سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه بیندیشد به بینش می رسد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 مهر 24 , ساعت 12:48 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در تاریخ 26 ژوئن 2013 (5 تیر 1392) گزارش یک ملاقات مخفیانه در هتل پاریزن پاریس بین حسن روحانی و منوچهر قربانی‌فر از ایران و آمیرام نیر، مشاور نخست وزیر اسرائیل که در این ملاقات خود را یکی از مقامات آمریکایی معرفی کرده، در پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت آهارونوت رژیم صهیونیستی به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.ت

دکتر حسن عباسی یکی از عمارهای امام خامنه‌ای، در مورخ 25 فروردین 94 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آن را افشاء و رسانه‌ای نمود، که با شکایت ریاست جمهوری به دستگاه قضایی مواجه، ولی با تبرئه شدن دکتر عباسی، عملا صحت خبر مذکور تائید گردید.

بخش از سخنان حسن روحانی با طرف اسرائیلی، بر علیه امام، انقلاب اسلامی، حزب االه لبنان و تحریک آمریکا بر عملیات نظامی بر علیه ایران اسلامی است! {مشروح مذاکرات دیدار فوق، در پایگاه خبری تحلیلی خیبر آنلاین(19 تیر 96)}.

با توضیحات داده شده، باید گفت؛ جریان انقلابی چه کاری باید انجام می‌داد، تا عمار انقلاب به زندان نرود؟!

کوتاهی جریان انقلابی و عدم پیگیری موضوع از سوی نهادهای امنیتی و قضائی، علت اصلی رفتنن عمار انقلاب به زندان است ولذا اگر جریان انقلابی ملاقات و مذاکرات فوق را که در شرایط سخت جنگ، اتفاق افتاده، بعنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار خود قرار می داد و قوه قضائیه پرونده ضدامنیتی را با جدیت پیگیری و بررسی می‌نمود، آنگاه حسن روحانی، به جرم جاسوسی و اقدام علیه امنیت ملی و جنگ، محاکمه و زندانی می‌شد، نه اینکه دکتر حسن عباسی به زندان برود!

با همه کم کاری و غفلت جریان انقلابی، آیا امکان مطالبه و پاسخگو نمودن رئیس جمهور در رابطه با مذاکرات مخفیانه سال 65 وجود دارد؟! اگر این مطالبه عمومی امروز به مصلحت کشور نیست، پس زندانی شدن دکتر عباسی هم به مصلحت کشور نخواهد بود، زیرا اجراء حکم زندانی شدن دکتر عباسی برای جریان فتنه، براندازن و اعتدالیون، همانند؛ یَوْمٌ فَرِحَتْ بِه آلُ‏ زیادٍ وَ آلُ ‏مَرْوانَ بِقَتْلِهِمُ الْحُسَیْنَ صَلَواتُ اللّهِ عَلَیْهِ. خواهد شد.

والسلام


دوشنبه 97 مهر 23 , ساعت 10:29 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جرم دکتر حسن عباسی این است که اسرار پنهانh و ضدامنیتی حسن روحانی را افشاء کرده است و آن خبر مهم در ذیل تصویر مقابل آمده، که روحانی آن را تکذیب ننموده و دادگاه هم دکتر عباسی را از افشاء آن تبرئه کرده است.

در چند سال گذشته حسن روحانی در مقابل اکثر خبرها، حتی اگر رهبری بیان داشته، واکنشهای بسیار تند و بی ادبانه‌ای از خود نشان داده، ولیکن در مقابل خبرهای ذیل، لال شده و سکوت کرده است

1-ملاقات او در سال 65 با سرویسهای جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیسنی! ذیل تصویر

2-اخذ تابعیت دو گانه از انگلیس و سفرهای که با پاسپورت انگلیسی خود بعد از خروج از ایران داشته است!

3-تقلب در اخذ مدرک تحصیلی از انگلستان .

4-تخلفات و دزدیهای برادرش.

5- چگونگی قتل فرزندش محمد، که مخفیانه با هماهنگی متقلبانه سید حسن خمینی، آنهم بدون اخذ نظر پزشک قانونی در نیمه شبی در دهه 70 در حرم امام خمینی دفن کرده است!

آری قوه قضائیه، از کنار این تخلفات که قطعا در پرونده امنیتی حسن روحانی درج است، بخاطر مصالح کشور چشم پوشی کرده و حسن روحانی هم در برابر خبرهای فوق سکوت نموده و آنها را تکذیب نکرده است!

آیا یک فرد با این تخلفات سنگین می توانسته رئیس جمهور نظام اسلامی شود؟! به قول حسن روحانی، مشکل کجا است؟!

والسلام

 


یکشنبه 97 مهر 22 , ساعت 3:31 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-رئیس‌جمهور امروز در دانشگاه گفت: «علت موفقیت دولت یازدهم امید به آینده بود.»

وقتی حسن روحانی از امید به آینده می گوید؛ یعنی کدخدا(آمریکا) و سه کشور اروپایی، امید آینده‌ او بوده و هستند! لذا روحانی از آن کشورها انتظار دارد، که از عنصر لیبرال غربزده خودشان در رأس دولت ایران حمایت کنند!

2-رئیس‌جمهور امروز در دانشگاه گفت: «نقد بیش از حد، می‌تواند مفید نباشد.»

یعنی هر چه بگید و بگویم، که کابینه بی لیاقت و بعضا ستون پنجم دشمنم را ترمیم کنم، این اجازه را نه کدخدا(آمریکا) نه اروپا، نه مرحوم مغروق در استخر فرح، نه براندازان و نه فتنه گران به من نداده و لذا خودتان را به زحمت نیندازید، انتقاد نکنید، زیرا اساتیدم در انگلیس به من آموختند؛ گوشی در و گوشی دروازه داشته باشم!

3-حسن روحانی امروز در دانشگاه تهران گفت: "من به عنوان رییس جمهور هر روز لیست قیمتها را می‌بینم و میدانم مردم چه می‌کشند."

وقتی آیت الله العظمی مکارم، مقصر گرانی‌ها را دولت می داند، باید پرسید؛ حسن روحانی در استخر و خانه اشرافی با روزی 3 یا 4 ساعت کار و قبل از آن برای بزک کردن صورت خود، چه می کشد!

 4-رئیس جمهور در دانشگاه تهران: " سال 92 انتخاب شده بودم و 2 ماه بعد بنا بود دولت تشکیل دهیم به محض انتخاب قیمت دلار کاهش یافت، بازار آرام شد و امیدها افزایش یافت. در آن دوره ما هنوز کاری نکرده بودیم."

البته رئیس جمهور و وزیر خارجه وقت آمریکا هم خیالشون از حضور یک رئیس جمهور غربزده در ایران آرام شد و جان کری گفت؛با انتخاب جواد ظریف، خیالمان کاملا راحت شد!

نتیجه؛ جریان صهیونیسم با پیروزی روحانی به آرمش رسید!

والسلام

 


سه شنبه 97 مهر 17 , ساعت 6:29 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

همه تروریستهایی که تاکنون بر علیه نظام اسلامی عملیات نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کرده‌اند، تحت حمایت آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی‌ بوده و هستند و لذا نمایندگانی که در مجلس به لایحه CTF رأی مثبت داده‌اند، قصدشان رضایت و دفاع از منافع رژیمهای فوق الذکر، برای گسترش عملیاتهای تروریستی در ایران و مخالفت با نظام اسلامی، بخاطر حمایت از جریان مقاومت است. آیا شک دارید؟ به سخنان تروریست نفوذی در مجلس، پروانه سلحشوریم بنگرید، که می‌گوید: «جناب کیهان و دلواپسان، با افتخار می‌گویم که با همان گردن شکسته آمدم رای دادم و رای دادیم علیه چرخه فاسد پولشویی و حمایت مالی از تروریسم در ایران و جهان

سخنان پروانه سلحشوری در مجلس، عملا نظام اسلامی را دو بار متهم به حمایت از تروریسم و پولشویی کرده و لذا نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی نباید معطل رفع شکستگی کردن این تروریست نفوذی در مرکز تصمیم‌ساز کشور شوند، زیرا اتهام حمایت از تروریست همان اتهامات آمریکا و رژیم سعودی و صهیونیستی است و ربطی هم به حرفه نمایندگی او ندارد.  

باید گفت: کوتله و عمله جریان فتنه، بعد از رأی مثبت به  CTF اظهار وجود کرده تا اربابانش (آمریکا و رِژیم صهیونیستی) او را ببینند! تا مثل خانم حقیقت‌جو نماینده کشف حجاب کرده مجلس ششم، زمینه پناهندگی در نزد اربابان خود را فراهم نماید ولذا می‌گوید: « مایه افتخار است که در راه مبارزه با فساد و پولشویی و تروریسم از دنیا برویم»

آیا می دانید که چرا خانم سلحشوری از فعل جمع " بـرویـم" استفاده کرده؟! و از کلمه "شهادت" استفاده نکرده؟!

1-یحتمل آن "آشنا" با ایشان، آشنایی داشته و حواسش نبوده که متن سفارشی نوشته و نباید از فعل جمع استفاده کند!

2-یحتمل می دانسته که رأی او در راستای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و لذا کلمه مقدس "شهادت" را برازنده اقدام ننگین و تروریستی رأی مثبت خود به CTFندانسته است!

والسلام

 


دوشنبه 97 مهر 16 , ساعت 5:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آمریکا، چند کشور اروپایی و رژیم صهیونیستی از ایران چه می خواهند؟!

در پاسخ به سئوال فوق یا به قول جواد ظریف باید گفت: آنها از ایران خواسته‌اند، که تعدادی از کنوانسیونها و معاهداتی که در واقع برای براندازی نظام اسلامی وجه بین المللی به آنها داده‌اند، ایران آنها را بپذرد و به تصویب مجلس شورای اسلامی برساند!

آنچه که کشورهای استعماری از ایران می خواهند در مثلثی واقع شده که اضلاع آن، امنیت، اقتصاد و فرهنگ ایرانی را هدف گرفته و لذا کنوانسیونها و معاهدات 6 گانه ذیل، همانند شبکه عنکبوتی بدنبال براندازی نرم نظام اسلامی ایران است

1-( ISA ((Iran Sanctions Act قانون تحریم‌های ایران

2- ( FATF  ( Financial Action Task Force کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم

3- CTBT ( (Comprehensive Nuclear-Test-Ban Treaty پیمان منع جامع هسته ای

4- NPT ( Non-Proliferation Treaty) پیمان‌نامه منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای

5-برجام ( Joint Comprehensive Plan of Action) برنامه جامع اقدام مشترک

6- (سند 2030) SDGsSustainable Development Goals)) دگرگون ساختن جهان ما

اکثر معاهدات و کنوانسیونهای فوق بدون تصویب مجلس، به همت دولت اجراء شده و لذا تنها نگرانی کشورهای یاده شده، عدم تصویب آنها در مجلس شورای اسلامی است که با همت مردان مرموز فتنه 88 علی لاریجانی رئیس مجلس و حسن روحانی رئیس جمهور در انتهای تصویب آنها قرار دارند!

قطعا اگر شبکه عنکبوتی معاهدات و کنوانسیونهای فوق، کاملا اجرا شود، آنگاه، بهانه های موشکی، حمایت از جریان مقاومت و حقوق بشر، بدون مذاکره حل خواهد شد، زیرا این شبکه در هم تنیده، فرهنگ، اقتصاد و امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد و تمام اهداف استکبار برای فروپاشی نظام اسلامی، محقق می گردد!  فلذا برای یافتن ترویستهای داعش، کومله، الاحوازیه و جیش الظلم، نیازی به جستجو در کوه‌ها، دره‌ها و بیابانهای عراق، پاکستان و سوریه نیست، آنها در درون مجلس و همین نزدیکی ها هستند، کافی است که دستگاههای امنیتی و قوه قضائیه انقلابی عمل نمایند

والسلام

 


دوشنبه 97 مهر 16 , ساعت 3:30 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بلاخره سیاست دولت لیبرال، بهانه زدایی است، یا تنش زدایی؟! حسن روحانی هنوز بعد از گذشت 5 سال از ریاست جمهوریش، فرق بین تنش زدایی و بهانه زدایی را نمی‌داند، همانگونه که به دروغ گفت؛ برنامه 100 روزه برای حل مشکلات اقتصادی مردم دارم، تاکنون هیچ تدبیر و برنامه‌ای برای حل آن ارائه نکردهy و بلعکس با بکارگیری یک تیم اقتصادی تحصیل کرده آمریکا، اقتصاد ملت و کشور را به ویرانی کشانده و بر اساس استراتژی کدخدا(آمریکا)، نسخه‌های برای تسلیم به دشمن، بعنوان لایحه به مجلس علی لاریجانی تقدیم می‌کند!

لایحه CFT که دیروز در مجلس به تصویب رسید، بر اساس اعتراف جواد ظریف، مشکل اقتصادی ملت و کشور را بر طرف نمی‌کند، بلکه برای رضایت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده که ظریف گفت: «نه من نه رییس جمهور تضمین نمی دهیم تصویب CFT در ایران مشکلات ما را حل کند، اما تضمین می دهیم که اگر چنین نکنیم، امریکا مشکلات بیشتری برای ما ایجاد خواهد کرد

نتیجه سخنان ظریف! اولا حسن روحانی به درب وزارت خزانه داری ترامپ دخیل بسته و ثانیا با تصویب لایحه CFT در مجلس، مسیر دیپلماسی ذلت در برابر سه کشور اروپایی را پذیرفته است! کاش سال گذشته وقتی حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود این سخنان را بر زبان آورد، به فکر افتضاح امروز هم بود! او در اردبیل با پرروئی خطاب به رقیب خود گفت : «شما بلدید با دنیا مذاکره کنید؟ شما زبان دنیا را می فهمید؟ شما در فهم زبان ملت خودتان گرفتارید!

حال پس از گذشت 5 سال از دوره ریاست جمهوری او و افتضاح برجام و تصویب CFT در مجلس، معلوم شده که قصد حسن روحانی و جواد ظریف، مذاکره و معامله با کدخدا(آمریکا نبوده بلکه بوده و هست!

والسلام


یکشنبه 97 مهر 15 , ساعت 9:54 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-امروز لایحه CTF با 143 رأی به تصویب نمایندگان مجلس رسید، اما جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان، سخنانی را بر زبان آورد، که آمریکا و رژیم صهیونیستی از آن خوشحال و ملت ایران نگران شدند!

2-رهبر معظم انقلاب در بدو شروع مذاکره با آمریکا، خواستار بکار بستن "نرمش قهرمانانه" گردید،ف ولی آنچه اتفاق افتاد، نرمش ذلیلانه در مقابل آمریکا و اتحادیه اروپا بود! که در این مذاکرات ذلیلانه، وظیفه تیم مذاکره کننده غربزده حسن روحانی، پاسخگویی به سئوالات تیم مذاکره کننده آمریکا بود! که خوشبختانه ظریف امروز در مجلس بدان اعتراف کرد و گفت: «نه من نه رییس جمهور تضمین نمی دهیم تصویب CFTدر ایران مشکلات ما را حل کند، اما تضمین می دهیم که اگر چنین نکنیم، امریکا مشکلات بیشتری برای ما ایجاد خواهد کرد!»

3-از سخنان ظریف چنین برمی‌آید، که حسن روحانی وزیر خارجه انتخاب نکرده! بلکه ظریف را بعنوان نماینده تام‌الاختیار آمریکا در وزارت خارجه ایران برگزیده، تا برای تمام سئوالات و نگرانیهای آمریکا و رژیم صهیونیستی در 40 سال گذشته، پاسخ لازم را از مسئوالان نظام اسلامی دریافت و در صورت نیاز، به تصویب مجلس ایران برساند! ولذا ظریف در روز تصویب CFT نشان داد که تنها برای رفع نگرانی آمریکا بدنبال تصویب FATF در صحن مجلس است، نه حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور!

4-رمز سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع 100 هزار نفری بسیجیان، همین‌ تسلیم در مقابل دشمن است، که فرمودند:«تاجان در بدن دارم، در مقابل کسانی که نسخه تسلیم می پیچند، خواهم ایستاد.»

والسلام

 


جمعه 97 مهر 13 , ساعت 4:3 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رمز این جمله چیست؟ که دیروز رهبری فرمود: " تاجان در بدن دارما در مقابل کسانی که نسخه تسلیم می پیچند، خواهم ایستاد"

این سخن از این حکایت دارد، که نظام اسلامی و ملت ایران با دو جبهه گسترده اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی روبرو هستند، که از استراتژی و فرمانده واحدی دستور می گیرند!

1-روشنفکران خائن و نفوذی داخلی در مجلس و دولت و... 2-دشمنان خارجی.

رهبری عزیر در خصوص معرفی جبهه منافق داخلی فرمود: «اینکه طبق میل دشمن، ترویج کنیم که راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم، این بزرگترین خیانت به ملت ایران است.»

علی رغم تأکید رهبری بر حفظ وحدت، نباید از کید و مکر خائنین در جبهه داخلی غافل بمانیم، زیرا مردم صبور کشورمان در برابر پیچیده ترین جنگ اقتصادی شبکه عنکبوتیت دشمن قرار گرفته، لذا در صورت غفلت از روشنفکرنماهای داخلی که مأموریت ستون پنجم دشمن را بعهده گرفته، عمق آسییب پذیری ما در برابر دشمن خارجی جبران ناپذیر خواهد بود.

آری جریان انقلابی در عبور از پیچ بزرگ تاریخی، وظیفه سنگین بصیرت افزائی و مبارزه با عقبه دشمن را در داخل بعهده دارد و لذا مالکها، عمارها و ابوذرها، ندای پر صلابت و خستگی ناپذیر نایب امام زمان را دیروز از ورزشگاه آزادی شنیدند، پس، انقلاب اسلامی حضرت روح الله، سرباز تمام وقت می‌طلبد، نه سرباز سربار.

نشانه سربازان تمام وقت انقلابی چیست؟ پاسخ: بغض و اشک سردار سلیمانی در ورزشگاه آزادی در محضر رهبری، نشانه سربازی است. آیا سخن رهبری بغض و اشک ما را هم جاری کرد؟

والسلام


پنج شنبه 97 مهر 12 , ساعت 5:28 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وحید مظلومین معروف به سلطان سکه، دو بار از سوی نیروی انتظامی به اتهام اخلال در بازار پولی کشور دستگیر شده! ولی هر بار با نامه رئیس سابق بانک مرکزی، ولی‌اله سیف، مبنی بر همکاری او با آن بانک، آزاد شده! حال که حکم اعدام وحید مظلومین اعلان شده، قطعا رئیس سابق بانک مرکزی، متهم به همکاری با او است؟!

عجیب است! یک روز ولی‌اله سیف، آقای دری اصفهانی را بعنوان نماینده خود در هیئت مذاکره کننده هسته ای معرفی کرده و بعد از شکست برجام، دری اصفهانی به جرم جاسوسی به نفع آمریکا دستگیر و زندانی می‌شود و امروز هم وحید مظلومین به اعدام محکوم می‌گردد!

مردم نمی‌پذیرند که ولی‌اله سیف در این دو پرونده بی تقصیر باشد، حتی اگر حسن روحانی با دادن سمت مشاور رئیس جمهور در امور پولی و بانکی، قصد جلوگیری از محاکمه و زندانی شدن او را داشته باشد، تا خود متهم نشود!!!

حال این سئوال مطرح شده، چرا وحید مظلومین محکوم به اعدام می‌شود، اما ولی‌اله سیف علی الرغم ارسال نامه به قوه قضائیه برای آزادی او، متهم نمی‌باشد؟!

باید به هوش باشیم که خطر امروز خائنان، کمتر از جنایت منافقین در سال 60 نیست، پس عمارهای انقلاب با "استراتژی آتش به اختیار" خاکریزها را از خائنان به کشور و ملت بازپس گیرند والا فشار دشمن بیشتر خواهد شد.

والسلام


چهارشنبه 97 مهر 11 , ساعت 10:56 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز در ترکیه خبری رسانه‌ای شد که نتیجه آن برای دولت اعتدال ایران و بخصوص وزیر اطلاعات، یک شکست و افتضاح بزرگ امنیتی محسوب می‌شود و آن خبر این بود، که از تعداد 417 نفر دستگیر شده در خصوص انتقال دلار از مبداء ایران-ترکیه به آمریکا 126 نفر ایرانی و یحتمل دو تابعیتی هستند! که بیش از نیم میلیارد دلار به حساب یهودیان ایرانی‌تبار ساکن آمریکا واریز کرده‌اند!

 در کنار خبر فوق باید به شبکه دیگری که از مبداء ایران در چند ماه گذشته، اقدام به خرید دلار و سکه به هر قیمتی نموده و به اربیل عراق و سپس به کشور سعودی و امارات انتقال داده، اضافه کرد، که این دو شبکه با همکاری دخمه اقتصادی نفوذی در دولت اعتدال، سهم قابل توجهی در نوسانت نجومی ارزی و فشار اقتصادی بر علیه مردم ایران داشته و دارند!

اما مردم می پرسند؛ وقتی نیروهای جان برکف و ایثارگر وزارت اطلاعات کشورمان قادرند، عبدالمالک ریگی، تروریست مورد حمایت آمریکا وهابیت سعودی راع در آسمان شکار کنند، دولت اعتدال و وزیر اطلاعات ناکارآمد و نابلد، چه بر سر نیروهای انقلابی و خدوم آن وزارتخانه آورده، که جولان تروریستهای اقتصادی و امنیتی در مجلس و رژه نیروهای مسلح در اهواز دیده می شود؟!

پاسخ را باید در اظهار نظرهای غیر کارشناسانه و نادرست وزیر اطلاعات جستجو کرد:

وقتی وزیر اطلاعات در پاسخ نمایندگان می گوید: مدیر و مسئول دو تابعیتی نداریم و بعد معلوم می‌شود، که خوبش داریم! یا وزیر اطلاعات عکس یادگاری با ادمینهای دستگیر شده تلگرام می گیرد و حامی تلگرام طلایی می شود! وقتی کاوه مدنی جاسوس مستقر در سازمان محیط زیست با ضمانت معاون وزیر اطلاعات از کشور خارج می‌شود! وقتی وزیر اطلاعات دری اصفهانی (جاسوس هسته‌ای) را جاسوس نمی‌داند و بعد به 6 سال زندان محکوم می‌شود! وقتی وزیر اطلاعات به خانه‌ای در قزوین می رود و با یکی از سران فتنه عکس یادگاری می گیرد، و بعد می گوید: نمی دانستم که خاتمی آنجا است! و یا به دستگیری تروریستهای اقتصادی توسط سپاه اعتراض می کند که با تذکر جدی رهبری مواجه می گردد!

آری اگر وزارت اطلاعات، این چشم بینای ملت و کشور، با تفکر لیبرالی اعتدالیون اداره شود، آنگاه تروریستهای اقتصادی، امنیتی، سیاسی، تا عمق وزارتخانه ها، سازمانها و دفاتر مشاورین رئیس جمهور نفوذ کرده و گران‌بهاترین اطلاعات و ثروت ملی را به تاراج می‌برند و لذا وقتی مجلسی در تراز انقلاب اسلامی نداریم و سیدمحمود علوی هم می داند که زیبنده این وزارتخانه انقلابی نیست، پس استعفاء دهد تا فردی کاردان و انقلابی، مسئولیت خطیر وزارت اطلاعات را بر عهده گیرد.

والسلام

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ