سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند رابرای دانشش بزرگ بشمار و درگیری با وی را واگذار [امام کاظم علیه السلا]
 
شنبه 93 آذر 8 , ساعت 1:50 صبح

بنام خدا و برای خدا

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در دیدار با اقشار مختلف بیسجیان در تاریخ 6 آذر 93 چند نکته مهم را خطاب به بسیجیان بیان کردند، که رعایت و عمل این توصیه ها و دستورات، بسیج را از آسیبهای مختلف می رهاند و از او، سربازانی جان بر کف و در تراز سربازان حسین ابن علی(ع) در عاشورا و نیروهای پا به رکاب امام عصر(عج) خواهد ساخت و لذا رهبری عزیزمان بسیجیان را سفارش به ؛ حلم و بردباری، صدق و صفا و پاکدامنی، شجاعت و فداکاری، دوری از تکبر، جلوگیری از "سایش اعتقادی، ایمانی و عملی در مواجهه با وسوسه‌های مختلفتوجه به ساماندهی همه اقشار در بسیج، و ضرورت ارتباط اقشار مختلف و متعدد بسیج با یکدیگر فرمان دادند.

امام

هفته بسیج این شجره پر ثمر و درخت تناور سپری گشت، اما کار بسیج و بسیجیان در هفته و ماه نمی گنجد و آمادگی همیشگی بسیجیان از ضروریات انقلاب اسلامی است، چون امام راحلمان در آخرین پیام خود به بسیجیان فرمودند: « ملتی که در خط اسلام ناب محمدی - صلی الله علیه و آله و سلم - و مخالف با استکبار و پول پرستی و تحجرگرایی و مقدس نمایی است‚ باید همه افرادش بسیجی باشند ... بسیج باید مثل گذشته و باقدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد، شما باید بدانید که کارتان به پایان نرسیده است، انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری های شماست ... بار دیگر تأکید می کنم که غفلت از ایجاد ارتش بیست میلیونی، سقوط در دام دو ابر قدرت جهانی را بدنبال خواهد داشت.»

با توجه به تهاجم فرهنگی غرب؛ به اعتقادات، اخلاق و خانواده در فضای جنگ نرم و سایش اعتقادی آحاد مختلف مردم در این میدان، لذا؛ بسیجیان بر اساس دستورالعمل صادره از سوی فرماندهی کل قوا، باید خود را به سلاح "حلم و بردباری، صدق و صفا و پاکدامنی، شجاعت و فداکاری، دوری از تکبر، جلوگیری از "سایش اعتقادی، ایمانی و عملی در مواجهه با وسوسه‌های مختلف." مسلح نمایند، تا در این عرصه جنگ نرم، بتوانند ایمان خود را به سلامت از این گردنه ناهموار و سخت عبور دهند.

امام

در هفته بسیج سال 93 رمز عملیات از سوی فرماندهی کل قوا با صدای رسا و امید آفرین، مبنی بر "جلوگیری از "سایش اعتقادی، ایمانی و عملی بسیجیان در مواجهه با وسوسه‌های مختلف" به همه ابلاغ گردید و باید گوش به فرمان، تا پایان عملیات آزاد سازی مناطق آلوده به ویروسهای نابود کننده ایمان و اخلاق، در سرزمین پهناور ایران اسلامی دست از مبارزه نکشیم و خاکریز مستحکمی، با عمل صالح خود، در برابر حملات بی وقفه دشمن ایجاد نمائیم.

به لطف خدا جهان در حال تحول و غرب در حال نابودی است و انرژی غرب در تهاجم بی وقفه به اسلام ناب محمدی(ص) در حال تمام شدن است و لذا در این مقطع حساس، امام خامنه ای از بسیجیان خود می خواهد، که در مسیر تحولات بزرگ الهی قرار گیرند و هر کس قصد خدمت در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی را دارد، در دفتر ارتش بیست میلیونی خمینی کبیر ثبت نام نموده و بسیجیان با صدق و صفای خود، باید دایره بزرگ بسیج را هر روز افزایش داده، تا وحدت برای انجام تکلیف الهی بزرگ بسیجیان، که آمادگی برای سربازی در رکاب حضرت ولی الله العظم(عج) است را، فراهم نمایند. انشاء الله

والسلام  


جمعه 93 آذر 7 , ساعت 10:14 عصر

بنام خدا و برای خدا

پس از آخرین دور مذاکرات هسته ای در وین و عدم تحقق بازی بُرد – بُرد! آقای روحانی و لبخندهای دیپلماتیک ظریف!، اینک چند سئوال در رابطه با چگونگی تمدید توافقنامه موقت ژنو به مدت 7 ماه 7 روز مطرح است! و دولت به اصطلاح تدبیر و امید، برای تنویر افکار عمومی باید پاسخی روشن و شفاف ارایه نماید. دیگر با بازیهای موش و گربه ای، نمی شود افکار عمومی را با دستاورد هیچ!، در مقابل ارائه امتیازهای فراوان به آمریکا و رژیم صهیونیستی فریب داد!!! و لذا وقت آن رسیده که آقای روحانی که مسئولیت مذاکرات هسته ای را پذیرفته اند، به این سئوال پاسخ دهند، که علت تمدید مذاکرات به مدت 7 ماه و 7 روز و در مقابل، دریافت 250 میلیون دلار بیشتر از پولهای بلوکه شده ایران چیست؟!!! در این مقطع زمانی، چه هدیه دیگری، علاوه بر هدایای قبلی، همچون تعطیلی، پلمپ و اکسید سوخت 20 درصد هسته ای قرار است به آمریکا و رژیم صهیونیستی تقدیم شود، که به 7 ماه و 7 روز وقت نیاز دارد؟!!!

ظریف

آیا قرار است آمریکا ی جنایتکار؛ از خوی استکباری خود فاصله گیرد و با لبخندهای دیپلماتیک آقای ظریف، عابد و زاهد گردد؟!!! و یا قرار است که تحریمهای فلج کننده دیگری از سوی حاکمان آمریکا علیه کشورمان تصویب شود؟! و یا قرار است در این 7 ماه و 7 روز پیچ و مهره بعضی از مراکز هسته ای مهم کشورمان شُل شود و زمینه برچیدن آن مراکز فراهم شود؟! و یا قرار است نیروگاه 40 مگاواتی اراک که 95 درصد آن، در دولت سابق به اتمام رسیده و جایگزین مرکز تحقیقاتی تهران برای تولید داروهای استراتژیک می باشد، توسط کارشناسان انگلیسی که در منطقه حضور پیدا کرده اند، باز طراحی شود و آن مرکز جمع آوری شود؟!!!! 

ضمن تشکر از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، که قاطعانه در مقابل زیاده خواهی آمریکا و غرب مقاومت می کند، این پیام روشن و شفاف ملت ایران است، که دولت باید خطوط قرمز ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری را رعایت نماید و آمریکا و دولت تدبیر و امید هم می دانند؛ که هنوز مردان بسیاری در این مرز و بوم زندگی می کنند، که اگر احساس نمایند، عزت و استقلال کشورشان در مذاکرات هسته ای خدشه دار شده، میز مذاکرات را به هم زده و واژگون می نمایند و این را از عاشورا و امام و رهبر خود آموخته اند، "هیهات من الذله" لذا ملت با بصیرت و فهیم کشورم، منتظر پاسخ شفاف رئیس جمهور به این سئوالات مهم هستند.

مردم

تذکری که در این راستا به دولت تدبیر و امید، باید داد، این است، توفیق خدمت به مردم و کشور، لیاقت و نیت خدائی می خواهد و اگر کلید! تدبیر آقای روحانی قفلی را باز نمی کند، علت آن، عدم توکل به خدا و در سویی دیگر، پذیرش کدخدایی آمریکا است، که متأسفانه روحیه کدخدا پذیری در دولت یازدهم به خاطر تحصیل و زندگی در غرب، موج می زند!!!!!       

در این رابطه مردی به سرور و سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی(علیه السلام) نامه ای نوشت و خواست که حضرت او را نصیحت کنند.

امام(ع) در پاسخ فرمودند:«مَنْ‏ حَاوَلَ‏ أَمْراً بِمَعْصِیَةِ اللَّهِ، کَانَ أَفْوَتَ لِمَا یَرْجُو، وَ أَسْرَعَ لِمَجِی‏ءِ مَا یَحْذَرُ» (اصول کافی ج2 ص373 )

(هر شخصی بخواهد از مسیری غیر از مسیر الهی به چیزی برسد، شک نکند که زودتر آن چیز را از دست می دهد و بیشتر بلا به سرش می آید.)

والسلام


دوشنبه 93 آذر 3 , ساعت 10:16 عصر

بنام خدا و برای خدا

مدتی است، که عشق به مذاکره و سودای بُرد – بُرد، فضای کشورمان را در حالت خوف و رجاء قرار داده و چشم امید تولید کنندگان و سرمایه گذاران داخلی کشور را، که از رکود شدید اقتصادی رنج می برند، به مسیر ناپیدا و تاریک مذاکرات هسته ای دوخته شده بود و لحظه به لحظه انتظار خارج شدن دود سفید از دودکش مذاکرات هسته ای را داشتند، که به ناگاه امید دولت تدبیر با تدبیر آمریکا برای تأمین امنیت اسرائیل، به یأس مبدل گردید و توافقنامه موقت ذلت بار ژنو به مدت 217 روز دیگر برای راستی آزمایی بیشتر و تعطیلی مابقی مراکز هسته ای ایران تمدید شد.

ظریف

نکته ای که در توافق اولیه ژنو امضاء شده بود، این است که ایران ماهیانه 450میلیون از دلارهای نفتی خود را با اجازه کدخدا دریافت می نمود اما در تمدید جدید، با حاتم بخشی آمریکا مبلغ  700 میلیون دلار بصورت ماهیانه از دارایی های مسدود شده ایران آزاد می شود. حال سئوال این است، که در مقابل دریافت مبلغ 250 میلیون دلار بیش از توافق اولیه ژنو، ایران چه امتیازهایی به آمریکا جهت تأمین امنیت اسرائیل داده است؟!

متأسفانه رئیس جمهور کشورمان که دم از تدبیر و عقلانیت می زند با بی تدبیری تمام در آغاز دولت یازدهم قول حل مشکلات کشور را در مدت صد روزه به مردم دادند و در همین راستا تیم مذاکره کننده هسته ای ایرا با 1+5 با عجله تمام و بخاطر رسیدن به توافق در فرجه 100 روزه، پای یک توافقنامه ذلت بار را، که توسط مراکز جاسوسی آمریکا و اسرائیل تهیه شده بود و بدتر از قراداد ترکمنچای بود، امضاء کردند!!!!!

ظریف

چه زیبا معمار کبیر انقلاب در پیام خود به بسیجیان فرمودند:« من مجدداً به همه ملت بزرگوار ایران و مسئولین عرض مى کنم چه در جنگ و چه در صلح بزرگترین ساده اندیشى این است که تصور کنیم جهانخواران خصوصاً آمریکا و شوروى از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند؛ لحظه اى نباید از کید دشمنان غافل بمانیم. در نهاد و سرشت امریکا و شوروى کینه و دشمنى با اسلام ناب محمدى- صلى اللَّه علیه و آله و سلم- موج مى زند.»

اگر دولت امید، با تفکر بسیجی که امام آن را بعنوان یک استراتژی مطرح کردند، مذاکرات هسته ای را دنبال می نمود، در حال حاضر با زیاده خواهی آمریکا روبرو نبوریم و ضعف بزرگ دولت و تیم هسته ای نداشتن تفکر بسیجی است. امام بزرگوارمان فرمود:« خلاصه کلام، اگر بر کشورى نواى دلنشین تفکر بسیجى طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.»

آری دولت امید با بی تدبیری و عدم توکل به خدا، مسیر طمع جهانخواران  و غرب را علیه کشورمان هموار نمود و امروز دیگر در نزد مردم خود شرمنده از این همه اعتماد افراطی به دشمن است و سازمانهای جاسوسی و راهبردی آمریکا بازی بُرد – بُرد آقای روحانی را به سُخره گرفته اند. لذا با توجه به پلمپ تمام مراکز هسته ای کشور و ارسال اطلاعات لازم به صورت آنلاین به مراکز جاسوسی آمریکا و اسرائیل، بهترین گزینه برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تمدید توافقنامه موقت هسته ای است. 

جان کری وزیر خارجه آمریکا چه جالب ذلت دولت تدبیر، در مذاکرات هسته ای را به رُخ کشید و گفت:« ایران به تمام تعهداتش عمل کرد و تحریمها نیز به قوت خود باقی هستند/ ذخیره 20درصد ایران صفر شد / صحبت از لغو تحریمها زود است، باید ببینیم کنگره تحریمهای بیشتری اعمال می کند؟» 

وضعیت امروز دولت امید در نزد مردم همانند فردی است؛ که ادعای خدایی داشت و او را به زندان انداختند. یک روز نگهبان به او گفت: اگر تو خدایی، پس چرا در زندان هستی؟!" مرد مدعی خدایی گفت:" مگر نشنیدی که می گویند، خدا در همه جا هست!"

والسلام   


یکشنبه 93 آذر 2 , ساعت 11:11 عصر

بنام خدا و برای خدا

باز هم هفته بسیج دمیدن گرفت و یاد و نام حضرت روح الله مؤسس شجره طیبه بسیج، در کشور پهناور ایران با محرم حسینی طنین انداز گردید و روح بسیجیان این درس آموزان مدرسه عشق با ترنم یاد شهداء بسیج عطرآگین گردید. در زمانی  صدای هل من ناصر حسینی از گلوی بریده اش، گوش بسیجیان عاشق را می نوازد و آنها را برای پاسداری از حرم حسینی و زینبی عازم کشورهای عراق و سوریه می نماید و گلوی بسیجیان حضرت روح الله و سید علی بدست خبیث ترین عناصر تکفیری، همچون مولایشان از تن جدا می گردد، و ثابت می نمایند که خون حسین(ع) همچنان در عاشورای سال 61 می جوشد و پیروان آن امام خونین بدن پس از 1400 سال صدای هل من ناصر حسین را لبیک می گویند و در مسیر عاشورا و کربلا جانفشانی می کنند.

بسیج

معمار کبیر انقلاب با طراحی دقیق بسیج توانست هسته های مقاومت را در سراسر جهان علیه دنیای استکبار سازماندهی کند و افول نظام غرب را در همین راستا می شود ارزیابی کرد. آمریکا در سال 2006 جنگ 33 روزه را علیه مقاومت لبنان طراحی نمود، هنگامی که وزیر خارجه وقت آمریکا در گرماگرم جنگ نیابتی رژیم صهیونیستی وارد لبنان شد، آن جنگ را درد زایمان خاورمیانه جدید نامید و هیچ کس فکر نمی کرد که این طرح آمریکایی در مقابل هسته های مقاومت خمینی کبیر تن به شکست ذلت بار بدهد. و آز آن پس رژیم صهیونیستی هر جنگی را علیه یکی از محورهای مفاومت به تلافی جنگ 33 روزه را اندازی کرد، هیچگاه دیگر نتوانست طعم پیروزی را در برابر هسته های مقاومت بسیج بجشد.

در کشور ایران اسلامی، با روحیه بسیجی می شود بزرگترین کارها را به سرانجام رساند، متأسفانه کسانی در بین مسئولین کشوری افرادی هستند، که باورشان این نیست و همچنان حل مشکلات اقتصادی کشور را از دشمنان این ملت طلب می نمایند و در این مسیر دوستی با شیطان بزرگ را در قالب مذاکرات هسته ای تئوریزه می کنند و تا آنجا جلو می روند که در بازی بُرد – بُرد پیروزی جبهه حق، در مقابل باطل برایشان ارزشی ندارد!!!.

بسیجیان روح الله، کربلا را محل مذاکره با یزید نمی دانند، بلکه آن را میدان مجاهدت و مبارزه تا پای جان می دانتد و حاضر نیستند کربلا را هزینه امیال دنیوی خود نمایند. بسیجیان؛ بر این باورند که معنای دقیق و سرنوشت ساز کربلا، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن است. بسیجیان در برابر باطل و شیطان، طرح بازی بُرد – بُرد! را عوام فریبی می دانند. زیرا در مکتب عاشورا، نتیجه پایانی بازی کثیف بُرد - بُرد، به مسلخ کشاندن حق است، همچنان که وقتی پاره های قرآن در جنگ صفین به نیزه شد، با میدانداری منافقینی همچون اشعث ابن کندی در لشکر امیرالمومنین(ع)، بازی بُرد – بُرد معاویه را باوراندند و با داوری منافقینی چون ابوموسی اشعری و عمرعاص، باطل را در جایگاه حق نشاندند!

آیا در این زمان می شود، بازی بُرد – بُرد را باور کرد؟!!!!!  

والسلام


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ