف انقلاب و ملت قهرمان ایران نگردند

گویند؛ یارو نشسته بوده پشت بنز آخرین سیستم، داشته صد و هشتاد تا توی اتوبان میرفته، یک دفعه می بینه یک موتور گازی ازش جلو زد! خیلی شاکی میشه، پا رو میگذاره رو گاز، با سرعت دویست از بغل موتوره رد میشه.

یک مدت واسه خودش خوش و خرم میره، یهو میبینه موتور گازیه غیییییژ ازش جلو زد! دیگه پاک قاط میزنه، پا رو تا ته میگذاره رو گاز، با دویست و چهل تا از موتوره جلو میزنه. همینجور که داشته با آخرین سرعت میرفته، یهو می بینه موتور گازیه مثل تیر از بغلش رد شد!! طرف کم میاره، راهنما میزنه کنار به موتوریه هم علامت میده بزنه کنار.

خلاصه دوتایی وامیستن کنار اتوبان، یارو پیاده میشه، میره جلو موتوریه، میگه: آقا فدات شم ! من مخلصتم، فقط بگو چطور با این موتور گازی کل مارو خوابوندی؟!  موتوریه با رنگ پریده، نفس زنان میگه: والله ... داداش.... خدا پدرت رو بیامرزه واستادی... آخه ... کش شلوارم گیر کرده به آینه بغلت. 

نتیجه اخلاقی؛ اگه می بینید بعضی ها در کمال بی استعدادی پیشرفت های قابل ملاحظه ایی دارند و در سطوح بالای مدیریتی ، اقتصادی و.... قرار گرفته اند، ببینید کش تنبانشان!! به کجا گیر کرده، نکند با کدخدا(آمریکا) سر و سری دارند یا استوانه می گوید حاصل ثبت نام من در انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 بوده است ....؟!!!

متأسفانه صداقت گوهر نایابی است در دولت اعتدال که راه را به بیراهه و کجراهه می رود!!!

والسلام

 


چهارشنبه 94 شهریور 11 , ساعت 1:41 صبح

به نام خدا و برای خدا

حسن روحانی در مصاحبه مطبوعاتی خود در هفته دولت در خصوص برجام و قطعنامه 2231شورای امنیت سازمان ملل سخنان شگفتهه انگیزی را که از زبان یک فرد حقوقدان بعید به نظر می رسید، بر زبان جاری کرد و واکنش های مختلفی را بدنبال داشت ایشان در پاسخ به سئوالی، منکر امضاء برجام از سوی خود و وزیر خارجه‌اش می شود و می گوید: «طبق قانون اساسی و اصل 77 که اشاره کردید و اصل 125 که تبیین می کند می گوید وقتی توافقی را رئیس جمهور یا نماینده اش امضا میکند برای تصویب به مجلس می فرستد. ما که چیزی را امضا نکردیم! ... رفتن به مجلس یعنی چیزی که وزیر خارجه و رئیس جمهور تا حالا امضا نکرده، امضا کنیم.»!!!

در خصوص منکر شدن حسن روحانی سئوالات مختلفی مطرح است:

-مگر آقای روحانی ادعا نکرده اند که در مذاکرات هسته ای 3 گل به دروازه آمریکا زده و 2 گل خورده است! پس علت نگرانی، ترس و لرزش رئیس جمهور برای چیست؟! مگر آقای روحانی بدنبال این نبوده که مردم برای پیروزیش در مذاکرات هسته ای شادی کنند و کف بزنند!؟ پس چرا بر خلاف اصول 77 و 125 قانون اساسی، متکبرانه حاضر به ارسال لایحه جهت برجام و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی نمی باشد؟! آیا جناب روحانی نگران افشاء خیانتهای گسترده در متن برجام و قطعنامه شورای امنیت است که نمی خواهد ملت از محتوای آن مطلع شوند؟!

-نکند جناب روحانی دچار آلزیمر شده و یا امضاء کنندگان برجام، آقایان ظریف، عراقچی و صالحی به ایشان گزارش غلط داده و گفته اند پای برجام را امضاء نکرده اند!؟ که در این صورت باید به حال رئیس جمهور و مردمی که به ایشان اعتماد کرده و رأی داده اند، تأسف خورد!!!

-سئوال دیگری که به ذهن خطور می کند این است، که در دنیای سیاست ماکیاولی گفته اند، دروغ هر چه بزرگتر بگوئید باورش برای شنونده آسانتر است و لذا رئیس حمهور بر اساس این سیاست غیر دینی و گناه آلود با ملت خود سخن می گوید!خخ

-رئیس جمهور عادت کرده و یا توسط پدرخوانده دولت یعنی آقای رفسنجانی عادت داده شده که در سخنانش، اسم و جایگاه رفیع امام خامنه ای را می برد و لیکن در ورطه عمل منافقانه مسیری را بر خلاف نظرات ولی فقیه زمان طی می کند، زیرا رئیس جمهور اگر اعتقاد راسخ به اسلام انقلابی و رهنمودهای مقام معظم رهبری داستند، خود در روز عید سعید فطر مستمع سخنان و دستورات رهبری معظم بوده اند که فرمودند: «برای تصویب متن تهیه شده، باید مسیر قانونی پیش‌بینی شده طی شود» حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه خطبه عید خطاب به دست اندرکاران بررسی «متن تهیه شده هسته ای» تأکید نمودند: «براساس مصالح کشور و منافع ملی با دقت کار خود را انجام دهید تا بتوانید حاصل بررسیها را با گردن افراشته به ملت و خداوند ارائه دهید.»

حال چرا رئیس جمهور بر خلاف نظر صریح و تفسیرناپذیر مقام معظم رهبری سخن می راند؟ آیا بدنبال دوقطبی کردن جامعه و شکستن وحدت ملت است؟! آیا می خواهد به کدخدایش(آمریکا) ثابت نماید، که با توجه به شرلیط موجود می تواند زمینه نفوذ آمریکا و ملاقات با اوباما را در سفر آتی خود به سازمان ملل فراهم نماید و پروژه آقای رفسنجانی را مبنی بر "شکستن تابو مذاکره با آمریکا" را تکمیل نماید؟! تا در مقابل، کدخدا(آمریکا) هم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به یاری لیبرالهای همرا و همگام با دولت اعتدال بپردازد و رؤیای ریاست جمهوری 8 ساله حاج حسن روحانی بر اساس شوخی نابجا و شبهه برانگیز وزیر کشور که مسئول برگزاری سالم انتخابات است، محقق شود!!! نکند دروغ هم خسته و شرمنده دولت راستگویان اعتدال لیبرال غربی شود!!!

ماجرای بغرنج تاریخی که شاهدی بر بی بصیرتی مردم در زمان رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم بوده پایان بخش این وجیزه است. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مُجمل، گویند؛ وقتی مکه در سال هشتم هجری به دست مسلمین فتح شد، رسول اکرم صلی الله علیه و آله دستور عفو همگانی صادر کردند. اما فرمودند عبدالله(برادر رضاعی عثمان) را هرجا گیر آوردید بکشید حتی اگر خود را به پرده ی کعبه چسبانده باشد.مم

این شخص(عبدالله) ابتدا مسلمان بود ولی بعد مرتد شد و به مکه فرار کرد و شروع کرد به خدا و پیامبرش دروغ بستن. وقتی عبدالله دستور قتلش را شنید به برادرش عثمان پناه برد و از او خواست که نزد رسول خدا واسطه شود تا او را نکشند. عثمان برادر را برداشت و در مسجد به نزد پیامبر آورد و از رسول اکرم طلب بخشش و گذشت برای برادر مرتد خود نمود.

رسول اکرم صلی الله علیه وآله مدتی طولانی سکوت کردند و سپس سربلند کردند و او را بخشیدند.

ادامه این ماجرا عبرتی است برای همه کاربران عزیز و عمارهای امام خامنه ای؛

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله سپس رو به اصحاب کردند و فرمودند: می دانید چرا مدتی طولانی سکوت کردم؟ منتظر بودم یکی از شما بلند شود و سر از تن عبدالله جدا کند. (صفحه 192و193،کتاب سقیفه،علامه عسکری)

آری امام جامعه همیشه حرف خود را صریح نمی زند، یا مصلحتی را می بیند یا مقامش اقتضای سخن گفتن نمی کند، این تویی که با بصیرتت باید تشخیص به موقع و صحیح داده و عمل کنی تا فریاد مظلومیت "این عمار" امام خود را نشنوی!!!

والسلام     

 


یکشنبه 94 شهریور 8 , ساعت 12:30 صبح

به نام خدا و برای خدا  

حضرت آیت الله خامنه ای، در هفته دولت ضمن پرداختن به ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی فرمودند: « گام دوم در تحقق اقتصاد مقاومتی،ع تشکیل یک ستاد فرماندهی قوی، هوشمند و نافذالکلمه است تا با پایش فعالیتها، اقدامات ضربتی برای حل مشکلات، و اتخاذ تصمیمات صحیح و بموقع، زمینه اجرایی شدن برنامه را فراهم کند و به مردم گزارش دهد.»

رهبر معظم انقلاب ضمن تشکر از اقدامات مسئولان دولتی در رابطه با عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی یادآور شدند: برخی از کارهای انجام شده مقدماتی است، برخی مربوط به اقتصاد مقاومتی نیست و برخی هم کارهای جاری دستگاههاست که جزو فعالیتهای اقتصاد مقاومتی آمده است. ایشان در ادمه افزودند: «اقتصاد مقاومتی، بسته ای «کامل و منسجم» و محصول عقل جمعی است و برای تحقق نیز به برنامه اجرایی و عملیاتی منسجم نیاز دارد.»

حضرت آیت الله خامنه ای به دولتمردان متذکر شدند: «هیچ برنامه اقتصادی غیرمنطبق با سیاستهای اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار ندهید و برنامه ششم توسعه را نیز سریعتر و بر همین مبنا تدوین کنید.»

وقتی کشوری با وسعت ایران و با تفکر انقلاب اسلامی سالها است که از سوی استکبار جهانی مورد حملات پی در پی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نضامی-امنیتی قرار گرفته است ضرورت ایجاد ستاد فرماندهی مشترک اقتصاد مقاومتی قوای سه گانه ضروری و جدی است و بی توجهی به این مسئله تاکنون ضربات جبران ناپذیری به کشور وارد نموده است ، جناب روحانی پس از در اختیار گرفتن سکان ریاست جمهوری همانند شعار رئیس دولت اصلاحات(گفتگوی تمدنها) با طرح شعار "جهان آری از خشونت" و چراغ سبز نشان دادن به کدخدا(آمریکا) و کشورهای غربی فکر می کرد که نیازی به بسته اقتصاد مقاومتی ندارد و به زودی با بستن با کدخدا و رفع تحریم ها می تواند بر مشکلات اقتصاد فائق بیاید لذا از ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مورد نظر امام خامنه ای غفلت ورزید و علی رغم دادن امتیازهای فراوان در توافقنامه ژنو به آمریکا نتوانست از تحریمهاای فلج کننده کدخدا بکاهد و در همین اثناء در جبهه دیگری مورد تهاجم آمریکا و رهبران خود فروخته برخی از کشورهای عربی فرار گرفت و به یکباره با سقوط 50 در صدن نفت روبرو گردید.

هر گاه مسئولین کشوری و ملت نسبت به دستورات کشتی بان انقلاب چه در زمان امام بزرگوارمان و چه در زمان خلف صالحشبی توجهی نموده ضربات جبران ناپذیری به کشور عزیزمان وارد گردیده است لذا، وقتی دولت می داند که با لغو و یا تعلیق اندک تحریمها مشکلات اقتصادی همچنان به قوت خود باقی می ماند، پس باید تبعیت عملی خود را از فزمایشات رهبر عزیز انقلاب در ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در هفته دولت به اثبات برساند تا از خسارات گسترده تر جلو گیری شود.

 متأسفانه در خصوص ورود و استفاده از ظرفیت بی شمار نیروهای پر تحرک و توانمند بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی علی رغم اعلام آمادگی از سوی مسئولین بسیج، دولت اعتدال بدلائل معلوم از آن خودداری کرد و لذا مقام معظم رهبری استفاده از ظرفیت بخشهای غیر دولتی از جمله بسیج و بهره گیری از اقتصاددانان و فعالان اقتصادی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مجدداً به دولت گوشزد نمودند. امیدواریم که دولت برنامه ششم توسعه را بر مبنای اقتصاد مقاومتی همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، تنظیم نماید و کتاب اقتصادی جناب روحانی را که اقتصاددانان تفکر لیبرالیسم برای استفاده در برنامه ششم توسعه در پیش روی خود دارند، از دستور کاری آنان خارج شود تا مجبور نشوند، همانند کتاب برنامه چهارم توسعه در دوران دولت اصلاحات، آن را خمیر نمایند!

با عطشی که پس از  توافق وین در دولت اعتدال و لیبرال جناب روحانی برای انعقاد قرارداد با کشورهای غربی بوجود آمده، آیا اجازه شکل گیری ستاد مشترک اقتصاد مقاومتی بصورت عملی از سوی دولت اعتدال صادر خواهد شد؟!!!

البته پاسخ این وجیزه را رئیس جمهور در کنفرانس خبری خود داد و همه مطمئن شدند، که دولت قصدی برای اجرای اقتصاد مقامتی ندارد، زیرا ایشان گفت: «نگذارید دولت کشور را بازار خارجی ها کند.»!!!!!

والسلام

 


شنبه 94 شهریور 7 , ساعت 7:11 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از صدور بیانیه لوزان و در ادامه آن توافق وین(برجام) شاهد تحرک گسترده جریاناتی در داخل ایران و آمریکا هستیم که به نظر می رسد اتاقنن عملیات مشترکی در راستای نفوذ و تغییر در بدنه انقلاب اسلامی شکل گرفته باشد که در این اتاق عملیات، نقش هر کس و هر حزب از آقای رفسنجانی و افراد درون دولت لیبرال آقای روحانی گرفته تا جریانات برانداز و حتی اپوزیسیون نظام اسلامی مشخص گردیده است و آمریکائی ها بدون پرده پوشی از چگونگی نفوذ و تغییر نظام اسلامی در پسا تحریم سخن می گویند و لذا خطر نفوذ آمریکا در مقدرات کشورمان، با بی مبالاتی و چراغ سبز دولت اعتدال کاملاً آشکار گردیده و به همین خاطر است که رهبر معظم انقلاب زنگ خطر نفوذ آمریکا را به صدا درآورد و فرمودند: «آمریکایی ها می خواهند از توافقی که هنوز نه در ایران و نه در امریکا تکلیفش و رد یا قبول شدنش معلوم نیست، وسیله ای برای نفوذ در ایران بسازند اما ما این راه را قاطعانه بسته ایم و با همه توان بالای خود، اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به امریکایی ها نمی دهیم.»

در این رابطه به برخی از تحرکات زنجیره ای زمینه نفوذ آمریکا از عناصر داخلی گرفته تا اندیشکده ها و مقامات آمریکائی اشاره می نمایم 

"مرکز امنیت آمریکای جدید"که روابط بسیار نزدیکی با دولت اوباما دارد در چند روز گذشته طی گزارشی اعلام کرد: «با سرمایه‌گذاری روی توافق هسته‌ای باید به دنبال ایجاد اصلاحات سیاسی و تداوم حمایت آمریکا از فعالان حامی ایجاد اصلاحات در ایران بود ... آمریکا باید استراتژی تهاجمی ترویج اصلاحات سیاسی و اجتماعی در ایران را دنبال کند. آمریکا به این موضوع که قبل از انقضای توافق هسته‌ای، شاهد اصلاحات سیاسی در ایران باشد علاقه زیادی دارد. ارتباط با نهادهای غیردولتی و مدنی ایران باید تقویت شود.»تت

در حالی که جناب روحانی توافق هسته‌ای را کلید گشایش تمام مشکلات کشور از جمله حل مشکل بیکاری، رونق تولید و ورود سرمایه، وعده آب و هوای سالم، حل مشکل آب شرب مردم و ازدواج جوانان معرفی کرده بود، رئیس سازمان محیط ‌زیست از واقعیتی پرده برداشت که با اهداف آمریکا برای نفوذ هماهنگ است. خانم معصومه ابتکار که همه مشکلات زیست محیطی کشور را همانند رئیس دولت حل کرده است در مصاحبه با شبکه روباه پیر یعنی بی‌بی‌سی گفت: «توافق اتمی، اهرمی در اختیار اصلاح‌طلبان در ایران در مقابل سایر گروه‌های سیاسی کشور قرار می‌دهد.»

هاشمی رفسنجانی که چند سالی است از قطار انقلاب اسلامی پیاده شده، طی اظهاراتی که از یک عنصر اپوزییسیون، علیه گفتمان امام و انقلاب انتظار می رود، در کُد واژه ای خطاب به آمریکائی ها می گوید: «اینکه ایران مستقیما با آمریکا صحبت می‌کند، اقدام خوبی است. ما یک تابو را شکسته‌ایم ... بازگشایی سفارت آمریکا در ایران، غیر ممکن نیست»

جان کری وزیر خارجه آمریکا می گوید: «ظریف به طور خاص در دو هفته گذشته به من گفت، "اگر این توافق اجرایی شود، آن زمان قدرت کافی برای من جهت همکاری بیشتر و گفت‌وگو با ما درباره مسائل منطقه‌ای بوجود خواهد آمد."دد

گفته اند؛ هر حیوان که از دور دیدی و ندانستی سگ و گرگ است یا آهو، ببین رو به سمت مرغزار و سبزینه می رود یا بدنبال لاشه و استخوان؟! آدمی را نیز چون نشناسی، ببین به کدام سوی می‌رود، بدنبال اهداف اسلام ناب محمدی(ص) است یا اسلام آمریکائی!!!

والسلام

 


جمعه 94 شهریور 6 , ساعت 12:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

رئیس‌جمهور کشورمان در جمع مردم همدان با دفاع از توافق وین و بر خلاف نظر کدخدا(آمریکا) ادعای عجیبی را مطرح نمود و گفت: «بعد از 23 ماه تلاش و مذاکره توسط دیپلمات‌های ملت به نقطه‌ای رسیده‌ایم که توانسته‌ایم سایه شوم جنگ را از سر مردم برداریم و امنیت واقعی را به کشور بازگردانیم»!دد

بر خلاف اظهارات پوپولیستی جناب روحانی چندین مقام مسئول آمریکائی، اسرائیلی و حتی بزدلان سعودی، ادعا کرده اند که با انجام توافق وین حمله نظامی به ایران آسانتر خواهد بود

آموس یالدین رئیس اسبق سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل و رئیس کنونی مرکز مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل‌آویو به این مطلب اشاره می کند: «زمانی که مهلت توافق هسته‌ای به پایان رسد، حمله نظامی آمریکا دشوارتر نخواهد بود، بلکه آسانتر از امروز می‌باشد.»

 «جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید، چندی پیش در نشست خبری در مورد اهداف احتمالی اقدام نظامی علیه ایران می گوید:«نکته کلیدی این است که (پس از توافق) گزینه نظامی تقویت هم می‌شود،چرا که طی این سال‌ها ما جزئیات بیشتری از برنامه هسته‌ای ایران جمع‌آوری خواهیم کرد.»

مارک دانکف رئیس اسبق دفتر حزب جمهوریخواه کینگ گفت:« بهتر است ایران با تقویت همکاری با روسیه و چین در برابر حمله احتمالی مشترک آمریکا و اسرائیل خود را آماده کند.»هه

اوباما می گوید: «ایران، یک رژیم دین‌سالار بی‌رحم و حامی تروریسم است. پس از 15 سال، شرایط برای اقدام نظامی مناسب‌تر است. بازرسی‌ها پس از دو رئیس‌جمهور بعدی هم ادامه دارد»!

توافق وین آنقدر به کام دشمنان ایران شیرین آمده که بن‌سلطان سفیر عربستان سعودی در آمریکا می گوید: «توافق ایران بر سر منطقه آوار خواهد شد و عربستان و قدرت‌های خلیج (فارس) آماده‌اند پس از توافق هسته‌ای، بدون حمایت آمریکا به ایران حمله کنند.»

اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا می گوید: «یکی از دلایلی که این یک توافق خوب است، این است که هیچ‌کاری در جهت پیشگیری از گزینه نظامی، ایالات متحده که من مسئول آن هستم، انجام نمی‌دهد.»

بر خلاف ساده لوحی رئیس جمهورمان در برابر آمریکا و با توجه به تهدیدات نظامیفوق می شود گفت؛ نه تنها لفاظی های حمله نظامی مقامات آمریکای علیه کشورمان کاهشنیافته و سایه حمله نظامی بر طرف نشده - که سالها است به دروغ بودن آن وافقیم- بلکه غمگینانه باید اعتراف کرد و به آشپزان ایرانی توافق وین گفت؛ که نقشه و مصالح برجام و قطعنامه ی 2231 توسط سازمان جاسوسی آمریکا و اسرائیلتهیه شده و آنها راهکار و رمز و راز حمله نظامی را در جای، جای دیگ پلو وین پیش بینی کرده اند تا در زمان لازم از ابزار حمله نظامی که تاکنون توانائی و جرأت آن را نداشته اند، بهره مند گردند!!!تت

ملت سرفراز ایران اسلامی بخوبی می دانند، که با درایت مقام معظم رهبری و آمادگی پاسداران و ارتشیان دلاور و خون شهداء گرانقدرمان، سالها است که سایه شوم حمله نظامی از روی کشورمان رخت بربسته و تنها غرب باوران و ترسوهائی حمله نظامی آمریکا را باور دارند که در مکتب لیبرالی و نفاق رفسنجانی تلمذ کرده باشندو مزورانه از ثمرات انقلاب اسلامی، خون گرانقدر شهداء و امام بزرگورامان سوءاسفاده کرده و به زندگی اشرافی دست پیدا کرده باشند!

اگر رئیس جمهورمان، از باب صداقت و شفافیت با مردم خوب کشورم سخن بگوید! و اعتراف نماید که با توافق وین مشکلات اقتصادی کشور و ملتم حل نخواهد شد و بگوید که با کاهش قیمت نفت مشکلات اقتصادی کشور افزایش می یابد! آنگاه خواهد دید که ملت به یاری دولت خواهند شتافت و دیگر نیازی به مهمل بافی، دروغ، فرافکنی و خواب نمودن مردم نمی باشد!!!

زیبا است که در روز آدینه آین وجیزه را با سخنی دلنشین از حضرت آیت الله حسن زاده آملی به پایان برسانم که فرمودند: «به جای اینکه " عـابـد"باشی" عـَبد" بـاش ! شـیطان هم قریب به 6 هزار سـال عبـادت کرد. عـابـد شد، اما " عـَبـد "نـشد ... تــا عـَبـد نـشوی، عبادتت سـودی به حالت نـدارد؛ عـَبد بودن یعنی: ببـین خدایت چه میخـواهد، نه دلت.»


والسلام

 


جمعه 94 شهریور 6 , ساعت 2:44 صبح

به نام خدا و برای خدا

اصل فریب ادبیات اصلاح طلبان برانداز بر این پایه استوار است، که هر گاه افرادی از جمع آنها، بدلایلی در نزد مراجع ذیصلاح صلاحیتشان بخاطر تتفساد اخلاقی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی از دست برود، تلاش کرده اند که با یک حمله گازانبری و هدفمند، مرجع تصمیم گیر و مؤثر را ناکارآمد و یا  از پای درآورند و در این راستا از هیچ تهمت و اهانتی پرهیز نمی کنند و حتی اگر با لباس زنانه و مخفیانه از کشور گریخته باشند و یا فتنه بزرگی با حمایت مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس در سال 88 ایجاد کرده باشند، باز هم خود را منافقانه، مصلح معرفی می کنند و ناجوانمردانه به نهادهای انقلاب اسلامی حمله ور می شوند و معمولاً از هم افزائی دشمنان اصلی انقلاب بهره مند می گردند و علی رغم اینکه خود را پیرو امام می خوانند، ولیکن در نزد دشمنان داخلی و خارجی از بیان تفکر انقلابی امام خمینی پرهیز و خجالت زده اند!

رئیس جمهور کشورمان که به مدت 2 سال ملت 75 میلیونی ایران را برای حل مشکلات اقتصادی سرگرم مذاکرات هسته ای کرده بود، وقتی مشاهده کرد، که برون داد توافق هسته ای وین یا همان برجام، مشکلی از مشکلات اقتصادی کشور و ملت را حل نمی کند، لذا با اقدامات ایذائی و با تدبیری از جنس نفاق و فریب به گفتمان همدلی و هم زبانی که رهبر معظم انقلاب در اول سال 94 بدان سفارش کرده بود، حمله ور شد تا اکسیر شفا بخش وحدت بین دولت، ملت و نهادهای انقلابی حافظ نظام، را با خلل مواجه نماید و ملت پیگیر خیانتهای صورت گرفته در برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل نباشند!ت

رئیس جمهور در همایش استانداران و هیئت دولت نوک حمله گسترده و کم نظیری را بر اساس دستور پدرخوانده دولت یعنی هاشمی رفسنجانی و جریان فتنه سال 88 علیه نهاد شورای نگهبان انجام داد و گفت: «همه از نظر دولت برابرند و آن جایی که باید بگوید فردی برای شرکت در انتخابات صالح است یا نه هیأت‌های اجرایی هستند ... شورای محترم نگهبان ناظر است نه مجری. مجری انتخابات دولت است ... شورای نگهبان چشم است و چشم نمی‌تواند کار دست را بکند، نظارت و اجرا نباید مخلوط شوند.»

ظاهراً رئیس جمهور فکر می کند و یا به او القاء کرده اند که همه مشکلات کشور با پذیرش کدخدائی آمریکا و توافق وین به سرانجام رسیده و حالا باید موانع حضور لیبرالها و روشنفکران غربی-آمریکائیرا برای تصرف مجلس شورای اسلامی برطرف نماید و اولین مانع ورود آنها به مجلس شورای اسلامی شورای محترم نگهبان می باشد و لذا برای اولین بار رئیس جمهوری که خود از همین طریق وارد مجلس و خبرگان و ریاست جمهوری شده، بر اساس مأموریت محوله و بر خلاف قوانین جاری کشور به شورای نگهبان حمله می نماید!و آنقدر ناشیانه از مثال و تمثیل استفاده می کند که مورد تمسخر آگاهان امر قرار می گیرد. مثلاً، غافل از شرایط اولیه انقلاب، عوامانه به شکل گیری مجلس اول، که بدون نظر شورای نگهبان انتخاب شده بودند می پردازد و آن را می ستاید، ولی با نفاق پنهان خود، به اولین رئیس جمهور(بنی صدر) که بدون نظر شورای نگهبان انتخاب گردید و با لباس زنانه از کشور گریخت، هیچ اشاره ای نمی کند!!!

ظاهراً جناب روحانی که حزب شماره دو مشارکت به اسم اتحاد ملت ایران اسلامیبا چراغ سبزش آغاز به کار نموده، جایگاه ریاست جمهوری را با جایگاه فعال سیاسی لیبرال غربی و یا اپوزیسیون نظام اسلامی اشتباه گرفته و در حد و اندازه یک عضو افراطی حرب به انتقاد‌های تند و بی پایه و اساس نسبت به نهادها و آرمانهای نظام اسلامی پرداخته و شاید جناب روحانی هنوز فکر می کند که زمان مبارزه انتخاباتی به پایان نرسیده و باید با حرفهای پوپولیستی ملت را رنگ نماید! نن

متأسفانه طعم قدرت و ثروت موجب شده تا آقای روحانی در سفر استانی خود به همدان، ملت را بی سواد بنگرد و در ادعایی مضحک و دروغی بزرگ، که کدخدایش هم به آن می خندد، می گوید: «توانستیم سایه شوم جنگ را از سر مردم برداریم و امنیت واقعی را به این کشور بازگرداندیم» البته اصلاح طلبان دولت خاتمی هم چنین ادعاهای کذب و مهملی را داشتند و می گفتند: ما که آمدیم موشکهای آمریکا ایران را نشانه گرفته بود و ما با طرح گفتگوی تمدنها سر موشکهای آمریکا را برگرداندیم!!!

راستی چرا در زمان دولت احمدی نژاد که تندترین مواضع را علیه آمریکا و اسرائیل می گرفت، هیچ موشکی به طرف کشورمان شلیک نشد و هیچ هواپیمائی جرأت بمباران تأسیسات اتمی ایران را نکرد؟! راستی ناقلا، نکند یکی از بندهای نانوشته برجام وین تخریب و حمله به شورای نگهبان است که به حاج حسن واگذار شده است؟!

والسلام

 


چهارشنبه 94 شهریور 4 , ساعت 3:42 عصر

به نام خدا و برای خدا

آنچه که این روزها در ارتباط خزنده دولت اعتدال حسن روحانی با کشورهای غربی، علی رغم اینکه با صدای بلند اعلام می شود که بنای تحریمها ظالمانه در حال فرو ریختن است، ولی از درون مذاکرات و نوع حضور و سخن گفتن مسئولین غربی در ایران، این صدای ادعاییعع دولت اعتدال قابل شنیدن نیست  و هر آنچه تاکنون شنیده شده صدای شکستن و فرو ریختن اقتدار نظام اسلامی در برخی حوزه های راهبردی نظام اسلامیاست و با کمال تأسف و تأثر، از درون و حواشی جلسات مذاکرات دول غربی با کشورمان، صدای ناهنجار و ذلیلانه شاهان عیاش و بی کفایت قاجاریه در برخی ملاقاتها و اظهار نظرها به گوش می رسد!!!

در این رابطه اگر به مواضع و سخنان رئیس جمهور کشورمان توجه نمائیم و سپس سخنان آقای اوباما و مصاحبه ای آقای فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس و نظریه مضحک آقای عراقچی و ارسال اطلاعات مهم و حساس کشور به آمانو رئیس آژانس را مورد بررسی قرار دهیم، آنگاه در خواهیم یافت که جناب روحانی همانند شاهان قاجار که درارای زندگی اشرافی بودند، در مواجه و اظهار نظر با طرفهای غربی، از روی ترس و ضعف سخن می گوید!!!

 وقتی حاج حسن روحانی می گوید: «نباید فکر کنیم پس از حصول توافق می‌توانیم هر طور که بخواهیم حرف بزنیم.»قبل از این سخنان رئیس جمهور آمریکا تکلیف جناب روحانی را با این سخنان روشن کرده بود و گفت:« باید تحولی، حتی تدریجی، در داخل ایران روی دهد تا به این نتیجه برسند که شعار مرگ بر امریکا یا انکار هولوکاست در میان رهبران این کشور یا تهدید به نابودی اسرائیل یا رساندن سلاح به حزب اللهکه در لیست گروه‌های تروریستی[!] است باعث می‌شود ایران در چشم بخش بزرگی از جهان منزوی شود و به شما تضمین می‌دهم در لحظه‌ای که حکومت ایران دست از این شعارها و رفتارها بکشد، به لطف اندازه، استعدادها و منابعش فوراً شاهد بالا گرفتن نفوذ و قدرتش در جهان خواهد بود.»

بعد از سخنان روحانی و اوباما فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس که برای بازگشائی سفارتشان به ایران آمده بود در مصاحبه با بی بی سی گفت:«آنچه در مورد ایران اهمیت دارد رفتار ایران در قبال بازیگران منطقه چه اسرائیل و چه دیگر کشورها است که معلوم می‌شود که ایران دیگر تهدیدی برای آنها(اسرائیل) نیست.»تت

وزارت خارجه کشورمان متن برجام در خصوص بتن ریزی قلب رأکتور آب سنگین اراک را چنین ترجمه کرده است: «ایران به ساخت ‌و ساز رآکتور ناتمام موجود بر مبنای طرح اولیه ادامه نخواهد داد و کالندریای(calandria ) موجود را خارج کرده و آن را در ایران نگهداری می‌کند. تمام کانال‌های کالندریا با بتن به‌گونه‌ای پر می‌شوند که برای کاربرد هسته‌ای غیرقابل استفاده باشد و آژانس بتواند غیرقابل استفاده بودن آن را راستی‌آزمایی کند.»

حال آقای عراقچی معاون ظریف بر خلاف ترجمه فوق و جهت انحراف افکار عمومی از ذلت پذیری و شکستن اقتدار کشور به حربه دروغ متوسل می شود و در رابطه با بتن ریزی قلب رآکتور آب سنگین اراک می گوید: «قضیه بتن راهکار تبلیغاتی است که توانستند به فضای روانی ما غالب کنند.اراک یک بازی 100درصد باخته برای آمریکا و 100درصد برد برای ما است.»

یوکیا آمانو رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی گوشه ای از چگونگی شکستن اقتدار نظام اسلامی ایران را که توسط دولت بی تدبیر اعتدال و کدخدایش یعنی آمریکا صورت گرفته، چنین می گوید: تهران اطلاعات حساسی برای کاستن از نگرانی های ما درباره فعالیت های هسته ای گذشته خود ارسال کرده است هرچند که هنوز خیلی زود است درباره آن نتیجه گیری کنیم.

والسلام

 


سه شنبه 94 شهریور 3 , ساعت 11:17 عصر

به نام خدا و برای خدا

هاشمی رفسنجانی طی دیداری با یوسف صانعی در مشهد-البته هر دو آیت الله بودن را به یدک می کشند- با اشاره به نام‌نویسی خود در88انتخابات ریاست جمهوری سال 92 که موجب رد صلاحیتش گردید، گفت: «خداوند نخواست راهی را که امام به عنوان یک فقیه دینی در جایی مثل ایران باز کرده، به انحراف کشیده شود و کار من در مقطع انتخابات سال 92 در حد نام نویسی بود که دیدید چه تأثیری در کشور داشت و نتیجه‌اش انتخاب آقای روحانی بود.»

اگر راه امام خمینی تائید کننده نامه گستاخانه آقای رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب 2 روز قبل از انتخابات سال 88 باشد که آتش فتنه سال 88 را روشن کرد، باید بگویم، که من منکر این راه هستم! زیرا این راهی که رفسنجانی برای آن وارد انتخابات ریاست جمهوری سال 92 شد راه امام و انقلاب اسلامی نبود بلکه راه خود خواهی و استکبار و راه شیطان بود!!!

اگر خط امام آن است که وقتی رفسنجانی از خواب بیدار می شود و بگوید امام سال 63 گفتند؛ که "مرگ بر آمریکا" نگوید، امام تبلیغ کنندگان این خط را پیروان اسلام آمریکائی می خواند!

اگر خط امام آن است که یک شبه سید حسن خمینی لقب علامه را برای اهدافی بر خلاف تفکر امام و انقلاب از زبان رفسنجانی کسب نماید باید گفت که این گونه علامه شدنها با خط و راه امام خمینی در تعارض است!ااا

اگر خط امام آن است که رفسنجانی یک روز در خطبه های نماز جمعه بگوید تا آمریکا از اسرائیل حمایت می کند ما با آمریکا دشمنیم و امروز بدنبال بازگشائی سفارت آمریکا باشد، باید گفت این خط امامی که امروز هاشمی از آن دم می زند این خط اسلام آمریکائی است!

خطی که همسر رفسنجانی در هنگام رفتن فرزند فاسد اقتصادیش به زندان اوین می گوید؛ که انقلاب از اوین آغاز شد و دوباره هم از اوین آغاز می شود، قطعاً این خط شیطان بزرگ است که سالهاست خاندان رفسنجانی با آن مرتبطند، نه خط انقلابی امام.

خط امام آن است که فرمودند: «بغض و کینه انقلابى تان را در سینه ها نگه دارید، با غضب و خشم بر دشمنانتان بنگرید و بدانید که پیروزى از آن شماست ... کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی‌دانیم. ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند! ... که اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای ‌دار برند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم.» (صحیفه امام؛ ج21؛ ص98 | 29 تیر 1367)

 کنت تیمرمن عضو ارشد سازمان جاسوسی آمریکا: «اصل جمهوری اسلامی منافع آمریکا را تهدید می کند پس باید برای تغیر ماهیت و جوهره آن کوشید که نتیجه این تغییر با سرنگونی یکی است.... طرح جامع استراتژیک در مورد ایران تلاش خواهد کرد، بین مردم ایران و رژیم فاصله ایجاد نماید»

امروز به جرأت می توان ادعا نمود که اجراء طرح جامع استراتژیک آمریکا در خصوص ایجاد اختلاف بین مردم و رژیم ایران از زبان و کلام رفسنجانی و خاندانش، کاملاً قابل رؤیت است و لذا عمارهای امام خامنه ای باید این خط انحرافی را که به اسم امام از سوی رفسنجانی تبلیغ می شود، بخوبی بشناسند و نسبت به خطرات آن به موقع اقدام نمایند تا ملت ایران با بصیرت مثال زدنی خود، مبلغین و صحنه گردانان اسلام آمریکائی رسوا نمایند.

والسلام

 


سه شنبه 94 شهریور 3 , ساعت 7:29 صبح

به نام خدا و برای خدا

ملت ایران رفته رفته و با فاصله گرفتن از فضای هیجانی پس از توافق هسته ای به این نتیجه خواهد رسید، که انحراف و آفت بزرگی گفتمانتت انقلاب اسلامی در فضای پسا تحریم مورد تهدید قرار داده، که بیشتر شبیه روزهای پایان جنگ صفین است که وقتی عمار به شهادت رسید فضای جبهه صفین غبار آلود شد و عمر عاص با استفاده از فضای رسانه ای قرآن بر نیزه کردن، مدیریت صحنه جنگ را با فرد منافقی همچون اشعث بن قیس در سپاه امیرالمؤمنین بدست گرفتند و با ایجاد جنگ روانی، کار جنگی را که به نفع سپاه علی علیه السلام در حال پایان یافتن بود، به آتش بس، مصالحه  و مذاکره کشاندند و در فضای مذاکره موفق شدند از طرف سپاه امیر المؤمنین(ع) فرد منافق و احمقی مثل ابوموسی اشعری را که مخالفتش با علی علیه السلام در جنگ جمل به اثبات سیده بود، بعنوان نماینده امیرالمؤمنین(ع) انتخاب نمایند و در پای میز مذاکره در مقابل عمر و عاص بنشانند و نتیجه غمبار آن مذاکرات این شد که ابوموسی اشعری بالای منبر رفت و گفت انگشترم را در میارم و علی (ع)‌ را خلع می کنم و عمر‌و‌عاص معاویه را برگزید و به همین سادگی انحراف بزرگی در جهان اسلام تا به امروز شکل گرفت!

وقتی امروز مذاکره کنندگان و رئیس جمهور کشورمان خطاب به نخبگان جامعه و تصمیم گیرندگان کشور و مجلس شورای اسلامی می گویند؛ یا کل توافق را باید بپذیریم یا آن را رد کنیم، آیا فضای روزهای پایانی جنگ صفین را نمی شود دید؟! وقتی وزیر خارجه آمریکا می گوید؛ سازمان تحریمها اگر توافق نمی کردیم در حال فرو ریختن بود، اما وقتی امروز می شنویم که مسئولین ایرانی می گویند یا کل توافق را باید بپذیریم یا آن را رد کنیم آیا پذیرش قرآنهای به نیزه شده سپاه معاویه را تداعی نمی کند؟! وقتی اجازه حضور منتقدین در برنامه های صدا و سیما داده نمی شود، نباید فکر کنیم که ابوموسی اشعری احمق در حال فریب خوردن و یا توطئه علیه گفتمان انقلابی امیرالمؤمنین(ع)است؟!کک

وقتی بخشهای مختلف برجام را مورد مطالعه محققانه و حقوقی قرار می دهیم، در می یابیم که در برجام نکات مثبت اندکی وجود دارد ولیکن بخشهای زیادی از برجام بسیار خطرناک، ضد امنیت کشور و مشکوک به نظر می رسد و بوی ایجاد تفرقه و انحراف بزرگ، همانند نتایج مذاکرات و حکمیت پایان جنگ صفین به مشام می رسد، زیرا جریانی که ابوموسی اشعری را بالاجبار به علی علیه السلام تحمیل نمودند، سپس، از انتقاد نخبگان، فرماندهان و سرداران مخلص و با وفای امیرالمؤمنین(ع) جلو گیری کردند و امروز دولت اعتدال چنین فضای خفقانی را پس از توافق وین در کشور حاکم نموده است!!!

ملت با وفا و شجاع ایران حق دارند که نتیجه مذاکرات دو ساله را از رئیس جمهور و تیم هسته ای بصورت شفاف مطالبه نمایند، مگر می شود یک ملت را با شعارهای پوپولیستی به خواب کرد؟!، ملت ایران متوجه شده است که اگر چرخ سانتریفیوژها را دیروز به بهانه چرخیدن اقتصاد مردم از کار انداختند، امروز دولت اعتدال و لیبرال آقای روحانی هدف دیگری را دنبال می نماید و قصد حل مشکلات اقتصادی کشور و ملت را ندارند! به این بخش از سخنان آقای فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس در سفر به تهران که پس از ملاقات با رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان در مصاحبه با رادیو بی‌بی‌سی گفته است توجه کنید، تا به عمق توطئه ابوموسی اشعری ها پی ببرید، هاموند می گوید:«آنچه در مورد ایران اهمیت دارد رفتار ایران در قبال بازیگران منطقه چه اسرائیل و چه دیگر کشورها است که معلوم می‌شود که ایران دیگر تهدیدی برای آنها(اسرائیل) نیست.»

در تاریخ می خوانیم؛ تیری که خورد به پای ستارخان از سفارت انگلیس شلیک شد و پارچه‌ای که با آن مدرس را به شهادت رساندند، ملحفه شخصی سفیر انگلیس بود. اینجا همیشه دیگ پلو سفارت می‌جوشد و رقاصه‌ها می‌رقصند، فرقی نمی‌کند زن باشد یا مرد، آخوند باشد یا کراواتی، در سفارت انگلیس همیشه دیگ پلویشان برای کشتن حسین آماده است. بازهم دیگ پلو سفارت انگلیس ولی این بار به سفارش و تدارک دولت اعتدال و لیبرال حاج حسن روحانی!!!

والسلام

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ