سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از عدالت نبود حکم نمودن به گمان . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 95 آذر 14 , ساعت 1:46 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهور کشورمان همواره به مذاکرات هسته ای با تفکر لیبرالی و کدخدا باوری نگاه می کند و از اول هم واقف بود کهه پذیرش شرایط آمریکا در برجام به امنیت و استقلال کشور آسیب می رساند، ولیکن در ژن لیبرالهای پرورش یافته در دامان غرب، خیانت به کشور دیده می شود و حاج حسن روحانی هم از این دایره بیرون نیست!

رئیس جمهور کشورمان با بهره گیری از تفکر لیبرالی، تلاش می کرد که ملت ایران از توافق اولیه، لوزان و برجام مطلع نشوند و حتی در شورای عالی امنیت ملی، بدنبال مصوبه ای بود که از پخش سخنان رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا در خصوص بازگو کردن واقعیات توافقات هسته ای از طریق صدا و سیمای کشورمان جلوگیری نماید.

وقتی اقدامات لیبرالی جناب روحانی در پرونده هسته ای و طرح بحث اعتدال و زندگی مسالنت آمیز با غرب را مورد واکاوی قرار می دهیم، به این نتیجه می رسیم که رئیس جمهور کشورمان بر اساس نقشه راه و پازلی که آمریکا برای فروپاشی انقلاب سوسیالیستی شوروی، بکار گرفت، حرکت می نماید!م

تمرکز آمریکا برای فروپاشی انقلاب کمونیستی شوروی بر دو محور استوار بود 1-تغییر محاسباتی رهبران انقلاب شوروی با بهره گیری از غربگرایان نفوذی در دولت و مجلس دومای شوروی 2-تغییر باور و اعتقاد مردم از طریق رسانه و ماهواره.

برژنیسکی مشاور امنیت ملی آمریکا در کتاب گشکست بزرگ" در خصوص فروپاشی شوروی می نویسد: «ما نه روی قدرت سیاسی و نه روی قدرت نظامی و اقتصادی تکیه کردیم، بلکه تنها از طریق فرهنگ و استفاده نؤثر از رسانه به هدف خود رسیدیم، رسانه ای که بصورت هدفمند و متمرکز برای نفوذ به درون شوروی به راه انداخته شدند

وقتی با نفوذ غربگرایان در بدنه دولت و مجلس دومای شوروی، آقای خروشچف رئیس جمهور وقت شوروی دچار تغییر محاسباتی گردید، آنگاه راه اعتدال را برگزید و به نظریه همزیستی مسالمت آمیز با آمریکا که از طریق عوامل نفوذی غرب هدایت می شد، تن داد و متوجه جنگ نرمی که آمریکا برای تغییر باور و فرهنگ مردم شوروی به راه انداخته بود، نشد و با ریاست جمهوری یلتسین، عملاً فروپاشی شوری بوسیله جنگ نرم آمریکا رقم خورد!

با کمال تأسف، امروز شاهد تغییر محاسباتی در جناب روحانی، بوسیله عوامل نفوذی آمریکا در بدنه دولت اعتدال هستیم و با طرح مذاکرات هسته ای و پذیرش کدخدایی آمریکا از سوی جناب روحانی، عملاً نقشه راه آمریکا در دولت اعتدال با اجراء فوری برجام اتفاق افتاده و لذا می طلبد، مردم با بصیرت کشورم، ضمن مطالعه چگونگی فروپاشی انقلاب سوسیالیستی شوروی، از انقلاب اسلامی خود، همچون عزیزی در برابر لیبرالهای غربگرا حفاظت نمایند و مقهور عوام فریبی و سخنان کذب رئیس دولت لیبرال اعتدال نگردند.

والسلام


شنبه 95 آذر 13 , ساعت 10:36 عصر

به نام خدا و برای خدا

کارنامه سیاه لیبرالهای غربزده طی 150 سال گذشته، مملو از خیانت به کشور است و لذا برخی از مسئولین دولت اعتدال وف نمایندگان مجلس دارای گرایش لیبرالیستی بوده و برای آنان منافع کدخدا(آمریکا) اولویت اصلی را دارد و غربزدگی و آمریکا باوری در طرح عده ای از نمایندگان مجلس، مبنی بر ممنوعیت خرید کالاهای آمریکائی در مقابل نقض برجام از سوی آمریکا قابل مشاهده است!

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی نهم ، دولت در برابر نقض برجام موظف به اقدامات ذیل است: اولاً اجرای برجام را متوقف نماید ثانیا: برنامه هسته‌ای ایران را سامان داده و ظرف دوسال ظرفیت غنی سازی را به 190 هزار سو افزایش دهد.

حال باید از نمایندگان لیبرال مجلس سئوال کرد، چرا مصوبات مجلس در خصوص برجام را به کناری گذاشته و به سراغ طرحهای انحرافی آمریکا پسند رفته اید؟! طرح نمایندگان وکیل الدوله و لیبرال مجلس به ما هشدار می دهد، که نباید منتظر اقدامات نمایندگان مجلس در برابر نقض برجام از سوی آمریکا باشیم، زیرا وقتی نماینده مجلسی از تریبون مجلس برای دفاع از پدر متخلفشف استفاده نماید، آیا این مجلس در مقابل آمریکا می ایستد؟! وقتی عده ای از نمایندگان لیبرال مجلس شورای اسلامی حامی فتنه گران درون دولت هستند، آیا قابل اعتمادند؟! قطعاً این طیف از نمایندگان مجلس که فتنه سال 88 را قبول ندارند و حامی متخلفین حقوقهای نجومی و فتنه گران هستند، بهترین سرمایه برای آمریکا خواهند بود.

خداوند بر درجات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام بیفزارید که وقتی هاشمی رفسنجانی حاضر نشد، منتظری را در صحن مجلس خبرگان رهبری از قائم مقامی امام عزل نماید، خود وارد میدان شده و با یک اقدام انقلابی، منتظری را از قائم مقامی عزل نمود تا کشور بدست لیبرالها، نااهلان و نامحرمان نیفتد و در نامه مورخ 6 فروردین 68 خود مرقوم داشتند: «از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامى عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرالها و از کانال آنها به منافقین مى‏سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبرى آینده نظام را از دست داده‏اید.»

با توجه به تأکیدات مکرر امام خامنه ای مبنی بر اینکه نباید به دشمن و بخصوص شیطان بزرگ اعتماد کرد، متأسفانه جریان لیبرالیسم درونف دولت و در رأس آن رئیس جمهور، به هشدارهای پی در پی رهبری توجهی نکرده و حتی بعد از نقض برجام توسط آمریکا، جناب روحانی جرأت اعلام نقض برجام را بصورت رسمی ندارد!

به نظر می رسد که در خصوص پرونده هسته ای بیش از حد به رئیس جمهور فرصت داده شده و لذا موضوع خسارات سنگین مادی و معنوی که رئیس جمهور بخاطر عجله در اجراء برجام به کشور وارد نموده، باید در دستور کار مراجع ذیصلاح قرار گیرد و اجازه نداد که لیبرالهای غربگرا، امنیت و استقلاب کشور را بیش از این به مخاطره اندازند.

حضرت روح الله به زیبائی پاسخ لیبرالها و غربگرایان دولت اعتدال را داده و فرمودند: «با توسل به آمریکا ضعف و ناتوانی خود را برملا نسازید و از گرگها و درنده ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید. ابرقدرتها آن لحظه که منافعشان اقتضا کند، شما و قدیمی ترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می کنند و پیش آنان دوستی و دشمنی و نوکری و صداقت ارزش و مفهومی ندارد.» (صحیفه نور ج 2 ص 932)

والسلام  


جمعه 95 آذر 12 , ساعت 10:6 عصر

به نام خدا و برای خدا

در خبرها آمده بود، که رئیس جمهور فرانسه از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در چهار ساله دوم، انصراف داده و اعلام کردهف که در انتخابات آینده نامزد نخواهد شد. ای کاش حاج حسن روحانی هم که بعد از انتخاب ترامپ در آمریکا، دچار مصیبت شده و با تصویب قانون داماتو توسط مجلس سنای آمریکا، به مصیبت عظمی دیگری گرفتار و تمام نیرنگهایش در برجام نقش بر آب شده، از آقای اولاند رئیس جمهور فرانسه درس عبرتی می گرفت و از کاندیداتوری ریاست جمهوری سال 96 انصراف می داد، زیرا افتضاء برجام و اعتماد افراطی به آمریکا، آبروی برای رئیس جمهورمان باقی نگذاشته است!

تمام دلسوزان نظام اسلامی، وضعیت کنونی تمدید تحریمهای داماتو را پیش بینی کرده بودند، ولی غربگرایان دولت اعتدال بخصوص شخص رئیس جمهور، منتقدین را دلواپس، بیسواد و افراطی می نامید و برجام را آفتاب تابان و از سوی خدا می خواند، لذا پس از تصویب قانون داماتو از سوی مجلس سنای آمریکا که به مدت 10 سال دیگر تحریمهای آمریکا را علیه کشورمان اعمال می کند، ورود قوه قضائیه بهف پرونده برجام ضروری است، زیرا غربگرایان و غربزده های نفوذی دولت اعتدال، خسارت سنگینی به استقلال، اقتصاد، پیشرفت و امنیت کشورمان وارد کرده، که سالهای متمادی جبران آن طول خواهد کشید.

پس از تصویب و تمدید تحریمهای 10 ساله آمریکا، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبر از طرح سه فوریتی برای مقابله با اقدام مجلس سنای آمریکا پیشنهاد کرده، که به نظر می رسد، مجلس فاقد پتانسیل لازم در این رابطه است، زیرا آمریکائیها اعتقاد دارند، که در انتخابات مجلس دهم ایران، برخی از غربگرایان به درون مجلس شورای اسلا نفوذ داده شده و آنان اهداف و منافع آمریکا را دنبال می نمایند و لذا از مجلس شورای اسلامی و دولت اعتدال که خود مسبب این افتضاء بزرگ است، نباید انتظار مقابله با قانون داماتو را داشته باشیم!

پس راه چاره چیست؟ مسئولین سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه کشورمان بارها در ادعاهای کذبی گفته اند که برای پاسداری از حقوق ملتع ایران، پیش بینی لازم را کرده اند، لذا اگر مسئولین مربوطه راست می گویند، لیست برخی از اقدامات تلافی جویانه ای که در مقابل تصویب قانون داماتو دارند منتشر، تا ملت ایران به تدبیر و هوش مذاکره کنندگان هسته ای و بخصوص شخص رئیس جمهور مطمئن گردند! والا استعفاء از ریاست جمهوری، بهترین راه برای نجات جناب روحانی است.

مقابله فوری با اقدامات آمریکا از سوی دولت ترسو و بزدل اعتدال به یک جوک شبیه است، زیرا وقتی قلب رأکتور اراک با بتن پر و 13 هزار سانتریفیوژ جمع آوری و آب سنگین ذخیره شده به بیرون از کشور منتقل و اورانیوم غنی شده 20 درصد اکسید و اورانیوم 3 و 5 درصد به روسیه اراسال شد، چه کسی باور می کند که امکان مقابله به مثل ایران در برابر آمریکا، میسر است؟! فلذا بهترین تدبیر برای دولت لیبرال بی تدبیر!، استعفاء فوری رئیس جمهور برای خروج از گنداب برجام است، تا روح آزرده افرادی که با وعده های کذب به کف خیابانها آورده و به جشن و پایکوبی پرداخته و جواد ظریف را مصدق و امیر کبیر خواندند، آرام گیرد! و بخشی از مسئله نفوذ در پسا برجام درمان گردد.

والسلام


جمعه 95 آذر 12 , ساعت 9:12 صبح

به نام خدا و برای خدا

زمانی که رئیس جمهور لیبرال و کدخدا(آمریکا) باور کشورمان، سرمست توافقات لوزان و ژنو، از شکسته شدن تمامی تحریمها سخن می گفت؛ع رهبر دوراندیش و ژرفنگر انقلاب اسلامی در جوابیه نامه جناب روحانی متذکر شدند که باید تضمین کتبی لازم بخصوص از رئیس جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا قبل از اجراء برجام اخذ شود و زمانی تخریب رأکتور اراک شروع شود که باز طراحی و قرارداد لازم برای نوسازی رأکتور آب سنگین اراک تهیه و امضاء شده باشد، اما رئیس جمهور و منافقینی که بدنبال اهداف کثیف سیاسی و تصرف مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال 94 بودند، بدون اخذ تضمین از شیطان بزرگ با عجله شگفت انگیزی قلب رأکتور اراک را از محفضه خارج و با بتن خیانت آمیز پر کردند! و امروز با تصویب ده ساله تحریم داماتو برای دهه سوم که سرمایه گذاری خارجی را در پروژه های نفتی ایران را بسیار محدود می کند، در گل بی تدبیری و خیانتهای خود سردر گریبان مانده اند.

پس از تصویب ده ساله قانون داماتو توسط کنگره و مجلس سنای آمریکا، یحتمل نوبت به جناب روحانی و غربگرایان و غربزدگان دولت اعتدال می رسد، که از حق کدخدا در تصویب قانون فوق دفاع کنند و آن را ناقض برجام ندانند!،غ زیرا کدخدا باوران دفاع از منافع شیطان بزرگ را وظیفه ذاتی خود می دانند!

رهبر معظم انقلاب در 7 اسفند 95 در خصوص رعایت استحکام و پرهیز از عجله و بی‌ملاحظگی در کارها به نکات مهمی اشره کرده و فرنودند: «هر کاری را از ابتدا باید با استحکام آغاز کرد، زیرا عجله در کارها، مشکل ایجاد می‌کند که متأسفانه در این زمینه نیز نمونه‌هایی وجود دارد ... در این مذاکرات بحثهای فراوانی راجع به تحریم‌ها شد، اما اکنون در کنگره امریکا، مسئله تمدید تحریم‌ها را مطرح می‌کنند و مدعی هستند که اینها، تحریم نیست، بلکه تمدید است ... شروع کردن یک تحریم با دوباره شروع کردن آن پس از پایان زمانش، فرقی نمی‌کند و این دومی نیز تحریم و نقض تعهدات قبلی از سوی طرف مقابل است ... وقتی عجله داریم که کار را زودتر تمام کنیم و به جایی برسانیم، از جزئیات غفلت می‌کنیم و گاهی غفلت از یک امر جزیی، موجب ایجاد رخنه و نقطه‌ی سلبی در آن کار می‌شود.»

با توجه به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب، آیا حسن روحانی نقض برجام از سوی آمریکا را اعلام می نماید؟ آیا رئیس جمهورمان به اشتباهات خود در برجام  اعتراف می نماید؟ و یا به دروغ می گوید؛ برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است و تحریمهای بعدی مهم نیست؟!!!

والسلام


یکشنبه 95 آذر 7 , ساعت 9:55 عصر

به نام خدا و برای خدا

حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور که از عناصر فعال فتنه سال 88 است، در مراسم سوگواری رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در جمع شورای هماهنگی تشکل ها و فعالان گروههای خط امام شهرری، سخنانی منطقی برل زبان جاری کرده و از فتنه گری و تقلب در انتخابات سال 88 و حضور در جمع فتنه گران آن سال سخن نگفته، زیرا امروز در درون قدرت قرار گرفته و لذا این جماعت که در سال 88 در مقابل اهانت به امام، انقلاب، رهبری و بسیج سکوت مرگبار گرفته بودند و از اخلاق و امنیت ملی سخن نمی گفتند، این روزها برای استفاده نامشروع از قدرت، امام و مقام رهبری شناس شده و می گوید: «در 37 سال گذشته هر جا با جدیت راه امام پیموده شد، پیروزی ها و عزتها روزافزون شد و هر جا از این راه اندکی فاصله گرفتیم دچار خسران شدیم ... شاخص برای ما و برای انقلاب اسلامی خط امام است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، این انقلاب در هیچ کجای جهان بدون نام امام خمینی شناخته شده نیست

جناب انصاری که ظاهراً حضور فتنه گرانه خود را در جمع فتنه گران سال 88 فراموش کرده، وارد موضوع  برجام و رئیس جمهور آمریکا شده و می گوید: «البته عده ای ناراحتند که برجام دارد نتیجه می دهد. برخی خوشحال هم شده اند که حالا ترامپ در آمریکا سر کار آمده است و حرفهایی هم زده است. اما تکلیف ما را مقام معظم رهبری مشخص کرده که اگر آمریکایی ها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم و این دقیق هم هستل

انصاری که در فتنه سال 88 اخلاق و انصاف و منافع ملی را زیر پا گذاشته و با دروغ بر علیه نظام اسلامی وارد معرکه شده بود، در این رابطه می گوید: «اخلاق پیامبر اخلاق انصاف است، چرا این اخلاق در کشورمان رعایت نمی شود. بیایید رقابت سیاسی داشته باشیم، انتقاد سازنده کنیم، ولی منافع ملی را زیر پا له نکنیم، امید را از بین نبریم، اخلاق جامعه را فاسد نکرده دروغگویی و تهمت را منتشر نکنیم.»

البته انصاری که در فتنه سال 88 روبروی تفکر بسیجی و انقلابی ایستاده بود، هفته بسیج را هم تبریک گفته و دریغ و افسوس خورده که چرا برخی رسانه ها سخنان خالی بندی رئیس جمهور در خصوص بسیج را منعکس نکرده و گفته است: «رییس جمهوری در جلسه چهارشنبه گذشته دولت سخنانی در توصیف بسیج داشتند که نظیر آن را در جامعیت نسبت به جایگاه و نقش بسیج در انقلاب ندیدم، اما دریغ از اینکه یک کلام از آن توسط برخی رسانه های مدعی پخش شود

اگر امثال مجید انصاری که سابقه فتنه گری بر پیشانیش نقش بسته، به واقع به راه امام، رهبری و بسیج اعتقاد داشته باشند، نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب از خطاهای بزرگ آنان می گذرند، بشرط اینکه تغییر لحن آنان صرفاً بخاطر حضور در مناصب قدرت نظام اسلامی و عوام فریبی نباشد. البته عقل می گوید؛ نباید به این مارهای خوش خط و خال که از زندگی اشرافی برخوردارند، اعتماد نمود، زیرا جریان نفاق برای ماندن در قدرت به هر حیله و تزویری دست می زند! پس این جماعت که ادعای همراهی با امام دارند، بخاطر پرونده سیاه فتنه گریشان، لازم است بصورت عملی آزمایش شوند، که آیا از فتنه گری دست برداشته اند؟! آیا به این جماعت فتنه گر می شود اعتماد کرد و اینان راست می گویند؟! راستی مگر بازی برد-برد نبوده، پس چرا جریان فتنه و نفاق، اکنون ادعا می کنند، که برجام دارد نتیجه می دهد؟!!!!

والسلام


شنبه 95 آذر 6 , ساعت 11:52 عصر

به نام خدا و برای خدا

چند ساعت قبل از بروز فاجعه برخورد دو قطار مسافربری با یک دیگر، در ایستگاه هفت‌ خوان دامغان – سمنان، شاهد پخش برنامه ای از یکی از شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی بودم که مدیر عامل مستعفی راه آهن عملکرد خود را در جهتم ایمنی بیشتر راه آهن و الکترونیکی نمودن مسیر تهران مشهد را برای رئیس جمهور تشریح می کرد و در پایان هم رئیس جمهور که وزیر ناتوان راه و شهر سازی در کنارش بود، از تلاش آنها تشکر کردند، اما با گذشت کمتر از 8 ساعت از این برنامه تبلیغاتی به یکباره خبر از وقوع حادثه دلخراش برخورد دو قطار مسافربری در محدوده ایستگاه هفت‌ خوان به گوش رسید و این خبر بی کفایتی دولت اعتدال را از پرده برون انداخت.

رئیس جمهورمان با خوشبینی به کدخدا(آمریکا) فرصت هر گونه سرمایه گذاری درونزا را از سرمایه گذاران داخلی سلب نموده و وزراء لیبرالش هم از این دایره مستثنی نیستند. متأسفانه وزیر فتنه گر و فرصت طلب راه و شهرسازی، بعد از برجام همه همت خود را برای خرید واگن باری و هواپیمای مسافربری از روسیه، آمریکا و فرانسه بکار بست، تا در مقابل اقتصاد مقاومتی بایستد و کار خود را انجام دهد، که این بار وزیر صنعت، معدن و تجارت با قلدری به وزیر راه و شهرسازی پیام داد و گفت؛ بر روی ریل می خوابد و اجازه ورود واگن باری خارجی را با توجه به وجود آن پتانسیل در داخل نخواهد داد.

آری وقتی وزیری با سابقه فتنه گری در رأس یک وزارتخانه مهم قرار گیرد، آنگاه ناتوانی خود را با دروغ توسط مدیر عامل مستعفی رآهو آهن مبنی بر الکترونیکی کردن مسیر تهران مشهد را به رئیس جمهور قانوندان! می خوراند و فردای آن روز، مردم سوار بر دو قطار مسافربری شاهد حادثه ای وحشتناک و سوختن هموطنان خود در آتشی هستند، که امکان بروز حادثه با توجه به الکترونیکی بودن خطوط آن مسیر در حد صفر است! اگر راست بگویند، آن مسیر الکترونیکی شده است! دولت تزویر پس از بروز این حادثه غم انگیز، تلاش دارد با استفاء مدیر عامل راه آهن از این افتضاء بزرگ، همچون حقوقهای نجومی حرامخواران دولت و اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و برجام فرار نماید! آیا ملت گریبان وزیر و رئیس جمهور را رها می کنند؟!

مردم ایران تنها با استعفاء آخوندی که یکی از فعالان فتنه سال 88 است و بی کفایتی او در مسکن مهر و سایر بخشهای وزراتخانه به اثبات رسیده، راضی خواهند شد، تا باجناقهای ناطق نوری در دولت اعتدال کاهش پیدا نمایند!

والسلام


شنبه 95 آذر 6 , ساعت 10:44 عصر

به نام خدا و برای خدا

توفیقی حاصل شد و ارباب کرم، از چشمه سار فأسئل الله الذی اکرمنی بمعرفتکم(1) خود، مرا هم اکرام نموده و پای پیاده راهی بارگاه باا عظمتش کرد و در جمع عشاق حدود 20 میلیونیش غرقم کرد، تا بدانم که در اقیانوس مشتاقان حضرت اباعبدالله ذره ای بیش نیستم. آنجا دریافتم که محبانش در کشور عراق با آنچه در بضاعت دارند، از زوار پیاده حضرت ثارالله علیه السلام با جان و دل پذیرائی کرده و حتی منتظر تشکر هم نمی شوند، زیرا معتقدند که پذیرای از زوار پیاده اهل بیت علیهم السلام بی پاسخ نمی ماند.

در مسیر نجف و کربلا مردانی را دیدم که بصورت عملی به من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب(2) اعتقاد راسخ داشتند و در موکب حسینی خود به ملیت و نژاد و رنگ زائرین حسینی توجهی نمی کردند. آنان خرد سالان خود را هم آورده بودند تا رسم ادب و پذیرائی به زائرین پیاده اباعبدالله الحسین علیه السلام را بیاموزند.

وقتی بعد از 3 روز به کربلا رسیدیم، این امکان وجود داشت که هر لحظه و آن، رو به سوی گنبد منور ارباب کرم ایستاده و عرض ادب نمائیم، که این امکان در محل طرح توسعه حرم، ما بین خیمه گاه و بارگاه حسینی که دستگاهای حفاری و مهندسی در آن فعالیت داشتند، فراهم گردید و در رؤیا خود هم فکر نمی دیدم که دو شب در محل دارالحرب(محل جمع آوریذ اجساد مطهر شهداء در روز عاشورا) امکان زیارت سیدالشهداء علیه السلام و یاران گرانقدر شهیدش نصیبم گردد.

آری اربعین سفری است با مشکلات فراوان، ولی شیرین و سیری ناپذیر. ای کاش مسئولین دولت ایران تدبیر لازم را داشتند و به این پیاده روی و حماسه بزرگ، به چشم درآمدزائی نمی نگریستند، اما متأسفانه پول عده ای از مردم را ستاندند، ولی آن طرف مرز آنان را بدون حمایت بدست باتومهای سربازان عراقی سپردند! و راه زوار حسینی را حتی با داشتن پاسپورت و ویزا با بی تدبیری سد نمودند و آنان را با چشمانی اشکبار و با حسرت و آه و اندوه برگرداندند.

حقیر توان پیاده روی در مسیرهای دور را ندارم و معمولاً از کنار مراسمهای بسیار شلوغ عبور کرده و وارد آن نمی شوم، اما برای اولین بار که به سفر سخت ولی شیرین معنوی اربعین رهسپار شدم، حب حسین علیه السلم تار و پود وجودم را ربود و به شرط حیات، بار سفر را از همین الان برای اربعین آینده خواهم بست و انشاء الله راهی خواهم شد.

والسلام

1-زیارت عاشورا

2-سوره طلاق آیات 2 و 3



شنبه 95 آذر 6 , ساعت 9:23 عصر

به نام خدا و برای خدا

جریان نفاقی که باخدعه و نیرنگ و فریب‌کاری بر قدرت و ثروت کشور از سال 92 تکیه زده، برای فرار از پاسخگوئی بهل مطالبات واقعی مردم، هر چند روز یکبار پیراهن عثمانی را بر نیزه دغلکاری خود بالا می برد و اذهان ملت را به سوی یک بحث انحرافی می کشاند و لذا لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد، بهانه ای از سوی لیبرال‌های تسلیم طلب دولت اعتدال قرار گرفته و رئیس جمهور که ناتوان در حل مشکلات کشور و مردم است، با جیغ بنفش، وارد معرکه فریبکاری شده و زمین و زمان را به هم می دوزد، تا از آن کلاهی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ببافد!

پس از پیروزی ترامپ در آمریکا، دیگر لبخند بر لبان لیبرالهای تسلیم طلب و کدخدا باور در درون دولت اعتدال دیده نمی شود! و آنان مجبورند، بجای کمک دموکراتهای آمریکا که با پیروزی ترامپ نقش بر آب شده، جایگزینی برای حمایت در انتخابات ریاست جمهوری 96 پیدا نمایند. در این رابطه باید پیراهن عثمانی را بدوزند، که در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بکار آید و لذا با حمایت از علیغ مطهری که فردی غیر انقلابی، لیبرال و متحجر می باشد، پروژه پیراهن عثمان را کلید می زنند و رئیس جمهور در خصوص لغو سخنرنی او در مشهد می گوید:«اتفاقی که در شهر مشهد رخ داد، مایه شرمساری است

البته ما شرایط نابسامان جناب روحانی و دولت بی تدبیر و پر تزویرش، که بیش از 3 سال کشور بزرگ ایران را همانند شاهان پهلوی منتظر عنایات کدخدا(آمریکا) معطل نگه داشته، را درک می کنیم، زیرا شکست خانم کلینتون در آمریکا، مساوی با شکست و شرمساری لیبرالهای تسلیم طلب اعتدال در ایران است و لذا رئیس جمهورمان، حقوقهای نجومی حرامخواران دولت اعتدال را فراموش کرده! اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان را معوقات بانکی می خواند! و لذا بهترین راه برای جماعت لیبرال استفاده از پیراهن عثمان است، تا جبهه حق را به انحراف بکشانند.ا

جناب روحانی با روی کار آمدن ترامپ دریافته است که قطعاً رئیس جمهور چهار ساله است، زیرا برجام که آفتاب تابان اعتدالیون بود، آبرویی برایشان باقی نگذاشته است. جناب روحانی در اراک اعلام کرد؛ برجام برای صدور و فروش آب سنگین بوده است! و وعده کذب اینگونه داد؛ مردم باید برای به ثمر رسیدن نهال ملعونه برجام، که بدست سازمان سیای آمریکا کاشته شده و دولت اعتدال به ریاست جناب روحانی وظیفه آبیاری و حراست آن را بر عهده گرفته، منتظر بمانند!

شاعر چه زیبا وصف حال رئیس دولت اعتدال را نموده و گفته است؛

خود گـنـه کـاریم و از دنـیا شـکایـت می کـنــیم! / غـافل از خود،دیگری را هم قـضـاوت می کـنـیم!

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ