سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى را با دادن صدقه فرود آرید . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 98 شهریور 10 , ساعت 3:13 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: «مکالمه(رئیس جمهور با مکرون) دو ساعت به طول انجامید، که البته موضوع آن قابل بیان نیست.» مکالمات تلفنی روحانی با مکرن در یک ماه گذشته 5 ساعت بوده، اما آنچه برای مردم از محتوای مکالمات طولانی گفته شده، 5 دقیقه است!

بندهای 36 و 37 برجام، سازکار لازم برای طرفهایی که مفاد برجام را اجراء نکرده، تحت عنوان کمسیون مشترک، پیش بینی کرده، اما چرا طرف ایرانی بدون طرح شکایت در کمیسیون مشترک، اصرار بر اجراء برجام می‌نماید؟!

اینکه رئیس دفتر رئیس جمهور گفته موضوع مکالمات تلفنی دو طرف قابل بیان نیست، با سخنان رئیس جمهور در 4 روز گذشته، که به دروغ! یا جدی گفته بود: «اگر بخواهیم فساد از بین برود، همه چیز باید شفاف باشد.» در تضاد است!

وقتی محبوبیت روحانی در نزد مردم ایران 7 درصد است! کدام رئیس جمهور دیوانه با روحانی 5 ساعت مکالمه تلفنی برقرار می‌کند؟!،

البته ممکن است کاسه‌ای زیر نیم کاسه باشد! و نوع مکالمات تلفنی روحانی با مکرون، از جنس مذاکره محرمانه روحانی در سال 65 با یکی از عناصر سازمان موساد اسرائیل، بر علیه حضرت روح الله باشد! که در این صورت، روح جیسون(گاندو) را در دانشگاه کلدونین گلاسکو به کالبد حسن روحانی وارد کرده‌اند!

والسلام

 


شنبه 98 شهریور 9 , ساعت 4:24 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

عارف نماینده مجلس در اظهاراتی شگفت انگیز گفت: «اصلاح‌طلبان از نیروهای اصیل انقلاب هستند و تا زمانی که اصلاحات وجود داشته باشد، نظام دوام دارد!»

کوتله‌هه سران فتنه، متوهمانه، حیات نظام اسلامی را به حیات ضدانقلابی اصلاح طلبان آمریکایی گره می‌زنند! و هر روز شرطی را برای حضور در انتخابات مجلس سال 98 مشخص می‌نمایند!

آیا عمله‌های سران فتنه نمی‌دانند که محبوبیت رئیس جمهور به 7 درصد رسیده؟! با این شرایط، چرا با بی حیایی و پررویی، دوام نظام اسلامی را به وجود خود گره می‌زنند!

اگر حرف عارف درست باشد! "که اصلاح طلبان از نیروهای اصیل انقلابند"، پس باید عارف پاسخگوی این همه دزد و فاسد اقتصادی و اخلاقی دولت اعتدال باشد، که این روزها توسط نهادهای قضایی و امنیتی دستگیر و محاکمه و زندانی شده‌اند!

آیا اصلاح طلبان آمریکایی، از زیر بار فساد اخلاقی و جرم همسر کشی نجفی رها می‌شوند؟! پرونده اصلاح طلبان، مملو از خیانت و فسادهای اخلاقی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی است!

آقای عارف! نیروهای اصیل انقلاب، همواره مغضوب منافقین و دشمنان بوده و هستند، در حالی که هیچ منافقی به سمت اصلاح طلبان گلوله‌ای شلیک نکرده و هیچ اصلاح طلبی در بمب گذاریهای منافقین به شهادت نرسیده. هیچ اصلاح طلبی مدافع حرم نشده و یک سیلی برای انقلاب نخورده است، ولذا اصلاح طلبان لکه های ننگی هستند، که دامان نیروهای اصلیل انقلاب، از آنها مبرا است.

والسلام

 


جمعه 98 شهریور 8 , ساعت 3:0 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

باقر ‏نوبخت معاون برنامه و بودجه روحانی گفت: «باد قیمت دلار را پایین نیاورده، ما آوردیم.»

یعنی باد احمقِ خائن، با هماهنگی آمریکا و رژم سعودی، دلارهای 4200 تومانی جهانگیری را به کردستان عراق برده و فرد بی‌لیاقتی مثل نوبخت، آن را باز گردانده است!

این مرد احمق که قیمت دلار را پائین کشیده، چرا نمی‌تواند قیمت اجناس را پائین بیاورد؟!

گیرم که قیمت دلار را این بی لیاقتها هر روز پائین بیاورند! وقتی سفره مردم همچنان کوچک مانده، حرف نوبخت و رئیسش، حرف مفتی بیش نیست!

البته همزمان با پائین کشیدن دلار، میزان محبوبیت حسن روحانی هم آب رفته و به 7 درصد رسیده است!

راستی؛ محبوبیت 7 درصدی روحانی با آن 4 درصد اشرافی که قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری 96 از آن رونمایی کرد، چه رابطه‌ای دارند؟!

والسلام  

 


جمعه 98 شهریور 8 , ساعت 2:26 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس، از دم خروس مذاکره روحانی1 و ظریف با مکرون رونمایی و در توئیتی نوشت: (متن مقابل)

در نگاه غربزده‌های ایرانی، سخن از استقلال و منافع ملی بی‌معنا است! اما روحانی در سخنان 4 روز قبل خود، از منافع ملی دم زد و گفت: «اگر بدانم ملاقاتی با یک‌شخصی، منافع ملی کشور ما را تامین و به آبادی ایران کمک می‌کند، دریغ نمی‌کنم»!

 اگر رئیس جمهوری در دنیا باشد که در قدم اول برجام را بدون تعهد اجرایی طرفهای مقابل برای هیچ! امضاء و اجراء کند و سپس 18 میلبارد دلار و 60 تن سکه را در شرایط سخت تحریم از خزانه کشورش به حراج بگذارد! آنگاه ذلیلانه برای دریافت وام 15 میلیارد یوریی دست گدایی به طرف دشمن دراز کند! قطعا تمام سرویسهای اطلاعاتی دنیا، رئیس جمهور آن کشور را خائن می‌خوانند!

حال اگر رئیس جمهور چین، بجای حسن روحانی امضاء کننده برجام و توزیع کننده 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه بود، کمترین مجازاتش، چوبه دار بود. اما روحانی همچنان شیفته برجام و حاضر به پذیرش خیانت خود نیست!

والسلام

 


پنج شنبه 98 شهریور 7 , ساعت 3:35 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی گفت: «هرکس فکر می کند با دادگاه و دستگاه قضایی فساد از بین می رود اشتباه می‌کند»!!

وقتی دولت حسن روحانی عمدا به بیراهه و کچراهه رفته و سهمی از قدرت نظام اسلامی را با عدم پایبندی به قانون! تقدیم اشرافیت، دزدان، فتنه‌گران، براندازان و جواسیس کرده! چه کسی باید از حقوق مردم دادخواهی نماید؟!

 وقتی اکثریت نمایندگان مجلس، کور و کر و لال شده‌، آیا غیر از قوه قضائیه، کسی توان مقابله با قانون‌گریزی دولت را دارد؟!

وقتی دولت با قانون‌گریزی و فراموشی مشکلات اقتصادی مردم و کشور، زمینه ساز فتنه 98 شده، چه کسی باید چشم فتنه اسلام رحمانی را کور کند؟!

با روی کارآمدن آیت الله رئیسی بعنوان سکاندار قوه قضائیه، مردم به اجراء عدالت امیدوار و  کانونهای فساد لانه کرده در قوای سه گانه، به وحشت‌ افتادند و لذا دوره کوتاه سکوت حسن روحانی با نزدیک شدن به زمان محاکمه برادرش (حسین فریدون) به پایان رسیده و رسما بر علیه قوه قضائیه به میدان آمده است!

آیا قوه قضائیه در اجراء قسط و عدل، بصورت توفنده و انقلابی، خطوط قرمز قانون‌گریزان متقلب و متخلف را درمی‌نوردد؟

والسلام

 


پنج شنبه 98 شهریور 7 , ساعت 2:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی رئیس‌جمهور دیروز 6 شهریور 98 گفت: «همه باید دولت را حمایت کنند، دستگاه‌های نظارتی در کشور ما دچار خطا شده است و ان‌شاالله این به دست مسئولان ارشد دستگاه نظارتی اصلاح شود.»

قوه قضائیه به تیرک لرزان خیمه دولت اعتدال نزدیک شده و به زودی برادر ریس جمهور و معاون اولش، باید پای میز عدلیه حاضر شوند ولذا دیروز تاب و تحمل حسن روحانی پایان یافت و با صغری و کبری بافی، اقدامات امیدوار کننده قوه قضائیه را دخالت در امور دولت و سیاسی خواند!

البته حسن روحانی و تیم دولتش، مسبب اختلاسهای نجومی هستند! ولذا برخورد با مدیران اشرافی و دزد ستادهای انتخاباتی خود را برنمی‌تابد!

امروز آیت الله رئیسی پاسخ ممل بافی دیروز روحانی را طوفانی و انقلابی داد و گفت: «وقتی پرونده کسانی که متصل به قدرت و ثروت‌اند روی میز قاضی می‌آید فریاد‌ها بلند می‌شود که این جناحی است یا این سیاسی است یا نگاه‌های دیگر در آن وجود دارد.»

رئیس قوه قضائیه در ادامه گفت: «مردم از ما اجرای عدالت و قانون و مبارزه با فساد می‌خواهند. آقایان باید سخنان کارگران اراکی و تبریزی و سخنان دردمندانه و دغدغه‌مندان کارگران هفت‌تپه و کرمانشاهی را بشنوند.»

والسلام

 


چهارشنبه 98 شهریور 6 , ساعت 7:23 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز گفت: «وظیفه ما به عنوان دولت؛ کار است، شعار در کشور مسئول زیاد دارد و در حال اضافه شدن است»!

عملکرد 6 ساله روحانی ثابت کرده که آنچه به ملت وعده داده، شعار بوده، آنهم از نوع شعارهای کذب و عوام فریب!

مشتری حرفهای بی منطق این روزهای روحانی، تنها رسانه‌های زنجیره‌ای، ضدانقلاب، آمدنیوز و سلبریتی‌های هستند که پولهای قابل توجه از بیت المال دریافت کرده‌اند!

البته حاج روحانی کارهای مفیدی انجام داده! منتها سودش مثل برجام، به کام آمریکا و اسرائیل  بوده! قصد خیانت هم نداشته! باور ندارید! از حسین برادرش و جان کری و وندی شرمن آمریکایی بپرسید!

بله، رئیس جمهور کار هم بلده، مثل حراج 18 میلیارد دلار از خزانه را که به جیب رفقای انتخاباتی و سرمایه داران دزد سرازیر کرده!

واقعا روحانی کار کرده، اما بر علیه سفره ملت!

والسلام

 


سه شنبه 98 شهریور 5 , ساعت 5:12 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز گفت: «کلید تحولات مثبت در اختیار واشنگتن است.»

حاجی! پس آن کلیدی که در تبلیغات ریاست جمهوری 92 ملت را باهاش گول زدی، آمریکایی بوده؟!

آقای روحانی! نکنه کلیدت، همان کلیدی بوده که روی کیک مک فارلین در سال 65 در سفر مخفی به ایران آورده شد؟!

نگفتی در ملاقات مخفی با مک فارلین، به او چه گفتی که در عملیات کربلا 4 آن همه شهید دادیم و موفق نشدیم؟!

سفرهای بی جا و سیگنالهای حسن روحانی، بوی اقدامات ضدانقلابی می‌دهد، پس به هوش باشیم!

‏طبق ماده 1212 قانون مدنی، فردی که در معاملات مختلف سرش کلاه میرود، سفیه محسوب، و ممنوع‌المعامله میشود.

حالا جناب روحانی در معاملات سعدآباد، توتال، ایرباس، بوئینگ و برجام، کلاه سرش رفته و سفیه محسوب می‌شود، اما همچنان از جیب ملت و کاسب برجام!، بدنبال معامله دیگری است! چرا نمایندگان مجلس، این فرد سفیه را ممنوع‌المعامله‌ نمی کنند؟!

والسلام

 


سه شنبه 98 شهریور 5 , ساعت 10:50 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ترامپ رئیس جمهور آمریکا: «سفر ظریف به فرانسه با موافقت من صورت گرفت.»

ماکرون رئیس جمهور فرانسه گفت: «از ظریف خواستم به فرانسه بیاید تا به طرح نقشه کاری برای پیشرفت در پرونده ایران برسیم.»

مکرون رئیس جمهور فرانسه در ملاقات با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «باید برجام را حفظ کنیم، ما باید از میانه‌روها در ایران حمایت کنیم، نه اینکه مأموریتشان را سخت کنیم!»

نتیجه؛ سفر فوری ظریف به فرانسه، با اجازه ترامپ و دستور مأموریت توسط مکرون صادر شده،! هر چند که حکم مأموریت را به ظاهر حسن روحانی امضاء کرده است!

وقتی حسن روحانی با کمک تبلیغاتی مدیر تلگرام و شبکه BBC رئیس جمهور می‌شود!، صدور دستور مأموریت ظریف از سوی مکرون غیر منطقی نیست.

والسلام

 


دوشنبه 98 شهریور 4 , ساعت 6:18 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امام علی علیه السلام در نامه 78 نهج البلاغه در روزهای مذاکره ابوموسی اشعری با عمروعاص خطاب به مذاکره کننده خود فرمود: نَّ الشَّقِیَّ مَن حُرِمَ نَفعَ ما اُوتِیَ مِنَ العَقلِ و التَّجرِبَةِ)«ای ابوموسی! تجربه را زیر پا نگذار، کسی که به تجربه و عقل بی‌اعتنا باشد، شقیّ است»

امروز حسن روحانی با سیگنالی حقیرانه و منفعلانه با الگوگیری از ابوموسی اشعری به طرف آمریکایی_اروپایی گفت: «اگر بدانم ملاقاتی با یک‌شخصی، منافع ملی کشور ما را تامین و به آبادی ایران کمک می‌کند، دریغ نمی‌کنم ... اگر احتمال موفقیت 20 یا 10 درصد باشد، نیز باید تلاش کنیم»!

قرار بوده بر اساس دستور رهبری با نرمش قهرمانانه با کشورهای 5+1 مذاکره کنند، اما نتیجه برجام، نرمش منفعلانه، بزدلانه و رذیلانه بر ضد منافع ملت و نظام جمهوری اسلامی بوده است!

معنی پیام ذلیلانه حسن روحانی به طرفهای غربی این است که برای یک منفعت 10 درصدی آماده تقدیم امتیازات صددرصدی، مانند برجام است!

جواد ظریف افزود: «مسیر پیش رو دشوار است، اما به امتحان کردنش می‌ارزد.»

فقط یک عنصر شقی، بدون توجه به اوامر ولی فقیه، از خطوط قرمز عبور و در چاه ویل آزمایش ترامپ و مکرون می‌گردد!

والسلام

 


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ