سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا خرد را نزد کسى به ودیعت ننهاد ، جز که روزى او را بدان نجات داد . [نهج البلاغه]
 
جمعه 93 دی 5 , ساعت 12:40 صبح

بنام خدا و برای خدا

بودجه مؤسسه نشر آثار امام خمینی(ره) در سال 94 از سوی دولت اعتدال به طرز چشمگیری افزایش یافته و به رقم 53 میلیارد تومان رسیده است و این امر حاکی از آن است، که در پشت پرده این بودجه غیر منطقی، اهداف سیاسی و حزبی نهفته است. آگاهان سیاسی بر این باورند، که مؤسسه نشر آثار امام(ره) که در اختیار حمید انصاری قرار دارد، نسبت به هزینه کرد بودجه اختصاصی، به هیچ ارگان نظارتی پاسخگو نیست و حتی دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی که مسئول رسیدگی به هزینه کرد بودجه در کشور است، توانایی لازم را برای حسابرسی مؤسسه ندارد و به همین خاطر حاشیه امنی برای مصرف بودجه آن، بر خلاف برنامه اعلامی و به دور از چشم ناظران قانونی به وجود آورده است.

ذاتت

آیا جریانی که جماران را می آراید تا سید محمد خاتمی یکی از سران فتنه سال 88 علیه اهداف امام راحلمان به سخنرانی بپردازد، صلاحیت در اختیار داشتن چنین بودجه کلانی را دارد؟!

وقتی به محتوای سایت جماران، که زیر مجموعه مرکز تنظیم و نشر آثار امام می باشد، نظری همراه با بصیرت بیفکنیم، زاویه دار بودن این سایت، با اهداف بلند امام را به آسانی میشود مشاهده کرد! و لذا اختصاص بودجه به این سایت شرعاً محل اشکال است!

وقتی آستان مقدس امام راحلمان می تواند از بعضی از املاک و اموال خود مثل باغ صد هکتاری پسته در 35 کیلو متری جاده قدیم قم تهران بهره ببرد و کشور هم دچار مشکلات عدیده اقتصادی گشته و دولت اعتدال هم، به خاطر کاهش شدید بهای نفت، مجبور به گران فروشی دلار و جبران قیمت نفت از جیب مردم گردیده، آیا صحیح است بیت المال مسلمین را به اسم مؤسسه امام در اختیار کسانی قرار دهیم، که بر خلاف اهداف آن بزرگوار اقدام می نمایند؟!

لااغ

آیا از محل بودجه 53 میلیارد تومانی مؤسسه، مبلغی برای اهداف عالی امام، که یکی از آنها، محو رژیم صهیونیستی بوده، در نظر گرفته شده است؟! آیا در بودجه سال 94 مؤسسه نشر آثار امام، در جهت مبارزات بی امان امام با استکبار، مبلغی منظور گردیده است؟! چه مبلغی از این بودجه سرسام آور مؤسسه جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و خانواده معظم آنها که از نظر "امام خمینی چشم چراغ این ملتند،" اختصاص پیدا کرده است؟! چه مبلغ از بودجه 53 میلیارد تومانی برای گسترش فرهنگ اسلامی که مورد تهاجم شدید فرهنگی غرب قرار گرفته، در نظر گرفته شده است؟! اگر جواب این سئوالها منفی است، که قطعاً منفی است، آقای سید حسن خمینی که تولیت آستان امام خمینی(ره) را به عهده دارند، باید پاسخگوی هزینه کرد غیر قانونی بودجه مؤسسه در سالهای گذشته و آینده باشد!

لبق

در این راستا مجلس شورای اسلامی، که بر اساس قانون وظیفه نظارت بر هزینه کرد بودجه را به عهده دارد، باید نظارت خود را گسترش داده و اجازه دست اندازی به بیت المال را در اموری خارج از قانون ندهند و در هنگام تصویب بودجه، مقدار نیاز ضروری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) مد نظر کارشناسی دقیق قرار گیرد.

والسلام 


سه شنبه 93 دی 2 , ساعت 9:44 عصر

بنام خدا و برای خدا

در زمانی که بیم آن می رفت، کشورهای حلقه به گوش آمریکا، تحریمهای گسترده و فلج کننده ای بر ضد کشورمان اعمال کنند، دولت نهم در تدبیری عاقلانه، پولهایی که در قلب بانکهای اروپا و کشورهای دیگر جهان به ودیعه گذاشته بودیم، آن را با طلای زرد معاوضه و چند صد تن طلای ناب با قیمت هر اُنس 650 تا 700 دلار خریداری و وارد کشور نمود، که امروز بعنوان پشتبانه استراتژیک کشور محسوب می شود. و این اقدام، یک شاهکار بزرگ در عرصه بین المللی می باشد.

بللغ

دومین شاهکار دولت نهم طرح مسکن مهر بود، که وقتی آقای آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی دولت اعتدال می خواهد، علیه آن طرح بی نظیر، سخنی به گزاف بگوید، در زبان و چهره او، آثار ترس و شرمندگی دیده می شود. این طرح عظیم و راهگشا، نزدیک سه میلیون نفر را دارای سرپناه کردد و برای 2700000 نفر اشتغال ایجاد نمود و چرخه تولید مصالح ساختمانی رونق گرفت. انجام این قبیل کارهای بزرگ و بی نظیر، از دولت اعتدال ساخته و پرداخته نیست، زیرا هنر این دولت، حملات بی وقفه به نقاط قوت دولت سابق است.

سومین اقدام انقلابی دولت دهم، طرح هدفمندی یارانه ها بود، که دولتهای سازندگی و اصلاحات جرأت نزدیک شدن و اجراء آن را نداشتند، لکن دولت احمدی نژاد با قدرت آن را عملیاتی نمود، هر چند در بین مسیر، جریان اشرافیت و تشنگان قدرت، به همراه آمریکا، با انواع دسیسه ها و توطئه های اقتصادی و سیاسی، تلاش کردند که این طرح موفق را با شکست روبرو کنند و در این برهه از زمان، دولت اعتدال، علی رغم تصویب مجلس شورای اسلامی مبنی بر حذف پردرآمدها از دریافت یارانه نقدی در سال 93 تا کنون از اجراء آن به خاطر اهداف سیاسی موذیانه و ترس از ریزش رأی در انتخابات آتی خودداری نموده است .

اقدام دیگر دولت احمدی نژاد قانون مالیات برارزش افزده است، هر چند اجراء آن فشارهای زیادی به مصرف کننده نهایی وارد نمود، لکن در شرایط تحریم فلج کننده آمریکا و شورای امنیت، از محل دریافت این مالیاتها، دولت توانست، از حجم مشکلات اقتصادی کشور بکاهد و دولت اعتدال 50 درصد بودجه سال 94 را از محل همین مالیاتها پیش بینی کرده است.

بغغغغ

به جرأت می توان ادعا کرد، اگر دولت نهم، دلارها و یورهایی که در نزد بانکهای خارجی داشتیم، به طلا تبدیل نمی کرد و طرح مسکن مهر را انجام نمی داد و میلیونها نفر بی خانمان رها می کرد و اگر طرح هدفمندی یارانه ها اجراء نمی شد و مالیات برارزش افزوده شکل نمی گرفت و غنی سازی 20 درصد صورت نمی پذیرفت و نزدیک 20 هزار سانتریفیوژ نصب نمی شد، امروز دولت اعتدال با کدام برگ برنده و پشتوانه می تونست در مقابل 5+1 بازی بُرد – بُرد را مطرح کند و مشکلات اقتصادی کشور را بر طرف نماید.

چرا دولت اعتدال، اینقدر بی انصاف و کینه توز، نسبت به خدمات بی شمار دولت سابق برخورد می نماید؟!!!!! شاید تنها دلیلش این باشد، که احمدی نژاد، مدت 8 سال معادله جریان قدرت طلب لیبرال و اشرافی را مختل کرده بود. و این عمل در نگاه جریاهای زر و زور و تزویر، جرمی نابخشودنی و عقاب سنگینی دارد!!!!!

 

والسلام    


سه شنبه 93 دی 2 , ساعت 3:13 عصر

بنام خدا و برای خدا

جهت آسیب شناسی انقلاب اسلامی و فاصله ما با آمانهای بلند آن، نیاز است، که نیم نگاهی به گذشته داشته باشیم و وضعیت فعلی و آینده سیاسی - اجتماعی را آسیب شناسی کنیم و مرتباً با شاخص و قطب نمایی که اهداف و آمانهای بلند انقلاب اسلامی را هدایت می کند، خود را هماهنگ نمائیم، تا راه را گم نکنیم و از مقصد دور نشویم.

باید به این آسیب جدی که آرمانهای انقلاب را تهدید می نماید و گاهاً، مرزهای آرمانی انقلاب را درنوردیده و آنها را دستخوش تغییر نموده، پاسخ داد، که چرا شاخص  و هدایتگر جامعه آسیبها را مرتب به مسئولین و مردم تذکر می دهند و راه روشن اهداف انقلاب را تبیین می نماید، اما تغییری در جامعه به وجود نمی آید؟

للالفغ

اگر مسئولین کشور انقلابی نباشند و حتی در چهره آنها رنگ و بوی انقلابی دیده نشود و فضای جامعه انقلابی نباشد، انتظار شکل گیری آرمانهای انقلاب، سرابی بیش نیست و نتیجه آن خواهد بود، که ما بدون انقلاب در جهان امروزی هیچ نیستیم و هیچ چیزی دیگری نخواهیم داشت! مسئولین باید بدانند که انقلاب برای بدست آوردن میز و صندلی و اشرافیگری به وجود نیامده و شهداء جان برای تصرف صندلیها تقدیم نکرده اند. لذا مسئولین و نیروهای مؤمن به انقلاب در این موقعیت خطیر و سرنوشت ساز که از سوی رهبری بصیر انقلاب "پیچ بزرگ تاریخ" گفته شده، دو مسئولیت مهم و روشن به عهده دارند؛ اولاً ضرورت دارد که به بازخوانی انقلاب که از سوی مسئولین لیبرال و غیر انقلابی، مغفول مانده، بپردازیم و اهداف استراتژیک و آرمانهای آن را برای مردم خود و جهان تبیین نمائیم، تانیاً در باید در بین نیروهای پایبند به انقلاب، انسجام، وحدت و آمادگی برای صیانت و دفاع از آرمانهای انقلاب را بوجود آورد، زیرا دفاع از انقلاب مساوی است با دفاع از خودمان.

ااتت

در مسیر دفاع از انقلاب، لازم است که به فرموده امیرالمؤمنین علی(ع) حق را بشناس و هر اقدامی را به آن محک بزن. اگر در قالب حق جای گرفت باید به آن اقدام کرد و اگر با حق سازگاری ندارد لازم است از آن پرهیز کرد. بعضی افراد که سابقه ای هم در انقلابی گری داشته اند بدلائلی و به مرور زمان، شور انقلابی خود را از دست داده و تصورشان این است، که آمریکایی که سابقه طولانی در دشمنی با این ملت و کشور را  دارد، امروز عابد و زاهد گشته و این گربه ملوس با طرح بازی بُرد – بُرد حقوق حقه ایران اسلامی را می دهد! و متأسفانه این گربه ملوس، دوستدارانی در درون دولت اعتدال و تدبیردارد، که حاضرند، در کنار آن یک زندگی مسالمت آمیز و اشرافی را با کنار گذاشتن آرمانهای امام و انقلاب تجربه کنند و در بازی بدقواره بُرد - بُرد خود، حتی عزت و عظمت کشور را به حراج می گذارند!!!!!

ممکن است بعضی عزیزان کاربر، که با حضور خود، به حقیر منت می گذارند، این سئوال را بپرسند؛ که ما در کشورمان نهاد انقلابی زیاد داریم و به ترویج آرمانهای انقلاب و امام می پردازند، پس خطری آمانها را تهدید نمکی کند، باید بگویم که بله، درست است که نهاد انقلابی زیاد داریم و هر کدام هم به فراخور مسئولیتی در این رابطه دارند، اما باید گفت؛ که اگر مردم و فضای جامعه، با آرمانهای انقلاب فاصله داشته باشند، هیچ آرمان انقلابی پایدار نخواهد ماند، نمونه بارز آن را، این روزها در خصوص دفن شهاء گمنام دفاع مقدس در میدان امیر چخماق شهرستان یزد می توان مشاهده کرد، که توسط برخی از تشنگان قدرت طلب دولت اعتدال استان، چه ظلم عظیمی به شهداء عزیز، "که چشم و چراغ این ملتند"،روا داشته می شود! آیا این مسئولین، در طراز مدیران نظام اسلامی است؟! و آیا جای این گونه مسئولین، در نظام اسلامی است، یا در کشورهای لائیکی همچون ترکیه؟! آیا این مسئولین برای مردم دارالعباده یزد قابل تحمل می باشند؟! آیا رئیس جمهور مسئولینی که در برابر استخوانهای شهداء ایستاده اند عزل می کند؟! و اگر عزل نشوند در نیت آقای روحانی جهت دیدار با خانواده شهداء و جانبازان، فریب و اهداف غیر الهی نهفته است! 

رلا

پس آرمانهای انقلاب باید گسترش یابد و ار این مسیر به سرباز تمام وقت و پا به رکاب نیاز می باشد و بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی زمینه سازی طهور حضرت بقیه الله العظم(عج) است، که امام راحلمان فرمودند:« انقلاب اسلامی با تاییدهای خداوند متعال در سطح جهان در حال گسترش است و ان شا الله با بسط آن قدرت های شیطانی به انزوا کشیده خواهند شد و حکومت مستضعفان بر پا و زمینه برای حکومت جهانی مهدی آخر الزمان مهیا خواهد شد.» ( صحیفه نور ج 15 ص 349)

والسلام


دوشنبه 93 دی 1 , ساعت 12:29 صبح

بنام خدا و برای خدا

روز پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) است و معمولاً می گویند، که با گذشت ماه صفر، سفره پر خیر و برکت امام حسین(ع) را برمی چینند، اما نظر امام خمینی عکس این سخن است، و آن جمله معروف امام است که می فرماید: «محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» و با استفاده از این سخن معروف، "کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا" در می یابیم که محرم و عاشورا در یک روز و ماه نمی گنجد.

اگر به استراتژی جنگ نرمی که با هدایتگری زینب کبری(س) و امام سجاد (ع) پس از واقعه عاشورای سال 61 علیه تفکر و حکومت طاغوتی یزید، آغاز شد، نگاه کنیم، در می یابیم، که این دو فرمانده جنگ نرم سپاه حسینی(ع) در مدت بسیار کوتاه و حتی در اسارت، توانستند پایه های حکومت طاغوتی و اشرافی یزید را به لرزه درآورند و زمینه سقوط آن را فراهم نمایند.

لاغع

در این مقطع تاریخی که به قول رهبر عزیزمان در برابر پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته ایم و دشمنان عاشورا، تمام قد در برابر  تفکر عاشورا صف آرایی کرده و از هیچ جنایت و خیانتی فروگذار نمی کنند، ضروت دارد که نگاه ما همان؛ "کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا" باشد و تلاش مقدس خود را در راستای تفکر عاشورای ناب بکار بندیم و بدانیم، که دشمنان امروز عاشورا نسبت به گذشته، در چند گروه و قبیله و حلقه و مرام مسلک به جنگ تفکر ناب عاشورا برخاسته اند.

ممکن است کاربران عزیز، از طرح عاشورای ناب تعجب نمایند، باید گفت، در زمانی زندگی می کنیم، که تشیع انگلیسی، با ابزارهای ماهواره ای که از دشمنان عاشورا به عاریت گرفته اند، به جنگ با عاشورای ناب افدام نموده و عاشورا را صحنه ای دلخراش، به همراه عجز و ناله اهل بیت(ع) و محلی برای مذاکره و سازش با طاغوت معرفی کرده و به هر قیمتی حاضر است، خود را  تسلیم زورمداران، قدرتمندان و جباران نماید

تشیع انگلیسی که از لندن هدایت می شود، می خواهد عاشورایی ذلیلانه، که تنها هنر آنان اهانت به مقدسات اهل سنت و قمه زنی و زنجیر و دیگر ابزارهای برنده است به جهان معرفی کند.

تغغغ

عاشورای تشیع مکتب انگلیسی، تنها و تنها، مبلغ دوستی و محبت اهل بیت و کارگاه اشک و آه و ناله است، که در آن شهادت و ایستادگی در برابر ظالم و زندگی با عزت و به دور از ننگ، جایی ندارد.

در مکتب عاشورای ذلیلانه تشیع انگلیسی؛ عاشورا تنها یک ماتم کده است و غم و گریه آن با سیاست، هیچ ارتباطی ندارد و برای تسلی پیروان آن، جنگ آوران صحنه عاشورای سال 61 هجری را، همانند افسانه های تاریخی، رستم و سهراب و اسفندیار به تصویر می کشند.

امروز به عیان می توان اثبات کرد که حرکت و سیبل تشیع انگلیسی و جریانهای تکفیری علیه عاشورای ناب می باشد، زیرا در مرام و مسلک تشیع انگلیسی مبارزه با جریانهای تکفیری وجود ندارد و جریانهای تکفیری هم هیچگاه مزاحم تشیع انگلیسی نشده اند

للات

اما ویژگیهای تفکر عاشورای ناب که امام راحلمان منادی آن در قرن حاضر می باشد، این است که فرمودند: «ما در صدد خشکانیدن ریشه های فاسد صهیونیسم، سرمایه داری و کمونیسم در جهان هستیم ما تصمیم گرفته ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظامهایی را که بر این سه پایه استوار گردیده‌اند، نابود کنیم.»

در مکتب عاشورای ناب، هواپیمایی RQ170 آمریکائی که در دستان قدرتمند عاشورائیان ایران تسلیم شد، برازنده سربازان عاشورائی امام عصر(عج) است، که به فرمان نائبش امام خامنه ای عاشوراهای دیگر را رقم زده اند.

والسلام


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ