سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمعکار در بند خوارى گرفتار است . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 96 بهمن 19 , ساعت 4:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت کره جنوبی به هریک از 6200 ورزشکار شرکت‌کننده در المپیک زمستانی 2018 ، vیک دستگاه تلفن هوشمند سامسونگ هدیه داد، ولی به بهانه تحریم ایران از اعطای این هدیه به 4 ورزشکار ایرانی که برای شرکت در مسابقات به آن کشور رفته بودند خودداری کرد! لذا باید گفت؛ اگر گوشی هوشمند سامسونگ برای ایرانیها تحریم است، پس چرا واردات آن بصورت قانونی و قاچاق در کشورمان جریان داشته و در فروشگاههای کشور و در دست اکثر مسئولین و مردم ایران دیده می شود؟!

مردم ایران در دهه فجر انقلاب اسلامی به استقلال کشورشان می بالند و انتظار داشتند، که مسئولین کشور، نسبت اقدام ننگین کشور کره جنوبی واکنش کاربردی و عملیاتی نشان داده و سریعا، دستور جمع آوری بنرهای تبلیغاتی محصولات سامسونگ را از داخل شهرها و اتوبانهای کشور صادر و خرید محصولات سامسونگ از سوی مردم و واردات آن را از سوی بازرگانان ایرانی تحریم نمایند. اما با گذشت بیش از 24 ساعت از اقدام ننگین کره جنوبی، وزیر خارجه کشورمان شرکت ساموسونگ را تهدید به کنار گذاشتن کوشی خود نموده! و صالحی‌امیری هم، ورزشکاران ایرانی را محتاج گوشی تلفن دانسته! و در اقدامی انفعالی و ننگین، دستور خرید گوشی تلفن همراه را برای ورزشکاران ایرانی صادر کرده است!

وقتی دولت غربزده اعتدال، در برابر تحریمهای مختلف آمریکا، به حرفهای بیهوده و سرگرم کننده می پردازد و جرأت دفاع از منافع کشورمان را بر اساس برجام ندارد، انتظار مردم از مسئولین اجرائی در برخورد با اقدام ننگین دولتمردان کره ای بیش از این نباید باشد! پس راه چاره در مقابل بی غیرتی دولت اعتدال، غیرت ملت در تحریم محصولات شرکت سامسونگ است.

والسلام


چهارشنبه 96 بهمن 18 , ساعت 11:48 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چند زن فریب خورده و آلوده به مواد روانگردان با تحریک افردی خاص و برای انحراف افکارف عمومی از مطالبات بر حق مردم از دولت، در برابر حکم الهی ایستادند و با الگوگیری از زنان روسپی در اروپا، بر بالای بلندی رفته و روسری یا شال خود بر سر نیزه کرده و در انظار عمومی، خود را به نمایش گذاشتند. با گذشت چند روز از این موضوع، نماینده ی منافقی در مجلس شورای اسلامی بنام محمود صادقی همانند زنان روسری به نیزه زده، در حمایت از امارات عربی متحده، در صفحه توئیتر خود، متن روبرو را منتشر و نوشت:

اگر محمود صادقی منافق، با فریفتن شورای نگهبان و مردم تهران، به مجلس شورای اسلامی نفوذ کرده باشد، راه چاره برای ریشه کنی این عنصر خبیث و وهابی صفت چیست؟! وقتی کرسی نمایندگی مجلس، توسط یک دیوث سیاسی غصب شده، پس چرا دهان علی لاریجانی که برای ایجاد غائله بر علیه دولت دهم، باز می شد، شیون سرنمی دهد؟! چرا نمایندگان مجلس، این دیوث سیاسی را از مجلس اخراج نمی کنند؟! چرا شورای عالی امنیت ملی، از امنیت کشورمان دفاع نمی کند؟!

مدتها است که با مدیریت لیبرالی علی لاریجانی، مجلس از رأس امور ساقط شده و به محلی برای سرگرمی و بازی دولت اعتدال تبدیل گردیده و لذا با مدیریت نابخردانه علی لاریجانی است، که برجام در کمتر از 20 دقیقه بهف تصویب می رسد، FATF مالی و قرارداد IPC نفتی، بدون اطلاع مجلس توسط دولت، منعقد می شود و پالرمو این سند خیانت به کشور و اسلام ناب محمدی، به قانون تبدیل می شود! و استقلال کشورمان را به حراج می گذارند و نابکاری از درون مجلس، چون محمود صادقی، قلاده نوکری وهابیت بر گردن می آویزد و به آن افتخار می نماید

پاسخ محمود صادقی این دیوث سیاسی رخنه کرده در مجلس شورای اسلامی، سخن آدولف هیتلر است که در مورد پست ترین انسانها می گوید: «پست ترین انسان ها کسانی هستند که د ر تصرف کشورهایشان بامن که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها کمک کردند تا من بر مادرشان مسلط شوم.»

والسلام


چهارشنبه 96 بهمن 18 , ساعت 5:45 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر حسن روحانی در زبان، خود را پایبند به ولایت فقیه بخواند، قطعا در عمل، اعتقادی به ولایت فقیهل ندارد، زیرا سابقه حسن روحانی در مذاکره با طرف اسرائیلی بر علیه امام خمینی در دوران دفاع مقدس و سخنان مدام او در مخالفت با فرمایشات ولایت فقیه در زمان ریاست جمهوری، این موضوع را ثابت کرده است و لذا از شعارهای اغتشاشگران در دی ماه امسال که بر علیه رأس نظام اسلامی سرداده شد، رنجیده خاطر نگردید و در صفحه تویتر خود در خصوص معترضین نوشت: «مردم در مورد مشکلات معیشتی، فساد و عدم شفافیت در عملکرد برخی نهادها حرف دارند.» و لذا در مصاحبه خبری روز سه شنبه 17بهمن96 هم در پاسخ سئوال خبرنگاری در خصوص شنیدن صدای معترضین، رئیس جمهور می گوید: «اعتراض مردم فقط بحث اقتصادی نیست. در بحث اجتماعی، سیاسی، روابط خارجی، مردم خیلی حرف دارند و گوش ما باید شنوا باشد

چرا رئیس جمهور با ملت و کسانی که به او رأی داده اند، با صداقت سخن نمی گوید، ناصادق، نازیبای، بی کلام(صادق زیبا کلام) در خصوص مصاحبه و خالی بندی دیروز(سه شنبه 17بهمن96) رئیس جمهور می نویسد:«بسیاری از مخاطبان رئیس‌جمهور با معضلات فراوانی روبه‌رو هستند؛ بی‌کاری، آلودگی هوا، ترافیک، بالارفتن قیمت دلار، آلودگی محیط زیست، گردوغبار در خوزستان تا برسیم به افزایش خط فقر، کاهش قدرت خرید طبقه متوسط و فرودستان ...آقای روحانی به‌جز مطالب زیبا و شیوا و یک‌سری کلی‌گویی و وعده‌ و وعید و تلاشق برای دادن امید به آینده، عملا حرف دیگری به مخاطب تحویل نمی‌دهد

عجیب است که ناصادق، نازیبای، بی کلام، از حامیان افراطی حسن روحانی، مشکلات مردم را "بی‌کاری، آلودگی هوا، ترافیک، بالارفتن قیمت دلار، آلودگی محیط زیست، گردوغبار در خوزستان تا برسیم به افزایش خط فقر، کاهش قدرت خرید طبقه متوسط و فرودستان" برمی شمارد، ولی رئیس جمهور خواسته های معترضین را سیاسی و نارضایتی از نهادها معرفی می کند! و علت آن معلوم است، زیرا کسی که بی کفایتیش در ریاست جمهوری ثابت شده و در همانند پاشاهان قاجار و پهلوی در کاخ اشرافی 55 میلیاردی خود در ولنجک زندگی کند و به خُلق و خُوی کاخ نشینی عادت و دارای تفکر لیبرالیسم باشد، اقدامی در جهت مشکلات معیشت مردم، نخواهد کرد، زیرا افزایش قیمت روزانه دلار در زمانی که برجام اجراء شده، قابل قبول نخواهد بود، و لذا ای کاش نفاق نمی ورزید و خواسته های اغتشاشگران را بر زبان جاری می کرد! تا ملت پی به هویت اصلی او ببرند! زیرا اقدامات و شعارهای تعدادی از اغتشاشگران و اوباش در دی ماه 96، تفاوتی با سخنان هنجار شکنانه حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری 96 بر علیه نظام اسلامی نداشت!

والسلام


پنج شنبه 96 بهمن 12 , ساعت 10:41 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس‌جمهور که در 11بهمن96 برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی‌(ره) به مرقد شریف آن حضرت رفته و ژست انقلابیگری و تقابل با استکبار گرفته و گفته است: « رژیم گذشته فکر می‌کرد سلطنت او و حکومت سلطنتی مادام‌العمر و سلطنتی است. به این دلیل همه چیز را از دست داد که صدای نقد و نصیحت مردم و صدای مصلحان، ناصحان، علما، بزرگان و فرهیختگان را نشنید. صدای اعتراض مردم را هم نشنید و فقط صدای انقلاب مردم را شنید. برای حکومتی که فقط می‌خواهد صدای انقلاب را بشنود، این بسیار دیر است ...او (امام خمینی) به ما یاد داد در برابر استکبار با قدرت بایستیم. او یاد داد که صندوق آرا را نباید رها کنیم. او یاد داد که به فکر محرومان و مستضعفان جامعه باشیم. او یاد داد که معنویت و اخلاق را از یاد نبریم. او یاد داد که در برابر متجاوزان بایستیم و اجازه ندهیم استبداد و استعمار به این سرزمین برگردد ...بار دیگر در کنار حرم مطهر امام (ره) با امام (ره) پیمان می‌بندیم که راه او و آرمان او را رها نکنیم.»

نگارنده حرفهای رییس جمهور را جدی نمی گیرم، زیرا کسی که در ویلای 55 میلاردی ولنجک زندگی کند، قطعا صدای اعتراض مردم را نخواهد شنید! اگر از مبارزه با استکبار بگوید، با کدخدا خطاب کردن آمریکا و دست گدایی داراز کردن به سمت اروپا، در تناقض است! اگر از اخلاق بگوید، زشترین سخنان از زبان او شنیده شده است! اگر از معنویت بگوید، امضاء سند 2030 بالاترین جنایت و خیانت او در حق دین و معنویت می باشد! اگر از صندوق رأی دم بزند، آراء ملت را با کلاهبردی و جنگ روانی غصب کرده است! اگر در بیان، خود را حامی محرومان و مستضعفان جامعه نشان دهد، ولی او در عمل، سفره محرومان را کوچک و خانه های آنان را قوطی کبریت خطاب کرده است! اگر از بیعت و پیمان بستن با امام سخن بگوید؛ تفکر لیبرالی و زندگی اشرافی و لمیدن در خودرو ضد گلوله در بین زلزله زدگان، با راه و آرمان امام سازگاری ندارد! اگر از شنیدن صدای نقد و نصیحت مردم، مصلحان، ناصحان و علما سخن بگوید؛ در زمان ریاست جمهوریش ثابت نموده که هر سخن حقی را بر علیه خود دانسته و از رکیک ترین الفاظ نسبت به منتقدین، علما و حتی رهبری استفاده می نماید! اگر از مبارزه با متجاوزان و ایستادگی در مقابل استبداد و استکبار سخن بگوید؛ برجام و قراردادهای استعماری بعد از برجام و IPC نفتی 25 ساله با توتال و FATF بانکی، زمینه ساز بازگشت استکبار و استبداد خارجی به کشور است!

نتیجه: حسن روحانی در مکتب روباه پیر(انگلیس) تلمذ کرده و جنگ روانی را از آنان آموخته و لذا همانند مرحوم هاشمی رفسنجانی، خود را بری از هر خطا و معصیت می داند و حتی اگر در برجام بزرگترین خیانت را نسبت به کشور و ملت انجام دهد و دریابد، که آمریکا بر سرش کلاه گذشته، ولی در وقت اعتراف به خیانت و جنایت، خطاب به آمریکا می گوید: «مگر کشورهای شرق آسیا دیوانه شده‌اند که با شما مذاکره کنند!»

آری؛ حسن روحانی در زمان امام هم به آرمانهای امام وفادار نبود و لذا تنها دیوانه با آمریکا مذاکره می کند، و پس از برجام، سخن از برجام 2 و 3 و 4 را مطرح می نماید!!!

والسلام


پنج شنبه 96 بهمن 12 , ساعت 10:37 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پس از درخواست تحقیق و تفحص از مدرک تحصیلی رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گویا آب در لانه مورچگان افتاده باشد، فریاد و شیون جریان "زر و زور و تزویر" بلند شد و روزنامه آرمان به نمایندگی از جریان اشرافیت و لیبرالیسم در 11 بهمن 96، نیروهای امنیتی و قضایی را مورد خطاب قرار داده ومی نویسد: «به نظر می‌رسد که پشت این درخواست دلواپسان، قصد و غرض دیگری نهفته باشد ... اگر مجموعه شرایط به سمت‌وسویی برود که این افراد بخواهندا در روند فعالیت دولت و رئیس‌جمهور اخلال ایجاد کنند، جای ابهام نیست که دستگاه‌های امنیتی و قضائی باید با حساسیت و جدیت بیشتری این مسائل را پیگیری کنند.»

روزنامه اصلاح طلب آرمان، آنقدر در دامان متقلبان سقوط کرده که خطاب به رئیس جمهور می نویسد: « این مساله صرفا حق شخصی آقای روحانی نیست بلکه این مجموعه رفتارها به امنیت ملی، ثبات و آرامش کشور آسیب می‌زند و رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی باید از حقوق ملت دفاع کند

کاش در وزارت ارشاد اسلامی، در زمان صدور مجوز روزنامه ها یا نشریات، اداره یا مدیریتی وظیفه نظارت دقیق بر عملکرد آنها را بر عهده می گرفت،  تا جریان اشرافیت و آلوده به اقدامات متقلبانه و براندازانه، آنها را بعنوان پایگاه و سنگری برای اقدامات فاسد خود بکار نگیرد، زیرا روزنامه آرمان، مأمنی برای جنگ روانی و پروپاگاندای دزدان و متقلبان گردن کلفت، بر علیه ملت و کشور گردیده است.

در چند سال گذشته شبهات فراوانی در خصوص مدرک تحصیلی متقلبانه حسن روحانی مطرح گردیده، لذا اگر روزنامه ی آرمان، به آرمانهای انقلاب اسلامی و قانون اساسی کشور اعتقاد دارد، باید از رئیس جمهور بخواهد که در یکی از گفتگوهای بی خاصیت تلوزیونی خود، از مدرک تحصیلی اش رفع شبهه نماید و اگر پاسخگوی نشد، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خواستار بررسی مدرک تحصیلی و حتی استیضاء او گردد، نه اینکه وکیل مدافع او شوند!

حتما روزنامه آرمان به یاد دارد که وقتی بحث مدرک متقلبانه وزیر کشور دولت سابق مرحوم علی کردان (دوست صمیمی علی لاریجانی) در مجلس هشتم، مطرح شد، نمایندگان آن دوره مجلس، پس از اثبات موضوع، مرحوم کردان را با یک اقدام انقلابی، استیضاء و عزل کردند، پس چرا روزنامه آرمان و نشریات زنجیره ای از بررسی مدرک تحصیلی رئیس جمهورمان وحشت دارند؟! چرا رسالت روزنامه های همانند آرمان، به اسم اصلاح طلبی در خدمت افساد درمی آید و از متقلبان و دزدان اموال ملت، دفاع می کنند و مدرک متقلبانه را حقوق ملت می خوانند؟!

آری ؛ دشتمان گرگ اگر داشت نمی نالیدیم / نیمی از گله ما را سگ چوپان خورده است!

والسلام


چهارشنبه 96 بهمن 11 , ساعت 11:3 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-خاطره زیبایی از امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدم، که خود را چایی‌ریز امام خمینی می دانست و لذا این خاطره بی مناسبت با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی نیست که با یکدیگر آنرا مرور می کنیم، که معظم له فرمودند: «قبل از ورود امام با دوستان روحانی جلسه‌ای تشکیل دادیم و گفتیم: خب فردا امام وارد تهران می‌شود؛... باید از حالا آماده باشیم و تشکیلات بیت امام را منظم کنیم. هرکس مسئولیتی به عهده بگیرد. همه قبول کردند که بیاییم درباره این قضیه فکر کنیم. جلسه گذاشتیم. بنده گفتم: من می‌شوم قهوه‌چی. رفقات خندیدند و گفتند: شوخی می‌کنی؟ گفتم: نه، شوخی نمی‌کنم. اتفاقا چون اهل چایی هستم، خوب چایی درست می‌کنم؛ بالاخره منزل امام، یک چایی ریز می‌خواهد. آن چایی‌ریز من باشم. این حرف موجب شد که جلسه‌ی ما به یک سمت خوب رفت. فرق است بین اینکه هرکس بنشیند جایی و هدف بگیرند که رئیس این تشکیلات چه کسی باشد؟ من در دلم بگویم بالاخره من مناسب‌ترم. شما بگویید من مناسب‌ترم. اینجا یک معارضه و دعوا می‌شود. ما در این دعوا، به قول زورخانه‌چی‌ها لنگ انداختیم. گفتیم ما نیستیم؛ شغل ما قهوه‌چی‌گری. همه لنگ انداختند و کار سامان گرفت.»

2-حضرت علامه حسن زاده آملی با طبع زیبا و دلنش خود، انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور حضرت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف دانسته و فرموده اند: «انقلاب اسلامی ایران، بین الطلوعین حکومت جهانی امام زمان(عج) است، اگر ظهور دفعی می شد، بشریت ظرفیت تحمل ایشان(امام عصر) را نداشت

3-با توجه به خاطره زیبای رهبری و تعریف علامه حسن زاده آملی از انقلاب اسلامی، با دو سه جمله از سخنان رحیم پور ازغدی که در یکی از فرودگاههای کشور ایراد شده، بپردازم، تا مردم ایران در دهه چهارم انقلاب اسلامی ناکارآمدی مدیران اشرافی و لیبرال را به پای انقلاب اسلامی ننویسند، لذا آقای رحیم پور ازغدی در جمع معترضین به تأخیر پروازها در خصوص اهداف بلند انقلاب و مدیران بی کفایت می گوید: «انقلاب یک میراث نیست، ملک شخصی یا گروهی نیست، عده خاصی مالک آن و بقیه مستاجر نیستند ... هیچکس بی‌احترامی برخی مدیران به مردم را حق ندارد توجیه کند و این جمهوری هرگز محافظه‌کار نخواهد شد زیرا محافظه‌کاری، قتلگاه انقلاب است، ما برای تشکیل آن جمهوری اسلامی جنگیده‌ایم که مدیرانش انتقاد پذیر، پاسخگو و دردمند باشند ... شرمنده‌ام که در چند کشور سکولار‌، مسئولیت‌پذیری مدیران در برابر حقوق شهروندی را تاحدّ خودکشی دیده‌ایم و اینجا هیچ‌کس عزل و بازداشت هم نمی‌شود. خودکشی پیشکش.»

والسلام


چهارشنبه 96 بهمن 11 , ساعت 12:18 صبح

 

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هر گاه مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور بدست9 لیبرالها، بزدلان و بیسوادن بیفتد، آنگاه نظام اسلامی ایران در جایگاه متهم قرار می گیرد و مجبور است، مدام پاسخگوی بهانه های واهی و ناتمام آمریکا و اتحادیه اروپا باشد!، این تفکر لیبرالی، بدنبال حذف اسلام ناب محمدی(ص) و شعار نه شرقی، نه غربی، از سیمای جمهوری اسلامی است و لذا برخی از نمایندگان مجلس و مسئولین دولتی، اقتصاد، سیاست خارجی و فرهنگی کشور را با حل بهانه های واهی آمریکا و اتحادیه اروپا تنظیم نموده اند.

اخیرا آقای بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دفاع از تصویب "کنوانسیون پالرمو" در صحن علنی مجلس گفته است:«حداقل دستاورد جمهوری اسلامی از پیوستن به کنوانسیون سازمان ملل برای مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی یا همان کنوانسیون پالرمو این است که بهانه‌های واهی را از کشورهایی همچون آمریکا که قصد دارند در برقراری ارتباط ایران با بانک‌های بزرگ دنیا خلل ایجاد کند، می‌گیرد

اولا آقای بروجردی حرف یاوه زده، زیرا حسن روحانی در زمان اجراء برجام، لغو تمام تحریمها و حل مشکلات اقتصادی کشور را اعلان کرده و لذا وظیفه بروجردی و برخی از نمایندگان بی کفایت مجلس، سئوال از رئیس جمهور بخاطر عدم لغو تحریمها و سخنان کذب است، نه رفع بهانه های ناتمام شیطان بزرگ و ترامپ! هر چند که خیانت علی لاریجانی، بروجردی و برخی از نمایندگان مجلس نهم، در تصویب 20 دقیقه ای برجام، کمتر از خیانتها و جنایتهای حسن روحانی نیست!خ

نمایندگان مجلس و دولت باید به ملت پاسخ دهند، که برای بهره مندی از عایدات برجام، تاکنون به چند بهانه آمریکا و اتحادیه اروپا، لبیک محرمانه گفته و به ملت و کشور خود خیانت کرده اند؟! چرا رئیس جمهور بخاطر امضاء محرمانه و مجرمانه FATF به مجلس فراخوانده نشد؟! مگر نگفتند؛ با امضاء FATF بهانه از دست آمریکا گرفته می شود و بانکهای بزرگ اروپا با ایران رابطه بر قرار می کنند؟! آیا تصویب "کنوانسیون پالرمو" آخرین بهانه آمریکا و اتحادیه اروپا است؟ قطعا آقایان علاء‌الدین بروجردی، حسن روحانی، جواد ظریف و عراقچی به ملت ایران دروغ گفته و می گویند، زیرا انتهای بهانه ها ی آمریکا، چیزی به غیر از براندازی جمهوری اسلامی نیست، و اگر بروجردی و امثال او راست می گویند، پس با بهانه پرونده موشکی و حقوق بشر ایران، که آقای ترامپ کمتر 100 روز دیگر به اتحادیه اروپا و ایران فرصت مذاکره داده، چه خواهند کرد؟! انتهای خیانت برخی از نمایندگان مجلس و دولت حسن روحانی برای حل بهانه های ترامپ، چه بر سر نظام اسلامی ایران خواهد آورد؟! 

والسلام


یکشنبه 96 بهمن 8 , ساعت 9:13 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از حضور توفنده ملت ایران در برابر آشوب طلبان سال 96 که تحرکات فتنه گران را در نطفه خفه کرد، جبهه استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ بشدت عصبانی شدند و لذا تقسیم کاری در اتحادیه اروپا، بعد از تعلیق 120 روزه تحریمها توسط ترامپ، صورت گرفته تا انتقام خود را از ملت ایران بگیرند لذا علی الرغم خوشبینی دولت اعتدال به اروپا، شاهد حرکتت خزنده و موذیانه آن اتحادیه بر علیه کشورمان هستیم که در یک سوی آن روباه پیر یعنی انگلیس، مسئول "پرونده منطقه ای ایران" گردیده و در سوی دیگر، "پرونده موشکی" کشورمان به فرانسه و آلمان، سپرده شده تا قدرت منطقه ای و اقتدار نظام اسلامی را با تحت فشار قرار دادن لیبرالهای حاکم در قوای مجریه و مقننه، به چالش بکشند.

توطئه سنگین جبهه استکبار با تشدید فشارهای اقتصادی از سوی آمریکا بر علیه مردم ایران آغاز شده و نقش اتحادیه اروپا در تکمیل پازل آمریکا، همان فشار اقتصادی فلج کننده اقتصادی است و در این بین نقش دولت ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت مقابله با توطئه جبهه استکبار، تغییر مسیر بودجه سال 97 کشور به سمت "اقتصاد مقاومتی" است و لذا دولت اعتدال که قریب 5 سال توان داخلی و بازدارندگی کشور را برای رسیدن به برجام و عواید نسیه آن معطل و ضایع کرده، باید همانگونه که جناب روحانی مذاکره با آمریکائیها را دیوانگی دانسته، از اتحادیه اروپا هم که پالسهای قطع امید آن قابل رؤیت است، دیوانگی بخوانند، تا بیش از این به کشور و آرمانهای انقلاب اسلامی حیانت نشود.

راهکار پیش روی دولت و مجلس در برابر توطئه جبهه غرب این است که پس رد کلیات لایحه بودجه 97 از سوی نمایندگان مجلس، در صورتی که دولت با ملت و رهبر نظام اسلامی صادق است، باید درخواست عودت لایحه رد شده را از مجلس بنماید و سپس  در یک فرایند منطقی، کارشناسانی که تنها با تفکر لیبرالی قادر به تنظیم بودجه کشور هستند از روند تنظیم بودجه کنار گذاشته شوند و لایحه ای بر اساس "اقتصاد مقاومتی" و هماهنگ با "برنامه ششم توسعه کشور" توسط کارشناسانی که پایبندی آنان به نظام اسلامی ثابت شده ،تنظیم و سریعا به مجلس شورای اسلامی جهت تصویب ارائه نمایند و فرصتهای نظام اسلامی را همانند چهار و نیم ساله گذشته در پای برجام و قولهای نسیه آمریکا و اتحادیه اروپا ذبح نکنند.

والسلام


جمعه 96 بهمن 6 , ساعت 9:46 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خداوند متعال در قرآن کریم به چند صفت مهم منافقین اشاراتی دارد که با برخی اقدامات مسئولین کشور ما و بخصوص در جریان مذاکرات هسته ای و اجرا برجام منطبق است لذا خداوند در آیات 61 الی 63 سوره نسا می فرماید:وَ إِذا قیلَ لَهُمْ تَعالَوْا إِلى ما أَنْزَلَ اللّهُ وَ إِلَى الرَّسُولِ رَأَیْتَ الْمُنافِقینَ یَصُدُّونَ عَنْکَ صُدُوداً 61 فَکَیْفَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ بِما قَدَّمَتْ أَیْدیهِمْ ثُمَّ جاؤُکَ یَحْلِفُونَ بِاللّهِ إِنْ أَرَدْنا إِلاّ إِحْساناً وَ تَوْفیقاً 62 أُولئِکَ الَّذینَ یَعْلَمُ اللّهُ ما فی قُلُوبِهِمْ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَ عِظْهُمْ وَ قُلْ لَهُمْ فی أَنْفُسِهِمْ قَوْلاً بَلیغاً 63

 ترجمه: وقتی به آنها بگویی: «برای داوری در اختلافات به سوی خدا و پیامبر بیائید»، منافقان را مى بینى که از پذیرش دعوتت به شددت خودداری  مى کنند! 61 وقتى در نتیجه رفتن نزد طاغوت به دردسر می افتند، برای توجیه اقدامات زشتشان نزد تو می آیند، سوگند به خدا یاد مى کنند، که منظورشان (از بردن داورى نزد دیگران)، چیزى جز خیرخواهی وف توافق نبوده است؟! 62 خدا که می داند در دلشان چه می گذرد، پس از آنها کناره گیری کن، ولی پندشان بده و وقتی تنهایند با بیانی شفاف، نتایج اعمالشان را به آنها گوشزد نما! 63

رهبر معظم انقلاب از آغاز مذاکرات هسته ای تا پایان آن و در زمان اجراء برجام به مسئولین درگیر در پرونده هسته ای (از رئیس جمهور تا نمایندگان مجلس و شورای عالی امنیت ملی) تذکراتی می دادند؛ معظم له "مذاکره کنندگان فرزندان انقلابند" تا به انقلاب اسلامی خیانت نشود! "آمریکا را مورد اعتماد ندانستد"، تا امروز به ریش بزک کرده رئیس جمهورمان، نخندند! "دخالت جدی مجلس در تصویب برجام را خواستار شدند"، تا امروز کاسه شرمندگی بدست علی لاریجانی و نمایندگان مجلس نباشد!، به رئیس جمهور دستور دادند؛ که "تعهدات ایران در برجام، همزمان با اجرا تعهدات طرف مقابل اجراء شود،" که متإسفانه به کشور خیانت کرد! فرمودند "در جزئیات مذاکرات هسته ای دخالتی نمی کنم" تا رئیس جمهور خیات خود را به پای رهبری ننویسد!ل

وقتی پس از گذشت دو سال از اجراء برجام، ملت از رئیس جمهور وعده های داده شده را طلب می کنند، در پاسخ می گوید؛ "کی ما گفتیم با برجام همه مشکلات حل می شود"؟! و حتی منافقانه می گوید؛ اگر آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده، "برجام تصمیم نظام بوده" و رهبری در برجام دخالت داشته است! و به دروغ می گوید؛ "ما با برجام، بدنبال خیرخواهی و توافق بوده ایم تا از بروز جنگ جلوگیری کنیم"! اگر حسن روحانی، دیروز "آمریکا را مورد اعتماد می دانست"، امروز "مذاکره با آمریکا را دیوانکی" می خواند،تا به خاطر خیانت به کشور، محاکمه نشود و همانند گذشته فرار رو به جلو داشته باشد!

آری قرآن چه زیبا پرده از چهره منافقان کنار می زند، آیا عبرت می گیرند؟

والسلام

 


پنج شنبه 96 بهمن 5 , ساعت 12:56 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در سفر سال 2015 به نیویورک، سند 2030 را امضاء و پس از آن شاهد حذف دروسیغ با تفکر انقلابی و جذب معلمین غیر انقلابی در آموزش و پرورش بوده و هستیم و پرده تزویر اعتدالیون منافق، را در حذف داستان شهید حسین فهمیده از کتب درسی دانش آموزان را مشاهده کردیم، خیانت بعدی دولت اعتدال بر علیه آرمانهای قدس و فلسطین، زودتر از ترامپ بر علیه قدس عملیاتی شد، زیرا با دستور حسن روحانی در سال 95 قدس از کتب درسی دانش آموزان ابتدائئ حذف گردید! و بدنبال آن لیبرالهای افسار بریده، جمله "اشهد ان علیا ولی الله" را از کتب درسی قومیت لُر حذف و هدیه پر ارزشی را برای وهابیت ارسال کردند! و آخرین خیانت دولت حسن روحانی به آرمانهای امام و انقلاب اسلامی، بخشنامه ای ممنوعیت ملاقات دانش آموزان با جانبازان سرافراز دفاع مقدس، می باشد!

مگر سازمان ملل در سند 2030 از کشورهای همانند ایران چه می خواهد؟ از اهداف پیدا و پنهان جریان صهیونیسم بین الملل در سند 2030 حذف آیات، روایات، داستانها و پیامهای شهادت طلبی و مقاومت در برابر استکبار است، زیرا جریان صهیونیسم و شیطان بزرگ، آیات و روایات شهادت طلبی و ایثار را خشونت طلبی و مقابله با اهداف استکباری خود دانسته و باید از کتب درسی دانش آموزان حذف گردد و لذا با اجراء سند 2030 توسط حسن روحانی، آرزوی صهیونیسم و استکبار جهانی محقق گردید!

حسن روحانی بخوبی از امضاء خود بر پای سند ننگین 2030  مطلع بوده و می دانست که اولین و آخرین خیانت او به نظام اسلامی و ملت ایران نخواهد بود! و لذا پس از اجراء محرمانه سند 2030 و حذف دروسی که در راستای دفاع مقدس و جریان مقاومت اسلامی بود، این بار نوبت بخشنامه ننگین آموزش و پرورش، مبنی بر ممنوعیت ملاقات دانش آموزان با جانبازان، فرا رسیده است! در این رابطه باید گفت؛ که دولت حسن روحانی حداکثر تلاش خود را برای گسترش شبکه های مجازی فاسد و هدایت دانش آموزان به آن سمت، بکار بسته و در مقابل، برای جلوگیری از آشنایی نسل جوان با روحیه ایثار و شهادت طلبی، طبق بخشنامه ای، خواستار ممنوعیت ملاقت دانش آموزان با جانبازان و رفتن به مزار شهداء گردیده است!

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ